skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Cena Rapid
prohledat
1083 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 16.01.2017 do 16.02.2021, založil/a Robert 106
10:20:18
22.02.2019
22.02.2019
Bukaj
-> Danster: Nojo, ale v té době se ještě v ČSSR prodávala auta bez zrcátek a kdo měl štěstí, na toho zbylo nějaké v Mototechně...
09:47:19
22.02.2019
22.02.2019
Danster
-> Bukaj 21.02.19 21:12:35: Jen taková vsuvka. Jiný pravý zrcátko už měli dřív Mercedesi třeba 190 nebo W123 to tak má. Takže VW nebylo první.
23:11:05
21.02.2019
21.02.2019
Jozka
-> Tom Troll: Jo, u motoru tak leda do sekačky na trávu jim to přijde divný..
-> Bukaj: Kamarádovo brácha měl Camaro a pokud se dobře pamatuju, tak tvrdil, že v tý obludě (s objemem motoru kolem 6ti litrů) je přibližně stejně tolik chladící kapaliny, jako ve stodvacítce..
-> Bukaj: Kamarádovo brácha měl Camaro a pokud se dobře pamatuju, tak tvrdil, že v tý obludě (s objemem motoru kolem 6ti litrů) je přibližně stejně tolik chladící kapaliny, jako ve stodvacítce..
23:10:56
21.02.2019
21.02.2019
Tom Troll
-> Bukaj: Ty největší starý svalovci ještě víc, třeba osmilitry až ke dvaceti... obrovský chladiče aby se to uchladilo, ikdyž menší osmihrnky maj třeba jenom 14 - to už neni tak daleko... ale na hondičkym tojotky a vw na který jsou od sedmdesátejch let taky dost zvyklí mívaj tak po pěti, šesti a tak stejně jako u nás. Na to jak malý je to auto má toho škodovka fakt hodně.
Popravdě, když nad tim přemejšlim, ono je to asi dost neslýchaný všude krom čech, jenom v Americe je to v tak malym autě vysloveně nepředstavitelný.
Popravdě, když nad tim přemejšlim, ono je to asi dost neslýchaný všude krom čech, jenom v Americe je to v tak malym autě vysloveně nepředstavitelný.
22:57:15
21.02.2019
21.02.2019
Bukaj
-> Tom Troll 21.02.19 22:42:12: Sice je to jen jedenáct a půl, ale myslíš, že zrovna ameriky mají míň chladicí kapaliny? Nevím, jen se ptám...
22:42:12
21.02.2019
21.02.2019
Tom Troll
-> Jozka: Paradoxně američani bejvaj docela unešený ze škodovkovejch dvanácti a půl litrů chladící.
22:32:18
21.02.2019
21.02.2019
Jozka
-> Bukaj: Pravda.. Tyhle právě vypadaj stejný (ale nezkoumal jsem detailně, možná se držáky liší pro L/R) i stejně umístěný (tykadýlka s kulatým na konci), jen levý vypadá, že si na něj někdo pověsil kabát - s nabitým Peacemakerem v kapse .
A musím se zeptat / zjistit, kolik je v tom kusu železa pod kapotou vlastně oleje...
A musím se zeptat / zjistit, kolik je v tom kusu železa pod kapotou vlastně oleje...
21:12:35
21.02.2019
21.02.2019
Bukaj
-> Jozka: Tak Polsko bylo odjakživa "vrakoviště Evropy", takže mne to vůbec nepřekvapuje...
A s těmi zrcátky - u prvních škodovek se dvěma zrcátky také každé bylo na dveřích jinde a na přelomu tisíciletí to VW dotáhl k dokonalosti u zkráceného zrcátka na spolujezdcově straně...
A s těmi zrcátky - u prvních škodovek se dvěma zrcátky také každé bylo na dveřích jinde a na přelomu tisíciletí to VW dotáhl k dokonalosti u zkráceného zrcátka na spolujezdcově straně...
20:58:02
21.02.2019
21.02.2019
Jozka
-> Bukaj 21.02.19 20:40:59: Jo, na Švédy, resp. seveřany jsem úplně zapomněl, ti snad dokonce pořádaj možná největší sraz Amerik vůbec (nebo Dánové?).. ale teď jsem akorát viděl klasickej US pick-up z 50. (též kultovka, za libovku cca 30 tisíc USD), vše origo (byl jsem upozorněn i na úchylnou, leč tovární pozici vnějších zrcátek = každý trčelo jinak) vč. kabeláže apod. a - dovoz z Polska, což mě překvapilo.
