skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
12:17:14
18.02.2014
18.02.2014
ZdeněkH - zrušená registrace
-> saskyn2: vypadá to spíš jako fotka z co jste dnes podělali
12:13:47
18.02.2014
18.02.2014
saskyn2
-> suri 18.02.14 07:37:09: Palubku na dvojkový oktě mam přehozenou za hodiku a půl i s pauzou na kafe
tohle je další level
tohle je další level
11:53:23
18.02.2014
18.02.2014
dragon_cb_cz
-> minno: Tuším že tam rozdíl je, ale taky jsem to nikdy moc neřešil.
09:00:11
18.02.2014
18.02.2014
Jozka
-> Luky: Hloubkovej výzkum se často vyplatí.. Si vždycky vzpomenu na bratrancovo (vyučený karosář, ale zdrhl od toho, jak to nejdřív šlo) kolegu.. tak 1981.. "vždyť to za rok odehnije hned tady vedle" .. "když to budu vyřezávat celý, nic si nevydělám.."
A vlastně někdo i tady prezentoval komplet práh nebo prahy nový na starých zaklepaných u MB..
A vlastně někdo i tady prezentoval komplet práh nebo prahy nový na starých zaklepaných u MB..
08:56:01
18.02.2014
18.02.2014
minno
-> Bukaj: ale kdeže, FA káble sú tiež odporové. A keď sa tak bavíme o odporoch palcov a káblov, tak predpokladám, že 120 palec má väčší odpor a 120 káble zas menší, a FA palec menší odpor a FA káble väčší? Čiže ak skombinujem 120 palec a FA káble, tak je ten celkový odpor už moc veľký. Tak mi to teoreticky vychádza vzhľadom k tomu čo mám ja nakombinované :)
08:48:40
18.02.2014
18.02.2014
Bukaj
-> minno: Nemělo by to být spíš naopak? Tedy 120 měla odrušené koncovky kabelů (odpory 1, nebo 5 Kohm), zatímco Fa a novější už měly odrušené přímo svíčky, tedy kabely bez odporů...
08:43:21
18.02.2014
18.02.2014
Luky
-> Jozka 17.02.14 23:48:25: na mým cabriu zase v anglii navařili nové zadní lemy přes ty staré shnilé. Nabodovat, zakytovat, nastříkat a je to
08:34:33
18.02.2014
18.02.2014
minno
-> Bukaj: Tak to už potom asi začínam tušiť, prečo mi u bezkontaktu z fava lepšie fungujú káble zo 120 :D
08:20:55
18.02.2014
18.02.2014
Bukaj
-> minno: Také neřeším palce kontakt/bezkontakt. (žádné bezkontaktní nemám ) On tam je rozdíl v odporu, ale myslím, že 1Kohm vs. 5, nebo 10Kohm... ?
Stejný rozdíl byl ve škodováckých koncovkách kabelů - taky se dělaly dvě verze 1 a 5 Kohm...
Stejný rozdíl byl ve škodováckých koncovkách kabelů - taky se dělaly dvě verze 1 a 5 Kohm...
08:13:41
18.02.2014
18.02.2014
minno
-> dragon_cb_cz 17.02.14 22:58:22: to počujem prvý krát...palce som vždy prehadzoval ako sa mi zachcelo kontakt - bezkontakt.....
-> xerox422 17.02.14 23:12:59: prečítaj si dragonovu odpoveď ešte raz, píše, že veka sú zámenné...
-> xerox422 17.02.14 23:12:59: prečítaj si dragonovu odpoveď ešte raz, píše, že veka sú zámenné...
08:11:06
18.02.2014
18.02.2014
Jozka
-> Bukaj: Dobově asi zřejmě lepší, když bylo vidět - už má přece vyměněný prahy = GO.. nicméně třeba po tátovi málokdo našel, přestože autogenem..
