skládáme nápravu...

prohledat
6480 příspěvků (zobrazeno 351 až 400) od 23.09.2007 do 28.03.2024, založil/a T
řadit dle data
21:46:17
14.03.2021
Shader
-> stepan: -> Eidy: -> SO545: Díky moc za rady 4
21:33:50
14.03.2021
Eidy
-> stepan: Aha. No tak asi jedině zrenovovat původní.
21:33:34
14.03.2021
SO545
-> Shader 14.03.21 20:25:13: robim to vo zveraku. Tak ze jednu celust opriem o koniec tyce /kludne tam necham matku aby bola vacsia plocha a druha celust sa oprie o konik jemne zovriem zverak a mam kruzok vonku.... ale zverak mam velky kasper tam vojde aj cele rameno.

Rozobral a aj poskladal som tych ramien uz vnom dost. Vzdy na velku pohodu.
upraveno 1x, naposled 14.03.2021 21:33:58
21:04:40
14.03.2021
stepan
-> Eidy: Právě že stavím 2 originály. Na zelený imbusy mám.
upraveno 1x, naposled 14.03.2021 21:05:17
21:01:20
14.03.2021
Eidy
-> Shader: Strč do ramene nůžkovej zvedák a konce trochu roztáhni. Dostaneš se pak k pojistným kroužkům.
-> stepan: Předpokládám, že nestavíš originál, tak použij imbusy.
20:36:48
14.03.2021
stepan
-> Shader: Musíš ve svěráku odmáčknout kozlíka proti konci čepu a vyndat pojistný kroužek.

