skodovacek 1 skodovacek 1

komentáře | popis | fotky | skodovak | 05.07.16 00:32 | 80x v oblíbených
***ŠKODA 105 L rv.83 typ (M1) Tuzex*** Bohužel už není,ale krásné vzpomínky zůstanou,nechám to tu alespoň na památku..

------------------------- ------------------------

-Motor: originál 105l po celkové Go (new hlava,písty,kroužky,přebr oušená vyvážená klika atd..)

-Převodovka: 5q 4.22 (původně 4q)

-Přední náprava fungláč řízení a nápravnice,všechno z nových dílů

-Zadní náprava klasika nová ramena,silentbloky,ložisk a atd..+ tlumiče(v černém laku:zatim)

-Brzdy: komplet nová brzdová soustava (válec,všechny trubky,přední hadice,kostky,obložení+de sky(ferodo)brzdiče po go..

úpravy:

-Spojlery a lamino KS Motorsport.

-Zavařené okapničky,kliky,sloupek,o tvor pro nádrž..

-Zadní lemy= vnitřní lem,přední= kladívková úprava :-))

-Výfuk KM Turbo

21.9.2009 s těžkým svědomím Rozebrána a dána na ekolikvidaci..:-(( Moc Emek,málo času,málo garáží..







***ŠKODA 130 L rv.86 (Tuzex,serviska,vývozová) ***(měla být na normální ježdění:-)))

------------------------- ---------------------

MOTOR: originál Š130L po GO,tvrdé silentbloky



PŘEVODOVKA: 5q dlouhá š130 suché poloosy,tvrdé uložení (silentblok)



PŘEDNÍ NÁPRAVA: Po.GO komplet z nových dílů.(Nápravnice,řízení,n ová úzká ramena,tyče řízení atd)



ZADNÍ NÁPRAVA: celková GO převařená příčka převodovky+tvrdý silentblok Speedpro,podélná ramena nová vystužená,osazená silentbloky 742.136,nové silentbloky šikmých ramen,nerezové rozpěrné trubičky atd...podložky pod miskou pružiny 3cm všechno je černo červeno modré..(fotky se nevešly)



BRZDY: Téměř vše nové,komplet repas předních třmenů+nerez pístky,trubičky komplet nové atd...



KOLA: Mangels 7"-8" ET0/15" zadek: pneu Uniroyal RainSport 2 195/50/15 předek: pneu Aurora :-)) 195/50/15





TUNING A ÚPRAVY:



-zrcátka beskyd sport (originál)



-pokovená skla,zadní světla bílo červená,přední přídavná světla 4x+kryty Hella 1000



-Sada spojlerů od Elisu nasadil jsem málem to se mnou seklo už nikdy víc..byly na hodně kusů a nakonec dostali i jiný lepší uhlazený vzhled...Když řezat tak pořádně--řezalo se znova ale nevadí :-))



-Výfuk podle L/A daný za nárazník ne pod,navařená koncovka Layting 140*70 ovál..naměřeno 125.5Db...... už není

-Momentálně výfuk KM Turbo první evoluce



-Centrální zamykání včech dveří na DO



-Zamračená kapota,přední náprava s úzkýmy rameny



-Čirá optika na nových světlech s vnitřkem do černa



V PLÁNU: Základ je dohnat k co nejlepšímu stavu karoserii a podvozek co se týče výdrže atd.Podvozek je další kapitola ovšem zatím je to série,čas ukáže.Vesměs je toho moc nedá se to vše popsat a vypsat a vše se mění. příprava pod lak a lak samotný a to bude na dýl z finančního hlediska..

Plnič postačí :-) Momentálně motor,převodovka,tlumiče, stablik



HUDBA: rádio Panasonic 4x45W :Zesilovač Magnat 1*800W a bedna s dvoumy basáky Magnat po 400W

menší: zesik : Blaupunkt 2x100 nebo 1x400 ,tuba 400W ..





Tak a kdo má zájem pomlouvat tak až to udělá alespon takhle v daných podmínkách,tak se s nim budu bavit...!



Lak: zatím polití plničem,nevím kam budu směřovat úpravy a pořád se něco děje..tudíž škoda zatím lakovat..





------------------------- -------------------------- ----------------

EVO2/2012 :

------------------------- -------------------------- ----------------



- Motor:

136 Rapid - kompletní GO

Hlava Feli MPi 50kw - odlehčené leštěné 7mm ventily,i broušené + frézovaná sedla

Polmo z 1500ky...

Rozdělovač "kontakt" Hanhart v úpravě od Urbiho..

