Fáza/škoda 120 Fáza/škoda 120

komentáře | popis | fotky | Faza | 04.11.12 17:13 | 7x v oblíbených
Konečně jsem se dokopal k tomu napsat po 7letech ježdění něco o mojí škůdce...



Tohle auti vyjelo z MB továrny v červnu 1986 jako emková 120L se čtyřstupňovou převodovkou.

Ke mně se dostala darem od mého Dědy, který byl druhým majitelem, v roce 2003 jako můj první (a zatím poslední) vehikl samochodný.

Bohužel se na ní velmi podepsalo 7let celoročního ježdění a parkování na ulici. (po reinkarnaci už je parkována v garáži, ale pořád jezdí celoročně)



hlavní úpravy:

- (podzim2005) zástavba mokrého 5kvaltu (SP4,22)

- (zima2005) koupeny kopretiny(v hrozném stavu), posléze opískovány a nakomaxitovány na stříbrno (vyjely na jaře 2006 na OR34)

- (zima2005) od mého skvělého mechanika koupeny sedačky Recaro z Opla Cadet 2.0 GSi (měl je ve své krásné škůdce než ji rozsekal) a nově počalouněny

- (2005) koupen zánovní "sportovní" tříramenný volant (opět od mechanika)

- (2005) koupena a zabudována starší GL palubka a poslední model přístrojovky s otáčkoměrem (s funkční kontrolkou ruč. brzdy a sytiče a nahrazením všech žárovek v přístrojovce (kromě dobíjení) LEDkama)

- (2006) Zabudován centrál

- (2007) koupeny nové Beskydsport zrcátka

- (2007 ) koupena a zgenerálkována vlečka

- (2007) Zabudován alarm s imobilizérem a DO k centrálu

- (2008) koupeny nové letní gumy (po pár krizovkách s OR34 na mokru!)

- (2008) Zabudován centrál

- (2010) Reinkarnace (tak to nazval chudák skvělej mechanik) - původně v plánu jenom prahy, zadní lemy a přední blatníky s čelem včetně nalakování. Po odstrojení toho bylo mnohem víc (zespodu to většinou byl jenom "papír")

- (2011) koupeny nové zimní gumy

- (10/2012) PRODÁNA - koupena dvojková okta



Karoserie:

- až na pár detailů seriový vzled EMkové kastle

- "sportovní" maska s tahokovem (bez znaku)

- černá matná přední haubna (vlastní lakýrnická práce)

- Zpětná zrcátka Engellman (německé kapky)

- Atestované folie na všech bočních a zadním okně

- GL chromové lišty pod okny na dveřích

- nad nárazníkem namontovány LED světla pro denní svícení

- jako zadní obrysovky svítí i osvětlení SPZ



Motor:

- původně 120L, po generálce 120LS (jiná hlava, písty a přetryskovanej karbec, bohužel s Lkovou vačkou)

- nyní připraven zgenerálkovanej 130 - vačka 280/280, C-vahadla, odlehčenej a vyváženej setrvák a řemenice, slícované sací a výfuk. potrubí s hlavou (namontován na jaře 2012 bez vačky)



Podvozek:

- předek repasovaná serie s hřebenem, pouze pružiny zkrácené o jeden závit a tlumiče přitvrzeny (50/50 hydraulický olej a původní tlumičový) a 4písty s propojkou (L/A)

-zadek zrepasovaná seriová vlečka z rapida s výztuhami (L/A)

- suchý 5kvalt SP3,9 po repasi

Kolesa:

- léto: Barum Brilantis 175/70 na kopretinách

- zima: Barum Polaris 3 175/70 na plechách

- bohužel při přezouvání kopretin obsluha v pneuservisu poškodila pokličky, takže jezdim bez nich :(



Interier:

- Sedačky Recaro

- GL palubka a nejnovější přístrojovka (s LED diodama a kontrolkama ručky a sytiče)

- Přídavné budíky Equus v 3kapličce na palubce (Voltmetr,tlakoměr a teploměr oleje)

- zkrácená řadící páka

- hliníkové nášlapy pedálů

- 3ramenný "sportovní" volant

- el otevírání kapoty kufru a motoru od řidiče (a kufru i na dálku)

Fáza/škoda 120 - komentáře:

20:14:58
03.02.2011
DEKODOVAC
pekna skodovecka to je ono tak sa mi to paci seknu jej tie kopretinki 4 9
16:09:04
03.02.2011
Matto 120
pekny stroj
Extreme Tyres