Cyklisti na silnici

prohledat
4819 příspěvků (zobrazeno 1801 až 1850) od 05.08.2009 do 21.05.2024, založil/a David29
řadit dle data
17:06:41
10.07.2020
dragon_cb_cz
-> k.jarek 10.07.20 16:43:45: Velký mogul 29" jezdí, tak snad napíše.



Jinak na silničce je pořád standard dvouplacka - kvůli jemnosti odstupňování, která je v silničních závodech důležitá. Ale třeba na gravelech už je to dost nevyhraněný, někdo dvouplacku, někdo jednoplacku. Ani nevím, jak to mají lidi na různých randonneur/audax kolech, ale myslím, že spíš pořád dvouplacka.
16:43:45
10.07.2020
k.jarek
Díky pánové za info4 Měl su dotaz ešče na řetěz, ale už byl zodpovězen. Údajně prý vychází lépe použití jednoplacka na MTB a dvojplacka na silničce, ale jak vidím, tak to stejně chce si to vyzkoušet a zjistit si, co komu sedne.

Osobně to vidím v budoucnu na 27,5", ale pokud tady někdo jezdí MTB ve 29", mohl by ešče napsat pocit co sa týče hravosti, resp. ovladatelnosti v terénu? Tam bych sa toho docela bál u 29". Na druhou stranu na převážně „rovné“ trasy ta 29" bude asi celkem fajn, řekl bych.
15:50:39
10.07.2020
King
-> dragon_cb_cz: Rozdil v sirce mezi kazetama 8s a 11s je 1,8mm - loni jsem tu adaptacni podlozku kupoval na Fiseru.
15:38:46
10.07.2020
Rapid05
-> k.jarek 10.07.20 13:34:39: Do ledna jsem jezdil na archaický 26" s 3x9 která už měla za sebou fakt hodně, teď mám 1x12 na 27,5" a za mě je to naprosto geniální. Přesmykače už jsem měl fakt plný zuby 3 Rozsah převodů si celkem snadno poupravíš pilou s více, nebo méně zuby. Mám to hlavně do lesa a 32z mi vyhovuje. Pokud chceš jezdit spíš něco rychlejšího po rovinatějších terénech tak 34, 36z a bude to v pohodě. 4



Jen tak pro srandu se občas ještě na té 26" svezu a je to fakt úsměvný, ale dokud jsem nic jinýho nevyzkoušel, tak to bylo v cajku a neměl jsem problém.
14:56:36
10.07.2020
Jirik_Tuňák1983
-> U-Geen 10.07.20 12:58:04: Tak v té době bylo 26 standard.
14:41:05
10.07.2020
dragon_cb_cz
-> Syny: Já nemám velké zkušenosti s MTB, ale na silnici když se jede na doraz a zrovna tam potřebuješ fouknout velká-velká, protože řadit na malou a dorovnat to vzadu by ti vzalo vteřinu či dvě na segmentu, tak tam prostě velká-velká bouchneš a hotovo 40 Ale v zásadě cokoliv krom těch dvou největších extrémů se bere jako v pohodě.



A na MTB k tomu přistupuju stejně - většinu času mám střední placku a dokud mě nezačně štvát škrtání řetězu o přesmyk, tak jí tam nechávám. Proč taky ne... nemám ve zvyku řešit, co mám zařazeno, jedu si svojí kadenci, ladím pravou rukou a až když to začne být problém, začnu ho řešit vlevo.



Ono s tím souvisí taky to, že řadit v nouzi v záběru vzadu celkem úspěšně lze. Řadit v záběru převodníky bývá recept na průser (a občas docela drahý).
14:34:57
10.07.2020
Syny
-> dragon_cb_cz: K bodu 1 - věřím ti :) 11ka je širší jen o trochu, právě proto je potřeba ten tenčí řetěz, jelikož jsou kolečka blíž sobě. K bodu 2, tam asi záleží jak kdo řadí. Já nikdy nepřejižděl celou nebo téměř celou kazetu bez změny předního kola a nedělám to ani teď. V podstatě teď využívám tak 6, max. 7, koleček na jedno přední (u trojplacky tak 4). Abych jel např. vepředu velký a vzadu taky, to není žádný důvod. A k bodu 3, tam samozřejmě záleží na tom jak šlapeš a kde a jak jezdíš. U MTB je předpoklad terénu, kde ten řetěz dostává na prdel mnohem víc než u silnice, to je pravda.
upraveno 1x, naposled 10.07.2020 14:37:15
14:22:47
10.07.2020
dragon_cb_cz
-> Syny 10.07.20 14:06:12: Máš tam ale několik chybných nebo minimálně sporných předpokladů. Hlavně:

