skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Užovky - jak šel čas
20:35:02
09.12.2013
09.12.2013
oppik
chci se zeptat ohledně ozdobné lišty na prahy.jak dlouhé se dávali na užovky?
11:30:32
04.12.2013
04.12.2013
Karlos (WIO46)
-> Enggik: To s tim popelníkem vzadu mě zaujalo, nějak mě to nikdy netrklo, že by se to mohlo lišit.
13:46:56
01.12.2013
01.12.2013
Enggik
Tak to trochu oživíme Dostal se mi do ruky soupis úprav pro modelový rok 83" uveřejněný k příležitosti Mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně.
Jde převážně o úpravy týkající se vnitřní pasivní bezpečnosti.
-Kryt řízení, jehož spodní díl byl prodloužen tak, že překrývá i montážní šrouby ložiska. Typy GL a GLS s odlišnou přístrojovou deskou, mají překrytí montážních šroubů provedeno samostatným krytem.
-Vnější hrany rukojeti ovládače víka byly opatřeny větším zaoblením.
-Vystupující části ofukovače bočních oken byly rovněž upraveny zaoblením.
-Jako nové díly z PH byly zavedeny kryty držáků opěry (S) a sklápěcího mechanismu (L,LS) u předních sedadel.
-Pro upevnění opěrky hlavy byla provedena rekonstrukce dílů tak, aby vnější hrany měly větší zaoblení.
-Bylo upraveno těsnění spouštěcího skla dveří. Profil těsnění byl změněn tak, že překrývá kovovou hranu.
-Pro střední sloupek dveří byl zaveden nový kovový profil.
-Byla provedena tvarová změna vnitřní kliky dveří včetně misky
-Hrany kliky spouštěcího okna dveří včetně krytky rukojeti byly upraveny zaoblením a zrušeno vroubkování.
-U madel výstupu byl změněn materiál, který při destrukci nevytvoří ostrou lomovou hranu.Povrch skříně topení včetně vývodů (kolen) byl upraven bez vyčnívajících hran (spojovací spony, osy klapek, fixace kolen). Obdobná úprava byla provedena u krytu hadic topení.
-Změněn byl taky materiál na odkládacím panelu LS, který při destrukci nevytvoří ostrou lomovou hranu a vnější tvar byl upraven zaoblením hran.
-Krytky šroubů bezpečnostních pásů a jejich části v odkládací poloze byly opatřeny větším zaoblením.
-V uložení nosných drátů stropu byla kovová podložka nahrazena kuličkou z PH.
-Části střešní konstrukce (horní příčníky rámu čelního a zadního okna, podélníky střechy, krycí plech sloupku a výztuha střechy) byly na hranách dovnitř vozu upraveny zaoblením.
-Popelník zadních dveří byl z důvodů bezpečnosti posunut v umístění na výplni dveří o 85mm směrem dolů.
-Byla provedena tvarová úprava panelu předního sloupku tak, aby byly vyloučeny ostré hrany.
Pro technické zlepšení byla zavedena nová baterie a pneuměřič nové koncepce. Nový typ baterie je z průhledné plastické hmoty, odolné proti nárazům. Je opatřena ellytoznakem a po odšroubování zátky lze snadno stanovit množství elektrolytu.
Na typy Š 120LS, 105GL a 120GLS bude zavedena spojka s membránovou pružinou a úplná lamela průměru 180mm Ruen. Dále bude montována na některá mimořádná provedení vozů.
Nově jsou zaváděny další položky mimořádné výbavy:
1.-Černě smaltované nárazníky. Jedná se o standartní původní nárazníky, kde chromová vrstva je nahrazena černou matovou povrchovou ochranou.
2.-Zadní čelo s velkými svítilnami pro typy LS. Vozy Š 120 budou dodávány s novým zadním čelem a velkými koncovými svítilnami shodnými s typy Š 120GLS a Garde.
Konec referátu
Jde převážně o úpravy týkající se vnitřní pasivní bezpečnosti.
-Kryt řízení, jehož spodní díl byl prodloužen tak, že překrývá i montážní šrouby ložiska. Typy GL a GLS s odlišnou přístrojovou deskou, mají překrytí montážních šroubů provedeno samostatným krytem.
-Vnější hrany rukojeti ovládače víka byly opatřeny větším zaoblením.
-Vystupující části ofukovače bočních oken byly rovněž upraveny zaoblením.
-Jako nové díly z PH byly zavedeny kryty držáků opěry (S) a sklápěcího mechanismu (L,LS) u předních sedadel.
