Nepér / Favorit 136L Nepér / Favorit 136L

komentáře | popis | fotky | Nepér | 29.11.20 23:50 | 254x v oblíbených
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.



Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...



Motor:

-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny

-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm

-Upravené sání z BMM

-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele

-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry

-Elektrická palivová pumpa Facet 40105

-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí

-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.

-Poloosy felicia

-Svody 4-1 s lambda-sondou

-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost

-Výměník voda-olej Felicia 1.9D

-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100



Podvozek:

-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"

-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech

-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm

-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.

-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14



Výbava:

-elektronický přerušovač blinkrů

-kontrolka ruční brzdy

-kontrolka bezpečnostních pásů

-kontrolka větráku chladiče

-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)

-topení Felicia

-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří

-výplně dveří LS

-zadní stěrač & ostřikovač

-digitální tachometr

-tónovaná okna (originální zelená)

-tlakoměr a teploměr oleje KMGY

Nepér / Favorit 136L - komentáře:

22:04:50
18.08.2011
Nepér
Jsou pod tim tak trochu zaoblený ĎÝRY...
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 18.08.2011 22:04:50
22:02:40
18.08.2011
Nepér
Takže takhle to vypadá...
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 18.08.2011 22:02:40
23:26:06
17.08.2011
Nepér
Ještě na to dáme bitmap-research vyšší hliníkovou podložku se dvěma tvarovanými otvory místo toho černého plastu, páč je to teď moc nízko a nevejde se na to karburátor 3
23:16:59
17.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér 17.08.11 23:10:35: Jako vždy perfektní práce. Od Sakyho by ses toho dočkal možná v důchodu...
23:10:35
17.08.2011
Nepér
Ale s troškou tekutého kovu na utěsnění si myslím, že to bude fungovat.
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 17.08.2011 23:10:35
23:08:45
17.08.2011
Nepér
Byla to trošku pakárna...
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 17.08.2011 23:08:45
23:06:35
17.08.2011
Nepér
Jak jsem řek, tak jsem udělal...
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 17.08.2011 23:06:35
09:39:31
17.08.2011
Nepér
Hm, uděláme Drag Race 3
upraveno 1x, naposled 17.08.2011 09:40:10
16:06:28
16.08.2011
Marty_pv
-> Nepér: Saky by ti klidně tvrdil že v obci kde má údajně tu dílnu vypukla občanská válka, sám jsem si to zažil a už nikdy víc 3

Musíme spáchat nějaký sraz v Praze až zas budu v MB, domluvíme to s "Alenkou" - tohle fáčko je pro mě zajímavější než spousta feld
22:54:35
15.08.2011
Nepér
Tohle nějak musí jít, i kdybych to měl dělat pilníkem na nehty, budu o mít dřív, než tajemný S.
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 15.08.2011 22:54:35
21:33:18
14.08.2011
Nepér
Nic moc, ale funguje to jak má. Narozdíl od jiných mnohakanálových pseudo-hi-fi "systémů".
19:44:22
14.08.2011
Mr_Kubas
-> Nepér: Copak ten Nepér schovává za audio ve fávu? 1
18:03:48
14.08.2011
Nepér
Zase jsem nic nevyhrál, příště nikam nejedu 3
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 14.08.2011 18:03:48
16:38:01
14.08.2011
Nepér
Nevím, na kolik je to pravda a nakolik Sakyho bullshit ale sehnal jsem mu tři páry sání BMM/Lekr, aby se nedělal jeden kus, a za to mi to měl udělat. Nemám nic a od Sakyho už nic takovýho asi nikdy mít nebudu. V týdnu si k němu pro jeden pár, který má prý doma, jedu. Něco s tím vymyslím, jezdit se schodem 24 -> 30 mm v sání neni to vono, nejede to 3
10:36:50
14.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> mafes 14.08.11 10:26:50: Popravdě nevím a ani mě to nezajímá, jsem rád, že už od toho pána nebudu nic chtít, stálo mě to rok života... Nemám rád takové kšefty, to dám raději o litr víc někomu spolehlivému.
10:26:50
14.08.2011
mafes
-> Tuner#2: Jak to s ním teda teď je? Chtěl bych si nechat předělat náboje, má to cenu se mu vůbec ozývat?
10:22:17
14.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér 12.08.11 12:28:13: Nechci to zlehčovat, ale zas další historka? Už to tady zaznělo před 3 měsícema. Moje náboje taky byli v zinkovně, složitě je v říjnu vyzvednul, abych se pro ně stavěl osobně a nakonec jsem dostal místo soustružených frézované z várky nějkdy před X lety a na zinkovnu se vymlouval ještě po novém roce kdy to a Radekp to z něj dostal nenazinkované... Já už mu nevěřím ani nos mezi očima...



P.S. Pokud by tomu bylo jak píše, tak v jeho zájmu hledám co nejrychleji spolupráci s někým jiným. 4
12:28:13
12.08.2011
Nepér
Mluvil jsem se Sakym... jeho známý s velkou frézou v dílně je od jara v kómatu a nevypadá to, že se probere. Saky u něj má věci a přípravky za dost peněz (hlavy, náboje...) a majitel dílny nedovolí nic odnést, dokud se tamten neprobere 8
upraveno 1x, naposled 12.08.2011 12:28:39
13:55:25
10.08.2011
Nepér
-> storm123: Jen jsem to odlehčil o jeden kus plastu, jinak pasuje bez úprav, jen nejde připojit 3 Ale jedno z řešení máš na fotce.
Extreme Tyres