Cena Rapid

prohledat
1083 příspěvků (zobrazeno 701 až 750) od 16.01.2017 do 16.02.2021, založil/a Robert 106
řadit dle data
21:53:26
11.03.2017
Jarda - zrušená registrace
-> ulicek 11.03.17 21:46:01: zrcatka nevim, ale sterace jsou podle me lada, velmi podobne nebo stejne jsem si ukradl ve francii na vrakaci4 rozmerove budou na kulate dvouoko

p.s. nevite, kde do nich sehnat gumicky nebo spis gumove casti raminek
21:53:15
11.03.2017
Matsoft
-> ulicek: zrcatka jsou origo. Se steracema jsem se uz taky potkal. Jediny k cemu mam vyhradu jsou sloupky ostriku. Maj bejt vetsi.
21:46:01
11.03.2017
ulicek
auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-Garde-120-Coupe.php



Zajima me nazor odborniku na toto, cena myslim krasna, ale co ty sterace a zrcatka? Dle majitele origo i ostrikovace... uz se s tim nekdo setkal? Zajimava je ta vetsi banka na ostrikovace a ta vrapovka od termostatu...
upraveno 3x, naposled 11.03.2017 21:49:27
12:14:04
10.03.2017
ondie
Já nad tím neuvažuju,už toho mám na hlavě ažaž :)

Ale i při celý absurditě cena/stav si myslim,že se to prodá.
10:49:52
10.03.2017
Durnbach
Mě by zajímalo, proč by nad tímhle někdo přemýšlel, když do toho auta spadne dalších 150 tis Kč a stovky hodin práce.



Jestli se někdo chcete vrtat v autech pro zábavu, tak bych pro vás měl hodně velké hobby.



Ve finále je opravdu lepší koupit pěkný kousek třeba za 150 tis Kč.
07:34:31
10.03.2017
Bery
že se nestydí. za 10 by to ale šlo,ne?
upraveno 1x, naposled 10.03.2017 07:35:03
07:30:20
10.03.2017
Pavell
-> ondie: šrot
07:18:50
10.03.2017
ondie
Tak jakej názor máte na tohle ?



auto.bazos.cz/inzerat/... /SKODA-RAPID-120.php



Za "kastli" bez Tp nesmysl,anebo při dnešních cenách normál ?
19:03:33
09.03.2017
castrol
-> Jarda: 4
14:54:14
09.03.2017
Jarda - zrušená registrace
-> castrol 09.03.17 12:10:29: jj, presne to jsem chtel napsat4 1
12:10:29
09.03.2017
castrol
-> Jarda: v zdravotnictve je kriza furt
07:53:00
09.03.2017
Jarda - zrušená registrace
-> MATTESS 09.03.17 07:32:37: jestli prijde, tak taky budu nakupovat, jestli teda budu mit praci :) ale zdravotnictvi se nastesti takova klasicka umela krize moc nedotyka4
07:32:37
09.03.2017
MATTESS
Kamarád taky čeká na krizi, že by pak něco koupil 1
06:59:34
09.03.2017
Jozka
Měl by dát někdo echo bankovní radě ČNB, aby ty Rapidy (i díly na 742 apod.) zahrnuli do spotřebního koše - třeba by jim pak vyšla ta kýžená inflace "líp" a nemuseli by tisknout kačky na oslabení kursu koruny jak o život.3 8
04:45:28
09.03.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Pavell 08.03.17 22:25:44: njn, tak kdyz kazdej rok koupim tak 2 auta a prodam max jedno :))

-> Durnbach 08.03.17 22:18:01: me nebavi pod tim lezet, ale jezdit s tim...4 no ale bez toho lezeni pod tim by to moc nejezdilo... :)))
upraveno 1x, naposled 09.03.2017 04:48:46
22:55:47
08.03.2017
Robert 106
-> Durnbach:

Já si pamatuju, jak se renovovaná 603/3 v roce 2007 prodávala za 800 tis Kč, pak začala hypoteční krize a Tatra spadla na polovinu ceny.