-Pro upevnění opěrky hlavy byla provedena rekonstrukce dílů tak, aby vnější hrany měly větší zaoblení.
-Bylo upraveno těsnění spouštěcího skla dveří. Profil těsnění byl změněn tak, že překrývá kovovou hranu.
-Pro střední sloupek dveří byl zaveden nový kovový profil.
-Byla provedena tvarová změna vnitřní kliky dveří včetně misky
-Hrany kliky spouštěcího okna dveří včetně krytky rukojeti byly upraveny zaoblením a zrušeno vroubkování.
-U madel výstupu byl změněn materiál, který při destrukci nevytvoří ostrou lomovou hranu.Povrch skříně topení včetně vývodů (kolen) byl upraven bez vyčnívajících hran (spojovací spony, osy klapek, fixace kolen). Obdobná úprava byla provedena u krytu hadic topení.
-Změněn byl taky materiál na odkládacím panelu LS, který při destrukci nevytvoří ostrou lomovou hranu a vnější tvar byl upraven zaoblením hran.
-Krytky šroubů bezpečnostních pásů a jejich části v odkládací poloze byly opatřeny větším zaoblením.
-V uložení nosných drátů stropu byla kovová podložka nahrazena kuličkou z PH.
-Části střešní konstrukce (horní příčníky rámu čelního a zadního okna, podélníky střechy, krycí plech sloupku a výztuha střechy) byly na hranách dovnitř vozu upraveny zaoblením.
-Popelník zadních dveří byl z důvodů bezpečnosti posunut v umístění na výplni dveří o 85mm směrem dolů.
-Byla provedena tvarová úprava panelu předního sloupku tak, aby byly vyloučeny ostré hrany.
Pro technické zlepšení byla zavedena nová baterie a pneuměřič nové koncepce. Nový typ baterie je z průhledné plastické hmoty, odolné proti nárazům. Je opatřena ellytoznakem a po odšroubování zátky lze snadno stanovit množství elektrolytu.
Na typy Š 120LS, 105GL a 120GLS bude zavedena spojka s membránovou pružinou a úplná lamela průměru 180mm Ruen. Dále bude montována na některá mimořádná provedení vozů.
Nově jsou zaváděny další položky mimořádné výbavy:
1.-Černě smaltované nárazníky. Jedná se o standartní původní nárazníky, kde chromová vrstva je nahrazena černou matovou povrchovou ochranou.
2.-Zadní čelo s velkými svítilnami pro typy LS. Vozy Š 120 budou dodávány s novým zadním čelem a velkými koncovými svítilnami shodnými s typy Š 120GLS a Garde.
Konec referátu
21:01:14
20.03.2012
20.03.2012
lokaj
Ahoj. Vracím se o par stran zpět..My jsme měli Š 120 LS 6/1983 a měli jsme nevystouplé víčko nádrže s vícero "zuby" a plastovou krytkou zámku víčka.
11:41:30
05.12.2011
05.12.2011
oppik
Enggik 16.09.11 23:11:27 napsal:
A tady čelo z mýho auta r.v.:28.3.78 ,ale viděl jsem i na autě
r.v.:9.12.77 (Oppíkovo)
Takže má teorie:
model 77" : doraz u šroubu přichycení čela k blatníku
model 78" : doraz blíže ke středu vozu
Potvrdí mi někdo tuto domněnku? já ti to můžu potvrdit
A tady čelo z mýho auta r.v.:28.3.78 ,ale viděl jsem i na autě
r.v.:9.12.77 (Oppíkovo)
Takže má teorie:
model 77" : doraz u šroubu přichycení čela k blatníku
model 78" : doraz blíže ke středu vozu
Potvrdí mi někdo tuto domněnku? já ti to můžu potvrdit
11:41:02
05.12.2011
05.12.2011
oppik
-> Enggik: vždyt si to měl dobře datum a rok výroby bílé užovky
23:18:40
03.12.2011
03.12.2011
Skoda_130_GL - zrušená registrace
-> Enggik 01.12.11 19:34:27:
there is only one image.
there is only one image.
19:34:27
01.12.2011
01.12.2011
Enggik
-> Skoda_130_GL: Would not a better photo? Detail of the mask?
21:34:04
01.11.2011
01.11.2011
Athlonek
21:41:16
25.09.2011
25.09.2011
myschaak AZNP K.Hora
-> Enggik: máš recht ale v počtu kusů už jsem oproti tobě žabař
21:35:13
25.09.2011
25.09.2011
Enggik
-> myschaak AZNP K.Hora: Ale prosimtě, určitě jich máš víc jak já, jen už nevíš, kde všude je máš poschovávaný
21:25:21
25.09.2011
25.09.2011
myschaak AZNP K.Hora
-> Enggik: se nedivim že se ti to plete když máš aut už víc jak já
20:43:26
25.09.2011
25.09.2011
Enggik
-> kamikaze: -> Gryzly: Pánové, omlouvám se, chyba na mém přijímači Moje auto je 28.3.1978 Opraveno.