1) kazeta s víc pastorkama není širší nebo zcela zanedbatelně.

2) křížení u jednoplacky není vždy větší - často naopak.

3) křížení řetězu nemá nijak zásadní vliv na jeho životnost.



1) mi prostě budeš muset věřit, nebo si to někde ověřit. 8-10sp kazety jsou prakticky stejně široké, 11sp jsou o fous širší, ale jsou to jednotky procent.



2) Když jedeš dvoj nebo trojplacku, tak automaticky neřadíš vepředu hned do ideální pozice - většinou řadíš na kazetě a placky měníš až ve chvíli, kdy dojdeš na konec rozsahu (resp o chvilu dřív, když ti začne škrtat přesmykač). V tu chvíli je ale třeba na dvojplacce křížení větší, než v libovolné situaci na jednoplacce - protože jednoplacka sedí přímo na řetězové lince, zatímco oba převodníky dvouplacky jsou mimo ní. Tzn pokud zrovna nemáš tu ideální kombinaci (vepředu i vzadu na stejné straně řetězové linky), tak se ti u dvouplacky přičítá ke křížení offset převodníku vůči řetězové lince.



U trojplacky tohle neplatí pro prostřední převodník (ten je přímo na řetězové lince), ale u těch krajních je to naopak ještě extrémnější.



3) Tohle je teda spíš můj dohad - ale typické opotřebení řetězu ("natažení") vzniká z úplně jiných příčin. Časté extrémní křížení (ale opakuju, na jednoplacce k němu nedochází) na to možná nějaký vliv mít může, ale určitě ne zásadní. Na silničkách se kříží s oblibou fakt hodně a výdrže řetězů tam jsou násobně vyšší než na MTB.
upraveno 1x, naposled 10.07.2020 14:23:18
14:06:12
10.07.2020
Syny
-> dragon_cb_cz 10.07.20 13:59:37: No tak u trojplacky vepředu většinou řetěz téměř křížem nejedeš, takže když si na kazetě naházíš nejlehčí převod, tak vepředu si řetěz shodíš na tu samou stranu, kdežto u dvouplacky máš kvůli kazetě tenčí řetěz + je kazeta širší a naopak vepředu o kolečko míň, ale pořád to je dle mě ještě v mezi. U jednoplacky vlastně celou kazetu jedeš s tím, že vepředu máš řetěz na stejné pozici, takže to křížení tam větší je a na životnosti se to nějak projeví.
13:59:37
10.07.2020
dragon_cb_cz
-> Syny 10.07.20 13:57:49: V namáhání řetězu mezi 9sp a 12sp prakticky není rozdíl. A je úplně jedno jestli jedno nebo dvoupřevodník.
upraveno 1x, naposled 10.07.2020 14:01:07
13:58:26
10.07.2020
dragon_cb_cz
-> k.jarek 10.07.20 13:34:39: Ono na 3x9 se spousta těch převodů +- překrývá, takže jich reálně nemáš o moc míň. Co se rozsahu týká, typická trojplacka má pily myslím 22-32-44 a typická kazeta vzadu byla 11-32. Nejlehčí převod 22/32 == 0.6875. Když máš jednplacku s převodníkem 34z a kazetu 11-50, tak jsi na tom samém - 34/50 == 0.68. Do rychla pochopitelně při takovém nastavení něco ztratíš, ale v praxi to zjevně moc problém nebývá - i s takovou jednoplackou se dá na rovince v klidu svištět třeba 35km/h.



