Hp sporting...

prohledat
195 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 07.10.2010 do 31.03.2021, založil/a Lukáš Černý
řadit dle data
16:30:24
30.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tommyk 30.12.11 16:26:50: Ty někde vidíš, že to zavrhuju? Možná jsem to blbě spojil. První věta je pro jednoduché vyřešení "situace". Druhá věta je tam spíš pro vhml, že s ním nesouhlasím protože malá pružina tam má jinou funkci než aby ta velká neplandala. To se dá řešit dorazem v tlumiči či podvázáním...
upraveno 2x, naposled 30.12.2011 16:31:06
16:26:50
30.12.2011
Tommyk
-> Tuner#2: pokud bude už při neuplně zatíženém autu na doraz, tak to měnit charakteristiku nebude.. A aspon budou mít kola větší "zdvih" nebo jak to mam říct a při extrémní situaci bude mít alespoň nějakou adhezi na kole. Takže já bych to zase tak nezavrhoval4
14:37:56
30.12.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> James1991 29.12.11 21:02:31: Podvážeš a hotovo. "Tenká" pružina tam není jen od zajištění polohy té silné...
14:30:58
30.12.2011
James1991
-> vhml:
A kde to asi netušíš co?
21:10:02
29.12.2011
vhml
-> James1991: věřím že jo.
21:08:27
29.12.2011
James1991
-> vhml:
A ty se samotné nedají asi sehnat co?
21:05:41
29.12.2011
vhml
-> James1991: proto ty lepší kousky mají ty přídavné tenké pružiny
21:02:31
29.12.2011
James1991
Napadlo mě nechat vysoustružit, na mých HP Sporting na Favoritu, ještě alespoň dvě drážky navíc. Jenže by nastal problém, že by pružina na tlumiči lítala a nebyla dostatečně
stlačená při úplném vytažení pístnice. Jaký máte na toto názor? Budu rád za vaše rady a názory.
22:54:34
22.09.2011
Mach
-> James1991: jak vidis tak ten system uchyceni na segrovce funguje. Je to zajisteny tou miskou,tak nikam nevyleti. Je to tak vymysleny a funguje to.
21:47:36
22.09.2011
James1991
-> Mach:
Tak se pořádně podíval, a miska šla posunout normálně rukou, stačilo zakroutit a už šla, akorát se mi nezdá zrovna nejlepší na uchycení misky ta segrovka...

Jinak už sem to všechno dal na nejnižší drážku hehe3 zejtra už jen doladit pár estetických drobností a složit, na auto bych to rád dal o víkendu, tak snad bude čas..
23:14:01
21.09.2011
Mach
-> James1991: hlavne dej pozor at ti ta miska nepraskne,hlinik je krehkej.
22:57:13
21.09.2011
James1991
-> TTomas:
Ok, zítra na to mrknu, díky.
22:01:40
21.09.2011
TTomas
-> Tommyk: Kdyz ti nepujde pohnout miskou, tak kladivo idealne pres trubku urcite pomuze, jen musis mlatit tim spravnym smerem. Nemelo by to ale klast vetsi odpor pokud to neni uplne zarezle. Neni to zadna veda. Se na to poradne podivej a hned ti to musi bejt jasny.
upraveno 1x, naposled 21.09.2011 22:02:52
21:58:39
21.09.2011
TTomas
-> James1991: Jsou tam drazky a v nich je normalne drateny pero(neco jako segrovka) o kterej se ta miska opira, takze misku kousek stahnes stejnym smerem jako pruzinu a pak pomoci nastroje (treba 2 sroubovaku) to vyndas z drazky a posunes dle libosti. U obyc verze jsem jezdil predek nejniz a zadek stred.
21:53:34
21.09.2011
Tommyk
-> James1991: jj pomaličku dokolečka poklepávat, ono to tam vleze..
21:49:35
21.09.2011
James1991
-> Tommyk:
Ok, zkusím s tim zejtra poototčit a když to nepude tak to mám polechtat kladívkem..
