Cena Rapid

prohledat
1083 příspěvků (zobrazeno 901 až 950) od 16.01.2017 do 16.02.2021, založil/a Robert 106
řadit dle data
17:48:36
22.01.2017
castrol
-> Tomaso435: tak na vrakac pre polomotor 4
17:47:07
22.01.2017
Tomaso435
-> minno: na tom minulým hnědým se měnilo po koupi, pak sem ho dostal já a já ho měnil taky brzo.. což odpovídá těm 40 000km. a já ho měnil cca 3x... Na tomhle hnědým je už druhý a mám s tím najeto 85 000km. na dalších se to co tam bylo s tím se nejezdí.

Tam jde o to že žádnej favorit netlakuje do vody tak jako tenhle.. ten když se žene tak sou hadice na muj vkus docela natlakovaný. a taky voda je imrvére zasraná oranžovýma sračkama.. olej je čistej.

jinak vložky přesazený, hlava srovnaná, system vypláchlej už asi 200l vody, a co rok to tam leju novej fridex.... chladič je jinej, tamten už nevydržel a začal rosit...
upraveno 3x, naposled 22.01.2017 17:51:21
17:40:23
22.01.2017
minno
-> Tomaso435: no ale si písal, že to na žiadnom favorite ti tesnenie nevydrží dlhšie ako 40tkm, alebo som si to len zle prečítal?
17:24:41
22.01.2017
gred
-> doking: trojková fábie se dá pořídit i se 4válcem normálně4 to náhodou vim,už sem po ní tak jako pokukoval3
15:54:37
22.01.2017
Tomaso435
-> castrol: hlav mám dostatek, a plno nových, ale co když to nebude hlavou ale někde na bloku :-(
14:21:07
22.01.2017
Durnbach
saskyn2 : Věř, že když by za tebou někdo jezdil s Mamutem a měnilo by se vše podle servisího plánu, tak ti to auto za 3 roky vydělá na slušnej byt. :-D Pokud by stím jezdil tak jak ten pán s Formanem.



Ta ručka teda slevnila já jsem se kolem toho motal okolo roku 2010, když to začalo hromadně odcházet na prvních autech. Organizovaly se odtahy z Norska a podobně. :-D



Já poslední roky jdu do starších aut. Alfu 166 3.2V6 2004 jsem prodal a běžně jezdím BMW E32 1994, nebo pracovním MB W124 1988, mamka má krásnou w124 1991 a nedávno jsem si koupil ještě USA W126 560 SEL 1986 ale to na denní ježdění nebude protože nevydělávám statisíce měsíčně. :-D



Není nad to, když se v takovém autě zablokuje imobilizér a ty pomocí šroubováku a malé ráčny za 30 minut odstraníš imobilizér a jedeš dál. :-D Po roce 1993 ti stačí u MB aby ti spadl klíč na dálkový centrál na zem a auto jede odtahem do servisu, kde ti za 6 tis Kč udělají novej. :-D



Ale nejsem staromilec, nové Sklasse je po letech opravdu velmi luxusní, jen není těch 6 milionů na nový. :-) Respektive 80 tis Kč mesíčně na splátku.
upraveno 1x, naposled 22.01.2017 14:22:33
14:00:38
22.01.2017
castrol
-> Tomaso435: tak sup sup na vrakac pre novu hlavu 1
13:34:13
22.01.2017
Tomaso435
-> castrol: vložky sou už přesazený, kroužky byly venku, hlava srovnaná, ventily zabroušený, gufera nový .. a stejně to stojí za hovno :D podezření mám na prasklinu v hlavě.. dokud ho nebereš u držky je to OK, ale jak mu šlápneš do úsměvu tak se mu to nelíbí.
13:24:38
22.01.2017
castrol
-> Tomaso435 22.01.17 12:51:55: tak to mas nieco blbe ked tesnenie nedava vac -> Tomaso435 22.01.17 12:52:19: casom vymenis vsetko a bude to zase dobre 1
13:12:29
22.01.2017
saskyn2
-> Durnbach: Jo, tak když se bavíme o veteránech do roku 1995 tak tam mercedes kvalitu držel, jenže takový auto provozovat v dnešní době na normální ježdění je podobné jako když Jarda jezdí do práce 100km rapidem3