Taky mám dotaz, dají se někde sehnat šrouby M8 s hlavou 12mm na kozlíky horních ramen?
20:25:13
14.03.2021
Shader
Jak demontujete osy ramen přední nápravy? Já už si zaboha nemůžu vzpomenout jak jsem to dělal před léty a dneska jsem celkem maturoval, navíc jsem si včera roz*ebal palec, takže potřebuju nějaké nenáročné řešení 3 ...
21:25:13
24.02.2021
Kocvin
-> stepan: Mám tu pár použitelných navíc, pokud bys chtěl.. 4
21:20:59
24.02.2021
isti
-> vhml: Nohavice rada hnijú.
21:20:15
24.02.2021
stepan
-> vhml: Nohavice docela brutálně hnijou. Zdravý sehnat je dost problém.
21:19:14
24.02.2021
vhml
To už je taková nouze i o tak bezporuchovou věc jako je nohavice 9
upraveno 1x, naposled 24.02.2021 21:19:37
21:12:00
24.02.2021
stepan
Nemůžu sehnat úzký nohavice, tak mě napadlo vzít široký, odbrousit sváry domku ložiska, zkrátit trubku a znova svařit. Nezkoušel to někdo? Podle mě by to jít mělo vcelku bez problému.
19:04:23
18.02.2021
doly120
-> Eidy: Děkuji
18:47:03
18.02.2021
Eidy
-> doly120: Já je teda zkracoval. A většina lidí odsud taky.
18:01:01
18.02.2021
doly120
Prosím,o zkušenost se silentbloky horních ramen (š130) od Pemitu. Zkracují se nebo ne? Je delší o cca 7mm oproti sérii.
Děkuji 1
17:15:06
02.02.2021
minno
14:17:18
01.02.2021
Bukaj
13:44:04
01.02.2021
Eidy
-> Jozka 01.02.21 13:04:10: Tak přesně tomuhle bych věřil.
13:04:10
01.02.2021
Jozka
-> Bukaj 01.02.21 09:32:36: Jsme koncem minulýho století došli při nějakým tlachání na kdesi na sraze k tomu, že jim to u embéček prostě "takhle vyšlo"...3
11:48:50
01.02.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bukaj 01.02.21 09:32:36: Přesně. Tam je tohle na těsno, brousil jsem teď i svar na vyztuze na začátku, aby k tomu nedocházelo.
09:32:36
01.02.2021
Bukaj
-> stepan: Třeba u Mka s vlečkou rameno právě kvůli tomu vyosení silentbloku s kastlí často koliduje8 A u tisícovky k tomu nedocházelo - má úplně jinak řešené uchycení ramene do kastle...
09:06:42
01.02.2021
stepan
A není to třeba kvůli tomu, že se rameno kýve, tak aby při pružení nekolidovalo s kastlí?
08:52:17
01.02.2021
Bukaj
-> Eidy 31.01.21 20:07:14: Navíc buchta je konstrukčně shodná od 1000MB, kdy žádné jiné varianty šířky ani typu použité nápravy nebyly, takže v tom zakopanej pes nebude...7
20:07:14
31.01.2021
Eidy
-> Antony: Pravdou je, že buchta se otáčela dle šířky a typu nápravy a dané karoserie. Tudíž žádnou logiku v podobě pružení, pevnosti nebo čehokoliv jiného v tom opravdu nevidím.
20:00:36
31.01.2021
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: jenže to ujetí je o 10,5mm a to ještě v přívětivém směru, to se poddá jak ve spoji šikmeho a podelného ramene, tak i v silentu šikmého ramene. A pokud použiješ unibal i do šikmého, tak už není o čem.
19:41:50
31.01.2021
Eidy
-> Antony: No protože když navrhneš díru v kastli vůči ramenu ujetou do strany, tak pak musíš ujet i unibalem. Jinak by neseděla geometrie.
18:24:38
31.01.2021
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: taky nemám jiný vysvětlení. Jestli to bylo kvůli technologií výroby buchty. Ale zas proč je vyosenej i L/Ačkovej unibal.
17:20:56
31.01.2021
Eidy
-> Antony: Jediný rozumný vysvětlení podle mě je, že museli mít soudruzi pořádnou kocovinu, když to vymysleli.
15:07:14
31.01.2021
Antony - zrušená registrace
Pánové, jedna hypotetická. Tušíte někdo proč jsou buchty vyosený k jedný straně? Vždyť kdyby byly souosý, tak to musí fungovat stejně, ne?
21:40:37
04.01.2021
Bukaj
-> hans1: Echt origo O-kroužků do převodky tu mám fůru (dle katalogu 30x22, v reálu 30,5x21,5 mm, průřez 4,5 mm)... Na náhon taky, ale tam se tomu kdyžtak dá pomoci tmelem - je to pevný spoj. S hokejkou převodovky je to horší, tam dávám, co seženu 3
21:26:41
04.01.2021
TTomas
-> dragon_cb_cz: Dík, ale to bych ho nejdřív musel najít:D
20:16:48
04.01.2021
hans1
Zase jsem chytřejší,takže asi nezbude nic jiného než jak jsem to dělal do teď a to je zkoušet...
nebo sehnat echt origo a na trnu pokusit změřit.
16:24:05
04.01.2021
stepan
-> hans1: Bohužel tu normu nemám, ale bude to cca 18x2,3.
16:08:05
04.01.2021
Jozka
-> SO545: Taky - i když u těch mi přijde, že odchylky snáze "projdou".
16:05:36
04.01.2021
SO545
-> Jozka 04.01.21 16:00:53: to je ako napr klinove remene...dnes je treba velmi dobre zvazit co je v popise.
16:00:53
04.01.2021
Jozka
-> hans1: Na to by bylo třeba opatřit původní ČSN (nebo spíš ON) normy a ještě je v katalozích rozlišit - jedna totiž umožňovala označovat kroužky "zástavbovým rozměrem", takže nelze prostě odečíst 22-18/2 a koupit podle stávajících 18x2..8
15:32:45
04.01.2021
hans1
-> stepan: ne? a jaký má teda rozměr o kr. 18x22 ?
10:49:08
04.01.2021
dragon_cb_cz
-> TTomas 03.01.21 22:21:03: To přes Facebook nějakýmu anglánovi určitě udáš, občas to sháněj... možná to i po mě někdo chtěl, mám se poptat?
09:00:38
04.01.2021
stepan
-> hans1: Ono ale kroužek 18x22 není to samý jako 18x2.
07:17:28
04.01.2021
suri
Dával som aj silnejší krúžok a tieklo to , vrazil som tam mix A00 + PP90 a bolo to lepšie
06:06:26
04.01.2021
hans1
Co jsem zjistil u o kroužků na mb nespoléhat na katalog dílů ale ověřit si jak skutečně těsně v díře.Co mám v praxi ověřeno tak o kroužky v převodce,víku převodovky i náhonu tachometru jsou všechny malé a netěsní...Možná je to dáno i opotřebením součástí což u např toho náhonu silně pochybuji kde je origo o kr. 18x22 je uplně volný...logicky pokud má drážka 18 a otvor 22 tak o kroužek by měl mít ne sílu 2 ale aspoň 2,2 ... podobně je to u té převodky ale už nemám v hlavě ty čísla
22:43:53
03.01.2021
Bukaj
-> SO545: No, dokázal bych si tam představit nějaký dvoubřitý o-kroužek - stejnýprofil, jako je v HBV a HSV na plovoucím pístku6
A i Favority a Feldy měly na hokejce řazení gufero namísto o-kroužku, jako u starších škodovek a fungovalo to lépe5
22:43:38
03.01.2021
moucan - zrušená registrace
-> Bukaj: No né tak jako ta co mam teď na Lahváčovi. 1 Tam je to solidní průtokáč. Průběžně měnim olej za 00 vazelínu. 1 Teď mě napadá že už jsem tam dlouho nenatlačil tak bude na čase. 1
upraveno 1x, naposled 03.01.2021 22:43:53
22:36:22
03.01.2021
SO545
-> Bukaj 03.01.21 22:23:51: Tam gufero velmi nepomoze...Tam sa to hybe do stran aj hore dole...to gufera nemaju radi...asi preto tam dali ten -o kruzok-...
22:23:51
03.01.2021
Bukaj
-> moucan: Neboj se, nová poteče taky - pokud je to originál a nevyhrál si tam někdo s instalací gufera místo O-kroužku3 8
22:21:36
03.01.2021
moucan - zrušená registrace
Díky chlapi za vyčerpávající info. 5 Není co řešit, kupuju. Moje fest teče takže alespoň budu mít jednu do zalohy.
22:21:11
03.01.2021
stepan
-> Bukaj: Já už si to taky moc nepamatuju, je to tak 12 let, co jsem to dělal. 4
22:21:03
03.01.2021
TTomas
Jo taky tu jeden RHD mám8
upraveno 1x, naposled 03.01.2021 22:21:12
22:19:09
03.01.2021
Bukaj
-> stepan: O cca 1 cm delší tisícihran (respektive o 1 cm níže zápich pro šroub) á ta starší varianta MB/kilo. Ale hřídeli 742 by to snad vadit nemělo - jen si nejsem jist, jestli oběma verzím kloubů...
22:06:54
03.01.2021
stepan
-> Bukaj: Já právě musel šnek řezat flexou, protože měl delší ticícihran a nešel do kloubu na 105.
Extreme Tyres