10:39:38
25.09.2011
25.09.2011
Gryzly
-> kamikaze: Jenže maca ma 7.1.77 a enggik 27.3.77, tzn stejný modelový rok.
16:19:14
24.09.2011
24.09.2011
kamikaze
-> Gryzly: Tak tak, srpen býval přelom. Porostě dojeli sklad a začli dávat jiný čelo
12:14:04
24.09.2011
24.09.2011
Gryzly
-> Enggik: Ale březen nebyl ještě model 78, ne?
10:02:25
19.09.2011
19.09.2011
Jozka
-> Enggik: To je ale divně umístěnej doraz na tom bílým čele (asi že mám 1977..).
07:11:29
17.09.2011
17.09.2011
maca
-> Enggik 16.09.11 23:02:34: ano je to tak,mam dorazy u šroubu
23:11:27
16.09.2011
16.09.2011
Enggik
A tady čelo z mýho auta r.v.:28.3.78 ,ale viděl jsem i na autě r.v.:9.12.77 (Oppíkovo)
Takže má teorie:
-model 77" : doraz u šroubu přichycení čela k blatníku
-model 78" : doraz blíže ke středu vozu
Potvrdí mi někdo tuto domněnku?
Takže má teorie:
-model 77" : doraz u šroubu přichycení čela k blatníku
-model 78" : doraz blíže ke středu vozu
Potvrdí mi někdo tuto domněnku?
23:02:34
16.09.2011
16.09.2011
Enggik
Malá drobnůstka co jsme řešily s Vildou. Umístění dorazů zadní kapoty. Tady na čele co jsem ukořistil, ale nevím z jakého ročníku je. Ale koukal jsem do různých karet, a všiml si že -> maca: má na autě tu samou. Auto r.v.: 7.1.77 (snad se nebudeš zlobit za zneužití údajů ).
20:27:51
01.07.2011
01.07.2011
Hurdis
-> maca: Hm., to je o 3cm méně, než jsem čekal. No nevadí, moc díky.
20:15:28
01.07.2011
01.07.2011
maca
-> Hurdis: jestli jsem dobře měřil ,tak je to 93cm
19:50:58
01.07.2011
01.07.2011
Hurdis
-> maca: To by bylo fajn, můžu počkat 24 hodin a ověřit si to sám, ale znáš to, když Ti něco vrtá hlavou.
19:22:49
01.07.2011
01.07.2011
maca
-> Hurdis: mohu sloužit...
18:43:59
01.07.2011
01.07.2011
Hurdis
Drobné zneužití vlákna prosbou. Nemáte teď někdo zrovna auto po ruce či v blízkém dosahu? Zajímala by mne osová rozteč držáků předního nárazníku, nemám teď možnost změřit.
22:52:39
30.06.2011
30.06.2011
Enggik
-> Radek Retro eLeSo: Já si myslím, že tam už to bude spíš náhodnej oběv.
22:38:17
30.06.2011
30.06.2011
Radek Retro eLeSo
-> Enggik: to netušim kde ten vrakáč je ale můžu zjistit,lištu dostal grátis k nějakejm věcem,spíš náhoda v Německu
22:35:13
30.06.2011
30.06.2011
Enggik
-> Radek Retro eLeSo: JInak říkals že to je sundaný z ouži na vrakáči? to se v německu dá ještě najít?? To je nějaký vrakoviště u Ascherslebenu? že bych se tam někdy zajel mrknout ,jezdím často okolo
21:35:33
30.06.2011
30.06.2011
Radek Retro eLeSo
-> Enggik 30.06.11 20:51:46: asi to tam dá až jí trochu oživý,přeci jen lišta z LS/GLS by k tomu nechromu nepásla.........jinak ta guma byl fakt hnus
20:51:46
30.06.2011
30.06.2011
Enggik
-> Radek Retro eLeSo 27.06.11 18:20:53: pěknej doplněk. Taky jsem to viděl zatím jen jednou. Půjde to na tu modrou? Ta guma tam byla šílená
18:10:45
28.06.2011
28.06.2011
Radek Retro eLeSo
-> Nwkt: ok,tady mi to přijde lepší
18:09:11
28.06.2011
28.06.2011
Nwkt
-> Radek Retro eLeSo: Ne, já nic neřikam
18:08:47
28.06.2011
28.06.2011
Radek Retro eLeSo
-> Nwkt: tam ale neni žádná fotka co se týká užovky,jen popis a tady si toho všimne víc lidí-no né?
nebo zase špatně??
nebo zase špatně??