Výfuk nerez - Bohoušek

Svody 4-1 nad příčku - Bohoušek

Trubka



- Podvozek:

Stabilizátor 18mm - p.Svozil

tvrdé uložení stabilizátoru a tlumičů - Pemit

Tlumiče přitvrzené na max se sériovým olejem - p.Kůrka

Kyvko pružiny + upravený domek,podvaz



- Převodovka:

suchá 4.22

v záloze - suchá 3.9 po kontrole..



rychnovsky.denik.cz/zprav y_region/do-neprodejneho-a uta-se-nasypou-desetitisic e-20120710.html



Koupím nutně:

Bubny

Přední kotouče 130





nejde se nezmínit a nepoukázat na: www.pohofest.cz/ :-)))))))))



------------------------- -------------------------- ---

2014 - Auto pořád existuje



11/2014 - Tak mu alespoň vyměníme sedačky z favorita za rapidí,když už nic jiného.. a možná volant,obojí z prodaného skodovacka2



2015 - bez hnutí stojíme



2016 - lehce jsme se zvedli z mrtvých navštívili spolu sraz v Želivy a konečně se po letech dostali znova i na Pohofest což je asi největší naše akce letos. Končí nám technická tak možná končíme také. . .



Jinak z oprav výměna podtlak hadice na brzdy, výměna setrváku, plus přítlačáku z felicie lehký to nezvládl, simeringu vzadu na uložení kliky,výměna převodovky za dlouhou ,zadní ramena dostala unibaly,přední náprava nové ač zatím originál komplet silentbloky ale stejně stále nejdu řídit a pániček už neví co se mnou.



Plány jsou zkusit nějak dohnat ač s tvrdou daní udělat technickou,což znamená komplet vše dolů plus další mouchy atd.



Když se povede,musíme řešit proč auto nejde řídit,vyřešit brzdy a ,a je toho zkrátka moc. A stále je tu myšlenka že plastiky půjdou pryč. Ale přeci jen je to něco jiného není to jen koupené a nasazené a zkrátka je to po letech člověku trochu líto. Nicméně váží to poměrně hodně o kolech ani nemluvě a člověk by chtěl jít spíše směrem funkce a výkonu auta. Kloubit to nejde minimálně kvůli kolům. Babo raď. Přece jenom na druhou stranu přijet někam a koukat jen na originály ač pěkné,mně osobně nebaví.

skodovacek 1 - komentáře:

12:58:41
13.01.2015
OndraKrupi
-> skodovak: já toho sem nepřidávám, vše mam uschovaný, ale roste to strašně.... 4
12:48:57
13.01.2015
castrol
-> skodovak 09.01.15 10:54:06: neboj most ešte má čas 1
23:50:33
12.01.2015
skodovak
-> OndraKrupi: no my s Terezkou trénujeme spíš tajně,ale trénujeme.

Taky koukám pěkně rostete. . Já sem moc no spíš vůbec nechodím,tak vím ho. . . 7
10:46:04
11.01.2015
OndraKrupi
-> skodovak: správně, trénovat a slušne oblékat. taky to trénujeme https://www.youtube.com/w atch?v=AJmJK4Pd304
10:54:06
09.01.2015
skodovak
-> castrol: no je malinko pomalejší ale to dožene 1
16:14:39
08.01.2015
castrol
-> skodovak: rastie jak z vody
17:41:32
22.12.2014
castrol
-> skodovak: a neje
14:19:39
22.12.2014
skodovak
Tak plánovaná poslední letošní jízda dopadla špatně mrazovka v hlavě ven.,voda total do oleje a všechno víčkem ven, během té chvíle se motor stačil slušně zapéct a ztratit výkon.

Škody ani nechci radši vidět.
17:06:40
15.12.2013
castrol
-> skodovak: hadam bude lepsie 4
14:36:35
15.12.2013
skodovak
-> castrol: jasně no,plus nejsem doma,ale v bytě,nebyl kdo by vložku udělal a tak dále..fuj a nepředstavitelná situace pro mě
11:04:22
15.12.2013
castrol
-> skodovak: je mi jasne treba vychovavat nastupcu 1
10:57:23
15.12.2013
skodovak
-> castrol: díky bohu za něj. . Ale momentálně jsou přednější jiné věci.
10:41:37
15.12.2013
castrol
-> skodovak: po dlhej dobe nejaky pokrok 1
01:45:39
15.12.2013
skodovak
-> Martin NM: Polmo z 1500 fiata a díky.. (DDSR) je na fotkách,ten tam byl
upraveno 1x, naposled 15.12.2013 01:46:39
01:37:51
15.12.2013
Martin NM
-> skodovak: ten motor je super... velmi dobrá práca 4 Aký tam máš karbec ? DDSR alebo SEDR ?
01:32:12
15.12.2013
skodovak
No a zhruba je zase tam kde má být hurá...snad to pojede 2
zvětšit skodovacek 1 - obrázek od skodovak vložen 15.12.2013 01:32:12
16:21:23
03.04.2013
skodovak
-> Athlonek: díky za odkazy :-))
Extreme Tyres