skodovkarkuba/Škoda 105L skodovkarkuba/Škoda 105L

komentáře | popis | fotky | SkodovkarKuba | 18.01.15 17:24 | 16x v oblíbených
Auto zakoupili v roce 2004 můj strejda s otcem od staré paní, které zemřel manžel a auto od té doby stálo v garáži. Bylo v top stavu, i z motoru se dalo jíst, ale po dědkostylu byl výkonově na odpis …



To byla jedna z prvních věcí, co se měnila, auto dostalo motor a převodovku ze Škody 125.

Po nějakém čase proběhla výměna přední nápravy za repasovanou, ale stále se šnekem, přibyl šíbr a pár dalších drobností. V roce 2005 proběhla zástavba LPG a snížení hlavy, ať to jede … Po nějakém čase prdla hlava a auto bylo osedláno dalším motorem, opět 105, ale jela celkem slušně.

Pak se toho na autě už moc nedělo a když v roce 2013 skončila technická, tak se auto dalo do depozitu a odstavila se.



Po skoro dvou letech jsem se auta ujal já a začal jsem s oživováním. Převařil jsem nápravnici na hřebenové řízení, sehnal jsem favo motor a po menší údržbě a úpravě ho úspěšně voperoval.

Dále proběhly už jen menší úpravy v interiéru a údržba na technickou.



Auto dne 13.8.2013 úspěšně absolvovalo technickou kontrolu a já se mohl začít vozit.







Škoda 105L (M1)



RV: květen 1984

Odstín barvy: Šípková červeň 8125





Aktuální motor:



781.135

KP cca 10.1-10.2:1

hlava -1.2mm

vačka chovanec 265/265

slícované kanálky

Výfuck - nerezový Made in Romotop

Karburátor Š130 + víko Tatra 613

Rozdělovač 105 + pružinky 120





Přední náprava:



Široká s hřebenovým řízením

Brzdy: 2 pístky (brzy budou 4 pístky)





Zadní náprava:



Vlečná vyztužená dle LA

Převodovka: 5q SP 3,9

Brzdové válečky: 22mm



Pneu:



YOKOHAMA 175/70 R 13 A DRIVE





Plány do budoucna:



Nainstalovat Koliňák - Splněno

Nové rádio a repro Pioneer - Splněno

Reduktorový startér - Splněno

Nové rozvody brz + čtyřpístky

Dovařit zadky vnitřních prahů

Napojit relátka světel

Načernit Stropnici

Časem celolak





PS: KOUPÍM POLIČKU POD GL PALUBNÍ DESKU.



skodovkarkuba/Škoda 105L - komentáře:

06:24:30
15.07.2015
SkodovkarKuba
Něco se chystá ... 4
zvětšit skodovkarkuba/Škoda 105L - obrázek od SkodovkarKuba vložen 15.07.2015 06:24:30
19:11:26
16.11.2014
miguelias
áá tuhle znám ze suchdolu 6
12:59:28
04.10.2014
Tom755
Pecka a hlavně ta barva jí sluší
11:39:09
04.10.2014
SkodovkarKuba
Cesta zpět 175 km, naložené auto věcma, 3 osoby na palubě a metrák brambor v kufru 1
zvětšit skodovkarkuba/Škoda 105L - obrázek od SkodovkarKuba vložen 04.10.2014 11:39:09
11:37:21
04.10.2014
SkodovkarKuba
Výlet do rakouska
zvětšit skodovkarkuba/Škoda 105L - obrázek od SkodovkarKuba vložen 04.10.2014 11:37:21
10:16:16
26.04.2014
peter55
-> SkodovkarKuba: 158
09:52:04
26.04.2014
SkodovkarKuba
-> peter55: Díky, to denní svícení tam teď sice moc nepasuje, ale zase šetří dobíjení, žárovky a i něco málo plynu... + automaticky se rozsvěcují, takže o starost méně ...
19:15:12
25.04.2014
peter55
-> SkodovkarKuba: svetla jej pristaly,len daj dole tie diodove svetla co mas blisko tych okruhlich svetiel,neako mi tam neladia ,inak pekne spravena praca na aute4
15:56:57
16.02.2014
SkodovkarKuba
-> Vojtisek: ta už tam je hooooodně roků
15:43:43
16.02.2014
Vojtisek
Ta nahá baba na zpětným zrcátku1
17:34:11
19.12.2013
Kocvin
-> vhml: To je pro mě velmi dobrá zpráva..
17:28:00
19.12.2013
vhml
-> Kocvin 19.12.13 11:21:30: nedostává vůbec nic. Funguje to naprosto bez problémů dlouhodobe.
17:13:09
19.12.2013
SkodovkarKuba
Tu je foto staré hlavy a těsnění co na plyn nalítala něco kolem 12-1

3 tisíc.
zvětšit skodovkarkuba/Škoda 105L - obrázek od SkodovkarKuba vložen 19.12.2013 17:13:09
16:35:49
19.12.2013
Kocvin
Tak to se do toho taky asi pustím, když to říká i -> MOLSO: že vydrží1
11:46:45
19.12.2013
MOLSO
-> Kocvin: prdlajs ten motor nie je ziadna sracka .... on vydrzi ;)
11:38:18
19.12.2013
Czkedar
Pekna, pri koukani na fotky vidim NJ, tak ani neni z daleka :D
11:31:25
19.12.2013
SkodovkarKuba
KP by měl být kolem 10:1 - 10,1:1 takže žádná hrůza, ale pro jistotu jsem tam dal těsnění Victor Reinz. Jak vypadají písty nevím, ale výkon to neztrácí, takže asi OK. Ale výfuk dostává teplotně zabrat ( ale to i před snížením), z něho se loupou dosti hrubé vrstvy oxidů a takový pěkný červený prášek :-D
11:21:30
19.12.2013
Kocvin
To jsem netušil.. Ale lpg má pry vyšší teplotu hoření a když snížíš hlavu tím se teplota ještě zvýší.. Co pak písty atd? A celkově musí ten motor dostávat kouř jak hovado..
upraveno 1x, naposled 19.12.2013 11:28:17
11:19:01
19.12.2013
Jarda - zrušená registrace
-> Kocvin: díky vyššímu oktanovému číslu je to výhodne líp to jede a klesne i spotřeba, jen to těsnění pod hlavou8
Extreme Tyres