Ručku mám za 2500kč kus i s mojí né zrovna malou marží3 Jednotka se motorem nikdy neodpálí, tu odpálí až někdo s diagnostikou kdo nedodrží 30s interval mezi jednotlivými kroky. Já zovna tohle dělám strašně rád, je to za hodinku hotové a mam na tom víc peněz než bych měl z tý výměny hlavy na fa/fel1



-> Zeke-ten šestý 22.01.17 13:08:27: Jo, B5 chválím, se slzou v oku na něj vzpomínám, to byly neskutečný držáky
zvětšit Cena Rapid - obrázek od saskyn2 vložen 22.01.2017 13:12:29
upraveno 1x, naposled 22.01.2017 13:14:37
13:08:27
22.01.2017
Zeke-ten šestý
-> Tomaso435: Právě proto sem šel do Passata rok 2004, protože to je auto z doby, kdy se ještě dělaly slušný auta, pak se přešlo na ten spotřební model1

Ještě mam doma jedničkovou fabii, velmi zavrhovanou 1.2 HTP, říkal sem si že jí za těch 5tis s nefunkčnim servem vezmu a až se auto posere tak ho dám do šrotu, a ono to pořád jezdí a jezdí a to ji mam doma rok a třičtvrtě3
13:01:28
22.01.2017
Tomaso435
-> Zeke-ten šestý: v práci je 6 nových škodovek.... ani jedna není ok... chci vidět na co přejdu za pár let dyž ty nový se nedožijou ani pulky toho co ty předchozí generace :D
12:58:50
22.01.2017
Zeke-ten šestý
Osobně mám služební dvojkovou a trojkovou fábku, na trojkový, ale i na dvojkový je videt, jak je to spotřební zboží (nekvalitní plasty, čalounění, pryžový části...), trojkova ma najeto asi 35 tis a už tam klepou čepy na předni napravě, odešlo denni sviceni ve svetle (překvapive vymena celyho svetlometu), klepe motor (asi vlastnost) 3 , neladí rádio, hodně špatně to topí (všechny trojkovy co jsou ve firmě) a dalšich moho malych blbosti...



Je to přesně jak tu někdo psal, koupit, neremcat, jezdit na servis :D



Takže já jsem jeden z těch, co si raději nechají to starý muzejní auto, který nepodporuje ekologii, je hrozně nebezpečný protože je starší 5 let (Passat rok 2004), a budou raději jezdit tim, než aby si koupili novou fabii jen proto, aby měli nový auto3
upraveno 1x, naposled 22.01.2017 12:59:28
12:52:19
22.01.2017
Tomaso435
-> castrol: no muj hnědej :D ale to auto odsírá uplně všechno
upraveno 1x, naposled 22.01.2017 12:54:57
12:51:55
22.01.2017
Tomaso435
-> Durnbach: neboj, vše je kontrolováno a rovné. ale ještě sem neměl favorita kde by to těsnění dalo víc jak 40 000km.
12:46:26
22.01.2017
Durnbach
-> krtik:



Třeba takovej Duesenberg nebo Mercedes 500K nebo 540K, to jsou káry pravda pravdoucí. Pak Lagonda a z těch modernějších není patné třeba Bentley Turbo R. :-D



saskyn2 : Mercedes ve své kvalitě končí v roce 1995, po roce 2005 se to začalo lehce zvedat ale dodávky typu Vito nebo Viano. To je bláto jako blázen a nedoporučil bych to ani největšímu nepříteli. Modely W210, W220, W203 to hnije před očima.



