skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
rok výroby 1977
stav tach. po GO asi 100 000km
Úpravy:
Karosérie: modrá barva(původně bílá s rychlími pruhy :) ) zadní lemy z škody 100, vpředu decentně vytažené, zavařené výdechy na sloupcích a vpředu na topení
Budoucnost:černá barva, laminátová sada ala 1150 , čelo ala RS (možná chladič dole nastraně u nárazníku)
Podvozek: eMkový nápravy,podložky se změnou rozteče (4*108),nechané maticové řízení
Budoucnost:Zadní stabilizátor nápravy, výrobení nebo koupení duralových podložek 4x100, 4x108, 5x100, 5x112 a 5x130 (prostě budu střídat kola jak ponožky :D )
Motor: po GO 100vkovej převrtanej na 120 , náporový chladič,převodový startér z felicie,náporový chladič a el. větrák vpředu,otevřený filtr, výfuk (příčný - leštěný nerez)
Budoucnost:Verunka jestli nepůjdu zpátky do originálu,tlumič výfuku nejspíš ala japan styl roura
Převodovka: po GO 5-kvalt ,spojka 190mm s talířovou pružinou
Budoucnost: zatím neřeším
Brzdy: posilovač brzd,dvoupístkové
Budoucnost:určo něco silnějšího
Kola: 7x15 palce rozteč 4x108 pomocí podložek,pneu 195/45 vpředu a 195/50 vzadu, oboje Bridgestone (Prodány)
Budoucnost: BBS RS R16, speedline mistral R16 a nebo se hecnu a budou PLS hockenheim R13 (vše mam doma)
Interiér:Samonavíjecí pásy tam jsou asi z golfa, interiér je celý přečalouněný do červené s modrými potahy sedaček
Budoucnost:Sedáky z Porsche 911 mam doma 924 který nedostačují, palubku bych tam nejraději nacpal TT tapece z carbonu
Vmax: 165km/h ve dvou lidech :)
0-100: cca 19,5 s taky ve dvou :)
Tak auto je odstrojeno a zjistil jsem že bylo šito velmi horkou jehlou ... takovou prasárnu jsem ještě neviděl.
spyker.rajce.idnes.cz/in_ progres
a nebo nakolech spyker.rajce.idnes.cz/vyj ezd
auto už je očesané kompletně
Děkovačka nebude ... všichni si klepou na čelo když se zmíním o eRku :D
stav tach. po GO asi 100 000km
Úpravy:
Karosérie: modrá barva(původně bílá s rychlími pruhy :) ) zadní lemy z škody 100, vpředu decentně vytažené, zavařené výdechy na sloupcích a vpředu na topení
Budoucnost:černá barva, laminátová sada ala 1150 , čelo ala RS (možná chladič dole nastraně u nárazníku)
Podvozek: eMkový nápravy,podložky se změnou rozteče (4*108),nechané maticové řízení
Budoucnost:Zadní stabilizátor nápravy, výrobení nebo koupení duralových podložek 4x100, 4x108, 5x100, 5x112 a 5x130 (prostě budu střídat kola jak ponožky :D )
Motor: po GO 100vkovej převrtanej na 120 , náporový chladič,převodový startér z felicie,náporový chladič a el. větrák vpředu,otevřený filtr, výfuk (příčný - leštěný nerez)
Budoucnost:Verunka jestli nepůjdu zpátky do originálu,tlumič výfuku nejspíš ala japan styl roura
Převodovka: po GO 5-kvalt ,spojka 190mm s talířovou pružinou
Budoucnost: zatím neřeším
Brzdy: posilovač brzd,dvoupístkové
Budoucnost:určo něco silnějšího
Kola: 7x15 palce rozteč 4x108 pomocí podložek,pneu 195/45 vpředu a 195/50 vzadu, oboje Bridgestone (Prodány)
Budoucnost: BBS RS R16, speedline mistral R16 a nebo se hecnu a budou PLS hockenheim R13 (vše mam doma)
Interiér:Samonavíjecí pásy tam jsou asi z golfa, interiér je celý přečalouněný do červené s modrými potahy sedaček
Budoucnost:Sedáky z Porsche 911 mam doma 924 který nedostačují, palubku bych tam nejraději nacpal TT tapece z carbonu
Vmax: 165km/h ve dvou lidech :)
0-100: cca 19,5 s taky ve dvou :)
Tak auto je odstrojeno a zjistil jsem že bylo šito velmi horkou jehlou ... takovou prasárnu jsem ještě neviděl.
spyker.rajce.idnes.cz/in_ progres
a nebo nakolech spyker.rajce.idnes.cz/vyj ezd
auto už je očesané kompletně
Děkovačka nebude ... všichni si klepou na čelo když se zmíním o eRku :D
Spyk eR - komentáře:
14:24:00
11.11.2015
11.11.2015
spyker
tak další komplikace ... vysralo se mi daily na okruhu ... takže musím koupit ještě jedno na díly... ale zas mam dárce orgánů pro erko :) takže VR6tka už je koupená
14:16:19
11.11.2015
11.11.2015
Tomáššš
-> spyker: takze cakanie
16:32:57
20.07.2015
20.07.2015
spyker
-> Tomáššš: zatím nijak jelikož servisák má čas až od prosince...tak jsem si koupil razdvatrojku
12:56:55
20.07.2015
20.07.2015
Tomáššš
-> spyker: ako pokracuju prace ?