20:50:07
21.02.2019
21.02.2019
Jozka
-> Tom Troll: A speciální edice v původní tovární specifikaci a rozumný patině hodí navíc klidně i 100 oproti standardu - i když v 70. na salóně byl ten rozdíl jen pár stovek..
Jinak ale i nás je (a vždycky bylo) dost sběratelů, co raději pročesávaj trh tak dlouho, dokud se nedopracujou k nerenovanýmu kusu s patinou a raději nějakej ten škrábanec, nežli pozlacený šroubky..
Jinak ale i nás je (a vždycky bylo) dost sběratelů, co raději pročesávaj trh tak dlouho, dokud se nedopracujou k nerenovanýmu kusu s patinou a raději nějakej ten škrábanec, nežli pozlacený šroubky..
20:46:55
21.02.2019
21.02.2019
Bukaj
-> Tom Troll 21.02.19 20:37:33: Ne, že to tu "nechápeme", ale prostě se tu ještě relativně snadno dá sehnat zachovalý vůz levněji, než je cena za práci při renovaci. Což ale neplatí o těch amerikách, které u nás historicky nikdy nebyly a tak se těžko budou nacházet zapomenuté v garážích a stodolách...
20:40:59
21.02.2019
21.02.2019
Bukaj
-> Jozka: Jo, to jsem si všiml při mých objížďkách přes Skandinávii - tam co se "veteránů" týče - frčej jenom traktory, hasičská a vojenská techňyka a ty ameriky, kterejch je tam asi nejvíc, ale často v různém tjůnynku - nejčastěji styl Hot-Rod (v tomto stylu tam potkáte vše od Fordu T přes brouky až po stará Volva a Saaby), zato těch originálních starších aut tam v provozu moc nejezdí...
20:37:33
21.02.2019
21.02.2019
Tom Troll
-> Jozka: Je to tak, konkrétní modely a výbavy a barevný kombinace tam mají mnohem větší vliv než u nás...
Jenom rozdíl šestivál/osmivál/větší osmivál dělá u aut v chtěnym ročníku a modelu ve stejnym stavu rozdíly desítky tisíc (dolarů), tam velice hrajou na originalitu a fabričnost všech klasik... lidem je jedno že s vyměněnym motorem to pojede líp, nebude to dobovka. Originální auta s originálníma lakama, plechama a dílama dost převyšujou ceny aut došroubkově renovovanejch, ikdyž to v našich krajinách ještě nechápeme...
Jenom rozdíl šestivál/osmivál/větší osmivál dělá u aut v chtěnym ročníku a modelu ve stejnym stavu rozdíly desítky tisíc (dolarů), tam velice hrajou na originalitu a fabričnost všech klasik... lidem je jedno že s vyměněnym motorem to pojede líp, nebude to dobovka. Originální auta s originálníma lakama, plechama a dílama dost převyšujou ceny aut došroubkově renovovanejch, ikdyž to v našich krajinách ještě nechápeme...
20:31:31
21.02.2019
21.02.2019
Jozka
-> Bukaj 21.02.19 19:13:02: Nutně nemusíš slídit až za velkou louží.. po celý Evropě (Holandsko, Německo, ale i Polsko) je nataháno plno US aut na kšeft ještě v původním stavu - sousedi v nich celkem jedou, umí oboje a dá se tak i tak za zhruba stejnej peníz.
A i tam jsou některý kultovky přeceněný ukrutně (z naprosto stejnejch důvodů jako u nás) a to třeba i v případě, že sice V8 teda jó, ale přitom ztělesněná ropná krize.. takže to jenom vypadá, ale už to nejede.
Roztomilej Pontyják..
A i tam jsou některý kultovky přeceněný ukrutně (z naprosto stejnejch důvodů jako u nás) a to třeba i v případě, že sice V8 teda jó, ale přitom ztělesněná ropná krize.. takže to jenom vypadá, ale už to nejede.
Roztomilej Pontyják..
20:20:18
21.02.2019
21.02.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jourin 21.02.19 20:18:46: Však já vím, jen jsem reagoval na ten nesmysl co zde padnul.
20:18:46
21.02.2019
21.02.2019
jourin
-> Tuner#2: Tak hervert nerenovuje nic :) nepletu se do neceho co neumim a nijak se za to nestydim :)
20:14:36
21.02.2019
21.02.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> krup 21.02.19 09:04:32: "herverti", respektive Petr M. a jeho team to zrenovujou tak jak to má být a ne aby to byla nějaký zaretušovaná lepenice z vraku...