Ty kategorie se pořád posouvají, do toho přišly třeba gravel bikes a podobně... myslím, že je potřeba to hlavně moc neřešit a prostě jezdit 4
13:57:49
10.07.2020
Syny
-> k.jarek: Osobně mám převod 2x11 (předtím jsem měl 3x10) a musím říct, že super. Měl jsem z toho před koupí obavy a už bych vepředu 3 placky nechtěl. Takhle máš přesmykač nastavený u obou koleček k dorazu, takže žádné lovení středního kolečka a je to mnohem jednodušší i při jízdě. Nemá to tedy v přepočtu nejtežší převod takový jako mělo to 3x10, ale to mě vůbec nevadí - tim spíš, když se snažím jezdit co nejvíc mimo silnice (na 27,5" z kopce dáš 50km/h, ale už šlapeš jako blázen - tak do těch 40km/h je to ale v pohodě). Do kopce to je odpřevodováno cca nastejno. Samozřejmě to 2x11 s sebou nese nutnost tenčího řetězu, kterej vydrží tak 1000-1500km. Ale za mě rozhodně 2x11 výborná volba :) 1x12 jsem nikdy nejel, tak nevím, ale toho už bych se zase trochu bál + to bude zase o dost víc namáhat řetěz.
upraveno 1x, naposled 10.07.2020 13:59:29
13:34:39
10.07.2020
k.jarek
Su docela překvapen, že MTB 26" už sú mimo. Pár let zpátky (6?) si pamatuju, že začínaly 29", ale byla to celkem okrajová záležitost. Po předchozích příspěvcích su mrknul na nějaké obchody a většina je 27.5" a 29"9

Další facka přišla se zjištěním, že přední pila už je v podstatě jen jedno nebo dvoukotouč9 Uměl by někdo porovnat na základně vlastní zkušenosti jízdu na dnešních kombinacích, tedy jedno/dvojplacka vpředu a vzadu 11-12 koleček oproti 3x9? Není to zpřevodování problematické třeba do kopce (těžko vyšlápnutelný) nebo naopak při sjezdu (aneb křeček v kole)?

Su rád, že sa mi po letech podařilo zprovoznit kolo, který mňa vozilo naposledy na fakultu. Zároveň doufám, vzhledem k zjištěnému, že ty 27.5" vydrží a nepřesune sa to výhradně na 29"...8
13:14:35
10.07.2020
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 10.07.20 12:47:23: Nevím přesně, o vhodnosti čeho a na co mluvíš - já jsem nic o nevhodnosti neříkal.



Ale co se týká dostupnosti těch vidlic atd - to není o žádném hodnocení, to tak prostě je - výběr je mizerný až nulový, protože u MTB jsou jak 26" kola, tak V-brzdy v zásadě mrtvou záležitostí - přežívá to jen na těch úplně nejlevnějších kolech a tomu taky odpovídá výběr dostupných komponent. Já osobně z toho taky žádnou radost nemám, kdyby byla možnost tu mojí Meridu potunit vhodnou vidlí, tak bych to taky rád udělal, ale prostě smůla... nejsou. Můžeš max lovit v inzerci a doufat, že nebude po smrti.



Pokud bys trval na tom, že jí tam chceš dát, tak pokud máš 1 1/8" A-head sloupek s odpovídající délkou, můžeme nejspíš udělat swap 4
12:58:04
10.07.2020
U-Geen
-> dragon_cb_cz: 26" je dětský kolo :-)

-> Jirik_Tuňák1983: pokrok nezastavíš :-) za mě má smysl pouze GO (Generální Oplcáchnutí), promázání, možná drobný servis jak psa dragon... pokud bys jezdil vic, tak jiné kolo :-)
upraveno 1x, naposled 10.07.2020 12:59:21
12:47:23
10.07.2020
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 10.07.20 11:20:37: Zajímavý je, že za mlada jsme na tom lítali les, sjezdy, skákali schody, ale dnes na to už to kolo není vhodné. Zajímavé. Úplně nejvíc nevhodné je v očích majitelů nových kol. 3
11:20:37
10.07.2020
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 10.07.20 10:30:08: Většina je toho jen na kotouče - když chceš na Včka, tak to jsou většinou jen ty nejlevnější a nejtěžší shity 8 Vzduchovou 26" vidli na Včka jsem našel snad jen jednu za bůra a i tam byl problém s dostupnosti. A obecně na 26" už je výběr malý, protože dneska už se 26" dělají prakticky jen dětská kola.



