Jaké zapalování

prohledat
28 příspěvků (zobrazeno 1 až 28) od 21.06.2020 do 29.07.2020, založil/a Peckin
řadit dle data
09:37:28
13.09.2021
newsrev iewbooks
Příspěvek smazal moderátor - U-Geen

Příspěvěk byl nahlášen jako závadný:
eidy: Spam
pavuina: spam
20:54:51
29.07.2020
Lamac
Teraz z hlavy neviem, pozriem a napíšem.
16:41:26
27.07.2020
pavucina
-> Lamac: Kolik ms tam más nastavené buzeni ? (nezajima me, ze je to od vyrobce, ale kolik tam ted mas nastaveno).
12:53:13
25.07.2020
Lamac
Indučku som do tcip nazapájal, iba lištu... Nastavenie budenia pre lištu bolo v softe už od výrobcu, tak neviem.
Ja len že na origo zapaľovanie (el spínač, rozdeľovač a indučka) to beží normálne, a na tcip (lišta, snímač otáčok) to nebeží takmer vôbec, alebo na znížené otáčky.
09:46:50
25.07.2020
darklord
-> Lamac: mne to podobne blblo kvoli polohe snimaca na prevodovke, ale hadam ze ty to mas vo faborite v tovarenskej diere na spajzke, takze tam bude vzdialenost snimaca od zotrvaku bezproblemova. Ale ked pises o mpi liste a potom o inducke, nebude problem skor v nastaveni budenia? Lebo si myslim ze parametre pre obyc cievku a mpi listu su dost odlisne, nie? Nemohlo to odpalit listu?
22:12:18
24.07.2020
Lamac
Ešte som skúšal napojiť TCIP-4 (programovateľné zapaľovanie) ale som z toho nejak zmätený... Pri prvom štarte (teplý motor) naskončilo na šupu, pobežalo asi minútu, dva a potom to zdochlo. Následné štarty neskutočne ťažké, a ak to naskočí, po pustení spojky to zdochne znovu, ak to ako tak bežalo, tak to šlo na 400-500 otáčok, po pridaní plynu sem tam strelí do sania... neviem či to je vadnou lištou, alebo čím, nepomohlo ani pridanie či ubratie predstihu, vyhadzuje to stále hlášku, budenie mimo určených hodnôt. Nastavenie a soft je pre 1.3 motor s MPI lištou, snímanie od zotrvačníka MPI cez hall snímač, a aj približná tabuľka predstihu priamo od firmy IGNITECH (výrobca). Ak zapojím nazad káble od indučky a napájanie na el. spínač, naskočí na brnk a voľnobežné otáčky cca 830. Nenapadá niekoho, čím to môže byť?
22:33:37
22.07.2020
Lamac
Ok, diky chlapi.
19:25:53
22.07.2020
zabiakPUK
-> Lamac: zo sacieho.
18:18:17
19.07.2020
King
-> Lamac: Aha, tak beru zpět. Už si prd pamatuju a zapomněl jsem, že u sedru usti pripojka podtlaku sice pod klapku, ale tak nějak napůl.
13:03:30
19.07.2020
Lamac
No lenže ma trochu pletie táto debata: skoda-virt.cz/cz/.../5600 5-pravda-o-podtlaku?gotopo st=9...
07:55:20
19.07.2020
King
-> Lamac: Mozna se pletu, ale do "prostoru pod klapkou " se pocita i cely saci potrubi, takze je vcelku sumak, jestli se pouzije naustek pro rozdelovac nebo nebo neco dal na sacim potrubi. Predpokadam, ze se nebude snimat okamzita hodnota tlaku, ktera rychle kolisa, ale lehce integrovana (to treba u lpg reduktoru zajistuje objem vzduchu v prostoru pod velkou membranou + setrvacnost membrany.)
22:55:58
18.07.2020
MOLSO
-> Lamac: práve na to tam tá regulácia odoberá podtlak, že pri klapke sa mení
upraveno 1x, naposled 18.07.2020 22:56:19
22:51:10
18.07.2020
Lamac
Diky a odoberať spod klapky karbecu (kde bol podtlak na rozdeľovač), alebo až zo sacieho potrubia? Zo sacieho mi to príde lepšie, pretože pomery pod klapkou sa u lekra dosť menia, či?
21:18:20
18.07.2020
darklord
-> Lamac: cim mensi podtlak tym vacsia zataz
20:28:18
18.07.2020
Lamac
Nikto nič? A to by som ešte potreboval vedieť aká je maximálna hodnota podtlaku v sacom potrubí, resp. aká je závislosť podtlaku na záťaži motora.
20:44:19
08.07.2020
Lamac
Odkiaľ je podľa vás najvhodnejšie branie podtlaku pre program. zapaľovanie TCIP4? Od nátrubku pre podtlak rozdeľovača (tu to v podstate sníma podtlak pod klapkou a v určitých momentoch to už nesaje), alebo je lepšie snímanie až priamo zo sacieho potruba (zozadu)? Motor 781...
22:55:31
23.06.2020
Peckin
Bylo by to nejlepší ale nevím jestli se mi povede snímač do setrvačníku umístit.
22:44:28
23.06.2020
pavucina
-> Peckin: Delas dobre 4
Nemam to rad, muze tam neco vletet oproti snimani ze setrvacniku, ale je to podstatne lepsi nez na rozdelovaci.
20:47:25
23.06.2020
Peckin
Tak budu to snímat na té klice. Nějak to zkusím vymyslet. ;-)
22:25:23
21.06.2020
Peckin
Jde o to zda by se to povedlo z tý kliky nějak rozumně snímat. Je lepší možná horší tovární řešení než lepší samodomo jestli mi rozumíte.
21:57:25
21.06.2020
SO545
-> MVM 21.06.20 21:46:43: ja som reagoval na Kinga a suhlasim s nim ze ked uz prerabat tak na klukovku...
a udrzbe a spolahlivosti akehokolvek systemu nepochybujem len clovek nemoze byt prasa alebo ignorant.