19:47:56
21.02.2019
21.02.2019
Bukaj
19:43:05
21.02.2019
21.02.2019
jourin
-> krup 21.02.19 09:04:32: Milý Lukáši, přestaň si nás laskavě brát do pusy a nepleť se do věcí do kterých ti nic není. A když už se o nás rozhodneš otírat, tak alespoň nemel nesmysly. Renovace tohoto auta by u nás milion nestála. Je možné, že by to stálo třeba 400k, protože je úplně jedno, jestli 1000 hodin odpracuješ na škodovce nebo na Mercedesu. Je v tom vlastně jeden rozdíl, díly na Mercedes jsou dnes levnější než na Škodovku a to opravdu není našim přičiněním. Možná tě to překvapí ale poměrně často lidí od renovace odrazujeme, vysvětlujeme jim, že to je finanční nesmysl u bezceného auta a doporučujeme jim, aby si raději sehnali dražší auto v lepším stavu, protože je to vyjde levněji. Dokonce odmítáme několik zakázek měsíčně. I přes to se najdou lidé, kteří jsou z různých důvodů do auta takové peníze zainvestovat, protože chtějí mít auto poctivě udělané a ne jen kosmetizované. Až o to mít zájem nebudou a nebo až tu práci začneme dělat nepoctivě, tak si to u nás přestanou objednávat. Je to velmi jednoduché. V klidu se věnuj svému obchodování a nerozptyluj se věcma které ti nepřísluší.
19:32:24
21.02.2019
21.02.2019
Tom Troll
-> Bukaj: Dovoz a proclení do evropy je počítej do tří tisíc eurodukátů, s tim můžeš pracovat při celkovym rozpočtu na auto. Dělaj to firmy kterym auto svěříš (zajistíš svěření) v Americe a přijede ti ke dveřím na podvalu. Dělat všechno papírování sám je skoro nemožný a strašnej oser, ale jde to.
Starý ameriky na mě působej taky dost zajmavě, někdy si nějakou minimálně s osmi hrnkama dotáhnu, nebo koupim tady, nevim, ale kdybych se měl rozhodovat mezi topovym rapidem a topovym americkym ne-sportovnim autem, tak bych stejně chtěl asi Rapida.
Starý ameriky na mě působej taky dost zajmavě, někdy si nějakou minimálně s osmi hrnkama dotáhnu, nebo koupim tady, nevim, ale kdybych se měl rozhodovat mezi topovym rapidem a topovym americkym ne-sportovnim autem, tak bych stejně chtěl asi Rapida.
19:13:02
21.02.2019
21.02.2019
Bukaj
-> Luky: Tak na těch amerikách je asi největší problém (jak legislativní, tak logisticko - finanční) to auto dostat do Evropy - jinak se tam dají pořídit už za pár stovek dolarů - a to klidně sto let starý vůz před renovací - válí se jich tam mraky. Jen když to je na značkách "Antique car", tak to asi jakožto "národní kulturně - technickou památku" vyvézt ani nelze...
18:46:19
21.02.2019
21.02.2019
Luky
-> Bukaj 21.02.19 18:39:16: hm, a tohle jsou auta, který bych nechtěl ani kdyby stály půlku toho co stojí (a to ani nevím kolik stojí ). Chápu že jsou lepší, bezpečnější, silnější, pohodlnější,... Ale to je mně šumák. Škodovky se mi líbí a baví mě. Je ale pravda, že dnes už leckdo není tak bohatý aby si mohl dovolit mít škodovku žejo
18:39:16
21.02.2019
21.02.2019
Bukaj
...třeba jedna taková "provozka" a paní, která mne vzala na stopu:
18:36:19
21.02.2019
21.02.2019
Bukaj
-> Luky 21.02.19 17:21:14: Hlavně v těch státech těch "vopravdickejch veteránů" je jak nastláno - tam (hlavně na venkově) moc nefrčej šroťáky a tak u každého druhého baráku je menší soukromé vrakoviště - stojí tam v řadě vše, čím ta rodina brázdila silnice a obdělávala pole od doby, kdy se tam usídlili
Navíc fůra těch "veteránů" je tam v normálním provozu (a ne nějaké leštěnky, jako u nás) jen mají na "SPZ" nápis "Antique car" a ještě větší spousta jich tam jezdí různě vytu(z/n)ěných - od typických "niggacarů" po všemožné monster-úlety
Navíc fůra těch "veteránů" je tam v normálním provozu (a ne nějaké leštěnky, jako u nás) jen mají na "SPZ" nápis "Antique car" a ještě větší spousta jich tam jezdí různě vytu(z/n)ěných - od typických "niggacarů" po všemožné monster-úlety
18:26:55
21.02.2019
21.02.2019
Bukaj
-> Tomaso435 21.02.19 17:16:43: Možná u vás je fakt jinej svět, než ve zbytku republiky, ale dneska je v ČR spousta lidí, který maj´ peněz spoustu a nevědí, co s nimi a nějakejch 200 KKč za hračku pro ně nic není...