Nevím co přesně si od toho slibuješ. Na to ježdění, které popisuješ to podle mě není potřeba, resp. nebude to mít žádný přínos. Jednu takovou levnou vidli na tom svém MTB mám a dokud to není vyloženě přes kořeny nebo větší šutry, tak je úplně k ničemu.
upraveno 1x, naposled 10.07.2020 11:21:18
10:30:08
10.07.2020
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 10.07.20 09:49:52: Kamarád oživil taky staré kolo, se kterými jsme jezdili ještě na střední, zapřáhl vozík pro děti, udělal nějaký upgrade a je to.

Ten má nějaký Rock Machine.

Je mi líto to kolo odepsat a pořizovat jiné, když ho nevyužiji. Aktuálně je to jediné kolo v rodině, jinak koloběžky. Budu na tom sem tam jezdit do práce a střídat jej s kolobkou a skútrem.



Kolo je v prádelně a nic mu není. Mohl bych postříkat hadicí, nafouknout a jezdit.



A proč by na to nešla sehnat vidlice, když se 26 furt dělají?
upraveno 2x, naposled 10.07.2020 10:54:26
09:53:19
10.07.2020
dragon_cb_cz
-> King 09.07.20 16:36:22: Až tak? To docela čumím. I když je fakt, že vypadaj jako kus poctivýho hliníku. Schválně zvážím ten komplet.



-> castrol 09.07.20 16:37:44: To je spíš do "Motorkáři sobě", ne? 40
09:49:52
10.07.2020
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 10.07.20 07:40:59: Za mě: Nech si ho na ježdění na hřiště s malou případně na kratší výlety až začne jezdit na svém vlastním kole. Přesně takhle teď používám starší Meridu po bráchovi, protože silnička přestala stačit, dceři se zvětšil akční rádius a zároveň nerada jezdí po silnici (logicky).



Smysl ho oživit ale má jen s nějakým úplně minimálním nákladem (tzn pokud jsi schopný si většinu udělat sám). Typicky to vypadá cca takhle:

- Vyměnit řetěz, když nebude moc natažený, tak jen dej nový. Kdyby byl hodně projetý, tak i nové zadní sedmikolečko (kazeta tam nejspíš nebude). Sunrace 13-28 stojí do tří stovek. Kdyby nebyl natažený vůbec, tak jen vyčistit a namazat.

- Když bude shozený řetěz, tak zkus, jak se točí kliky - ale střed bude nejspíš zapouzdřený čtyřhran a ty jsou dost nesmrtelné. Případná výměna opět 200-300 Kč.

- Ložiska kol budou nejspíš konusový - rozhodit, vyčistit, namazat, složit, seřídit. Pokud jsou tam rychloupínáky, tak seřídit tak aby ložisko na vyndaném kole mělo maličkou vůli - ale jen tak malou, že po dotažení upínáku v rámu zmizí. Pokud maticový osy, tak seřídit na hladký chod, ale bez vůle... když budou mít něco za sebou, tak nějaký rozumný kompromis.

- Zkouknout stav lanek a bowdenů. Když to bude brzdit a řadit dobře a na štelovákách bude dostatečný rozsah pro seřízení, tak do toho nehrabat. Pokud výměna, tak nerez lanka (třeba česká Kovys, cena okolo 30 Kč/kus) a bowdeny nějaké kvalitní - ideálně Jagwire. Sice stojí metr 50 Kč místo 10 Kč obyčejného, ale ty dvě stovky dohromady tě nezabijou a rozdíl je obrovský.

- Případně nové brzdové špalky, starší budou možná ztvrdlé. Ale to poznáš jak to bude brzdit.