To můžu potvrdit. před krizí stál úplný šrot T 613 50tis. během dalších dvou let se za 50 prodávaly krásný kusy. Dodnes mě štve že sem nevzal jednu nádhernou 613-3 za 60 000 jenže ono tehdá člověk nevěděl na čem je. Dnes by měla mnohonásobnou hodnotu - manželka ně uklidňuje, že nemusím truchlit, že bych jí stejně neprodal jen bych měl další auto navíc.
22:25:44
08.03.2017
Pavell
-> Jarda: tak to jsi dobrý sběratel.
22:18:01
08.03.2017
Durnbach
Tak to ste docela dobří, já už jsem se hodně věcí a aut zbavil, protože nechci celý život ležet pod auty. Ikdyž mě to baví. :-)
19:06:00
08.03.2017
zralous
-> Durnbach: Zatím docela stíhám5 4
16:51:48
08.03.2017
J3STER
12:20:14
08.03.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Durnbach 08.03.17 10:34:20: jeste dve MTXa, 2 nivy a 2 feldy:) 4

a rapidy jsou na komplet GO dva nebo spis tri... :)
upraveno 1x, naposled 08.03.2017 12:24:21
10:34:20
08.03.2017
Durnbach
Já si pamatuju, jak se renovovaná 603/3 v roce 2007 prodávala za 800 tis Kč, pak začala hypoteční krize a Tatra spadla na polovinu ceny.



Stačí nějaký ekonomický výkyv i lokálního ČR charakteru a ceny těch aut půjdou zase skokově dolů. Takže jestli chcete někdo auto prodat, tak je na to dobrá doba, zbyvit se za slušné peníze i toho největšího střepu. Protože v reálných možnostech je mít max 2 hezké auta, pokud si to člověk dělá sám. Ale jestli má někdo doma 6 aut a z toho 4 vraky na komplet GO. tak to má do důchodu co dělat. V důchodi už uděláte prd, to ste staří a nemocní.
20:40:52
07.03.2017
Jarda - zrušená registrace
-> doly120 07.03.17 20:24:59: vedet, ze to pujde tak skokove, tak jsem jich naschromazdil tak 3x tolik :)

dve auta me ale opravdu stve, ze jsem nekoupil - perfektni eRko za 17 (to je tak 15let) a pak jednu 136, protoze se mi nelibil sloupek, jak byl tuknutej a opravenej, byla s vyresenou ekodani tusim za 25 bez jedineho naznaku koroze, pak taky jedna 136ka za 6 tis. kc a ne uplne KO garde za 2tis. kc, to jsem mel domluvene, ale pak jim nekdo poradil, at to radeji hodi do srotu, tak z toho mam jen sedacky, dvere a kapotu8
20:24:59
07.03.2017
doly120
-> Jarda: Tak to jsi asi milionář1 4
20:23:00
07.03.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Pavell 07.03.17 20:15:35: hlavne pochybuju, ze to prodava ta pani...

jako, ze pujde cena rapidu nahoru mi bylo jasne, ale ze to bude tak skokove, jsem teda necekal9 ted premyslim, jestli jich mam vlastne pet nebo sest... :)))

Tak

1. zlutak predelanej z 130 na origo 136 s nejakyma upravama - na cernejch cislech

2. cervenej apollo - cistokrevna 136 - na cernejch cislech

3. kamennej - cistokrevna 136 LPG - doklady propadle v dopozitu a poloprevodu - propadly 2x pro jistotu :)

4. cernej 130 - zmena ucelu pouziti - pribytek pro tchyni

5. BAZ - propadlej v poloprevodu - na Vckach

6. LUX - na tom letos nic neudelam, protoze prioritou je pro me hedvabna stezka a sibir, tak se radeji budu vrtat v bezcenne ruske srajde :)
upraveno 1x, naposled 07.03.2017 20:30:00
20:15:35
07.03.2017
Pavell
-> Dakos: dobrej vtip
20:12:00
07.03.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Dakos 07.03.17 19:57:39: no a na rapid srazu mi jeden clovek na BAZe rekl: skoda, ze jsi tou krupici zmrsil strechu1
19:57:39
07.03.2017
Dakos
auto.bazos.cz/inzerat/... /Skoda-Rapid-130.php

Majitelka má nabídku 200tkč 4
16:32:26
06.03.2017
Kocvin
-> Luky: Jednu sadu apoll bys mohl pustit už teď.. 2 1
16:04:10
06.03.2017
Luky
-> rsvancara: já jsem hrdý na původní vzduch v pneumatikách 3
15:51:41
06.03.2017
rsvancara
-> Bery: Tak, tak, někdo si honí ego, že má na autě kromě originální brzdovky pomalu i originální benzín a druhej, že ví, co řídí a nemá strach to rozvášnit po dálnici :-D
11:30:21
06.03.2017
Zeke-ten šestý
-> Durnbach: A k čemu to je dobrý, jet někde 250 v 30 let starý pixle?3

