skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jedná se o Škodu 120L vyrobenou v roce 1978, v roce 1990 nová kastle.
Koupil jsem jí od kamaráda v březnu 2007 prakticky nepojízdnou. Motor žral spoustu oleje a vody, ale kastle byla v super stavu.
Motor
Teď obyč fávo, kterej měl najeto 20 000, sací a výfukové potrubí origo ze škody 136, které sem se snažil slícovat, SEDR a elektrické palivové čerpadlo.
Spojka SACHS, filtrbox ze 120L a sportovní příčný výfuk podle plánu L/A.
Nápravy
Přední: emková s hřebenovým řízením, zkrácené pružiny o jeden závit, nové sériové tlumiče, čtyrpísty, nové kotouče a desky.
Zadní: úhlová se suchými poloosami, nové sériové tlumiče, kotouč zezadu na náboji, rozdělené čtyrpísty a desky, kapalinová ruční brzda, rozšiřovací podložky 25 mm.
Převodovka 5Q SP 4,22.
Kola:
ATS 6J13 rozteč 4x100, pneu SEMPERIT SPORT-LIFE 195/55/13
JUPITER MK3 5J13 4x130, pneu DUNLOP SP SPORT 2000 175/50/13
někdy i 2x plech 5.7J13 4x130, pneu MATADOR 180/530/13 R3 a 2x převařák 4.5J13 4x130, pneu MATADOR 160/530/13 R3
Komplet brzdový rozvod škoda 130.
Interiér
Interiér je sériový, akorát vyčištěný, nově potažené tapicíry na dveřích a zadní plato a černé potahy sedaček.
Lukasy z felicie.
Naše stránky www.roteam.cz
Rok 2010:
kotouče na zadní nápravě a kapalinová ručka
nalakováno a nasazeno nové přední čelo a během roku zase zmuchláno
přední mlhovky pryč
vepředu tlumiče origo PAL
STK
Rok 2011:
vyměněny zadní vnitřní i vnější lemy, pravý práh, P-kapsy, přední podběhy, dveře
vyměněná přední náprava i s řízením
vyztužená zadní náprava
příprava na nový lak
Rok 2012:
vyztužená přední ramena
zadní pružiny ze škody 100, domky ze škody 130 a tlumiče origo 120
všechny tlumiče nalité něčím speciálním :)
proběhla změna geometrie př. n.
provizorně natřené zadní lemy
nový lak
nové sedačky
motor škoda 120 LS
karbec ze žigula
Koupil jsem jí od kamaráda v březnu 2007 prakticky nepojízdnou. Motor žral spoustu oleje a vody, ale kastle byla v super stavu.
Motor
Teď obyč fávo, kterej měl najeto 20 000, sací a výfukové potrubí origo ze škody 136, které sem se snažil slícovat, SEDR a elektrické palivové čerpadlo.
Spojka SACHS, filtrbox ze 120L a sportovní příčný výfuk podle plánu L/A.
Nápravy
Přední: emková s hřebenovým řízením, zkrácené pružiny o jeden závit, nové sériové tlumiče, čtyrpísty, nové kotouče a desky.
Zadní: úhlová se suchými poloosami, nové sériové tlumiče, kotouč zezadu na náboji, rozdělené čtyrpísty a desky, kapalinová ruční brzda, rozšiřovací podložky 25 mm.
Převodovka 5Q SP 4,22.
Kola:
ATS 6J13 rozteč 4x100, pneu SEMPERIT SPORT-LIFE 195/55/13
JUPITER MK3 5J13 4x130, pneu DUNLOP SP SPORT 2000 175/50/13
někdy i 2x plech 5.7J13 4x130, pneu MATADOR 180/530/13 R3 a 2x převařák 4.5J13 4x130, pneu MATADOR 160/530/13 R3
Komplet brzdový rozvod škoda 130.
Interiér
Interiér je sériový, akorát vyčištěný, nově potažené tapicíry na dveřích a zadní plato a černé potahy sedaček.
Lukasy z felicie.
Naše stránky www.roteam.cz
Rok 2010:
kotouče na zadní nápravě a kapalinová ručka
nalakováno a nasazeno nové přední čelo a během roku zase zmuchláno
přední mlhovky pryč
vepředu tlumiče origo PAL
STK
Rok 2011:
vyměněny zadní vnitřní i vnější lemy, pravý práh, P-kapsy, přední podběhy, dveře
vyměněná přední náprava i s řízením
vyztužená zadní náprava
příprava na nový lak
Rok 2012:
vyztužená přední ramena
zadní pružiny ze škody 100, domky ze škody 130 a tlumiče origo 120
všechny tlumiče nalité něčím speciálním :)
proběhla změna geometrie př. n.
provizorně natřené zadní lemy
nový lak
nové sedačky
motor škoda 120 LS
karbec ze žigula
Pavelzfel/Škoda 120L - komentáře:
-> Tuner#2: Díky :) Následky? Jedna proražená guma a lehce proražená trubka k chladiči, přední čelo klasika. Ze začátku ta trubka jen kapala, tak jsme dolévali. Ale z předposlední RZ jsme museli odstoupit, protože to teklo už hodně.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.10.17 22:55:10: To mě také zajímá ?
-> Pavelzfel: Ty uz jsi taky v chomoutu? Tak dodatecne gratulace ;-)
Co ta Pribram, nejake vazne nasledky?
Co ta Pribram, nejake vazne nasledky?
-> Pavelzfel: To testování je s tou mrtvou LS-kou co když trochu přidáš plyn na trojku na Korábu, tak to ujede až to málem hodíš do křoví? -ti vzkazuje strůjce motoru
A chtělo by to seštelovat a pokud by se něco našlo v těch karbecích na ND, tak by se to dalo dost poladit, až bude nějaký počasí. Nebo si zběhnul k Jikovu?

Pěkný auto, jen tak dál!

bomba pane 

-> Pavelzfel: na parkovišti "v kleci" se pěkně vyjímá, jak se leskne
-> Nwkt: Díky za foto

Paradna mašina :) moc sa mi lubi presne to čo podporujem len tak dalej :)

moc pěkná 

-> skoda flotila: -> sikula: Děkuju

Vypadá hezky.
pekná práca šéfko vyzerá to dobre...

Ty jsi rychlej Pájo



-> magik: tyhle plechy jsou široké skoro 6 palců. Je to nejlevnější varianta, když chci širší kola. Na druhou stranu jsou dost těžký

Tých 13" plechacov vidím v poslednom čase veľa, no rozhodne sú krásne. Aku ma šírku disk?
-> 4FELDA4: Díky, ale začínam si myslet na origo.
tie spetné M3 sa tam hodia super

Á výlet na Kokoty
a nový kola. Jen škoda toho závaží z venku 