Tedy ne, že bych mezi takové patřil, ale dneska už 1/5 míče je fakt skoro nic. Přijde mi, že Ty žiješ stále v devadesátkách (já sice taky, ale jen prakticky a navenek - "ještě jsem nebyl in a už jsem retro" )...
Tedy ne, že bych mezi takové patřil, ale dneska už 1/5 míče je fakt skoro nic. Přijde mi, že Ty žiješ stále v devadesátkách (já sice taky, ale jen prakticky a navenek - "ještě jsem nebyl in a už jsem retro" )...
17:21:14
21.02.2019
21.02.2019
Luky
-> Tomaso435: tady to taky lidem problém nedělá. Že to určité skupině lidí nevoní, je spíš jejich problém
(já bych to za to taky nedal, ale když vidím ty nářky na těch internetech, že vobyčejná škodovka stojí tolik co vopravdickej veterán z USA, tak je to k smíchu)
(já bych to za to taky nedal, ale když vidím ty nářky na těch internetech, že vobyčejná škodovka stojí tolik co vopravdickej veterán z USA, tak je to k smíchu)
17:16:43
21.02.2019
21.02.2019
Tomaso435
-> Peca: tam ale ty peníze mají... a nedělá jim problém je vyhodit za tohle. u nás jsme sice na už na urovni německa, ale před patnácti lety....
13:46:19
21.02.2019
21.02.2019
Jirik_Tuňák1983
09:04:32
21.02.2019
21.02.2019
krup
..hele a viděli jste to auto (to apollo) někdo na živo? (Já jo).
Je to auťák, kterej potřebuje hromadu práce. Pokud by měl být vyvedený do stavu “továrna”, tak fakt dost práce.. ste ale plnohodnotně schopný to jezdit i s toudle patinkou / opotřebením.
Je to takový to auto, který vám herverti za další milion zrenovujou, protože to je “prostě potřeba” :D
Je to aktuálně dle všeho nejhezčí rapid ve veřejný inzerci. Tečka.
Je to auťák, kterej potřebuje hromadu práce. Pokud by měl být vyvedený do stavu “továrna”, tak fakt dost práce.. ste ale plnohodnotně schopný to jezdit i s toudle patinkou / opotřebením.
Je to takový to auto, který vám herverti za další milion zrenovujou, protože to je “prostě potřeba” :D
Je to aktuálně dle všeho nejhezčí rapid ve veřejný inzerci. Tečka.
07:49:57
21.02.2019
21.02.2019
Peca
Pro zajímavost: takto si stojí východoevropský vůz v Německu; nevypadá to, že by o oněj nebyl v zahraničí zájem - a ceny srovnatelné jak u nás, ne-li vyšší
www.autoscout24.cz/nabidk y/-679913f7-d791-4dc7-ae78 -375b361620b1?utm_medium.. .
www.autoscout24.cz/nabidk y/-679913f7-d791-4dc7-ae78 -375b361620b1?utm_medium.. .
12:26:08
20.02.2019
20.02.2019
castrol
-> Bukaj: za chvilu nabudu ani felicie
12:23:24
20.02.2019
20.02.2019
Bukaj
-> bouchy 20.02.19 12:20:25: ...konby
12:22:26
20.02.2019
20.02.2019
Bukaj
-> suri 20.02.19 12:17:04: A proč asi? Protože jich tu bylo nejvíc, tak se jich i relativně dost zachovalo. Levný servis, levný provoz, dostupné díly - přesně pro tyto vlastnosti tady před patnácti lety bylo nejpočetnější auto "stodvacítka" a dnes Felda a její současníci - jedničková Octavie a Fabie
12:20:25
20.02.2019
20.02.2019
bouchy
-> Bukaj 20.02.19 10:54:30: Kult VW éry škodovky? Vlastně ne, to je rotačka.
