-> Potforiak: Převodovky jsou záměnné mezi všemi modely.
-> Bukaj: Ruku na srdce, kdo tohle bude dnes řešit? Když už bych byl jó nevěděl co s časem, přerazil bych číslo.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
23.05. - 25.05.2025 | 43.Škoda sraz Doksy | ATC Klůček |
30.05. - 01.06.2025 | Hundertgang 2025 | Rovensko pod Troskami |
06.06. - 08.06.2025 | 1. škoda koncern sraz | Kemp Vyskytná |
13.06. - 14.06.2025 | 19. Škoda sraz Moravský kras | Blansko - Češkovice |
13.06. - 15.06.2025 | Celorepublikový zraz Škoda favorit forman | Kamp bystrička Valašské meziřiči | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
07:36:13
22.05.2025
22.05.2025

Borderer
07:24:46
22.05.2025
22.05.2025

Potforiak
[p#4125425]
Dik za informaciu co ma teda nepotesila. 11/2024 presla STK a EK. Cize budem sa pozerat po origos motory Skoda 100. Bude k tomuto motoru Skoda 100 pasovat prevodovka ktora je tam nahodena s tymto motorom 105? Ci mam zhanat aj prevodovku?
Nasiel som inzerat na motor Skoda 100, na co si treba dat pozor? Nestacilo by vymenit iba blok motoru kde je to seriove cislo a typ motoru?
Dik za informaciu co ma teda nepotesila. 11/2024 presla STK a EK. Cize budem sa pozerat po origos motory Skoda 100. Bude k tomuto motoru Skoda 100 pasovat prevodovka ktora je tam nahodena s tymto motorom 105? Ci mam zhanat aj prevodovku?
Nasiel som inzerat na motor Skoda 100, na co si treba dat pozor? Nestacilo by vymenit iba blok motoru kde je to seriove cislo a typ motoru?
23:33:58
21.05.2025
21.05.2025

Bukaj
-> Hurdis:
Já hlásím, že desítku oříšek jsem zatím nikdy neztratil. Jen sedmičku a pokud se počítají i rozlomené ořechy, tak kdysi dvě devatenáctky Tona Czechoslovakia při prvním rozebírání vlečky...

Já hlásím, že desítku oříšek jsem zatím nikdy neztratil. Jen sedmičku a pokud se počítají i rozlomené ořechy, tak kdysi dvě devatenáctky Tona Czechoslovakia při prvním rozebírání vlečky...

23:30:42
21.05.2025
21.05.2025

Bukaj
-> Potforiak: Přesně, jak píše -> Robert 106: :
Blok motoru je jeden z posledních motorů Škoda 105 (tzv. "dvouřádek" - zesílený blok, vyráběný od poloviny roku 1987 do roku 1988), taktéž hlava je 105 (vyrobena v roce 1987 - čísla 87 pod logem škoda značí rok výroby odlitku hlavy).
Ostatní viditelné periferie (sací a výfukové potrubí, karburátor, filtrbox, vodní čerpadlo, komínek rozdělovače, ventilátor chladiče...) odpovídají Škodě 100.
V dnešní době (pokud auto má "papíry" a není v nich z minulosti zápis o změně typu motoru) bude problém tuto přestavbu zlegalizovat - vůz neprojde s jiným typem motoru evidenční kontrolou a tedy nebude možné jej přihlásit...
Blok motoru je jeden z posledních motorů Škoda 105 (tzv. "dvouřádek" - zesílený blok, vyráběný od poloviny roku 1987 do roku 1988), taktéž hlava je 105 (vyrobena v roce 1987 - čísla 87 pod logem škoda značí rok výroby odlitku hlavy).
Ostatní viditelné periferie (sací a výfukové potrubí, karburátor, filtrbox, vodní čerpadlo, komínek rozdělovače, ventilátor chladiče...) odpovídají Škodě 100.
V dnešní době (pokud auto má "papíry" a není v nich z minulosti zápis o změně typu motoru) bude problém tuto přestavbu zlegalizovat - vůz neprojde s jiným typem motoru evidenční kontrolou a tedy nebude možné jej přihlásit...

23:20:32
21.05.2025
21.05.2025

Bukaj
Již poněkolikáté v životě si ověřil, že pokud u vozu s vlečkou slyšíte v interiéru hučení z PRAVÉ strany, je třeba vyměnit ložisko LEVÉ polonápravy...
...a naopak
...a naopak