07:58:26
18.02.2014
18.02.2014
Bukaj
-> Jozka: To jo, no. Měl jsem na mysli výměny prahů, prováděné do začátku devadesátých let na provozních autech...
U Levandulky to mám docela čistě, ale jen docela (a stejně jsou tam už zase díry)...
U Levandulky to mám docela čistě, ale jen docela (a stejně jsou tam už zase díry)...
07:54:25
18.02.2014
18.02.2014
Jozka
-> Bukaj: Tak sice jo, ale nechá se to udělat krásně čistě, ne v ohybech rozříznout sloupek až kdoví kam, svařit to hranatý a ještě přitom zprznit ten prolis spodní.. A hlavně věděl, že to má být provedený "veteránsky"..
07:46:54
18.02.2014
18.02.2014
Bukaj
-> Jozka: No, co se týče prahů na MB, tak všechna MB (snad kromě mého MBG), se kterými jsem měl tu čest a která měla měněné prahy, měla na sloupcích prahy navařené způsobem "návlek"...
Asi to tehdy byla běžná praxe...
Asi to tehdy byla běžná praxe...
07:37:09
18.02.2014
18.02.2014
suri
00:22:24
18.02.2014
18.02.2014
m8rinek
-> Jozka: Třeba byl klempíř průkopníkem :D.
00:03:49
18.02.2014
18.02.2014
Jozka
-> m8rinek: Už pro ročník 1969? No, v tomhle případě měly původní i náhradní prahy u toho t-íčka bohužel stejnou velikost.. se teda asi pan mekánik spletl o číslo..
Už teď tvořím jen originály, takže trubky i krabičky jo - přestože je nemám v úmyslu (pokud to bude jen trochu možno) nikdy využít..
Už teď tvořím jen originály, takže trubky i krabičky jo - přestože je nemám v úmyslu (pokud to bude jen trochu možno) nikdy využít..
23:54:39
17.02.2014
17.02.2014
m8rinek
-> Jozka: Jenže u BMW a MB je to dost možná fabrická prasečina. Údajně existujou prahy asi ve třech třídách jako převleky :D.
Výztužnou Krabičku vyhazuju, trubku taky. Trubku rozmnožim a přemístim :)))
Výztužnou Krabičku vyhazuju, trubku taky. Trubku rozmnožim a přemístim :)))
23:48:25
17.02.2014
17.02.2014
Jozka
-> m8rinek: No, třeba ta "krabička" výztužná nad trubkou pro hever je tam taky úplně na h..o, že?
Taky mám aktuálně po 20 dkg kytu na úpatí každýho B sloupku v napojení do new prahů, ale to už předělat nešlo, bylo by to nejlíp stejný.. Vidět to nebude, ale ne že by mě to nesralo.
No od tý doby, co známýmu na BMW 2002 navařili nový prahy na starý, už se nedivím ničemu..
Taky mám aktuálně po 20 dkg kytu na úpatí každýho B sloupku v napojení do new prahů, ale to už předělat nešlo, bylo by to nejlíp stejný.. Vidět to nebude, ale ne že by mě to nesralo.
No od tý doby, co známýmu na BMW 2002 navařili nový prahy na starý, už se nedivím ničemu..
23:36:34
17.02.2014
17.02.2014
m8rinek
-> Jozka: Tady jsou prahy měněný, takže pak už tam nebyla 100%:/.
Jo tohle jsem taky nepochopil a viděl mnohokrát. Na červenym měl klempíř za úkol zavařit jednu nepochopitelnou díru v prahu ze spodní strany asi 3cm průměr, dostal k tomu kus prahu z kila. Frajer to vyřezal a na ferovku zaplálc rovnym kusem plechu, že se to domodeluje (Asi 1cm kitu). No dopadlo to tak, že měl udělat 5 věcí, 1 zapomněl a 3 jsem předělal :D.
