
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Takže toto auto není moje, ale mojeho kamaráda a kolegy Zdeny. V roce 2005 se rozhodl že si koupí zdravou kastli a přestaví do ní svoji prorezlou Š125L z roku 1988, u které mu pak v zimě 05 při roztahování utrhli přední nosník, takže se auto trochu prodloužilo.
Nejdřív koupil vyvařenou kastli která ještě neměla navařenou chladičovou stěnu a jeden přední podběh. Než stačil něco pořádného udělat, zaujal ho inzerát na nástěnce v Kauflandu. Zavolal tam a do týdne si domů vezl novej nikdy nejetej skelet na eMkovou škodovku. Prodával to syn puvodního majitele, stálo to někde ve stodole, byla v pěkném stavu, akorát střecha měla trochu povrchovou korozi. Stála ho 4000,- to byla zima 2005.
Pak se s tím Zdena zavřel do garáže a začal, na spodek přišlo několik vrstev tlumexu a body, v některých záhybech se musel puvodní plastizol odřezat a nanést nová vrstva na holý plech.
Dveře jsem mu poskytl z jedné luxusní nabourané užovky, některé plechy koupil nové, ty co nešli sháněl Zdena v té nejlepší kvalitě jaké šlo sehnat. Do střechy se udělal díra na nové střešní okno. A v zimě 2006 se auto vezlo do profi lakovny.
Návrat z lakovny se konal až někdy v únoru 2007, protože lakýrník byl marod. Od té doby se shánějí poslední díly a nastrojuje se. Koupili se nové skla, nechali se natonovat, upravili se kliky, víčko nádrže, taky v té době byl dokončený příčný výfuk dle L/A koplet celý z nerezu, včetně svodů od sběrného potrubí. přední náprava je po G.O. motor má po G.O. najeto asi 10 000km ale Zdena už uvažuje o 136tce. Zadní náprava má nové brzdy, brzdové potrubí je komplet nové. Převodovka a zadní náprava zustane ze Š125, GL palubovka má nerezové držáky a z nerezu je i lišta pod spínačama, stejně tak plech kolem popelníku je leštěný nerez.
Todle auto bude jezdit denně do práce a to i v zimě, takže s tím se to celé stavělo, plno vrstev na spodku, LPG, alarm s centrálem, 5Q, a prostě co šlo se koupilo nové, nebo se udělalo z nerezu. Podvozek se nebude snižovat.
Rozpočet je v ceně Felicie kombi z posledních modelů.
Zprovoznění by mělo být asi koncem června 2007. V tom případě by se mohlo ukázat na srazu v Hrocháči.
Nejdřív koupil vyvařenou kastli která ještě neměla navařenou chladičovou stěnu a jeden přední podběh. Než stačil něco pořádného udělat, zaujal ho inzerát na nástěnce v Kauflandu. Zavolal tam a do týdne si domů vezl novej nikdy nejetej skelet na eMkovou škodovku. Prodával to syn puvodního majitele, stálo to někde ve stodole, byla v pěkném stavu, akorát střecha měla trochu povrchovou korozi. Stála ho 4000,- to byla zima 2005.
Pak se s tím Zdena zavřel do garáže a začal, na spodek přišlo několik vrstev tlumexu a body, v některých záhybech se musel puvodní plastizol odřezat a nanést nová vrstva na holý plech.
Dveře jsem mu poskytl z jedné luxusní nabourané užovky, některé plechy koupil nové, ty co nešli sháněl Zdena v té nejlepší kvalitě jaké šlo sehnat. Do střechy se udělal díra na nové střešní okno. A v zimě 2006 se auto vezlo do profi lakovny.
Návrat z lakovny se konal až někdy v únoru 2007, protože lakýrník byl marod. Od té doby se shánějí poslední díly a nastrojuje se. Koupili se nové skla, nechali se natonovat, upravili se kliky, víčko nádrže, taky v té době byl dokončený příčný výfuk dle L/A koplet celý z nerezu, včetně svodů od sběrného potrubí. přední náprava je po G.O. motor má po G.O. najeto asi 10 000km ale Zdena už uvažuje o 136tce. Zadní náprava má nové brzdy, brzdové potrubí je komplet nové. Převodovka a zadní náprava zustane ze Š125, GL palubovka má nerezové držáky a z nerezu je i lišta pod spínačama, stejně tak plech kolem popelníku je leštěný nerez.
Todle auto bude jezdit denně do práce a to i v zimě, takže s tím se to celé stavělo, plno vrstev na spodku, LPG, alarm s centrálem, 5Q, a prostě co šlo se koupilo nové, nebo se udělalo z nerezu. Podvozek se nebude snižovat.
Rozpočet je v ceně Felicie kombi z posledních modelů.
Zprovoznění by mělo být asi koncem června 2007. V tom případě by se mohlo ukázat na srazu v Hrocháči.
Zdenálova/Š125L - komentáře:
Cau. Potkali jsme se v sumperku 

-> haso: jezdi mu to a pricnak ma supr zvuk... Zdenovi, pokud se sem náhodou podívá, tak mu ještě jednou děkuju za půjčení toho COčka mno a taky za to, že zařídil u Tomáše to opískování nápravy.... velký dík a uctivá poklona
-> Gryzly: tak co uz to jazdi?
Je to focený v sobotu, v nedělu se do auta přestěhoval motor. bez motoru jsem to nechtěl tahat ven, navíc je to z garáže do kopce a za garáží je hnedka brána.
-> kuko: To auto bude jako jediné auto takže určitě se s ním nebude nějak špatně zacházet. né jako když má někdo leštěnku a k tomu auto na denní ježdění.
-> kuko: To auto bude jako jediné auto takže určitě se s ním nebude nějak špatně zacházet. né jako když má někdo leštěnku a k tomu auto na denní ježdění.
pekne, ale nebude skoda to auto zodrat ako spotrebaka po takej namahe?
pekné, chcelo by to ale lepšie nafotiť niekde vonku
mazéééc
estli bude jezdit, tak přijede i se slečnou.
-> Gryzly: no tak to musim prist na hrochac, a ked uz pridem ja zo SR tak by mohol prist aj ten pan stym autom, som zvedavy
Tak a je tady.