![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 125L
r.v. 9/1989
History:
říjen 2004 - koupeno (auto vypadalo jako omalovánky a motor bral olej)
léto 2005 - kompletně vyvařeno, nový lak a go brzd (uvedení do luxus stavu)
léto 2006 - motor chlastá litr voleje na 200km a kontrolka mazáni už ani nevypíná motůr má ale pořát sílu (sem línej není nutno měnit)
listopad 2006 - motor: tříválec s velmy hlučnou klikou
leden 2007- koupě jiné shade kůli motoru, kterej mě při projížďce mile překvapil. Později jsem zjistil, že je to motor ze 130ky. P.S. S 5ti kvaltem jezdí hezky.
- výměna motoru, olejů, filtru
nyní je rozmazlována a hýčkána
Ňáký ty oupravy:
Exteriér: kliky z fáva, bílé přední a boční blinkry, přídavný dálkový světla, koncovka výfuku
pánuju: zadní lampy s bílým blinkrem, zrcátka z feliny a móóóc bych potřeboval Apolla
ještě chci decentně snízit předek
Interiér: tříramenej volant, el. stahování předních oken, tunel (vlastní výroba),mračítka a panel se zrcátkem
z čehosi (lepčího :-))
10.5.2007- koupě APOLL. Pneu: V předu Continental ContiEcoContact 3, v zadu Bridgestone B330 EVO, vše 165/80
Srpen 2007 - go přední nápravy + snížení, nové zadní tlumiče.
Listopad 2009 - konečně zimáky, zadek matador mp 55 jeté od kolegy a předek nové pirelli w carwing
- koupil sem nové kryty blinkrů, tak až spadne sníh půjdou tam
Duben 2010 - shade prošla technickou bez extra závad. tak sem z toho měl takovou radost že sem to
hned potom napálil do baráku :(. no tak aspon uděláme předek a hodíme facelift
Červenec 2010 - srážka s blbcem (srnkou). nucená oprava přední části vozu, jako bych to nedělal v dubnu.
ztráty: světlo, hrnec, chladič, maska, pření čelo a kapota.
Duben 2013 - S pocitem velkého smutku jsem pochoval svojí mladickou lásku škodověnku. Nechť jí je zem lehká.
r.v. 9/1989
History:
říjen 2004 - koupeno (auto vypadalo jako omalovánky a motor bral olej)
léto 2005 - kompletně vyvařeno, nový lak a go brzd (uvedení do luxus stavu)
léto 2006 - motor chlastá litr voleje na 200km a kontrolka mazáni už ani nevypíná motůr má ale pořát sílu (sem línej není nutno měnit)
listopad 2006 - motor: tříválec s velmy hlučnou klikou
leden 2007- koupě jiné shade kůli motoru, kterej mě při projížďce mile překvapil. Později jsem zjistil, že je to motor ze 130ky. P.S. S 5ti kvaltem jezdí hezky.
- výměna motoru, olejů, filtru
nyní je rozmazlována a hýčkána
Ňáký ty oupravy:
Exteriér: kliky z fáva, bílé přední a boční blinkry, přídavný dálkový světla, koncovka výfuku
pánuju: zadní lampy s bílým blinkrem, zrcátka z feliny a móóóc bych potřeboval Apolla
ještě chci decentně snízit předek
Interiér: tříramenej volant, el. stahování předních oken, tunel (vlastní výroba),mračítka a panel se zrcátkem
z čehosi (lepčího :-))
10.5.2007- koupě APOLL. Pneu: V předu Continental ContiEcoContact 3, v zadu Bridgestone B330 EVO, vše 165/80
Srpen 2007 - go přední nápravy + snížení, nové zadní tlumiče.
Listopad 2009 - konečně zimáky, zadek matador mp 55 jeté od kolegy a předek nové pirelli w carwing
- koupil sem nové kryty blinkrů, tak až spadne sníh půjdou tam
Duben 2010 - shade prošla technickou bez extra závad. tak sem z toho měl takovou radost že sem to
hned potom napálil do baráku :(. no tak aspon uděláme předek a hodíme facelift
Červenec 2010 - srážka s blbcem (srnkou). nucená oprava přední části vozu, jako bych to nedělal v dubnu.
ztráty: světlo, hrnec, chladič, maska, pření čelo a kapota.
Duben 2013 - S pocitem velkého smutku jsem pochoval svojí mladickou lásku škodověnku. Nechť jí je zem lehká.
MI.hkMDS - komentáře:
vyskočila z křoví, jako krysa z prádelníku, přímo před auto![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
ty kraso ta ti teda pekne zdemolovala predek ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
tak to musela byť ale srna
![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
je snížená o 2 závity![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Hmm pěkná schade,o kolik závitů si snížil předek?![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
je to klasa 125 takže kyvka + 5q. je v tom 130 motor a sem s tou kombinací spokojen. s vlečkou nemám zkušenost tak nedovedu posoudit. co sem ale zjistil, je, že celkem velkou roli hrajou tlumiče a pneu. původní or 34 se s bridgestonama nemůžou srovnávat ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
a spokojeny s kyvkovým 5q?já chci dávat do svojí taky 5q,ale rozmýšlím,jestli dat akorát na kyvku a nebo už sehnat celou vlečnou nápravu aj s převodovkou.
děkuji pěkně. jj je to kyvka
pěkně udělaná šáde:-)kola dělají auto.ty apola k tomu fakt sedí.jakou máš zadní nápravu?kyvku?
supr,takhle se mi to taky libi
![44](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/44.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![44](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/44.gif)
Skvely cestovni stroj....:))at ti to slape...