skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
videa škodovek
-> rsvancara 31.12.21 12:07:11: To nic nemění na tom, že je to ústrojí pro tento účel úplně k hovnu. 

-> Jirik_Tuňák1983 05.06.21 20:37:10: Ona Tatra 613 má dost dlouhý kvalty :). Takže chtít to urvat "jen tak" úplně nejde. Viz. obr s řazením "po záběhu".
-> michael: 

-> hans1: Teď už z toho taky mam dekoraci a zvedám to klasickym velkym heverem.
-> moucan - zrušená registrace 15.10.21 21:11:48: ono používat originál zvedák je na pováženou,ani nevozím v žádném autě sebou jen dekorace v garáži
.Jednou jsem na sebe málem shodil skelet,měl jsem ho na dlaždicích 20x20 tak půl metru vysoko a potřeboval jsem při montáži nápravy trochu zabrat a že auto je mnohem lehčí než normálně jsem si začal uvědomovat až se naklápěli komínky z dlaždic 


-> Bukaj: Zabržděno bylo, klínky ne ... problém bylo podloží. Ale celý to byla nouzová situace když jsem potřeboval narychlo shodit ty 30-40 let starý šmatláky po tom co jsem to vytáhl z garáže a oživoval.
-> moucan: Základ je zabrzdit a klínovat
-> Jarda: Lada (Fiat) má ten hever řešenej rozumně - otvory na hever jsou pod každým prahem dva - přední a zadní, navíc to není trubka, ale jeklík a hever má to čůro též čtyřhranné, takže teoreticky se ani sesmeknout ve (proti) směru jízdy nemůže

-> Jarda: Lada (Fiat) má ten hever řešenej rozumně - otvory na hever jsou pod každým prahem dva - přední a zadní, navíc to není trubka, ale jeklík a hever má to čůro též čtyřhranné, takže teoreticky se ani sesmeknout ve (proti) směru jízdy nemůže

-> moucan - zrušená registrace 14.10.21 21:12:49: lada ma podobnej, ale trubicku (vlastne jaklik) u kazdyho kola a je to velmi dobre v terenu, ze si clovek to kolo vyzvedne a vypodlozi... zrovna tady jsem to vyuzil jardaj.rajce.idnes.cz/Ukr
ajina_2018_-_Zakarpati_Niv
ou/1274932842
-> RoboSK: Tak přesně takhle mi hopla stovka z tohohle paheveru taky.
Naštěstí už na nasazený kolo když jsem dával poslední šroub. 


-> RoboSK 14.10.21 18:54:40: Prolisované původní disky

-> RoboSK: Pecka taky jsem to dnes viděl
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 01.10.21 12:02:13: jak steteckem natiral ten buben..., ale to asi mastil, nabarveny to predpokladam bylo uz dodane, jo par felicii jsem tam videl a neshnile, nevedel jsem, ze si je tam poskladali
Ale tak 2017 v Kazachstanu mi policajt tvrdil (kdyz zadal o uplatek) ze tam vyrabeji O2
Ale tak 2017 v Kazachstanu mi policajt tvrdil (kdyz zadal o uplatek) ze tam vyrabeji O2
-> Tom Troll 11.08.21 19:21:08: On to asi nikdo před lety nestihl natočit, protože to víčko se začalo rozpadat krátce po montáži

Co to má zase na hlavě? 

-> michael: Pěkná vzpomínka
-> michael: 

-> Jirik_Tuňák1983: Vlastně jeto k hovnu vlastně 

Simurdy podvozek je top race uložený na unibalech, Pepa jede ten " urban" LR. vůbec to zpracování asi bude trošku jiné. Ale tím nezpochybnuju Pepy nasazení a odhodlání to auto přetrhnout!
Jinak u hewlandu mám takový stejný poblázněný otáčkoměr taky a tomu nepomůže ani svěcená voda. Odpojovač je na to svině...
Jinak u hewlandu mám takový stejný poblázněný otáčkoměr taky a tomu nepomůže ani svěcená voda. Odpojovač je na to svině...
-> Tuner#2: u nich "druhou sezónu" znamená že ojnice netrhá blok, ale jinak závad hromady.
-> Václav Vašák:
Však proto píšu že ta sekvence tomu dává.
Však proto píšu že ta sekvence tomu dává.
-> palinator 06.04.21 12:05:35: sekvence vypíná zapalování
A vyměnil bych otáčkoměr za kus s neproraženou cívkou,popřípadě opravil elektroinstalaci 


-> vinorak 06.04.21 12:57:47: takhle litá PAL, když by měl MERu, tak by to bylo klidnější. 

-> Petr Urban 06.04.21 11:51:21: podvozek na rozbitém asi OK, na suchu je tohle až moc kachní a občas to vyvolá krizovku. Osobně mám raději naladění jako jede Simurda na oranzade.
Motor nevím, loni byly na brzde s tím, že drží druhou sezónu, ale u podle grafu nic moc.

-> vinorak:
Vymazal bych slova "tenhle" a "po letech".
Vymazal bych slova "tenhle" a "po letech".

Tenhle otáčkoměr má po letech problémy i s normální převodovkou a motorem z favorita 

-> Tuner#2: A všímáš toho příjemně měkkého nastavení podvozku a jak je to auto ovladatelné a čitelné? Jinak skáza motoru jako každý třetí závod.
Furt ty motory dělá "Hary ředitel" ?
Furt ty motory dělá "Hary ředitel" ?