Ta ručka, motorky to je běžná praxe 7tis Kč jeden, jednotka stávala 8-10. Tak to máš hned 30 když se dělá vše. A většinou to tak dopadlo, odešel jeden motorek, odpálila se jednotka a do půl roku odešel druhej. Když se k tomu započítal i odtah z luxusního místa tak řada lidí tuhle luxusní vychytávku i s autem prodala.







-> Tomaso435: Tak se pak nediv, když měníš těsnění bez kontroly hlavy začištění, rovnání atd. Vše máš zánovní z vrakáče atd. To je jako když by sis doma udělal dort za 3 stovky a divil se , že v krámě ho mají za 1000.
12:45:44
22.01.2017
castrol
-> Tomaso435 22.01.17 12:27:44: a to je co za auto ze sa to tak serie 3 ?-> krtik 22.01.17 12:27:45: si na virte tu ma kazdy stare auto 1
12:36:31
22.01.2017
krtik
-> Tomaso435 22.01.17 12:32:27: Ještě kousek stáhneš interval a už by se ti skoro vyplatilo obrousit kroužky a sehnat volnější gufera. Že bys pak nemusel furt točit tím šroubkem dole.. 1.
12:32:27
22.01.2017
Tomaso435
-> saskyn2: a olej je za 230 vč origo filtru 3 a jelikož sem fajnovej , měním po 6 - 7 000km :D
12:31:24
22.01.2017
saskyn2
-> Tomaso435: No a to je právě o tom, že pro tebe je těsnění pod hlavu za 115 korun, kdyžto pro pána s prací a olejem za 5000-6000kč3
12:27:45
22.01.2017
krtik
...pozorujete na sobě taky, že čím starší auto je, tím je lepší? 1
12:27:44
22.01.2017
Tomaso435
-> saskyn2: tak těsnění pod hlavou mám na 40 000km max .. nechápu ale je to tak, naštěstí to je věc za 115kč :-D

njn, originál čepy dávaly 100 000km ... ty nejlepší co se dělají dneska daj s těží 40 000km. spíš polovinu. ale opět otázka 200kč a 30 minut pod autem :D

pružiny origo praskaj kolem 200 000km ty novější nevím, ale ted byl na vrakáči forman po výměně tlumičů, takže za hromádku železa z domova sem si je vyndal. typuju že maj max 10 000km. :D sou to ty sachs supertouring jak se prodávaj v setu s pružinama od původního výrobce.

nj čerpadlo, ještě že mám karbec :D

altík to mě už taky potkalo, ale na vrakáči končej auta co se připravej na stk ale neprojdou na korozy, takže nový altík se 100km natočených za 200 to vždy jistí :D

ale takový ty muzeiní uníkáty z výlohy za 5800,- hele asi néééé :D
12:27:27
22.01.2017
saskyn2
-> Durnbach: Tak samo, to tom mluvím, že když to někdo ladí po víkendech doma před garáží tak nemusí platit práci a marže servisu. No o tom za jak dlouho shnije mercedes bych snad raději pomlčel, to snad i ty felicie hnijou mín, o užitkových mercedesech vůbec nemluvím, nedávno jsme kupovali ani né 10 let starý Viáno s najetejma 80tkm a na tom nehnili jen přední blatníky-jsou z plastu3 Ono když se do tý ručky nesere někdo kdo tomu nerozumí a neodpálí jednotku tak se vše měnit nemusí3 Bohužel celkem běžně odcházejí el. motorky, čemuž se dá předejít včasným vyčištěním brzdiče, což samozřejmě nikdo nedělá. 30.000kč za to může dát možná tak blázen, normálně dělam 7000kč nový za pár i s prací4
12:21:04
22.01.2017
castrol
-> Tomaso435: ja som tej znacke neveril uz na zaciatku 1 -> Durnbach 22.01.17 11:13:55: sak prave
12:18:35
22.01.2017
saskyn2
-> Milan 136: Něco snad bylo komplet, ale nevím, co jsem pak viděl, tak už bylo bez těhlic, ale těhlice s nábojema byly zvlášt.