12:01:20
07.05.2015
07.05.2015
spyker
-> Tuner#2: a ceny jsou asi na požádání... nikde jsem je nenašel
11:46:54
07.05.2015
07.05.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> spyker 07.05.15 11:21:08: Vem to rovnou u vyrobce...
skoda130lr.webzdarma.cz/h linikove_dily.html
skoda130lr.webzdarma.cz/h linikove_dily.html
11:21:08
07.05.2015
07.05.2015
spyker
Chci se zeptat kde mam nakoupit hliníkový díly...v tymákově ? nebo nějaký jiný typy?
22:03:43
20.11.2014
20.11.2014
spyker
Ano je to opravdu t3 doka a davali jsme to tam ve 4rech lidech...jinak doka je kamarada ne moje a svezeni bylo dost zajimavy
20:30:21
19.11.2014
19.11.2014
jura82
Fotka 9/12, to je jasná Doka T3 od VW! Jak jsi tam to kilo dostal? T3 Doku vlastním taktéž, asi nejlepší kára pod sluncem, co se týče užitku a praktičnosti. Vezl jsem tam už barco ale skelet 100ky ještě ne. To muselo vypadat opravdu zajímavě, jsi dobrý dravec
21:56:41
04.06.2014
04.06.2014
spyker
-> Eidy: no vařit to nebudu já ...bude to dělat člověk kterej umí se svářečkou takže věřím že to rovně bude a to s tou nádrží nevím jestli právě mam řešit pomocí jiný nádrže a nebo jen zmenšení...
21:10:58
04.06.2014
04.06.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> spyker 04.06.14 20:52:00: Převaření domků je to stěžejní, ty drží nápravu a všechny rázy ze silnice. To se opravdu musí udělat přesně a jinak než tady bylo prezentováno.
21:05:54
04.06.2014
04.06.2014
Eidy
-> spyker: Njedůležitější bude zvednou horní uchycení v kufru. A zvednout ho rovně. Pod pedálama je dutina, takže stačí vyříznout to a po nandání nápravy na vrchní uložení to navařit nanovo. Pod nádrží to bude oříšek. Buď zvednout celou podlahu výš i s nádrží, nebo nádrž zplacatit. Místo 32 litrů pak budeš mít tak 20-25 litrů. Píše se to snadno, dělá hůř.
20:52:00
04.06.2014
04.06.2014
spyker
-> Eidy: vím ale právě že pouze o převaření domků to není ... počítám s tím že nádrž se bude muset vyřešit jinak a říznout do podlahy ... oblast uchycení nápravy kde jsou nohy a pedály
20:37:16
04.06.2014
04.06.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> macko KE 03.06.14 21:56:25: No zrovna stylem podle virtu bych to teda rozhodně nedělal... Vyřezat vše a pak na to koukat a nějak to usazovat, je ta největší blbost.
17:09:22
04.06.2014
04.06.2014
Eidy
-> spyker: No však jo. Jak chceš zapustit nápravu bez převaření domků?
16:59:41
04.06.2014
04.06.2014
spyker
-> Petkar: Co největší možné snížení které bude fungovat... když lehnu na doraz tak jízdní vlastnosti jdou mimo...
-> macko KE: to je převaření domků já myslel celkové zapuštění nápravy
-> macko KE: to je převaření domků já myslel celkové zapuštění nápravy
16:06:03
04.06.2014
04.06.2014
Petkar
Smím se tázati na přínos této úpravy?
21:56:25
03.06.2014
03.06.2014
macko KE
-> spyker: ja viem ako to chceš robiť, nejako takto :
skoda-virt.cz/cz/.../1335 83-zapusteni-predni-naprav y
teda úprava montážnych bodov nápravy o niekoľko cm vyššie. Ten link na otočené ramená som tu dal preto aby si porozmýšľal aj nad inými možnosťami skôr ako Ti upadne flexa do kufra -> Fifa: to je velmi slušný návod, akurát by som doplnil že erko má pod zadnými sedačkami rohové plechy ktoré kilo nemá
skoda-virt.cz/cz/.../1335 83-zapusteni-predni-naprav y
teda úprava montážnych bodov nápravy o niekoľko cm vyššie. Ten link na otočené ramená som tu dal preto aby si porozmýšľal aj nad inými možnosťami skôr ako Ti upadne flexa do kufra -> Fifa: to je velmi slušný návod, akurát by som doplnil že erko má pod zadnými sedačkami rohové plechy ktoré kilo nemá
13:15:46
03.06.2014
03.06.2014
Fifa
Caimanova práce je posána zde: hundertgang.spc-net.cz/ph
pBB3/viewtopic.php?f=7&
;t=...
Myslím, že se s tím popasoval dobře a je to slušnej "návod" alespoň jak z části na to. Neřeší to zapuštění nápravy, pravda.
Myslím, že se s tím popasoval dobře a je to slušnej "návod" alespoň jak z části na to. Neřeší to zapuštění nápravy, pravda.
22:59:57
02.06.2014
02.06.2014
spyker
-> macko KE: ale to není to co jsem myslel ... já hledám zapuštění nápravy do kastle viz toto img.skoda-virt.cz/vase_au
ta_upload/.../4271_2010-08
-17_01-29-02_95.jpg