Pokud to před odstavením bylo ve slušném stavu a nebude nutný měnit pláště, protože by byly totálně po smrti, tak se vejdeš do litra i s nákupem stahováků a dalšího nářadí (pokud nemáš). Pokud toho bude víc, tak už je to pak na zvážení, ale muselo by být v prdeli kde co, abys se do tří litrů nevešel. A to pořád na to mnou navrhované využití je asi OK.



Na prupru vidle se vykašli, nic rozumného na 26 už se stejně ani sehnat pořádně nedá. Širší plášť s nižším tlakem udělá lepší službu (a ušetří 2kg váhy). Já jí tam mám a naopak přemýšlím, že pokud bude možnost rozumně koupit pevnou, že to udělám 4 Takže pokud tenhle problém nemáš, buď jedině rád.
upraveno 3x, naposled 10.07.2020 09:51:55
09:19:55
10.07.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 10.07.20 07:55:37: Celoodpružené nechci, to je pro moje potřeby na nic. 4

Navíc se bavíme úplně o jiné investici.
07:55:37
10.07.2020
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Jo jo, horskýho "fullhárda" od Favoritu jsem před těma asi 18ti lety taky měl 3 Nevím jaké máš ambice na tom jezdit a kde, ale osobně po tom co jsem si koupil celoodpružené kolo s hydraulickejma brzdama a převodama 2x11 si tohle už vůbec nedovedu představit 36 Ale zase na nějaký ježdění po zpevněných cestách 3x do roka to asi bude v pohodě :)
upraveno 1x, naposled 10.07.2020 07:56:14
07:40:59
10.07.2020
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz: Když tady koukám, jak se hrabošíte ve veteránech. Má podle tebe / vás cenu oživovat toto kolo? Jezdíme teď hodně kolobky a do nového kola, byť je toto dobrých 20 let staré, se mi investovat nechce.

Je to MTB 26", Viper+ od rokycanského Favoritu. Rám ALU ze silných trubek, solidní komponenty, lehčená ALU sedlovka, ráfky Remerx Grand Rock, Véčkové brzdy, převody 3x7. Hledal jsem nějaká fota na netu a nenašel jsem jiné, které by vypadalo stejně, takže asi nějaká limitka. 3

Když už, tak bych tam chtěl nějakou odpruženou vidlicu a seřídit, zprovoznit.

Co je škoda, tak tam nedostanu na stávající ráfky kotoučovou brzdu. Je mi líto nechat šoupat kolíky po těch Grandrokách.
upraveno 2x, naposled 10.07.2020 07:45:08
16:37:44
09.07.2020
castrol
16:36:22
09.07.2020
King
-> dragon_cb_cz: Tak, da se - ty tornada maji bohuzel 620 gramu.
15:05:19
09.07.2020
dragon_cb_cz
-> Jumbo: Už jsem si v historii dohledal fotku. K tomu by to chtělo spíš nějakou zářivější divočinu - žlutou, oranžovou, něco takovýho 4 Ale když bude čas tak ti schválně můžu ten modrej ráfek s modrým favem zkusit vyfotit.
14:44:24
09.07.2020
Jumbo
-> dragon_cb_cz: Nene, rám byl kdysi origo Favorit fialový, pak písek+komaxit...
14:35:25
09.07.2020
dragon_cb_cz
-> Jumbo: Myslím, že ty bys potřeboval spíš něco kontrastního - rám máš klasickou favorit tmavě modrou, ne?