-> Tomaso435: To by ses divil co všechno se na tom může vysrat, a to bylo auto který bylo jak nový, mělo najeto snad 30tis, ted má tuším něco ke 160tkm. Dělá to kolega takže přesný soupis závad nevím, ale co si pamatuju, tak takový labužnosti jako těsnění pod hlavou, pak čerpadlo v nádrži, znova voda v oleji tak jinej motor, nějaká prasklá pružina, tlumiče, 2x altík, starter, výfuk, každou chvíli s tím má nějaký problém s elektrikou-tuším že má snad jinou pojistkovku, čepy na nápravě vydržej úplný hovno. Neštěstí, kolega z něj má radost, je to jeho nejlepší zákazník3
12:16:24
22.01.2017
Milan 136
-> Tomaso435: servočerpadlo, hřeben, stahovačky, zámky si nasysli a bude to ok1
12:16:17
22.01.2017
Durnbach
Starej Mercedes má druhou kastli obvykle po 20 letech nebo po milionu km. :-D



Feldy co se vyhazují mají klidně 500 tis km. To je očlověku a ne o autě. Prase zničí auto i za 50 tis km a půl roku. Jednou mi kámoš ukazoval Fabii 3 od EON. Půl roku starý auto 60 tis km, interier totálně domlácený, dvouhmota na kusy.



Pokud má nějakej MB 400 tis km, tak to se bavíme o nějakých hlubokých 90. letech. :-D



saskyn2 : Ona třeba taková el brzda u B6 Passatu je super věc, když se vymění vše, tak je to za 30 tis Kč. A to se u toho střepu fakt vyplatí. :-D



K těm jednotkám, to jsem se bavil spíš o autech typu VW Phaeton, Audi A8, BMW 7, Mercedes S, Jaguar XJ a pod. Tam to odchází jako na běžícím pásu a takový auto se fakt nevyplatí, protože to vychází na větši peníze jak si koupit nové na lízačku a mít se se zárukou a servisem v ceně. U OCT2 nemá smysl se bavit o xenonech, když to byl těžký nadstandart.



Tomaso435 : Díly, marže na dílech a práce.



Ty jdeš do obchodu, koupíš litr oleje za 70Kč, Filtr za 60, vezmeš kanystr, hodinu se válíš pod autem a máš to vyměněné za cca 340Kč, máš pixlu s vyjetým olejem a špinavý hadry.



Ten co to zaveze do servisu bude mít litr oleje za 160Kč, Filtr za 150Kč a hodina práce za 350-400Kč. Takže to výjde na: cca 1100Kč



Když si děláš věci doma sám, tak tě to výjde cca na 1/3 nákladů co v servise. Takže to co toho člověka stálo 80 by tebe vyšlo na cca 25 tis Kč. 120tis km.



Já vím, že mé BMW výjde při cca 10 tis km na 25tis Kč. a to si to dělám doma. Když na to uplatním co sme si řekli, tak vozit to auto do servisu by mě stálo 1km minimálně 7,5Kč na servise. U toho Formanu to vychází na 0,66 Kč za 1km. A to se ti zdá moc za to, že na to nemusí sáhnout?
upraveno 2x, naposled 22.01.2017 12:21:14
11:57:58
22.01.2017
Tomaso435
-> saskyn2: co chceš na formanu měnit za 40 000km? 4X olej, 4x fitr, jednou vzducháč, jednou čepy, 2x silenty .. brzdy co dva roky, spojka co dva roky... řízení každý 4 roky .... převodovej olej každý dva tlumiče každý 3 roky .. co je na toza 80 000? :-D