A co je na Rapidu fajn? A co je na nějakém BMW nebo Mercedesu fajn? To je prostě vždycky věc názoru, tomu se líbí to, tomu zas to. Tak to je a bude :)
11:17:23
06.03.2017
Bery
-> Durnbach: jestli chápeš tu nostalgii,tak co chceš vysvětlovat.

Já nejsem originalista a nechápu ty bezzásahový auta. Pokud to nefunguje,domodeluju do funkčního stádia abych mohl letět 200 a bavil se protáhlýma xichtama co míjim - mě tak rapid fungoval.

co tu čtu,tak mi s láskou k vozu moc nekoresponduje - vy tu nemluvíte o nostalgii,ale o investicích. za kolik se to prodá za pár let. jak jsem dobře koupil a jak můžu dobře prodat. a to mě hřeje. Srát na to,jezdit,užívat si,dám to dětem pak na lítání, nebo v tom zdechnu sám, ale v garáži pod hadrem je to hovno radost. s prominutím...
10:55:05
06.03.2017
Durnbach
-> Zeke-ten šestý: Jen ten Passat asi není 30 let starej, že. :-D A nemá asi stejný parametry jako Passat policejní. Leda, že by si dělal u PČR. :-D



Ale to je jedno je to o tom co se komu líbí. A chápu tu nostalgii, že se v tom někdo vozil jako malej.



Tady jde spíš o to, že pokud se někdo 20 let zpět nesvezl něčím lepším, tak si koupí Rapida, protože má na to auto dobré vzpomínky, nebo mu připomíná dobrý leta, či třeba 1. sex v autě. :-D



Málo kdo měl před revolucí povědomí o západních autech, které by za něco stály. I podle toho jsou zde stavěny cesty s konstrukční rychlostí někde do 160kmh. Na D1 je třeba několik zatáček, kde při rychlosti kolem 200kmh musíte využít oba dva jízdní pruhy a to je špatně.



Smysl má jedině auto Rapid na původních značkách s knížkovým TP v zachovalém stavu po prvním majiteli s historií a nedělané. Ne kopřiva za 100-140.



Já třeba mám i nějaké BMW, třeba jednu E39 528iA mám po prvním majiteli, auto nelakované, od nova v ČR. Ještě i s původní SPZ a má najeto do 200 tis km. Drtivá většina stejně starých aut má 400-700 tis km, ikdyž tacho mluví jinak. A pro většinu lidí to je prostě starej střep co žere přes 10 litrů ale to, že to auto má pěknej zvuk živé R6, dobře se řídí, je komunikativní, je s ním sranda a je to nekorunované poslední pravé BMW 5er, to je jim jedno. Ptorože nic takového nepoznali a když jo tak to byla nějaká odjetá vražda, do které se akorát vysypali. Jen řeknou kup si OCT, ta méně žere a je to taky pohodlný :-D To mě vždy dostane jak někdo řekne, že OCT je pohodlný auto. Ano ve srovnání s lavkou v parku ze které kouká hřebík ano. Jo, když někdo jen kroutí volantem a auto má na přepravu a neumí si užívat maličkostí a všímat detailů tak je to potom těžké. :-)



A te´d bych chtěl slyšet, co je na Rapidu fajn. A jestli mi někdo řekne, že jsou to dvoje dveře ve srovnání 4 a svažující se střecha. Tak se nedivím tomu, že Škodovka dělá červeného Superba s černými doplňky a nerezovou koncovkou výfuku a říká tomu Sport Line. :-D