Jo tohle jsem taky nepochopil a viděl mnohokrát. Na červenym měl klempíř za úkol zavařit jednu nepochopitelnou díru v prahu ze spodní strany asi 3cm průměr, dostal k tomu kus prahu z kila. Frajer to vyřezal a na ferovku zaplálc rovnym kusem plechu, že se to domodeluje (Asi 1cm kitu). No dopadlo to tak, že měl udělat 5 věcí, 1 zapomněl a 3 jsem předělal :D.
23:19:58
17.02.2014
17.02.2014
Jozka
-> m8rinek: Soused dodnes tvrdí, že úplně na všech kusech ani nebyla.. Ale i kdyby ne, určitě tam patří..
Jsem byl onehdy taky rozpačitej z klempíře.. ne že by pevnostně nějak selhával, ale úprava teda za 4.. třeba na vnějším prahu nepřebrousit jednotlivý body na lemu a ojezdit to flexou po celý dýlce, to teda nepochopím..
Jsem byl onehdy taky rozpačitej z klempíře.. ne že by pevnostně nějak selhával, ale úprava teda za 4.. třeba na vnějším prahu nepřebrousit jednotlivý body na lemu a ojezdit to flexou po celý dýlce, to teda nepochopím..
23:13:52
17.02.2014
17.02.2014
Tampajs
-> suri: Taky jsem nedávno absolvoval..
Dnes doděláno.. Rána na předek oprava + exterierová přestavba na facelift
Dnes doděláno.. Rána na předek oprava + exterierová přestavba na facelift
23:12:59
17.02.2014
17.02.2014
xerox422
-> dragon_cb_cz: Takže 120 veko na FA rozdelovac pasuje, ale nemalo by sa, Dovod? A ake su odpory palca cca. lebo mam jeden rovnaký ale je bez čísla a kontakty ma vypuklé.
23:09:17
17.02.2014
17.02.2014
m8rinek
-> Jozka: To možná zrovna je, ale spodní hrana prahu držela jen sporadicky navíc chyběla U výztuha prahu. Ještě, že auto od ,,renovace,, nic moc nenajelo...
22:58:22
17.02.2014
17.02.2014
dragon_cb_cz
-> xerox422: Víčko ano, palec má jiný odpor... Fáčkový do 120ky lze, naopak asi taky ale nemělo by se...
22:50:30
17.02.2014
17.02.2014
xerox422
Nechcem zakladat temu.
Je palec a veko rozdelovača zámenný z 120 do FA?
Je palec a veko rozdelovača zámenný z 120 do FA?
22:40:50
17.02.2014
17.02.2014
Jozka
-> m8rinek: To není ani nabodovanej konec výztuhy k podběhu ?
21:58:16
17.02.2014
17.02.2014
m8rinek
-> exwrcteam: Zažil jsem dnes už dva a nikdy to dobrý nebylo...
21:04:47
17.02.2014
17.02.2014
myschaak AZNP K.Hora
-> m8rinek: ti to předem odlehčí a ty takhle na něho
20:48:56
17.02.2014
17.02.2014
exwrcteam
není klempir jako klempir:))
20:43:56
17.02.2014
17.02.2014
m8rinek
Není nad to mít auto po klempířoj... Vnitřní výztuha prahu pro jistotu vůbec nebyla...
17:07:40
17.02.2014
17.02.2014
castrol
-> m8rinek 17.02.14 14:01:59: a odkedy nanho das ?
15:05:53
17.02.2014
17.02.2014
Bukaj
-> dragon_cb_cz: ... kamarádova, čeká, až si najdu čas na přehození agregátu a části interiéru do slušné kastle...
14:59:51
17.02.2014
17.02.2014
cec
kontrola podvozku, vymena homokinetakov, horne ulozenia tlmicov, kotuce, platnicky, tesnenie pod karburatorom, karburatorovy ventil a odbublinkovavac
14:48:56
17.02.2014
17.02.2014
dragon_cb_cz
-> Bukaj: Jasně, spíš jsem myslel čí je a vůbec co je zač a tak Klidně do SZ...