-> Milan 136: mám poslední z krámu. Ještě servo a čerpadlo paliva a nic víc a to skladovat asi nebudu... ještě tak řidičovu stahovačku, a kdyby tak centrál, díky kterýmu pak vyštípu tapec abych ty dveře vubec otevřel....
11:56:49
22.01.2017
Milan 136
-> saskyn2 21.01.17 22:02:11: zadní nápravy jako že celý?
11:47:16
22.01.2017
saskyn2
-> suri 22.01.17 08:20:57: Hele až budeš mít cestu přes Prahu tak dej vědět, něco určitě vymyslíme
11:44:27
22.01.2017
saskyn2
To že nejdou nový auta servisovat doma je blbost, nevim proč bys Jardo nemohl vyndat převodovku z dvojkovýho supa před panelákem a z Felicie jo, prostě jen ty auta neumíte opravovat, zatím co nějaký fáčko nebo feldu ano, a v tom je pak rozdíl v těch servisních nákladech. Cena servisu je pak něco jiného, a věřte že pokud si to auto nebudete servisovat sami, tak cena servisu té feldy nebo fáčka vyjde několikanásobně dráž než u tý oktávky. Ke kolegovi jezdí jeden pán s formanem, má s tím docela velký nájezdy cca 40 tkm rok. A za poslední 3 roky je v servisu přes 80.000Kč, prostě proto že to neservisuje sám. Kdyby koupil fábii tak mohl ušetřit. To samý blbosti typu co všechno se může na novym autě posrat, ano to může, ale třeba ta jednotka pro xenon vydrží třeba 400tkm, to už má felda, nebo nějakej starej mercedes 2 kastli3 Prostě ty auta udržujete při životě proto že se pod tím každý týden válíte v montérkách a tím snižujete náklady na servis. Ale takových lidí je malé procento, a jak tu už někdo řekl tak stejně nenakupují originál díly ve Škodovce. Já to mám hozený tak, že se válím pod cizíma, takže kdybych se měl hrabat ještě v nějaký svojí plečce tak by mě už asi jeblo a jsem rád že jednou za 15tkm vyměním olej a tím pro mě údržba končí.
11:42:25
22.01.2017
Milan 136
-> Durnbach: na 1.4mpi už origo nejsou



a 2007 už dáááávno českej motor nebyl

upraveno 1x, naposled 22.01.2017 11:42:56
11:41:32
22.01.2017
Durnbach
-> Tomaso435:



Na kterej motor nemá nikdo rozvody? :-D



Fábka se ukončila 2007, takže ještě 5 let klidu.
11:38:23
22.01.2017
Milan 136
-> Tomaso435: ono to tak zlý nebude. Zatím je těch aut hromada a druhoška má hodně věcí
11:26:01
22.01.2017
Tomaso435
-> Milan 136: je fakt že tech aut je tolik že nějaký blatníky a dveře si koupím stejně případně na vrakáči za tři stovky .... ale ty podstaný věci aby se motor točil, servo fungovalo (proč musim mit ve fabii servo achjo) a převodovka řadila snad ještě budou, jinak kup toho auta byl čirej nesmysl a měl sem si rači koupil ještě favorita na kterým se nemá defakto co vysrat :-D
11:19:38
22.01.2017
Milan 136
-> Tomaso435: brzy. Docela některý díly na auta z týhle doby začínaji dopadat z výroby
11:18:31
22.01.2017
Tomaso435
no sem zvědavej kdy se něco takovýho stane s fabii I. už ted na to nikdo nemá rozvody.
11:13:55
22.01.2017
Durnbach
-> castrol: Ty jsi ten 1 z 50 majitelů Felicií na kterého vyházení skladu dopadne.
11:07:30
22.01.2017
Tomaso435
-> castrol: já jo :-D když vika platila ještě za výbornou repliku, sem měl brzdy vika a světe div se vše fungovalo jak má , brzdilo to jako kráva a dlouhých X let :D
10:55:09
22.01.2017
castrol
-> Durnbach: nikdy som na aute nic od vika ani aq nemal
upraveno 1x, naposled 22.01.2017 10:59:17
10:54:55
22.01.2017
Durnbach
Co si budeme vykládat. OCT1 je strašný auto alespoň pro mě. Jediná věc bych řekl, že to auto na svou dobu je blbuvzdorné a má malou spotřebu. Víc nic.



