Mattcom / Skoda 120L Mattcom / Skoda 120L

komentáře | popis | fotky | Mattcom - zrušená registrace | 16.02.17 20:09 | 22x v oblíbených
AUTO:



Born: 25. 5. 1988

Seriova Skoda 120L, 36.70 kW



MOTOR :



original 742.120

karburator S120 – dif 21/23mm, nutene otvaranie druhej komory, pretryskovany



MOTOR cislo 2:



Favorit 136 – KP 10,3:1

vacka 265/265

hlava lestene kanaly

odlahceny zotrvak a remenica

olejova vana s vymenikom tepla

karburator T613 nutene otvaranie druhej komory, pretryskovany



PREVODOVKA :



5 rychlostna sucha 3,9 staly prevod

Mattcom / Skoda 120L - komentáře:

22:03:12
06.11.2013
Mattcom - zrušená registrace
-> csrlive: Sak naco by sluzilo na vozenie len take pohodove 1 A nerobim z toho ani pretekarske auto ani ziadny tunigac proste som mal chut si ho prerobit a bavi ma to tak je to skor take hobby 6
14:42:56
06.11.2013
csrlive
Na co to auto bude sloužit? Na pole dobrý. Jo a k čemu je to zavaření a zamračení? Jaký jsou celkový plány?
11:48:06
06.11.2013
Mattcom - zrušená registrace
-> Kocvin: Tak ja mam doma len oblukovu zvaracku takze som diodou zvaral. Preto len bodove zvary. A pokial by nevzniky skruteniny tak by tam boli isto dost velke vnutorne pnutia co by sa neskor mohlo prejavit na popraskanom laku.
19:58:10
05.11.2013
Kocvin
-> Mattcom: Jaké propálení plechu? to bys musel vařit trafem a rutilkama..1 Co-čkem při zdravém rozumu nemáš šanc zdravou kapotu nebo ten plech propálit.. A pokroutit už vůbec ne..
18:17:48
05.11.2013
Mattcom - zrušená registrace
O zvarani viem toho az az kezde som z toho celeho maturoval a mame to teraz aj na vyske a je jasne ze sa to neda porovnat ale jedna sa mi len o system toho zvarania. Sak keby to mam zvarat po celej dlzke tak jednak by bola vacia nachylnost k prepaleniu plechu pretoze ta ocel je dost tenka a uz ani z daleka nema vsetky svoje pevnostne charakteristiky a dalej pri dlzke toho zvary ryskujem skrutenie plechu a je jedno ci by som to zvaral po 10cm alebo rovno naraz aj tak by mi to skrutilo a plamenom by som to aj tak nevyrovnal do povodneho zvaru.
12:19:22
05.11.2013
Kocvin
-> Mattcom: První si o tom něco zjisti a pak mluv.. Nemůžeš srovnávat odporové bodové svařování karoserie s tím tvojím snoplením..
23:00:23
03.11.2013
Mattcom - zrušená registrace
Tak mriezky som vyrezal a nahradil ju plechmi ktore som pribodoval a cele som to poriadne vybrusil a odmastnil. Cele som to vytmelil ale len z jednej strany koli odvetraniu takze zvary este pretrem farbou a nic nebude hrdzaviet. Podotykam ze cela skodovka a aj nove verzie su zvarane len bodovo a ked sa vsetky dozili tolko rokov :D
22:35:14
03.11.2013
Martin NM
-> kyfkař: čo už.. uvidíme jak to bude vypadať po dokončení 3
22:33:27
03.11.2013
kyfkař
-> Martin NM 03.11.13 22:24:42: na to bude kurven. další pěkný škodovky
22:25:37
03.11.2013
castrol
-> Martin NM: hazard 1
22:24:42
03.11.2013
Martin NM
toto bude hard tjúning 3
20:03:50
03.11.2013
MajoLR
69
19:21:27
03.11.2013
castrol
-> VILIBALD: ak dobre vidim mriezku vyrezal ale inac suhlas
19:13:43
03.11.2013
VILIBALD
No tak tímhle stylem jako děláš kapotu jestli bude celý auto tak se máš na co těšit.

Pokud je ten plech na větracích mřížkách položenej tak jak se zdá a chceš to dokytovat tak to bude fakt paráda.

Navíc jestli si myslíš že tam bude kyt líp držet když jsi tam nechal díry tak se pleteš.

To samý s tím mračitkem. Jestli to jsou už finální sváry tak tu kapotu rovnou odboduj,tuningový plechy zahoď nebo sežeň rovnou jinou kapotu.

Akorát ti to pod barvou popraská a začne reznout.8
Extreme Tyres