Nepér / Favorit 136L Nepér / Favorit 136L

komentáře | popis | fotky | Nepér | 29.11.20 23:50 | 254x v oblíbených
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.



Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...



Motor:

-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny

-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm

-Upravené sání z BMM

-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele

-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry

-Elektrická palivová pumpa Facet 40105

-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí

-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.

-Poloosy felicia

-Svody 4-1 s lambda-sondou

-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost

-Výměník voda-olej Felicia 1.9D

-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100



Podvozek:

-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"

-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech

-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm

-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.

-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14



Výbava:

-elektronický přerušovač blinkrů

-kontrolka ruční brzdy

-kontrolka bezpečnostních pásů

-kontrolka větráku chladiče

-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)

-topení Felicia

-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří

-výplně dveří LS

-zadní stěrač & ostřikovač

-digitální tachometr

-tónovaná okna (originální zelená)

-tlakoměr a teploměr oleje KMGY

Nepér / Favorit 136L - komentáře:

02:29:31
14.11.2010
Nepér
Co stála samotná vačka nevim, drahý... 3
upraveno 1x, naposled 14.11.2010 02:30:31
09:58:27
13.11.2010
Cába
-> Nepér: tu 265 mam v druhym favu,ale ta 278 je lepsi. To bude asi ona, protoze me doporucil kompresy 11-11,2. Na kolik te ted vysla?
00:29:38
13.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér 13.11.10 00:26:17: To bude pěkný svezení. 4
00:26:17
13.11.2010
Nepér
-> Cába: Nevim, co je to přesně za vačku, původně jsem chtěl 265/258° od M-E, ale když to nebude na každodenní ježdění, rozhodli jsme se Sakym, že tam dáme malinko ostřejší. Komprese je asi 11.2 prej, takže se ještě jednou upravovala hlava.
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 13.11.2010 00:26:17
upraveno 1x, naposled 13.11.2010 00:27:20
00:02:53
13.11.2010
Cába
-> Nepér: takze 278/265 z polotovaru jako mam v rapidu? Tak to si myslim, ze budes spokojenej. Zajimalo by me, jak ta vacka jede v 1,4
08:26:51
01.11.2010
Nepér
No, vačka je tam od Čepka, o jednu ostřejší, než ta tvoje. Blok i vnitřek je Fabia, hlavu, taky původem z Fabie, dělal Saky. Kryt rozvodů a ventilů je Favorití. Sání na tom bude upravený z 50kW BMM, s převařenou přírubou na Lekr. Svody zatím sériový, jen možná zabrousím náběhy, aby tam nebyly ostrý hrany...

Opruz bude naladit Lekr a předstih ale tak snad to nějak pojede...
01:27:48
01.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér 31.10.10 20:48:51: No pěkný, jen ten popis nic neříká :-)
21:40:59
31.10.2010
Nepér
Spousta stupňů, díry velký...
21:04:13
31.10.2010
Cába
-> Nepér: Tak konecne uz fabka? Co vacka a hlava?
20:48:51
31.10.2010
Nepér
10:26:51
28.05.2010
Nepér
-> jaromír: Už si to napamatuju, dával jsem pak i něco do dveří a tak...
20:05:47
22.05.2010
jaromír
prosimtě kolik si zhruba použil toho tlumícího materiálu cos dával pod palubku?

víc jak 1m x 2m ne co??

dík
16:02:00
06.02.2010
Fávo136
Pěkný favorit ! Zadny prasácky tuzing krasne decentní ! mas muj obdiv !5
21:10:55
31.03.2009
Nepér
Nic moc se netuní, jen se jezdí. Ale plány jsou, to jo...

Bude třeba nový výfuk, pak mám v plánu obnovit po patnácti letech nástřik dutin, následně poopravit kosmetické rezivějící vady, protože minulé jaro jsem se na to vykašlal, potom váhám jestli nedám při přezouvání předek o drážku níž, pracuju na ovládácí logice čerpadla FACET, protože blok z fábie nečekaně nemá díru na AC pumpu a tak... Taky pokusně vozím dvouvláknovky v brzdovkách.
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 31.03.2009 21:10:55
17:49:27
20.03.2009
RON
-> Nepér: chtelo by to nake nove info co se na aute deje, co se tuni5
21:53:45
26.01.2009
Nepér
-> RON: Ále, tak nějaká ta vačka, trochu podrbat hlavu... snad to i trochu pojede.
12:29:28
20.01.2009
MATTESS
-> Nepér: aaa, tady se posiluje1
12:11:56
20.01.2009
RON
-> Nepér: serie Fobije, nebo nejaky tunink?2
21:07:13
19.01.2009
Nepér
Od spoda až po kryt ventilů je to 1.4 z fóbie, jen tam budou favorití prsa, rozdělovač a karburátor 1
Extreme Tyres