18:05:26
28.06.2011
28.06.2011
Nwkt
-> Radek Retro eLeSo: skoda-virt.cz/cz/.../3566
-spoilery-skoda-a-lada-plz
enske-dilo
18:02:45
28.06.2011
28.06.2011
Radek Retro eLeSo
dostal sem od táty starou propagační fotku z Plzeňskýho Díla
tenkrát si psal o nějaký info ohledně spoileru,je pěkně vidět že je to prototyp....
tenkrát si psal o nějaký info ohledně spoileru,je pěkně vidět že je to prototyp....
18:45:13
27.06.2011
27.06.2011
Radek Retro eLeSo
-> Pavel P.. 27.06.11 18:43:37: né v poho,on sundal právě tu na tý mojí fotce
18:43:37
27.06.2011
27.06.2011
Pavel P..
-> Radek Retro eLeSo: nemáš zač bohužel už jí nemám, kdyby jí chtěl.... pač co Estelle schvátí, už nenavrátí
18:40:25
27.06.2011
27.06.2011
Radek Retro eLeSo
-> Pavel P.. 27.06.11 18:34:47: já věděl že nesklameš,moc díky,já ji nemám ale Sko-fan jo a ptal se co je to zač
18:20:53
27.06.2011
27.06.2011
Radek Retro eLeSo
nevim kde se zeptat tak asi tady
je to rarita,nebo neni?
sundaný z užovky na Německym vrakáči,je to zatim druhá co sem kdy viděl(ta první neměla to okýnko vpravo)
díky za objasnění
je to rarita,nebo neni?
sundaný z užovky na Německym vrakáči,je to zatim druhá co sem kdy viděl(ta první neměla to okýnko vpravo)
díky za objasnění
11:07:18
18.06.2011
18.06.2011
Gryzly
-> Brabi1987: Prej na přání zákazníka. V té době byli pořadníky na auto a stáli se fronty. CO přišlo na sklad to se prodalo. To nebylo jak ted že si nakonfiguruješ i látku na sedačky.
08:34:59
13.06.2011
13.06.2011
Jozka
-> David.: / .-> Johannes: Jo, jo, v tom Andrtovi je jako první s plastovejma GLS od 09/1979, další později, čili asi stejně to bude v katalogu..
-> Radek Retro eLeSo 07.06.11 09:28:38: Asi to bylo i o známostech a zásobení místní Mototechny.. Táta je taky sháněl hned, jak se objevily na nových autech, ale pořídil snad až někdy 1980 nebo 1981. Pamatuju, že první sadu na MB na výstavě Země Živitelka, jen ten rok nevím, druhou na Š120 až v roce 1983.
-> Radek Retro eLeSo 07.06.11 09:28:38: Asi to bylo i o známostech a zásobení místní Mototechny.. Táta je taky sháněl hned, jak se objevily na nových autech, ale pořídil snad až někdy 1980 nebo 1981. Pamatuju, že první sadu na MB na výstavě Země Živitelka, jen ten rok nevím, druhou na Š120 až v roce 1983.
21:31:05
07.06.2011
07.06.2011
Johannes
-> Jozka 07.06.11 08:51:14:
Byly. Montovaly se od podzima 79 s náběhem modelu 80.
Byly. Montovaly se od podzima 79 s náběhem modelu 80.
10:22:03
07.06.2011
07.06.2011
havlik
-> David.: max ta střecha:)
09:59:29
07.06.2011
07.06.2011
David.
-> Brabi1987: ale co je tam vidět? ty těsnění oken emkový?
09:59:19
07.06.2011
07.06.2011
Brabi1987
-> havlik: asi ano,podle mě to je zas na zákazníkovo přání,ještě doplním že tam je velký střed volantu
09:56:38
07.06.2011
07.06.2011
havlik
-> Brabi1987: tak to mohl mít nějaký příplatkový nebo cokoliv
09:53:33
07.06.2011
07.06.2011
Brabi1987
-> havlik: protože si psal každej přesun z garáže na dvorek,skoro každý otevřená dveří,umytí a tak....těžko by si nezapsal něco takovýho a dokonce jsem viděl fotku v dešn kdy si auto přivezl,a vskutku,je to tam vidět!
Zarazilo mě to,
Zarazilo mě to,