Já protože si auta opravuju sám, tak můžu jezdit v klasickém 7er BMW nebo Mercedesu S. Když bych ty auta neznal a byl jen uživatel, tak by mě taky nebavilo dát do auta 80 tis Kč ročně abych se mohl povozit. Takhle je to jen zlomek. Ano. 25 let stará prémiovka má taky obyčejné sedačky jen v elektrice a výhřevu, maximálně s bederní opěrkou. A novější již mají odvětrávání, masáže, přifukování do zatáček a podobně ale mě by opravdu nebavilo dát do 10 let starého auta 100 tis Kč když klekne. A tohle stejné platí i u Fel vs OCT2. S feldou se vletí do díry a je to max na geometrii, vletět do díry s Oct2, tak je to na nový kolo a ještě vezmu i nárazník.



Proto zcela chápu, že má dnes někdo rád Feldu, protože vymění nějakou blbost, sedne do auta a půl roku má klid a čistou hlavu. To když někomu odejde jednotka xenonu, komfortka nebo jednotka el. ruční brzdy na Passatu, to už taková prdel není a na to co je to za kravinu to stojí poměrně hodně peněz.
upraveno 1x, naposled 22.01.2017 10:56:00
10:31:28
22.01.2017
suri
-> tunerlada 22.01.17 10:28:11: o akých peniazoch ? v garáži mám OII v ktorej je kopec peňazí a jazdím aj tak radšej feliciou , a mohol som mať aj iné autá ...-> Durnbach 22.01.17 10:23:13: Banská Bystrica, neviem nájsť to foto ale mal som odfotené jedno ráno pred obchodom na vsi asi 6 alebo 7 felicii pokope ...
10:30:54
22.01.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Durnbach 22.01.17 10:23:13: tady jsou v cele obci k videni 2 auta s motorem vzadu a kdyz v lete zacnu jezdit rapidem, tak budou 3 :)))

Jinak dyz clovek popojede nekam k orlickejm horam, jesenikum, tak tam je zadohrabu jeste pozehnane4

-> tunerlada 22.01.17 10:28:11: to ale docela dost prekrucujes, samozrejme je felda poplatne sve dobe, ja jen rikam, ze mi zcela vyhovuje, v praci jezdim s O2, I30 a i s I40 jsem se svezl, ta octava je drzak, hnuje jsou udelany na oko a sere se to, proto si firma z cca 50 aut drzi jeste 35 octavek, ale podle 3 let starych prognoz to uz melo byt nahrazeno hnojema...

Muj duvod je ten, ze proste nikdy jsem auto do servisu nedal a tak s tim ted nezacnu :) a felda nabizi konfortu pro me az az, i ten rapid mi stacil, v tom jsem se proste rad vozil a kdyz jsem jel do nemecka octavou, tak jsem se tesil, az sednu do rapida.

Takze felda pro me ta Tva nej sice urcite nedrzi, ale po nicem jinem netouzim... nejśervisovatelnejsi ze vsech skodovek byl podle me stejne favorit, ale dal jsem prednost komfortu vybavene feldy, obcas treba kvuli te klime pekne nadavam, ze se nekam nemohu dostat...

