Ahoj šťastný majiteli :-) ,
vozu š110R coupé
Dovoluji si Tě informovat o tom,
že u příležitosti blížícího se 40. výročí zahájení výroby tohoto již legendárního
sportovního automobilu, vzniká ojedinělý knižní projekt mapující jeho historii, od počátků výroby až po současnost.
Hlavní součástí knihy bude unikátní katalog fotografií všech do dnešních dnů dochovaných vozů, který bohužel nebude kompletní bez snímků Tvého exempláře.
Proto si Tě tímto, jako autor projektu a zástupce skupiny obdivovatelů vozu š110R dovoluji požádat o pomoc a spolupráci.
Veškeré informace získáš na:
Internetu:
WWW.SKODA110R.COM
Telefonu:
605 709 697
Emailu:
martysulc@seznam.cz
Adrese:
Martin ŠULC
Postoloprtská 214
Staňkovice
439 49
ČR
V elektronické verzi Fotokatalogu je již registrováno 90 eRek:
www.skoda110r.com/kniznic
a.php?kat=0&...
Prosím i o pomoc s distribucí informačního letáčku eRkařům ve Tvém okolí :
www.skoda110r.com/downloa
d.php?soubor=15
Pokud máte někdo možnost projekt nějak mediálně zviditelnit, udělejte to prosím
S pozdravem
“ eRkům ZDAR ”
Marty110r - Martin ŠULC
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
eRko - Škoda 110R
V červenci roku 2003 jsem za 23.000Kč koupil Škodu 110R coupé, r.v.1979, najeto 53.000km. Motoricky byla vcelku vpořádku (až na drobné seřízení ventilů, karburátoru, předstihu atd.). Přední blatníky a prahy byly měněny, bohužel někdo práci odfláknul, takže barva předních blatníků neodpovídá na 100% barvě karoserie a prahy byly nepřesně spasovány. Nicméně po dvou měsících práce (já, bratr, otec) je auto ve stavu, jaký jsem si ani původně nepředstavoval (deník úprav snad ještě doplním).
Jinak bych chtěl podotknout, že interiér je ve 100%stavu (bez výřezů pro rádio apod.), v motoru a na karoserii se taky žádný tuning neujal a ani neujme.
Základní informace:
Motor:
- čtyřdobý, řadový čtyřválec, benzínový, karburační, vodou chlazený s visutými ventily v hlavě válců (OHV) a karburátorem JIKOV 32 EDSR
- objem válců - 1107 ccm
Převodovka:
- počet rychlostí - 4 vpřed se zajištěnou synchronizací, zpětný chod
Jízdní vlastnosti
- nejvyšší rychlost - 140 km/h
- spotřeba paliva - 9 l/100 km
- jízdní dosah - cca 350 km
Barva
- zelená palmová (5123)
Chystané změny:
- výměna pravého předního blatníku
- nový lak (pokud budou finance)
V červenci roku 2003 jsem za 23.000Kč koupil Škodu 110R coupé, r.v.1979, najeto 53.000km. Motoricky byla vcelku vpořádku (až na drobné seřízení ventilů, karburátoru, předstihu atd.). Přední blatníky a prahy byly měněny, bohužel někdo práci odfláknul, takže barva předních blatníků neodpovídá na 100% barvě karoserie a prahy byly nepřesně spasovány. Nicméně po dvou měsících práce (já, bratr, otec) je auto ve stavu, jaký jsem si ani původně nepředstavoval (deník úprav snad ještě doplním).
Jinak bych chtěl podotknout, že interiér je ve 100%stavu (bez výřezů pro rádio apod.), v motoru a na karoserii se taky žádný tuning neujal a ani neujme.
Základní informace:
Motor:
- čtyřdobý, řadový čtyřválec, benzínový, karburační, vodou chlazený s visutými ventily v hlavě válců (OHV) a karburátorem JIKOV 32 EDSR
- objem válců - 1107 ccm
Převodovka:
- počet rychlostí - 4 vpřed se zajištěnou synchronizací, zpětný chod
Jízdní vlastnosti
- nejvyšší rychlost - 140 km/h
- spotřeba paliva - 9 l/100 km
- jízdní dosah - cca 350 km
Barva
- zelená palmová (5123)
Chystané změny:
- výměna pravého předního blatníku
- nový lak (pokud budou finance)
Marťas/Škoda 110R - komentáře:
jaj nadher tak tomuto hovorim ze erka jak ma byt
krááása.. na to se nedá nic jinýho říct..
nadherna klasika, 10b, viac foto!!
Jo a dávám 10b, ale dodej víc fotek!
Jo original erko je už hooodně vzácný, když už neni shnilý, ta jsou na něm tuny laminátu

zvedam na 10b pac je moc pekna.
J.
J.
za původnost dávám hafooo bodů...
já nevím, není to moc těch 23 litrů?? to muselo být kurevsky vygočkovaný???
já nevím, není to moc těch 23 litrů?? to muselo být kurevsky vygočkovaný???
pekny original,ode me 7b.

hezky...(6)
cacany orinal

nádhernej originál

Fakt je to hezké-přidej více foto!!!
dobré,dávám 5 bodíků

Pekny kus,jo jo.

-->Miloš Vyskočil : S tou kastlí ti nepomůžu, mám eRko teprve krátce, takže nemám žádné kontakty.
Fakt hezký éro, takhle nějak asi kdysi vypadalo to co teď mam. Nevíš náhodou o nějaké " zachránitelné " kastli? Marně sháním, potřebuju na přestavbu.
-> Marťas 28.10.03 13:53:18: Nehledě na to, že erko má všechny venkovní plechy šroubovací, takže antikorozní ochrana, opravy... jsou naprosto v pohodě.:-)
--> BlackSUN: člověče taková kritika na eRko? No, každý má jiný názor...