ked uz sa hrat tak na urovni aka je dnes mozna...nic viac ani menej...jasne ze kazdemu co raci.

Ja si teraz len rozsirujem Skoda OHV obzor pre buducu /snad/ stavbu.
21:46:43
21.06.2020
MVM
-> SO545: Ono se da s těmi vůlemi fungovat celkem solidně. Jde o to,jaky je využití a údržba. Vůle se v záběru vymezí. A pak je tu mechanicka nepřesnost z výroby a opotřebení,i v rozvodech,obecně ,jako vše z podstaty mechanické musi nejakou minimalni vůlí vždy mít. Některá je daná, jina se měni,ale převážně jde o bezúdržbovost ,spolehlivost. Tzn.i bezkontakt z Favo.jakmile se zjistilo ze neni co serizovat - většina lidi na to celej život nešáhla,byť zbytek mechanický,vliv rozvodů, tim pádem stejně se měl rozsah regulace během provozu kontrolovat.Tudíž snimani na klice je jednak nejpřesnější a vysloveně bezúdržby.
Protože i Petr mi potvrdí,že s pravěkkym kontaktnim rozdělovačem,komniky a vsim radoby volnym mechanickým příslušenstvím, jde dosahovat velmi vysokých hodnot i pri otáčkách nad 7000. S velmi přesným Pal rozdělovačem,(ne sériovým), nebo s Boschem,případně Lucas. Všechny jmenovany chteji ale vic než precizní údržbu a seřizování. U programov.zap.je benefitů strašně moc ,je to v podstatě nesrovnatelné. Ale tim chci rict,že pravidelně a správně servisovany system ETZ na úrovni favorita je taky spolehlivý a nájezdy "fáček" jako pracovních a služebních aut o něčem svědčí..
upraveno 1x, naposled 21.06.2020 21:56:40
21:04:56
21.06.2020
m8rinek
-> Peckin: pokud je tomu tak, tak nemám co poradit ;)
21:00:19
21.06.2020
SO545
-> King 21.06.20 20:39:20: amen a uz to tu bolo prave nedavno prebrane...
20:39:20
21.06.2020
King
-> Peckin: Ale nemelo by4 Kdyz uz clovek investuje do takovyho hi-techu, bylo by skoda do casovani zpalovani zbytecne vnaset chybu zpusobenou vulema v rozvodech.
19:45:21
21.06.2020
Peckin
Je mi jedno jestli na vačce nebo na klice.
19:38:04
21.06.2020
m8rinek
Především chceš snímat otáčky přímo na klikovce, takže IMHO je vhodné řešit čidlo vždy...
19:32:36
21.06.2020
Milan 136
Kontaktuj uživatele Petr Urban4
17:45:13
21.06.2020
Peckin
Ahoj,
vybiram programovatelné zapalování pro motor Taz a přemýšlím nad variantou ignitech tcip 4 a nebo cb blackbox.
Přiznám se, že mi přijde ten CB blackbox zajímavější z důvodu snazší montáže. Přeci jenom nemusím řešit snímač otáček. Ale mám trochu obavu o objednání z USA.
Pro ignitech je to, že se vyrábí u nás. Zase je ale určen pro motorky a není pro kontaktní rozdělovače. Jde o to, jestli by se dalo snímat otáčky rozdělovačem z favorita a ten použít na tento motor.
Máte někdo zkušenosti s těmito zapalováními? Je složité ten ignitech nacpat do auta?
[ Zobrazit příspěvky smazané moderátory ]
Extreme Tyres