jinak jet do Maroka toudle 1.6 feldou, tak by to byla naprosta pohodicka, prolitnul bych nemecko, francii, spanelsko a hura na trajekt, jenze v Maroku bych mohl tak leda po hlavnich tazich, nikam do poustnich oblasti bych se nepodival, protoze bych to hned zahrabal a ja chtel projet alespon cast dakaru, jo kdysi jsem chtel trat dakaru projet se zlutym rapidem, ale s jednou hnanou napravou to je naprosto nerealne... docela by me zajimalo, jak by si v pisku stala octava 4x4, ale vzhledem k tomu, ze jsem ji nivou nedavno tahnul do kopce na couvacku, tak mam trochu pochybnosti, ale na ni uz ty koleje byly hluboke, to byl ten duvood...
upraveno 2x, naposled 22.01.2017 10:52:51
10:28:11
22.01.2017
tunerlada
mě se hlavně nejvíc líbí jak (nejen tady) všichni frflají že nejlepší,nejpohodlnější,n ejspolehlivější a tak dál je 20 let stará felda, octavka a podobně, že by nic jiného nechtěli a bla bla.. zajimavé že vždycky, když někoho takovýho svezu v moderním autě za xx peněz tak je hned hotovej jak by se mu to líbilo že by to hned bral všema deseti ale večer na internetu a v putice každý jen mele tuhle písničku 3 vždycky to bylo, je a bude jen o penězích
10:23:13
22.01.2017
Durnbach
-> suri:



A kde se přesně vyskytuješ? Tady je Felina většinou viděna jako VTPV velmi těžce pracovní vozidlo. Š120 nebo Favorit, to už má spíš nějaký dědáček co s tím vyjede jezdnou za čas. A když se podívám kolem sebe, tak Favoritu si všimnu protože to už se nevidí tak často. Felicie jsou te´d někde tam, kde byla kolem roku 2005 Škodovka.
10:22:40
22.01.2017
Jarda - zrušená registrace
-> suri 22.01.17 08:20:57: taky to rikam, ja jezdim s feldou 100km/den a nestezuju si, prumernou rychlost mi TC 6 ukazuje ted v zime 55km/h, v lete asi 62. Jezdit denne 500km, tak nevim o cem bych uvazoval, asi o te O1.

Takhle jsem jezdil s rapidem a taky parada, dobre bylo, jak mi pani v praci rikala, taky skodovka? rikam jo, na tech par km to staci a ona rika jo na ty moje 2km a ja ji rikam na tech mojich dennich 100km taky :) - tak cumela jak puk, jestli si z ni nedelam srandu :).

-> Durnbach 22.01.17 10:12:43: ja teda ne feldu jedinej dil viku nedal, protoze chci, aby fungovala, brzdy ferodo, cepy das, origo predni ramena... filtry mann, olej mogul extreme atd.
upraveno 1x, naposled 22.01.2017 10:27:19
10:16:10
22.01.2017
suri
-> Durnbach 22.01.17 10:12:43: Blatníky aj všetky zohnateľné diely som mal vždy origo . Neviem , u nás tie Feldy až také hrozné nejazdia ako popisuješ , túto štafetu už prebrali úplne iné autá ktoré som spomínal .
10:12:43
22.01.2017
Durnbach
To není kapitalismus ale lidská morálka, povaha a vymetená kebule. :-)



Vše co píšeš splňuje i starej Mercedes do roku 1995, diesel jezdí na vše co hoří a leta do toho nikdo nedával ani korunu. Bohužel většinou to kouzlo Mercedesu ztratilo už dávno ale pořád to žije a stačí vyměnit jen pár spotřebních věcí. Jenže to co se dalo koupit v roce 2015 za 15-20 dnes stojí tak 40-50. Vše se odtahalo do Afriky nebo na UA a zbyly tu jen ty hezké auta za hodně peněz nebo totální vraždy. Za to Felin je pořád dost a lidi to prostě dojíždějí a stačí nějaká závada, promáčklej plech, těsnění pod hlavou, přicházející technická, sjetý brzdy a auto jde na vrakáč. Většina těch aut je tak zhuntovaná a podomácku polepená, že když na cestě vidím nějakou Feldu, staršího Forda nebo VW tak jsem velmi ostražitý protože ve většině případů je to tikající nálož.



A te´d se to bude lepit ještě Vikou a ta jistě nevydrží polní podmínky provozu. Všichni brečí, že se něco vyhodí ale kolik z vás chodilo pro brzdy, blatníky, díly řízení, nádobky, filtry apod do Škodovky? Věřím, že absolutní minimum kupovalo blatník za 2000Kč když CZ náhrada stojí 500Kč.



