
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
20.08.2022 | Škoda sraz pod Pálavou I. | Letiště Popice |
09.09. - 11.09.2022 | 6 SKODOMANIA | Marszowice, Polsko |
16.09. - 18.09.2022 | 38.Škoda sraz Doksy | Autokemp Klůček |
30.09. - 02.10.2022 | HundertGang | Poděbrady | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
08:36:41
14.08.2022
14.08.2022

Lubes120
[p#4044746] je super mať tie staré pôvodne spz, nie ako tie naše 

01:02:16
14.08.2022
14.08.2022

Jozka
Asi pět minut šroubování.. 

22:07:10
13.08.2022
13.08.2022

stanleyAT
-> lubor: Osobně bych zachoval origo s páčkou. Není nad to po delší odstávce si ručně načerpat. A co tak po burzách vídávám, tak origo AC pump je ještě dost. Nebo případně rozlousknout špatnou a zkusit opravit.
21:54:22
13.08.2022
13.08.2022

Václav Vašák
-> lubor: bezpáčková má větší tlak a samo nejde napumpovat,jinak je uplně jedno,co se použije,jediný vetší rozdíl je tam v přívodní 8mm trubičce u fáčka a na to se ta 6mm hadice dá taky narvat,...prostě bezpáčková není uplně TOP a co se týká Vika pumpy,tak bude fungovat,ale kolem záruční doby se podělá,aspoň tak se to stalo u většiny těch,co jsem řešil.Ideální repásnout originál (je tam obyč gumový O-kroužek) a nebo sehnat holt nový originál někde na burze od někoho,kdo za to chce 1500kč,popřípadě dát elektrickou nízkotlakovou,ono se to dá řešit více způsoby...klidně bych reklamoval tu Viku do nekonečna
Prostě nová bude fungovat několik tisíc km bezproblémů.
