Mazlík/Škoda 120 L Mazlík/Škoda 120 L

komentáře | popis | fotky | srdcar 120L | 12.12.15 14:53 | 11x v oblíbených
Jsem první majitel, koupil jsem ho v r. 1985 jako úplně nového, od r.1996 namontován LPG, kvůli problémům s litinovou hlavou motoru dodatečná úprava sedel ventilů na bezolovnatý benzin. Dělala specializovaná firma v Plzni, úprava stála i se srovnáním 3.000 Kč. Dodatečná montáž 5-ti kvaltu na mokré poloosy s diferákem 3,9, motor nestíhal, hlavně s přívěsem. Přestavba na FAVO motor, kvůli závadě v převodovce výměna 5-ti kvalt ze 125-ky s převodem diferáku 4,22, v r.2012 celková oprava karoserie, náprav







Doplňuji další opravy 2015. Vzhledem k málo pečlivé opravě motoru, kdy se mi do válců nasála spadlá matička a podložka, jsem musel opravu uskutečnit znovu, motor začal strašně moc žrát olej a příšerně kouřil - 1litr oleje na 200 km. Zaklepané pístní kroužky na 2 válcích. Podivně se do jednoho válce nasála matička a do druhého podložka, zajímavé. No a ke vší mé smůle jsem prošlápl brzdovou trubku, když jsem to nejmíň potřeboval. Takže se vyplnilo - práce kvapná málo platná.



- kompletní výměna brzdových trubek, hadic a válečků, včetně lan ruční brzdy a výměna spojkové trubky, nové simeringy na poloosách



- oprava motoru - výměna vložek, sice jetých, ale v pořádku, nové pístní kroužky

- výměna rozvodů a rozdělovače + nové kabely

- zabroušení ventilů a výměna simeringů ventilů

- přetěsnění celého motoru

Samozřejmě seřízení a doladění motoru



Výsledek prosinec 2015: najeto 8.000 km od opravy, bez dolévání oleje, neubývá, nikde ani kapka, nekouří a jede

Mazlík/Škoda 120 L - komentáře:

16:18:05
30.01.2014
srdcar 120L
-> kraska98: To jsou zeleně svítící digitální hodiny, koupil jsem je v Německu asi před 20 lety, v pohodě fungují. Nad nimi, je to trochu špatně vidět, je 10-ti diodový ukazatel dobíjení, moc dobrá věcička. Vždy svítí max. 2 diody, aby to tak nerušilo. Já tam mám červeně svítící diody, ale může být jakákoliv barva, co vyhovuje, klidně i kombinace pro odlišení. Na výrobu není moc složitý, ukazuje po 0,5 Voltu. Když bude mít o schéma někdo zájem, klidně ho sem dám. Nalevo od hodin je elektrický tlakoměr oleje v motoru, napravo je hrubý ukazatel dobíjení. Místo něho bych chtěl dát teploměr na olej ve vaně, budík jsem sehnal, ale čidlo k němu zatím ne.
22:05:47
29.01.2014
kraska98
-> srdcar 120L: Nenech si do toho kecat.K čemu slouží ten displej uprostřed těch dvou budíku ?
19:37:32
29.01.2014
srdcar 120L
-> LUKAS: Mám tam to, co vyhovuje mě.
19:36:01
29.01.2014
srdcar 120L
-> kraska98: No tak je pravda, že v horku ženou spíš horký vzduch, ale aspoň se hne. Holt klimoška to není.
upraveno 1x, naposled 29.01.2014 19:36:30
19:34:07
29.01.2014
srdcar 120L
-> šadesa: Celkem 9x300 ml. Protože sice mám stříkací pistoli, ale zatím nemám kompresor a taky místo na něj v garáži. Nejdřív jsem si myslel, že opravím jen to, co nejvíc hořelo a nakonec z toho bylo celé autíčko.
10:35:20
29.01.2014
Placko
-> kraska98: 47 47
10:33:13
29.01.2014
LUKAS
-> srdcar 120L: chcelo by to "upratat" tu palubnu dosku 17
20:27:49
28.01.2014
kraska98
-> Placko: Mě spíše příjde že ty větráky v létě jenom víří horký vzduch,než aby chladily
19:47:59
28.01.2014
šadesa
kolik sprejů padlo9
19:07:55
28.01.2014
Placko
tie vetráky su boží 3 1
13:57:47
28.01.2014
kraska98
Ten lak vypadá slušně,ani nejde poznat že to je sprejem.Ten interier je taky hustý.
07:26:52
28.01.2014
thomaskounic
Jsem rád, že se zase někdo další věnuje škodovkám v našem na škodovky chudém kraji, přeju hodně úspěchů !
20:26:29
27.01.2014
srdcar 120L
-> minno 27.01.14 08:03:19: Jo, byla celá stříkaná, sice spray, ne pistole. Nárazníky přestříkané lesklou černou syntetikou. Ty ventilátory byly moc dobré v létě pařácích, hlavně když jsem stál někde v koloně. Mám je udělané jako dvojrychlostní, takže na asi 1/3 a naplno. Móóóc dobrá věc. Když nebyla klimoška.



Až se zmátořím po svátkách, navýším kredit na fotky a dal bych sem jak to vypadalo, když jsem ho opravoval.



Asi před týdnem se mi povedlo protáhnout bowdeny ručky přes zadní štíty, byly tam původní z r. 1985, takže po shánění včera dorazily nové štíty i s novými lany, simeringy na poloosy, nové pakny, při jednom jsem pro sichr koupil i nové válečky průměr 27,5 mm z VW, ( staré průměr 22 mm, které tam byly 3 roky, už začaly téct, nic to nevydrží tak, jako dříve), novou kapalinu a dnes jsem si hrál, jak malý kluk. Po menší úpravě štítů tam válečky jdou. Současně jsem měnil i kapalinu ve spojce, byla taky pěkně černá. Teď doufám, že bude na nějakou dobu pokoj. Mazlík brzdí jako čert.
upraveno 4x, naposled 27.01.2014 20:48:47
15:23:08
27.01.2014
šadesa
-> Matej Hanus 27.01.14 15:20:45: jo to používam taky ale tady mi příjde že to má nastříkaný nějakou barvou
15:20:45
27.01.2014
Matej Hanus
-> šadesa 27.01.14 15:13:35: ja používam silikónový olej 6 krásne oživý plasty 4
15:13:35
27.01.2014
šadesa
čím jsi nastříkal nebo natřel ty nárazníky9
09:34:47
27.01.2014
Matto 120
klima :)
08:17:21
27.01.2014
francomk
-> minno: Vietor vo vlasoch 3
08:03:19
27.01.2014
minno
Pekná. Ona Bola v 2012 celá striekaná, alebo ako to bolo?

Najviac ma dostali tie mega ventilátory vnútri, k čomu to je dobré?
21:50:58
26.01.2014
peter13789
ide ti to dosť slušne, držím palce pri prácach
Extreme Tyres