12:19:46
20.02.2019
20.02.2019
Bukaj
-> MB_CML 20.02.19 11:59:58: Tak snad jsem se bavili o tom, proč to lidi chtějí a ne o investici. Kdybychom uvažovali o autě jako zhodnocení (nebo aspoń ne ztráty) peněz, tak bychom uvažovali o pár (nebo i více párů) desetiletí starších vozech...
...je to vše o přirozené vlastnosti lidského myšlení - nepřipouštět si změny, případně se jim vyhýbat - za pár let budou lidi brát škodovky jako "pravé" youngtimery a budou kroutit hlavama a psát posměšné komentáře nad faktem, že přeživší jedničkové Octavie, Felicie a Fabie (a hlavně originální díly na ně, kterých je v oběhu méně, než bylo dílů na vozy z dob plánovaného hospodářství) se budou nabízet za několikanásobek jejich dnešní tržní ceny...
...je to vše o přirozené vlastnosti lidského myšlení - nepřipouštět si změny, případně se jim vyhýbat - za pár let budou lidi brát škodovky jako "pravé" youngtimery a budou kroutit hlavama a psát posměšné komentáře nad faktem, že přeživší jedničkové Octavie, Felicie a Fabie (a hlavně originální díly na ně, kterých je v oběhu méně, než bylo dílů na vozy z dob plánovaného hospodářství) se budou nabízet za několikanásobek jejich dnešní tržní ceny...
12:17:04
20.02.2019
20.02.2019
suri
-> Bukaj: väčšina wow áut je dnes už dávno v šrote a tieto koncerny sú tu furt ... však z 90tok tu už okrem felicii nejazdí skoro nič
12:10:33
20.02.2019
20.02.2019
Bukaj
-> suri 20.02.19 11:58:44: Nebyla hnusná - to ne, ale byla taková nemastná neslaná - bez emocí. Líbivý, nestárnoucí design, ale žádný "woe" efekt -ani v dobrém, ani ve špatném významu...
11:59:58
20.02.2019
20.02.2019
MB_CML
-> Jirik_Tuňák1983: Tak byl to pouze příklad, zase jsem tady nechtěl dělat deníček z bazoše... Výběr je dost velký v cenách do 200tis.
-> bouchy: No ono to s těmi díly na skodovky, jejich dostupností a cenou není o moc lepší, na jakékoliv jiné zahraniční auto. Kromě toho v dnešní době díky e-bay a podobně není problém sehnat téměř cokoliv z pohodlí domova. Ohledně literatury je to zrovna tak a né každý ví i u škodovky, kde, co, jak, krásný důkaz máš zde na fóru
-> rsvancara: souhlasím s tím, že každý má nějaký důvod ke koupi konkrétního auta, však to i níže píšu, nostalgie atd. Ale zrovna to, že jsou tyhle dvě auta levná by mělo být důkazem čeho? Maximálně toho, že někdo neví, jak investovat.
-> Bukaj: Ale já vůbec nikde neozporuju to, že veterána je lepší mít v původním stavu, než ho nákladně renovovat a ztratit tak ve výsledku na ceně/hodnotě. Ale pokud budu brát v potaz i tu investici, tak kdo koupí Škodovku? Čech, Slovák a možná mizivé procento Poláků nebo Němců. Kdežto vozy jako Alfa, Jaguár, Toyota, Mini a mnoho dalších se dají prodat do celé Evropy v podstatě bez problémů.
-> bouchy: No ono to s těmi díly na skodovky, jejich dostupností a cenou není o moc lepší, na jakékoliv jiné zahraniční auto. Kromě toho v dnešní době díky e-bay a podobně není problém sehnat téměř cokoliv z pohodlí domova. Ohledně literatury je to zrovna tak a né každý ví i u škodovky, kde, co, jak, krásný důkaz máš zde na fóru
-> rsvancara: souhlasím s tím, že každý má nějaký důvod ke koupi konkrétního auta, však to i níže píšu, nostalgie atd. Ale zrovna to, že jsou tyhle dvě auta levná by mělo být důkazem čeho? Maximálně toho, že někdo neví, jak investovat.
