Podložka pod karbce...

prohledat
22 příspěvků (zobrazeno 1 až 22) od 25.01.2005 do 20.12.2010, založil/a clustr
řadit dle data
23:23:15
20.12.2010
James1991
-> castrol:

Ajjj, zakoupil sem teďka jedno a zjistil že je to na rok výroby 93...
21:43:43
20.12.2010
castrol
-> James1991: je inaksia
21:42:40
20.12.2010
James1991
Nevíte, zda je rozdíl mezi podložkami pod karbec na Favorita stříkačku a karburátor?
19:09:43
26.03.2010
Petkar1
-> David29: Jestli chceš podložku na LEKRa, tak je tady www.rapidity.cz/motor.php
18:10:41
26.03.2010
David29
-> m8rinek: Aha, nikdy jsem takovou podložku nezbystřil... nemáš nějak typ, aspon na výrobu?
15:04:37
26.03.2010
Petkar1
-> clustr: Jakej karburátor tam vlastně budeš chtít dávat? LEKR nebo SEDR?
23:52:46
22.03.2010
m8rinek
-> David29: nechat vyrobit uplně stejně jako pod sedra, nebo sem tam i v inzerci
19:27:05
21.03.2010
David29
Nevíte někdo, kde splašit podložku pod LEKRa na potrubí ze 781, tak aby byl v 742 rovně? Díky
12:15:14
25.01.2005
clustr
aha,uz chapu...a mezi tu podlozku a karbec, resp. sani asi patri i nejake tesneni, ne?
11:14:27
25.01.2005
Jirik - zrušená registrace
11:14:02
25.01.2005
Jirik - zrušená registrace
11:09:58
25.01.2005
Jirik - zrušená registrace
-> clustr: Jak to poznáš od oka nevím. Zkusím se ti podívat na netu, a poslat ti obrázek sklonu. Podne něj si ohneš drát nebo plech a tím to změříš.

Zrovna tak si můžeš od někoho půjčit potrubí třeba ze 120ky a porovnat sklon s tím co chceš koupit. Zrovna tak můžeš sebou mít pro porovnání potrubí z fáva.
09:43:55
25.01.2005
clustr
Jirik: dobross,budu se teda pidit po 742.135/6...jakym zpusobem se da rozdil poznat?Myslim, ze zrovna Boris pred nedavnem daval 2 karbce i se sanim...Jsem s nim domluveny na fotkach..
09:35:41
25.01.2005
clustr
Jirik: dobross,budu se teda pidit po 742.135/6...jakym zpusobem se da rozdil poznat?Myslim, ze zrovna Boris pred nedavnem daval 2 karbce i se sanim...Jsem s nim domluveny na fotkach..
09:30:14
25.01.2005
Jirik - zrušená registrace
-> clustr: Neboť tady máš sací potrubí z motoru Favorit (781/135-136).

Nu a originál motory škoda (742/135-136) měly už správný sklon potrubí.

Jde o to, že když je motor favo vepředu, tak má o 10 stupňů jinej sklon.

Bez tý podložky bys měl šejdrem hladinu v karburátoru a v zatáčkách by se ti odlejval benzín.

Mňo, sací potrubí (nové) se dá sehnat v některejch mototechnánch v cenách kolem 1300 - 1400,-.

To je zhruba tak vše.

Dokonce jsem viděl pár inzerátů, kde nabízeli potrubí 742/135-136 s přírubou jak pro SEDR tak pro LEKR
09:23:55
25.01.2005
clustr
noo,asi by to měl být pertinax...jde mi o to, jestli ji tam dostanu ještě zpátky s tím novým karbcem...případně proč sací potrubí 742.135/6?
09:03:01
25.01.2005
Jirik - zrušená registrace
-> clustr: Neni náhodou z pertinaxu ? Na druhou stranu, když už jsme tu měli dubový podložky pod kola, tak proč by se tu nemohly objevit hi-tech dubové komponenty motoru. Třeba taková smrková vačka musí přidat kobylek. 1
08:52:52
25.01.2005
sep
Ta podložka je k vyrovnání sklonu,při zástavbě fav.motoru je nutná........ať už s tím budeš dělat cokoliv,tak tuhle dubovou hoď do kamen a udělej z hliníku,případně si sežeň sací potrubí 742.135/6
08:38:39
25.01.2005
clustr
08:38:27
25.01.2005
clustr
08:38:10
25.01.2005
clustr
08:37:50
25.01.2005
clustr
Nazdárek všichni,pořídil jsem v létě autiko s favoriťáckým motorem, ale je tam překopaný automatický sytič na táhlový....Chtěl bych si tam dán normální origo sání s karbcem, ale zarazila mě ta "dřevěná" podložka mezi sáním a karbcem....Znáte něgdo co to je, případně jestli ji budu muset dát i u toho nového karbce?
Extreme Tyres