saskyn2 je pravda, že ještě za mnou nebyl nikdo, co by si koupil kopřiváka. Jen půl roku zpět dával někdo za hezké Rápo cca 100. A Te´d už za mnou chodí lidi co dali třeba 90 tis Kč za auto který už potřebuje lak a vyvaření. Ale příjde doba, kdy se budou prodávat a renovovat kopřiváky, tak aspoň se zbavím předních podběhů. :-D
10:43:57
06.03.2017
FrantaM
-> Luky: to je také možné...
10:21:50
06.03.2017
Luky
Hm, jak tak na to koukám, tak za 5 let prodám bílýho rapida, přihodím jednu či dvě sadu apoll a za utržené peníze si postavím hezkou vilku 1 36 81
10:06:51
06.03.2017
FrantaM
-> FrantaM 06.03.17 09:27:04: a co takhle skrytá koroze, kterou při běžné prohlídce neodhalíš? A pak, jsou vykukové, kteří ten motor upraví, aby na chvilku šel dobře, a pak najednou investice v řádů tisíců...
09:53:30
06.03.2017
Zeke-ten šestý
-> Durnbach: Tak každýmu se líbi něco jinýho, ale že by byl Rapid tuctový auto? to jsem se celkem zasmál3

A nepřijde mi teda že by tu zrovna každej chtěl Porsche 944, které tu zmiňuješ.

Ať si každej koupí co chce, já třeba když chci jet na dálnici s tempomatem, el. sedačkou, dokonce i s rádiem atd tak sednu do passata a jedu, ostatně jako každej den do práce

3 3
09:53:24
06.03.2017
FrantaM
Podle mne by mělo smysl pořádně investovat do nákupu takového vozu, který má jasně podloženou historii, je v perfektním stavu, má jasně prověřený technický a majetkoprávní stav, a bylo ho vyrobeno méně kusů (bylo zde zmíněno, že vozů Rapid 135 bylo vyrobeno méně než 1.300 kusů).

V tom případě by např. i Rapid 135 ročník 1989 v tomhle stavu měl hodnotu i 200.000,- Kč, možná i více.

Ale podle mne je to stejné i u ostatních modelů škodovek. Např. zachovalá 120 GLS z prvních let výroby, nebo 105 GL z počátku výroby (konkrétně vozy vyrobené mezi 3/1981 - 7/1981). A je taky pravda, že renovace vozu "spolyká" klidně i přes 100.000,- Kč... Záleží prostě na každém, jak se rozhodne a vybere si - buď si z nostalgie pořídí youngtimera, nebo se na to prostě...
09:53:22
06.03.2017
saskyn2
-> Durnbach: Pochop že u veterána není výkon, nebo vyhřívané sedačky klíčová vlastnost. To je tak možná pro někoho, kdo pak nemá na normální auto a je nucenej toho veterána používat k dennímu ježdění. Co se týká ceny rapida i toho mercedesa, tak není tak důležité za kolik se to prodává, důležitější je za kolik se to prodá. A když tady rozkliknete půl roku starý odkazy tak ty auta se za ten nesmysl očividně nikdy neprodají...
09:37:34
06.03.2017
Durnbach
-> Pavel P..:



No jejda. Jenom 1300 ks. 36 To je Rarita jako blázen. A ve světě se potom můžou utlouct.



Když by jich bylo vyrobeno 13, tak neřeknu. Nebo když by sme se bavili o nějakém prototypu. Ale 1300ks. O počtech vyrobených kusů se můžeme bavit u nějakých speciálů.



81



Třeba takový Škoda Rapid Gunsch nebo Cabrio to by třeba bylo auto u kterého bych řekl: dobře investované peníze.



Třeba 560 SE bylo také vyrobeno necelých 1300 ks a že by to byla nějaká chtěná varianta, to není a daleko zajimavější je právě SEL varianta kterých bylo 50x tolik.



Navíc tuctovostí bylo právě myšleno to, že Rapid neznamená v automobilové historii vůbec nic a za cenu kam se dnes šplhá se dá koupit mnoho zvučných jmen třeba zmíněné Porsche 944.