-> Bukaj: Ale já vůbec nikde neozporuju to, že veterána je lepší mít v původním stavu, než ho nákladně renovovat a ztratit tak ve výsledku na ceně/hodnotě. Ale pokud budu brát v potaz i tu investici, tak kdo koupí Škodovku? Čech, Slovák a možná mizivé procento Poláků nebo Němců. Kdežto vozy jako Alfa, Jaguár, Toyota, Mini a mnoho dalších se dají prodat do celé Evropy v podstatě bez problémů.
11:58:44
20.02.2019
20.02.2019
suri
-> Bukaj: aj nová Felicia bolo pekné vydarené auto , dodnes patí tá karoséria ku krajším kusom , aj interiér
11:36:20
20.02.2019
20.02.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Bukaj 20.02.19 10:54:30: Pro jistotu jsem se raději zeptal, člověk nikdy neví.
10:54:30
20.02.2019
20.02.2019
Bukaj
-> Jirik_Tuňák1983: S novou se ten popis moc neshoduje, ne?
10:28:03
20.02.2019
20.02.2019
Jirik_Tuňák1983
-> Bukaj 20.02.19 10:06:27: Myslíš starou Felicii doufám....
10:06:27
20.02.2019
20.02.2019
Bukaj
-> bouchy 20.02.19 09:53:19: No, možná jsi nikdy neseděl ve Feldě, ale byla to (a dodnes je) taková ikona doby - a má nálepku "nejhezčí škodovka všech dob"...
...a RS, LR a podobné stroje zase zná většina z nás dobově z TV, rádia a motoristických časopisů - to jsou zase příklady toho, že i s malým tuzemským kašpárkem se dá zahrát velké mezinárodní divadlo...
...a RS, LR a podobné stroje zase zná většina z nás dobově z TV, rádia a motoristických časopisů - to jsou zase příklady toho, že i s malým tuzemským kašpárkem se dá zahrát velké mezinárodní divadlo...
09:58:57
20.02.2019
20.02.2019
Jirik_Tuňák1983
-> MB_CML 19.02.19 21:41:05: Dal jsi sem tedy mimořádně hnusná auta, to jsi nemohl vybrat lépe?
To je jak návod, jak si to pořízení rozmyslet.
To je jak návod, jak si to pořízení rozmyslet.
09:58:05
20.02.2019
20.02.2019
Bukaj
09:53:19
20.02.2019
20.02.2019
bouchy
-> Bukaj: V tomhle ohledu jsem asi výjimka. Ve felicii, 130RS/LR jsem v životě nejel a přesto jsou o hodně výš ve wishlistu, než (tehdy) prakticky intaktní a dobře udržovaná bílá 120L... za kterou bych dal dnes ovšem minimálně 50 plus renovace. Originál změnil barvu a pak šel do hutí.
09:50:35
20.02.2019
20.02.2019
Danster
-> rsvancara 20.02.19 09:30:33: Vystihnul jsi to dobře. Já jsem chtěl zase MBčko a mám dokonce dvě. A kolik kdo za co dá bych řekl že je každýho věc. Hlavně to člověk musí chtít a musí ho to bavit.
09:49:36
20.02.2019
20.02.2019
bouchy
-> rsvancara: Tatru? Doufám, že ne stříbrnou 603ku...
09:49:16
20.02.2019
20.02.2019
Bukaj
-> MB_CML 19.02.19 21:41:05: Ale to je právě o tom, že u nás zájem není o nějaké anonymní západní vozy, které možná známe ze zahraničních filmů a seriálů v TV, ale právě ta nostalgie typu "moje první auto", "první auto ve kterém mne naši vozili" nebo "tohle měl děda" - tu (na globální poměry) nepochopitelnou poptávku po starých ČS verglech dělá právě ta nostalgie a to, že ta generace, které se toto týká, je dnes v nejproduktivnějším věku (30-50 let) a tak si může dovolit si udělat radost
Prostě rozhodně bych raději dal 200 tisíc za auto v původním stavu, které nepotřebuje renovaci (a jehož historická hodnota je mnohem vyšší...), než vrak za plusmínus 50 tisíc, do kterého těch 200 (spíš víc) zahučí v renovaci a sice možná bude hezké, ale už ne původní...
Prostě rozhodně bych raději dal 200 tisíc za auto v původním stavu, které nepotřebuje renovaci (a jehož historická hodnota je mnohem vyšší...), než vrak za plusmínus 50 tisíc, do kterého těch 200 (spíš víc) zahučí v renovaci a sice možná bude hezké, ale už ne původní...