Nepér / Favorit 136L Nepér / Favorit 136L

komentáře | popis | fotky | Nepér | 29.11.20 23:50 | 254x v oblíbených
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.



Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...



Motor:

-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny

-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm

-Upravené sání z BMM

-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou

-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele

-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry

-Elektrická palivová pumpa Facet 40105

-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí

-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.

-Poloosy felicia

-Svody 4-1 s lambda-sondou

-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost

-Výměník voda-olej Felicia 1.9D

-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100



Podvozek:

-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"

-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech

-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm

-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.

-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14



Výbava:

-elektronický přerušovač blinkrů

-kontrolka ruční brzdy

-kontrolka bezpečnostních pásů

-kontrolka větráku chladiče

-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)

-topení Felicia

-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří

-výplně dveří LS

-zadní stěrač & ostřikovač

-digitální tachometr

-tónovaná okna (originální zelená)

-tlakoměr a teploměr oleje KMGY

Nepér / Favorit 136L - komentáře:

20:37:09
09.03.2011
Nepér
Už to jezdí, muhaha... zatím jsem jel kolem domu tam a zpátky.
00:31:14
09.03.2011
marecko
pekní favík 4 a aj je uz v oblubeních 5
09:45:58
09.02.2011
Nepér
Drncá to stejně, sedí to líp. Ale tuším, že HP Sporting pro Fav/Fel už se asi měsíc nevyrábějí.
23:41:31
06.02.2011
marecko
pekne favík parádny akosa ponasom povie ze sumn3 ten podvozok HP nieje moc tvrdy? nebucha to viacej ako sériovka? lebo uvazujem onom zebysom to tiez hodil na fávo 4
09:38:42
28.01.2011
Patrik145
Paraaada, vzdy ked vidim tvoje auto na fotkach tak sa mi paci
15:33:07
16.01.2011
Lukáš Černý
-> Nepér: Tak to jsem zvedavej jak to pojede.... :) pak sem dej vedet jakej z toho mas pocit,oproti 136motoru ;) :)
upraveno 3x, naposled 16.01.2011 15:34:49
15:36:50
27.12.2010
Nepér
Zdá se mi, že se to žluté světlo od mlhy méně odráží a nevytváří tolik "bílou stěnu". Jsou to mlhovky od OB za 130,- kus, skla zevnitř natřená žlutou vypalovací barvou na sklo.
15:33:05
23.12.2010
jarousinecicek
Mám dva dotazy: Je se žlutýma mlhovkama v mlze lépe vidět?

Co je to za mlhovky?

Děkuji za odpovědi.
18:58:49
27.11.2010
Nepér
No, nic moc, ale bude dobrej.
16:02:39
27.11.2010
suri
-> Nepér: takže predsa 1,6 chladič , aspoň je nejaký pekný?
15:35:56
27.11.2010
Tomaso435
-> Nepér: nojo něco ti tam chybý9
15:32:14
27.11.2010
Nepér
Je vůbec třeba něco chladit? 3
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 27.11.2010 15:32:14
02:29:31
14.11.2010
Nepér
Co stála samotná vačka nevim, drahý... 3
upraveno 1x, naposled 14.11.2010 02:30:31
09:58:27
13.11.2010
Cába
-> Nepér: tu 265 mam v druhym favu,ale ta 278 je lepsi. To bude asi ona, protoze me doporucil kompresy 11-11,2. Na kolik te ted vysla?
00:29:38
13.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nepér 13.11.10 00:26:17: To bude pěkný svezení. 4
00:26:17
13.11.2010
Nepér
-> Cába: Nevim, co je to přesně za vačku, původně jsem chtěl 265/258° od M-E, ale když to nebude na každodenní ježdění, rozhodli jsme se Sakym, že tam dáme malinko ostřejší. Komprese je asi 11.2 prej, takže se ještě jednou upravovala hlava.
zvětšit Nepér / Favorit 136L - obrázek od Nepér vložen 13.11.2010 00:26:17
upraveno 1x, naposled 13.11.2010 00:27:20
00:02:53
13.11.2010
Cába
-> Nepér: takze 278/265 z polotovaru jako mam v rapidu? Tak to si myslim, ze budes spokojenej. Zajimalo by me, jak ta vacka jede v 1,4
Extreme Tyres