skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
škoda 120gls vývozní model
Koupil jsem ji na inzerát jako nepojízdnou s porouchaným motorem za směšnou částku.
Najeto cca 70 000km (meněný tachometr)
Motor po oprave a najetí 6000 kilomentů opět vaří,takže je vyměněn za 136.Auto je vývozní model a je na nem udelaná odhlučnovací kůra,která se opravdu velice povedla.
Převodovka je klasický 5q ve spojení s kyvadlovou nápravou.
Interier po důkladném vyčištění jako nový.
Karoserie:
-Ve předu plastové podběhy
-Original lak (pouze drobne oderky a skrabance a mirne promačkly přední blatník)
-Kompletní odhlučnění vývozního modelu.
-Nastříkaný i podvozek v barbě vozu (už z výroby)
Motor:
-742.136
-Rozdělovač škoda 100
Převodovka:
-Původní 5q 4,22
-Skrácená řadící páka
Přední náprava:
-Nové originál tlumiče
-Uřezané pružiny o 3/4 otočky z každé strany
-Dány nové čepy,manžety řízení,kotouče
Zadní náprava:
-Původní bez zásahů
-Nové originál tlumiče
-Výměna brzdového obložení
Interier:
-Původní gls interier totožný se škodou 130
-Tříramenný volant škoda
-Radio Sony na kazety
Kola:
-Apollo 13x5 v zachovalém stavu
-Bridgestone B250 175/70
Koupil jsem ji na inzerát jako nepojízdnou s porouchaným motorem za směšnou částku.
Najeto cca 70 000km (meněný tachometr)
Motor po oprave a najetí 6000 kilomentů opět vaří,takže je vyměněn za 136.Auto je vývozní model a je na nem udelaná odhlučnovací kůra,která se opravdu velice povedla.
Převodovka je klasický 5q ve spojení s kyvadlovou nápravou.
Interier po důkladném vyčištění jako nový.
Karoserie:
-Ve předu plastové podběhy
-Original lak (pouze drobne oderky a skrabance a mirne promačkly přední blatník)
-Kompletní odhlučnění vývozního modelu.
-Nastříkaný i podvozek v barbě vozu (už z výroby)
Motor:
-742.136
-Rozdělovač škoda 100
Převodovka:
-Původní 5q 4,22
-Skrácená řadící páka
Přední náprava:
-Nové originál tlumiče
-Uřezané pružiny o 3/4 otočky z každé strany
-Dány nové čepy,manžety řízení,kotouče
Zadní náprava:
-Původní bez zásahů
-Nové originál tlumiče
-Výměna brzdového obložení
Interier:
-Původní gls interier totožný se škodou 130
-Tříramenný volant škoda
-Radio Sony na kazety
Kola:
-Apollo 13x5 v zachovalém stavu
-Bridgestone B250 175/70
120GLS - komentáře:
-> Vrba: čau. máš ešte niekde fotku tej antirezonančnej úpravy priečky motora tohto auta? myslím to čo tam bolo omotané nejakou gumou a stiahnuté okolo priečky?
-> Ba.jogi: Nastartujes na benzin a prepnes na etanol.
-> Vrba: chcem sa oyptat to mas spravene ako ked je to na plyn ze budes startovat najprv na benzina potom na etanol alebo benzin dovtedy kym sa trocha zohreje
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Vrba: hmmm to je me k nicemu ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> VeTeV: Zatim mám jen fotky na facebooku.
-> Vrba: nejaka fotogalerie?
minno 17.08.10 22:51:31 napsal:
→ Vrba: čo to čo to? Ukrajina?
čo tam preboha?
to samé co na slovensku !!! preboha...
→ Vrba: čo to čo to? Ukrajina?
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
to samé co na slovensku !!! preboha...
-> Alenka: Je to jak piše Havlik-pro tenhle výlet jsem namontoval "benzinovej set",ale tenhle týden to zas dám jak to bylo.-> minno: No udelali jsme si menší výlet k moři,....
-> Vrba: čo to čo to? Ukrajina?
čo tam preboha? Ináč tíško závidím takú expedíciu na škodovke :)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Alenka: Předělal na benál zpátky
-> Vrba: palivo sis vezl s sebou, nebo na Ukrajine frci E85 vic nez tady?
Anebo to mas "flexifuelove" natryskovano tak, ze na E je to chude, na benzin bohate, ale jede to na oboje? :D
Anebo to mas "flexifuelove" natryskovano tak, ze na E je to chude, na benzin bohate, ale jede to na oboje? :D
-> Vrba: Tak at se dari a zadne poruchy ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Pavel P..: 4 lidi+ jejich veci-to už se musí využít každé místečko ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
ty vole, pašovat pivo v rezervě, to jsem ještě neviděl
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
ondie 05.04.10 23:48:12 napsal:
já myslim,že to neznamená že je to z „tuzexu“
..ale že si
automobilka pořadově značila vrchlabský kusy,kde se samozřejmě dělalo to
„lepší“ ;)
ak myslíš čísla nad pravým svetlom, to mám aj ja a moja je z M.B., takže to bude asi vývozné číslo, len neviem prečo potom ostala v Československu
-> Vrba: veľmi ma zaujíma to odhlučnenie. Vedel by si prosím nejak to presne zosumarizovať a prezrieť, ideálne aj s fotkami? ..ak chcem veľa tak sorry![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
já myslim,že to neznamená že je to z „tuzexu“
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
automobilka pořadově značila vrchlabský kusy,kde se samozřejmě dělalo to
„lepší“ ;)
ak myslíš čísla nad pravým svetlom, to mám aj ja a moja je z M.B., takže to bude asi vývozné číslo, len neviem prečo potom ostala v Československu
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Vrba: veľmi ma zaujíma to odhlučnenie. Vedel by si prosím nejak to presne zosumarizovať a prezrieť, ideálne aj s fotkami? ..ak chcem veľa tak sorry
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> 4FELDA4: myslim ze se takto oznacovaly kusy urcene na vyvoz
načo sú tie číslice nad predným svetlom na spolujazdcovéj strane?
-> ondie: jo přesně tak, v AZV se dělalo kvalitně a hlavně na vývoz jako moje GLSka ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
já myslim,že to neznamená že je to z "tuzexu"
..ale že si automobilka pořadově značila vrchlabský kusy,kde se samozřejmě dělalo to "lepší" ;)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)