Většina lidí co má Felinu jde do AK a tam koupí VIKU za ceny co stojí daleko kvalitnější díl. Lidí co autu dopřejí a přemýšlejí nad kvalitou dílu je absolutní minimum. A co jsem se díval tak ty kvalitní díly typu Sachs, ATE, Lemfoerder a pod, tak na Feldu jsou o cca 30% levnější než na starý Mercedes. Takže to zase až taková hitparáda nebude. A když někdo bude tomu autu chtít dopřát, tak sáhne po Meyle.
08:20:57
22.01.2017
suri
-> saskyn2 21.01.17 22:02:11: jednu zadnú nápravu aj tlmiče by som si vzal



ono tvoj pohľad je úmerný tomu kde žiješ , tu je to stále trochu inak . Najväčšia sranda je to že niekedy pred 5 rokmi tie Felicie nikto nechcel a u nás ich zostalo len pár kusov , a teraz aktuálne ich je kopec , niečo sa podedilo , niečo vytiahlo z garáže a niečo sa kúpilo . Každú chvílu sa ma niekto pýta či nejakú feliciu na predaj neviem . Čím to ? možno ľudí nebaví na bežné denodenné jazdenie pár km , po zlých cestách , s vozíkom , na stavbu a podobne , míňať celoživotné úspory za Octaviu II ktorých sa tu pár objavilo a potom na to proste nemať , ani na servis , ani na poistku , ani na nič . A tak aj tie autá vyzerajú . Najviac sa mi páči sused , predal po 5 rokoch feliciu ktorú od neho vyžobral jeho kolega za celkom slušný peniaz , potom si kúpil CRdi Ceeda , potom Octaviu a teraz plače že si mal nechať tú feliciu , že to na jeho potreby bolo top auto , lacné , nulové náklady . Teraz som týžde jazdil na Octavii do práce a presadnutie do feldy je pre mňa vyslobodenie . Na tie miesta kde jazdím , kade jazdím , nemusím dávať pozor či ten sneh nie je moc hlboký a nenechám tam všetky plasty na podvozku , či tu zaparkujem alebo nie , proste na tie moje denné trasy je felda super spoločník a nemenil by som . Octavia dáva u mňa zmysel na dlhšie cesty , takéto každodenné jazdenie mi nejak nesedí ... ale je to vecou názoru všetko , všetko je to o mamone , závisti a predvádzaní sa , každý sa zadlžuje aby mal niečo čo mu vlastne netreba a prehliada to ostatné , ale to je asi holt výsledok toho skurveného kapitalizmu ...
01:39:27
22.01.2017
doking
-> gred: Jenže kupte si toho trojkovýho Superba za mega že jo, taky by se mi to líbilo :-), Fabie 3 je taky pěkná a byť ty tři hrnky dnesk asi už maj vymakaný a jezdit se s tím asi dá,tak pořád to jsou jenom tři hrnky :-D a čekám jak dopadne Facelift rapida,páč ten má aspoň ty 4 v nabídce, Octávii po faceliftu nyní škrtám ze svého hledáčku, na to se nedá koukat, a Kodiaq je fajn,ale superb se mi líbí o fous víc. Je mi to jinak jasné,že vývoj jde kupředu,že se to nedá provozovat věčně,ale tak mě to zajímalo hlavně z důvodu,kolik času mám třeba na zařízení,nějakých skladových kapacit aspoň na základní díly. Zbavte se něčeho,co je s váma od novoty v rodině (od roku 2002) a už Vám to 4 krát stěhovalo sestru, jednou celou rodinu, táhlo to na plaťáku Váš vrak, asi 4 krá naplněný po strop dílama po republice na jinej vehikl a tak prostě takový auto si už nostalgie prostě nezaslouží zahodit...
Extreme Tyres