14:48:06
17.02.2014
17.02.2014
Bukaj
-> dragon_cb_cz: Přijela sem...
14:06:05
17.02.2014
17.02.2014
dragon_cb_cz
-> Bukaj: A jakpak se k tobě dostala? Jinak 136GL spí v hangáru, tam se teď asi nedostanu...
-> minno: O těch M10 jsem věděl, ale překvapilo mě, že Zeke měl na motoru M10 štefty, ale byly krátký - tak jsem myslel, že ta změna neproběhla najednou. Ale jelikož to je favomotor, tak z toho asi moc usuzovat nejde...
-> minno: O těch M10 jsem věděl, ale překvapilo mě, že Zeke měl na motoru M10 štefty, ale byly krátký - tak jsem myslel, že ta změna neproběhla najednou. Ale jelikož to je favomotor, tak z toho asi moc usuzovat nejde...
14:01:59
17.02.2014
17.02.2014
m8rinek
-> Tomáššš: Jak říká vhml...kouzlo :))). Bucin řekl, že to mam špatně, tak jsem to vyřezal... :D:D:D:D
13:13:29
17.02.2014
17.02.2014
Tomáššš
-> vhml: o cirkusu viem,ze je farebny :D
12:29:13
17.02.2014
17.02.2014
Radek Retro eLeSo
-> Bukaj 17.02.14 10:55:50: jo tohle je impozantní díra do země i z jinejch výhledů
11:04:31
17.02.2014
17.02.2014
vhml
-> Tomáššš 17.02.14 10:14:09: to jsou starý cirkusácký triky :-D
10:59:47
17.02.2014
17.02.2014
Luky
-> Bukaj: tam jsem jel vloni a předloni na motorce. Skutečně impozantní jamka...
10:55:50
17.02.2014
17.02.2014
Bukaj
Jinak o víkendu jsem nafoukl kola, zprovoznil řazení, vyměnil baterky v blikačce a ujel prvních cca 65 km na jednostopém bezmotorovém vozidle značky Favorit (r.v. 1965) v letošním roce.
To vše po osmi letech, kdy jsem jezdil pouze na vozidlech motorových
Cestou jsem jel i kolem jedné solidní díry v zemi (Bogatynia, PL) :
To vše po osmi letech, kdy jsem jezdil pouze na vozidlech motorových
Cestou jsem jel i kolem jedné solidní díry v zemi (Bogatynia, PL) :
10:55:12
17.02.2014
17.02.2014
minno
Všetky prevodovky 4q aj 5q ročníky 88-89 už majú zosilnenú prírubu a pravý spodný šteft na motore je treba mať dlhší..... A horné dva M10.
10:46:51
17.02.2014
17.02.2014
Bukaj
-> dragon_cb_cz 16.02.14 20:26:17: Mrkni do 136GL, tam bude určitě ta zesílená převodovka...
...jedna 136GL mi teď stojí na zahradě -bude se u ní měnit kastle
...jedna 136GL mi teď stojí na zahradě -bude se u ní měnit kastle
10:14:09
17.02.2014
17.02.2014
Tomáššš
-> m8rinek 16.02.14 19:15:14: to je uz druhe erko,ze nema vyramovanie kabiny ? Ci to bol rozoberatelny ram ?
21:21:03
16.02.2014
16.02.2014
Dušan
-> Zeke-ten šestý: narez si zavitovou tyc
20:26:17
16.02.2014
16.02.2014
dragon_cb_cz
-> Stepan FUN: Aha, tak to možná bude případ i tý převodovky co mi leží ve sklepě... sakra, pořád něco řešit
20:18:06
16.02.2014
16.02.2014
Zeke-ten šestý
-> dragon_cb_cz: krátký jsou ty spodní. zítra jedu koupit nějaké dlouhé