Ale užavřeme to tím, že Rapid je vozidlo jedinečných jízdních vlastností i vzhledu, přineslo hodně inovací v automobilovém průmyslu a svět nám má co závidět, protože sme zase o krok před nimi. :-D
09:35:27
06.03.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Pavel P.. 06.03.17 09:29:09: 3 4 ale jo motor jsem jednou moc nepoznal, studenej sel docela dobre, ale jak se prohral, tak zacal mlatit a spatne mazat, jenze to byl rapid 136 za 3tis. kc, vedle mechanik si klepal na hlavicku, co jsem to koupil za kram a me to za tu cenu teda vubec nevadilo... blok toho motoru mam ve zlutakovi, prevodovka byla velmi slusna a mam ji schovanou do LUXe, kastle byla nejak podivne vyvarena a jelikoz mi ji bylo lito hodit do srotu, tak jsem ji nechal za daco Zdrubovi, vibec nevim, jak to s ni dopadlo7
09:29:09
06.03.2017
Pavel P..
-> FrantaM: tak to bys asi musel být hluchej a slepej abys nepoznal shnilou kastli a vylágrovaný motor....3
09:27:04
06.03.2017
FrantaM
-> Pavel P..: Dobrý, no. Až na to, že nikdy nemáš 100 % jistotu, že nenaletíš podvodníkovi. Můžeš koupit i drahý vrak, který bude mít shnilé podběhy, KO motor, a nezachránitelný skelet. Nechci tvrdit, že člověk musí naletět podvodníkovi, ale, bohužel, ta pravděpodobnost tady je. A mít nebo nemít 200.000,- Kč je pro mnohé lidi sakra rozdíl...

A právě toho se většina lidí ("řadových občanů") bojí, tak radši investuje své peníze jinak. Třeba zrovna do zachovalé octavie (tu jsem uváděl jen jako příklad...). A sběratel nebo finančně zajištěnej ve většině případů raději zadá renovaci vozu nějaké firmě, nebo se do ní pustí sám, podle svých možností a schopností. A bude vědět, na čem je...
upraveno 1x, naposled 06.03.2017 09:29:09
09:19:18
06.03.2017
Pavell
-> rsvancara: dobře uložené peníze.4
08:44:32
06.03.2017
Pavel P..
-> Durnbach: ale mě je putna že máš zrovna nějakej papalášskej model kterých tady moc neni..... to co si napsal, že jich bylo 75tis ks. vyrobeno, je přesně to na co jsem narážel... třeba Rapid 135, tech bylo jen necelých 1300ks.. takže se pak bavme o tuctových modelech :-D
04:49:00
06.03.2017
rsvancara
-> Pavell: No a jiný narve ještě větší prachy do hulením chlastu nebo děvek :-)
00:10:19
06.03.2017
Durnbach
-> Pavel P..:



Ani nevíš, jaké mám auta a už jsou tuctový. :-D V ČR je jich asi 20 ks a já mám dva.



Ale máš pravdu, vyrobeno jich bylo 75 tis kusů. A v 80. letech je měl každej co něco znamenal od Husseina až po Mandelu. A dodnes jsou ty auta pojem, co na mobile začínají na 5 tis € za šrot a končí na 50 tis € ve stavu nového auta. Mám rád tu tuctovost, když vlezu do auta nastavím si elektricky sedačku, volant, nastartuju V8, zařadím D najedu na dálnici, dám tempomat, pustím si rádio, co stálo jako 4 Rapidy a ručička tachometru se zastaví na 250 kmh u auta z roku 1986. :-D



Ale chápu, že člověk co mládí prožil se Škodovkama tohle nepochopí. Známej měl třeba zánovní w123 už za Husáka a o Škodovce třeba říkal, že to není auto protože nemá napínák řetězu a hodiny a ty prý už měla i předválečná Tatra. 4



Vem hezkýho Rapida, jeď na sraz youngtimerů do Německa a řekni jim, že tohle má v ČR hodnotu 8 tis € a že ty jejich BMW, Mercedesy, Opely od Imrscheru atd jsou tuctovky. Od smíchu je švihne. 3



Pokud se Rápo šplhá cenou tam kde se dá koupit slušné Porsche 944, tak je opravdu něco velmi špatně.
upraveno 1x, naposled 06.03.2017 00:21:36
23:04:36
05.03.2017
Pavell
Bavme se o cenách Rapidů4 , které jsou fakt přehnaně vysoké. Kdo ho opravdu chce, tak prostě vysolí. A jak už tu někdo psal, každý kdo nějaký auto zgenerálkoval tak do toho stejnak narve 100k a víc. Já např. to od cca 100k přestal raději počítat3 4 Ale o tom to není, buď prostě chci mít hezký starý auto nebo ne.
22:51:45
05.03.2017
Pavel P..
-> Durnbach: Ta poslední věta je dobrá ironie... tuctový jsou ty tvoje mercedesy, toho je všude jak sraček, jen v čr je to většinou vyježděný do smrti....
Extreme Tyres