21:44:31
21.09.2011
Tommyk
-> James1991: miskou pootočíš a pak by měla jít přesunout jinam. myslim že jsou tam takový jakoby zámky. ale už si nejsem 100% jistej, dělal jsem to 1 u kámoše. Kdyby ne, tak to prostě musíš silou dostat tam kam potřebuješ 1 hlavně se toho nebát.. počítej s tím že trocha barvy se asi odře, no :-)
upraveno 1x, naposled 21.09.2011 21:44:49
21:39:34
21.09.2011
James1991
-> Tommyk:
Pružinu už mám dole, sundal sem jí bez stahováku, nebyla ta nějak extra napružená jako třeba je u sériových tlumičů.. šroubovák a kladivo mám a jak dál?
upraveno 1x, naposled 21.09.2011 21:41:10
21:20:14
21.09.2011
cPetan
-> James1991: Přes 2 hevery jsme to nastavovali... na jaden auto a druhým stlačit pružinu...
21:18:27
21.09.2011
Tomaso435
-> Tommyk: 47 47 47
21:17:41
21.09.2011
Tommyk
-> Tomaso435 21.09.11 21:16:13: hlavně když se ohne manželka.. 3
21:16:13
21.09.2011
Tomaso435
-> RON: nevydržim :D bohužel :-D -> Mr_Kubas: jaxviň :-D
-> Mach: sportovní duch :-D a nebo se v 50ti celej vyhrkanej ani nevohneš . . .
21:14:02
21.09.2011
Tommyk
-> James1991: běžný provoz Stavitelnost:snížení světlé výšky vozidla - drážky na tlumičích přední tlumič:2/3/4 cm zadní tlumič: 1,5/3/4,5 Verze tuning: přední tlumič: 3/4/5/6 cm zadní tlumič:3/4,5/6 cm

jinak s miskou hneš jednoduše pomocí šroubováku a kladiva, jenže musíš vyndat pružiny nebo alespon stáhnout stahovákem 4
21:13:09
21.09.2011
Tomaso435
-> James1991: přední tlumič:2/3/4 cm zadní tlumič: 1,5/3/4,5
21:11:00
21.09.2011
James1991
Nevíte někdo jak hnout s miskou tlumiče u Sportingů? Pak by mě ještě zajímalo jestli je někde nějaké info nebo jestli někdo víte, o kolik se sníží auto na poslední drážce?

Díky
22:33:57
19.09.2011
Mach
-> Tomaso435: s/b> taky mam sportingy,teda jen ve predu a naprosta spokojenost. Auto se chova lepe,a neplave. A na zadku mam kratsi pera,v kombinaci s nejakejma Koni,a ty jsou tvrdy jako prase i podle tech HP,ale co je to za oznaceni to nevim. zadek skoro nezhoupnu. Kdyby nekdo mel zajem,tak bych je klidne vymenil za Hp. Jsou rozebiratelny,pro pripadnou opravu . jo a mam to v kombinaci s 195/50 R15
upraveno 1x, naposled 19.09.2011 22:34:47
21:17:01
19.09.2011
Mr_Kubas
Tomaso je cíťa 3
21:15:08
19.09.2011
RON
-> Tomaso435: musis neco vydrzet :-D
20:32:01
19.09.2011
TTomas
-> Tomaso435: Na seriovych pneumatich a seriovem nastaveni tlumicu je to holej nesmysl.
20:28:17
19.09.2011
cPetan
-> Tomaso435 19.09.11 20:15:52: 3 3
20:18:18
19.09.2011
Tomaso435
-> TTomas: mě stačilo pár zkušebních km na sportingách a vim že by mi to záda nepřežily, pač se jízda hodně podobala sekání na zahradním trakturku :-/
20:15:52
19.09.2011
Tomaso435
-> Marty_pv: naklánění na seriových tlumíčích? o čem to mluvíš? img.skoda-virt.cz/gallery _upload/.../140_6902_1.jpg 40
20:10:28
19.09.2011
Marty_pv
-> Tomaso435: Podle mě to zas není taková tragédie jak popisuješ, 195/50/15 gumy, HP sporting koupené jako nové a ani po delší cestě nemám problém, radši trochu tužší podvozek než nebezpečně měkkou sérii, když jsem viděl na Želivi jak se při ostrým zatočení sériová felda naklání tak to bylo docela o strach
Na HP zatím najeto cca 20 tisíc
20:04:29
19.09.2011
TTomas
-> Tomaso435: Na sportingach jsem najel za 2-3roky skoro 50tis z toho tak 40tis na 15". Tlumice byly furt ve 100% stavu a stale dostatecne komfortni. Pokud teda nekdo chce jeste vetsi komfort neni problem dat treba 14" se 175-185/60. Pri ponechanim seriovych pneumatik neni rozdil v komfortu znat v podstate zadny. Jen auto prestane plavat po silnici a nevadeji mu ani krajnice plne vymolu.