-> King: Jj Remerx Tornádo, náby Shimano 105 5500. Nakonec i origo rychloupínáky vyhrabal. Takovej správně retro-aero look 4 A nepůsobí ani jako úplný těžítka bych řekl. V rámci možností toho, že jsou na 36 drátů...
upraveno 1x, naposled 09.07.2020 14:36:09
14:06:57
09.07.2020
King
-> dragon_cb_cz: Hezkypekne. To jsou remerxy, ze? Tornado jsem posunul na manzelcina damskyho Favorita - pekelne rychly kolo na dojizdeni do prace :-)
14:05:51
09.07.2020
Jumbo
-> dragon_cb_cz: Kdyby byla trochu tmavší, tak by se mi na kolo hodila...
14:03:25
09.07.2020
dragon_cb_cz
-> King: A pak ještě tuhle božínkovskou kusovku na trikolórovej nábě... tu fakt nevím, kam dám, nic dostatečně barevně divokýho doma nevedu 3
zvětšit Cyklisti na silnici - obrázek od dragon_cb_cz vložen 09.07.2020 14:03:25
14:01:34
09.07.2020
dragon_cb_cz
-> King: Tak se mi dneska podařilo nasát tyhle dobovky na 105kových nábách, nejspíš poputujou na Antonína. Točí se hezky, tak snad na mě po rozlousknutí náb nebude čekat nějaké nepříjemné překvapení.
zvětšit Cyklisti na silnici - obrázek od dragon_cb_cz vložen 09.07.2020 14:01:34
20:59:44
05.07.2020
dragon_cb_cz
-> Minott: Taky jsem byl nucenej uvést do provozu něco se širšíma gumama - a docela ti závidím tu novotu 3 Já strávil dnešní odpoledne na tom, že jsem se snažil tu "věc" trochu umejt od letitých nánosů - hlavně na převodníkách a kladkách přehazovačky to bylo výživný. Krom dekontaminace jsem za celý odpoledne nestihl víc než poskládat zpátky včera rozebraný a vyčištěný zadní náboj, nahodit novou kazetu a řetěz a výměnit bowden a lanko k přesmykači.



Zase to ale bylo zadarmo 1 A docela mě fascinuje, jak málo na tom brácha (po kterém jsem to nasockl) ujel. Protože i když zjevně celou dobu bylo zadní ložisko přetažené, tak mu vůbec nic není a celkově na tom kole je vše původní, včetně brzdových špalků Avid. A přitom je staré odhadem alespoň 10 let.
20:36:01
05.07.2020
Minott
približovadlo "okolo baraku" a hlavne na pivo,,,3 1
zvětšit Cyklisti na silnici - obrázek od Minott vložen 05.07.2020 20:36:01
23:18:27
27.06.2020
dragon_cb_cz
-> King: Myslím, že zásadně lehčích alternativ moc nebude. Ideální asi je převařit krk vidlice a celé to předělat na A-head, ale to je dost práce a peněz a už to nemá ten správný dobový šmrnc. Na FORT-ovi by mi to asi ještě prošlo, ale na Fišerovi už by to byla řádná hereze 4 Sice to jsou samá pozitiva a sociální jistoty, ale prohřešky proti dobrému vkusu se neodpouští 1
11:18:51
27.06.2020
King
-> dragon_cb_cz: Dik. Sakra, dalsi tezitko na Fiserovi...Ale jelikoz hlavni zdroj nechtene hmotnosti navic predstavuje moje telisko, odpoustim mu :-)
23:00:21
26.06.2020
dragon_cb_cz
-> King: Korekci pro IKEA igeliťák musíš udělat sám 3
zvětšit Cyklisti na silnici - obrázek od dragon_cb_cz vložen 26.06.2020 23:00:21
21:27:09
26.06.2020
King
-> dragon_cb_cz: Jé, to je muj Sachs! Ten co nejde utahnout :-)

Moh bys ten predstavec pls zvazit?
upraveno 1x, naposled 26.06.2020 21:27:56
19:16:47
26.06.2020
dragon_cb_cz
-> U-Geen 25.06.20 00:19:53: Jaká že kombinace komponent dohromady nefunguje jsi říkal? 1
zvětšit Cyklisti na silnici - obrázek od dragon_cb_cz vložen 26.06.2020 19:16:47
14:21:37
25.06.2020
dragon_cb_cz
-> U-Geen 25.06.20 00:19:53: Dej pokoj 3 Jinak hrazdu mi segra dneska taky dovezla 4 Ale ta půjde na Antonína...
00:19:53
25.06.2020
U-Geen
-> dragon_cb_cz: Ono u mě pak byl problém asi hlavně s tou triatlonovou rampou :-) A řidítka uvidíš, když tak budeš mít Lefty / Righty řidítka - takovej polocannondale :-)
upraveno 1x, naposled 25.06.2020 00:20:41
19:25:54
24.06.2020
dragon_cb_cz
-> U-Geen 24.06.20 19:16:40: Tohle je myslím Kalloy. Rety měly často Modolo přeznačený jako Sachs. Ten mám na Antonínovi a pokud vím, tak -> King: ho jezdí na Fišerovi, v obou případech bez problémů. A já se ho teď i chystám koupit na tohle, na bazoši se válí 100mm verze a těch 120mm co tam mám teď je prostě moc...



