T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

18:03:25
18.01.2009
Eidy
-> T: Taky jsem viděl ještě jedno řešení. Bylo to na eRku. Měl vpravo pod motorem těleso z eRkovýho topení a na origo chladiči měl el. ventilátor. A prej to stíhalo. Viděl jsem to snad na skoda110r ale teď to nemůžu najít.
16:19:06
18.01.2009
-> David V6: : aha,no asi ho tam stejen necham zatim a kdyz to nepujde tak zkusim pokus tvojeho reseni a kdyz ani to neprojde tak bude teprve problem :-/

me jde o ot aby to proste chladilo v normalnim provozu no.....takze nejhorsi bude kolona v horku no....coz tobe se asi nestava ale....
16:17:38
18.01.2009
-> Eidy: : aha, no tak to je ranec no...ale jak tak koukam tak asi ho presunu jak rika David no nebo nevim :-/
21:07:35
16.01.2009
Fifa
-> Eidy: Chci ho dát na MB tak nějak pod nárázník. Podobně jako to máš ty. Jen bych chtěl ještě zachovat funkci padačky.
19:27:41
16.01.2009
David V6
-> T: na tomhle místě se ti určitě neuchladí,já ho takhle měl na původní motor a furt to bylo přes devadesát ale teď jsem čekal že taky budou problémy a nic ještě se mi nepovedlo překročit stovku a to celkem dost jezdím a i v těch největších vedrech bez problémů,a na mosteckým okruhu jsem jel kol v kuse a bez problémů asi tam nějak proudí vzduch sám.takže zatím jsem spokojen a mile překvapen
19:04:43
16.01.2009
tomik977
takle sem taky ten chladic udelanej byl i oplechovanej a sel hodne richle ven po prvni jizde.uplne na nic furt sem varil
22:36:17
15.01.2009
Eidy
-> Fifa: A kam ho chceš namontovat?
22:35:26
15.01.2009
Eidy
-> Fifa: Tehdá chtěl 2 nebo 3 tisíce. Už si nepamatuju. Dělá to ze starých náklaďákových chladičů. Takže voštiny a lamely dostaneš starý, akorát vaničky sletuje nový z mosaznýho plechu.
22:31:33
15.01.2009
Fifa
-> Eidy: Tos mě tedy nepotěšil. Co za ten chladič chtěl? Kvinto se mi zdá tedy krutě drahý. Chjo to bude zase na nějaký alternativní řešení10
21:51:16
15.01.2009
Eidy
-> Fifa: Jandač je sice vyrábí, ale kvalita zpracování je nic moc. Měl jsem od něj větší než mám teď a moc nechladil. Hodil jsem ho do kontejneru. A jak říkám, snýtovaný hala bala, ostrý hrany atd. Za ty peníze teda bída.
19:59:28
15.01.2009
Fifa
-> T: Zakázkové chladiče vyrábí taky pan Jandač. Tel:412519032 Cenové rozmezí mi říkal podle toho jak bude velkej, nebo spíš že cenu řekne až uvidí nákres. Dofám že bue cenově přijatelnější než Kvinto
19:28:24
15.01.2009
Eidy
-> T: Chladič je od fy Kvinto, ale stál ranec, to tě upozorňuju. Před 2 lety stál 10oooKč.

ad chlazení: Za chladičem je 190mm ventilátor SPAL. Při stání s tím jsou trochu problémy a furt nevím čím to je. I když je venku 15°C. Jakmile se jen trochu rozjedu, je po problému, ale to se mi naštěstí nestává. Teď jsem trošku vylepšil chladící okruh (trubky) tak uvidíme.
19:17:01
15.01.2009
-> Eidy: ,-> havlik: : já se nehádám, jen se ptám :-) a nikomu ani nevnucuju že to uchladim,sám to nevim :-)

no buď bude a nebo se bude muset řešit něco jiného.....to co má Kóča vypadá dobře :-) prozradíš z čeho to je chladič? a jak to chladíš v kolonách?4
18:35:27
15.01.2009
Eidy
-> havlik: Asi tak nějak. Pokud vím tak DavidV6 s tím dálky nejezdí takže...
18:33:03
15.01.2009
havlik
-> T: tak ono mu to na ty sprinty stačilo
16:43:08
15.01.2009
Eidy
-> T: Jenže on ho nemá na původním místě.

Asi takhle, zkus to, třeba budeš jeden z tisíce, komu to chladit bude. Pak se rád omluvím. 4
16:16:31
15.01.2009
-> Eidy: : dobře, když se nebudu dohadovat....to ani nechci že nevim co to bude dělat, tak mi vysvětli jak to může uchladit DavidV6 s tou obludou vzadu a jen origo chladičem škoda 120 a elektrickym ventilátorem? :-)



jinak ty máš samotný chladič předpokládam a ten máš z čeho? 4
14:35:23
15.01.2009
Eidy
-> T: Nemyslím, jsem o tom přesvědčen. Na Skodateamu byl litr (myslím že Lukyho) se žraločíma žábrama, velkým el. větrákem na chladiči, motorem 136 s drobnými úpravami a i když jezdil s pootevřenou kapotou měl problémy. Jo a to měl ještě udělaný slabý nápor na chladič z pod auta. Pokud nedáš na blatníky obří násosy, neuchladíš to. Bohužel.

Aspoň si sežen malinký náporáček a dej ho dopředu pod nárazník. Nějak tomu musíš pomoct.
14:24:41
15.01.2009
-> Eidy: : tak na jednu stránku děkuju :-) a na druhou sji mě nepotěšil :-( mysliš, že to neuchladí?

no budud s tim ještě laborovat no ale náporák nechci a origo vracet když to bylo vyřezaný se mi nechtělo no :-/
14:21:39
15.01.2009
-> honzula: : stačí hledat lenochu 3 skoda-virt.cz/cz/.../sezn am-registrovanych
Extreme Tyres