19:55:21
19.09.2011
cPetan
No mě přišlo fá takový hopsavý i s normál tlumičema a navíc se to houpe jak kánoj 1 Teď to hopsá víc, ale projíždět zatáčky je radost 3
22:21:23
18.09.2011
James1991
-> Tomaso435:
Sakra hustej3
22:11:37
18.09.2011
Tomaso435
-> James1991: byl to hustej pocit co :-D
21:55:07
18.09.2011
James1991
-> Tomaso435:
Teď bych to už neudělal, v tý době mě ty nový pružiny i s tlumičema vyšly na dvojku, na hpčka nebylo a chtíč, to mít nízko, byl silnej3
upraveno 1x, naposled 18.09.2011 21:55:30
21:53:50
18.09.2011
Tomaso435
-> James1991: stálo to za ty prachy ?
21:48:02
18.09.2011
James1991
-> Tomaso435:
Jo, s tím sem počítal...
21:46:51
18.09.2011
Tomaso435
-> James1991: to je tim že si tam měl nizký pružiny a tim byl tlumič neustále stlačenej... kdybys tam měl co máš mít tak to vydrží dýl no . . .
21:46:06
18.09.2011
James1991
Díky za názory. Já mám teď už rokem obyč.nějaký tlumiče CM (asi čína) a na to sport.pružiny Weitec. Je to příšerný, možná to sedí dobře v zatáčkách na rovným povrchu, ale každá díra je cítit a když beru nerovnou zatáčku ve větší rychlosti nebezpečně to poskakuje. Navíc ty tlumiče už to mají podle mě za sebou protože to vůbec netlumí..stačí v rychlosti kolem 10km přejet díru třeba 5cm hlubokou a už to mlátí a je to prostě znát že to je vymlácený..
21:43:05
18.09.2011
Tomaso435
-> TTomas: kolikpak km si s tim za rok najel ?
21:42:43
18.09.2011
Tomaso435
-> Bery: to je jednoznačně pravda, že pak čím věčí kudla tim se to chová líp,... ale zase jestli si máš vybrat že to auto zmrvíš tuhým podvozkem nebo prasáckou jízdou po štěrku kdy hp začínaj pracovat dobře, tak vono je to prašť jako uhoď, jen k tomu prvnímu si přičteš to opotřebení sebe i auta
21:40:49
18.09.2011
TTomas
-> James1991: Ty sporting jsou pri zachovani rozumneho profilu naprosto pohodlne. Ja je sveho casu vozil na 195/45 a stale to nebylo nic nesnesitelneho. Neni se ceho bat.
21:40:13
18.09.2011
Tomaso435
-> OndraKrupi: při mojich kilometrech bych buď uhrkal celý auto nebo sám sebe :-D měl sem možnost okusit nejen u tebe a t co prodávaj jako sporting bych nechtěl . lešeňový trubky misto tlumičů zastanou tuhost stejnou :-D
21:39:54
18.09.2011
Bery
-> Tomaso435: ale přiznejme si,že co se týká funkce,tak když zapomenu,že vymlátíš díly na podvozku,že praská kastle a že si na utopeném kanáldeklu můžeš skřípnout záda,tak čím větší palbu jedeš,tím to i na rozbitým povrchu líp funguje
21:36:32
18.09.2011
James1991
-> Bery:
Racingy bych nedal, na normální ježdění určitě ne. píšu tam o HP Sporting
21:36:02
18.09.2011
OndraKrupi
-> Tomaso435: proč by ho to mělo přestat bavit? mě to baví pořád a čim dál více....
21:32:47
18.09.2011
Tomaso435
-> Bery: krásně řečeno :-D
Extreme Tyres