technicka otazocka ;o

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 26.11.2004 do 15.02.2018, založil/a BEYER - zrušená registrace
řadit dle data
12:03:40
15.02.2018
Kocvin
-> czechino: Zkusil mezi to vložit pásek těsnění požadované tloušťky.. Třeba seříznuté druhé těsnění aby sedělo přesně tvarem.. Potom pořádně odmastit a mezi oba spoje dát kvalitní motorový tmel.. To bych zkusil jako první a uvidíš..
Možná by nebylo špatné obě těsnění slepit tmelem ještě předtím, třeba den předem. Aby pak to, které nebude mít oporu v drážce, nemělo snahu se vytlačovat někde mimo plochu kde má dosedat..
23:20:33
13.02.2018
czechino
-> Kocvin: BMW, motor M42
23:04:34
13.02.2018
Kocvin
-> czechino: Co je to za auto/motor..??
22:50:35
13.02.2018
czechino
22:50:10
13.02.2018
czechino
22:49:44
13.02.2018
czechino
Zneužiji tohle zašlé téma k vyřešení mého problému s utěsněním.

Takže, mám gumové těsnění které je z jedný strany v drážce v bloku a z druhé strany ho přimačkává hlava. Ovšem při použití tlustšího těsněni pod hlavou tam vznikne cca 0,2mm fuka a těsnění utěsňuje prostor rozvodů a okruh vody, takže olej/voda. Otázkou je jak to vyřešit? Dát nasebe dvě z toho jedno zaříznout na 0,5mm? Aby mezi tim voda neprotejkaka...
Existuje nějaká firma na výrobu gumových tesnění? Dohnat to tmelem?
Přidám foto části těsnění jak je to řešené, užší část jde do bloku.
A nejedná se o škoda motor.
zvětšit technicka otazocka ;o - obrázek od czechino vložen 13.02.2018 22:49:44
12:57:59
26.11.2004
Eidy
Tlumiče na to vlív mít nemůžou. Vlečka je samostatnej celek a mechanicky neni s převodovkou spojená. Kromě poloos, ale ty maj proměnou dýlku takže nemůžou vytvořit boční sílu na převodovku.
12:51:23
26.11.2004
BEYER - zrušená registrace
Labros: silenbloky motora a prevodovky su new tiahlo bolo tiez new ale to sa mi podarilo roztrhnut na dve casti..9 mno a je pravda, ze konzolou som hybal... to je fakt... je posunuta smerom dozadu... to by mohlo mat tiez dvosledok, ale ja tam ten 3q zaradim uplne v pohode.. viem, ze sadol... inac 3-4q mi hucali... tak zaujimavo akoby som mal na tiahle riadenia dake podlozky furt to cinkotalo, ale ked som pritlacil viac na 3alebo4q tak to zmizlo 8 ... ja si myslim ze hosani zle zlozili prevodovku a hladaju vyhovorky... asi budu chciet trochu prebrat 41 30
12:13:17
26.11.2004
Labros
Podle me to muzou byt silenbloky motoru nebo prevodovky, nespravna poloha konzoly razeni, klouby na tahle razeni, nebo neco v prevodovce, napada jeste nekoho neco?
12:05:31
26.11.2004
BEYER - zrušená registrace
vyskakuje to pri podradovani... ja si myslim ze to bude skor synchron 3-4q... a ako nato prisli to by som aj na rad vedel ve napravy su chytene do kasne a priecky prevodvky a ta je chytena zase do kasne... takze aj keby tam tlmice neboli tak to je fuk teda tot moj nazor... len som si to potreboval ujasnit... ci niesom blby... 1
11:45:19
26.11.2004
Milos
a veda v servise ze tam mas hydrauliku misto pruzin, cii to nema vplyv na ty tlmice,, to ti preboha gde povedali ?
11:43:00
26.11.2004
minno
-> BEYER: podľa mňa to na stopro nemôže byť tlmičmi, ibaže by sa ti auto v zákrute tak rozhúpalo, že by ti až vyskočila rýchlosť...1
11:41:42
26.11.2004
Labros
jak na to prisli?
11:40:05
26.11.2004
DOOlittle
asi sa mu nepaci ked to skrtis:)
11:38:35
26.11.2004
Milos
to je tym ze nedavas medziplyn jako automat v carerre rs 4
11:06:29
26.11.2004
Eidy
Vyskakuje při podřazování?
10:59:00
26.11.2004
BEYER - zrušená registrace
pani chcem sa vas opytat keby som mal na Rapide uplne vymlatene tlmice, malo by to vplyv na radenie... totiz vyskakuje mi 3q pri podradovani vyskakuje... (najlepsie je to v zakrute;) vraj to moze byt aj kvoli tlmicom aspon to mi referovali v service... ale to mi pride ako statna blbost... ci ani nie ? 8
Extreme Tyres