Spíš se trochu bojím, aby dotahování vydržely ty alíkovský rodla 1
19:16:40
24.06.2020
U-Geen
-> dragon_cb_cz: jestli je to stejnej predstavec jako jsem mel na Rete, tak ten je nedotazitelnej :-)
13:44:54
24.06.2020
dragon_cb_cz
-> Luky 24.06.20 00:02:56: Neměl jsem! Dneska první vyjížďka a už na začátku mi přišlo, že jsem páky měl posunout trochu víc nahoru. No a na konci po vymetení jedný díry mi to přišlo ještě víc - tak na to koukám a rodla docela sklopený 3 Normálně za jízdy jsem za ně zabral ze spodního úchopu a zvednul je. No jo, jeden z mála šroubů, co jsem nedotahoval sám, ale servis (osazovali mi tam středový a hlavový složení, na to nemám cajky) 8



Každopádně uvidíme až doladím pozici pák, ale potvrzuje se obava, že mi to je spíš delší, potřeboval bych na představci ubrat odhadem 3-4 cm? Uvidíme...



Jinak ale dojmy velice pozitivní - ta 2x11 sada funguje nádherně, řadí to tak hladce, že jsem si párkrát ani nebyl jistý, že to vůbec přeřadilo - absolutně neznatelné 9 I řazení z malý placky na velkou hned a bez pazvuků (a vůbec tomu nevadí, že kliky jsou z 2x10 sady)... Sice jsem věděl, že u 11sp sad Shimano předělalo tah lanka a řazení se tím prý výrazně zlepšilo, ale že to bude až takový brutál rozdíl oproti té 2x10 co jezdím na karbonátku, to jsem fakt nečekal.
zvětšit Cyklisti na silnici - obrázek od dragon_cb_cz vložen 24.06.2020 13:44:54
00:02:56
24.06.2020
Luky
-> dragon_cb_cz: hlavně jestli máš dotáhlý všechny šroupki 1
23:00:21
23.06.2020
dragon_cb_cz
Světlo na focení úúúplně na hovno, ale co... hotovo. Můj první "bike build" v životě. Tak jsem na to zítra zvědavý.
zvětšit Cyklisti na silnici - obrázek od dragon_cb_cz vložen 23.06.2020 23:00:21
23:14:09
21.06.2020
dragon_cb_cz
-> King: Díky 4 Je tam spousta chyb, je dobře vidět, že levá část (kterou jsem dělal první) je dalako míň rovnoměrná, než ta pravá. Ale zase zajímavý zjištění - takhle křížený to drží sakra líp, než klasickej omot. I na tom smetáku kde jsem to nacvičoval ty krejčovský metry držely i bez lepidla fakt pevně 3
zvětšit Cyklisti na silnici - obrázek od dragon_cb_cz vložen 21.06.2020 23:14:09
22:59:36
21.06.2020
King
-> dragon_cb_cz: Uz jsem ziral na fb - bomba.
21:56:26
21.06.2020
dragon_cb_cz
To jsem si zas něco vymyslel 24 Ale na první pokus myslím nakonec celkem dobrý:
zvětšit Cyklisti na silnici - obrázek od dragon_cb_cz vložen 21.06.2020 21:56:26
21:59:26
14.06.2020
dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983 14.06.20 21:22:23: No to je ale přesně to, o čem mluvím. Kdokoliv má půlku mozku, tak mu musí být jasné, že k podobné situaci může dojít a na takovém cyklopruhu prostě pojede piánko. Stejně jako když jedu s autem v rezidenční zóně - taky musím počítat s tím, že kdykoliv může zpoza zaparkovanýho auta vyběhnout dítě nebo pes. Tak prostě noha z plynu na brzdu a koukám...
Extreme Tyres