-> Peťo_120gL_NZ-sk: hoď auto na plecháče (pokud máš), kola nech sezout, když máš nové gumy, pak z disků uřež bezdušové ventily a plošky pod ventily očisti na čistý hliník nebo barvu (zevnitř) a taky pořádně očisti hlavně patky disků, kde doléhají patky pneu, pořádně očisti ty patky acetonem - nitroředidlo - od zbytků montážní pasty a nebo přilepených zbytků gumy a různých "utěsňovačů" patek. Pokud po očištění najdeš oxidaci hliníku, tak ji odstraň na hliník ocel.kartáčem nebo šmirglem a pak hlavně obě patky a místo pod ventilem stříkni jakýmkoli sprayem na kola - před stříknutím radši taky odmasti. Nové bezd. ventily stojí 20,- kus a vždy při nových gumách (pokud to není po půl roce) se je vyplatí vyměnit.
Co se týká nalepovacích závaží, tak je dobré je před přezutím je v klidu sundat tupým nožem a odstranit zbytky pásky a lepidla - nikde v servise se ti s tím nebudou srát a pak tam nedrží nové. Pokud v místě lepení závaží máš zoxidovaný nebo hrbolatý hliník, tak taky šmirgl a spray. Pak není boha, abys měl problém...
P.S: jestli jezdíš v zimě s apolly v soli a v tomto počasí na MP12 tak to se teda nedivím ničemu
