skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
madarska vacka
prohledat
113 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 13.11.2008 do 07.02.2009, založil/a gabo000000 - zrušená registrace
21:50:07
07.02.2009
07.02.2009
Saky
-> Adam6666: ono beru zpet ventily se tam vejdou ale sedla ne.. ty budou tak jak jsi nakreslil-).. resp je to jak jsem psal.. nekdo da sedlo male nekdo standartni.. takze otazka jake sedla ma ten madar..
20:10:20
07.02.2009
07.02.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Adam6666: seria
20:09:53
07.02.2009
07.02.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Saky: ja neviem ..ja len prekladam
20:09:15
07.02.2009
07.02.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> gabo000000: co tak hledis na vsecko, ja nic zajimaveho nevidim
20:07:37
07.02.2009
07.02.2009
Saky
-> gabo000000: to je fuk 38 a 33 stejne nejde dat .. kdyz dam 38ku ventil tak uz mezi seriovym 30mm vejfukovym v podstate nic nezbejva..
20:05:38
07.02.2009
07.02.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Saky: 33...7mm je driek..
19:50:48
07.02.2009
07.02.2009
Saky
-> gabo000000: by me zajimalo jak nacpe 38 a 33,7 do hlavy.. to by musel oboje vyosit..
19:34:19
07.02.2009
07.02.2009
gabo000000 - zrušená registrace
skoda ez neviem k tomuto linku najs video ale prelozim popis motoru...
motor 136
odlahcena klukovka,zotrvacnik,dural ova remenica,sacie ventyli 38 vyfukove 33,7mm ventyli a pruziny z golfa a BMW 36ka saci kanal ktory sa podarilo az na 3hlave srpavit tak aby netiekol,dvojite olejove cerpadlo a 4éky dellorta
motor 136
odlahcena klukovka,zotrvacnik,dural ova remenica,sacie ventyli 38 vyfukove 33,7mm ventyli a pruziny z golfa a BMW 36ka saci kanal ktory sa podarilo az na 3hlave srpavit tak aby netiekol,dvojite olejove cerpadlo a 4éky dellorta
19:29:36
07.02.2009
07.02.2009
gabo000000 - zrušená registrace
16:35:04
07.02.2009
07.02.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Adam6666: jde to dobre
16:34:18
07.02.2009
07.02.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> gabo000000: ¨me je to u prdele.... jede to aj tak....
16:31:50
07.02.2009
07.02.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Adam6666: mno jo.a.spon ze vyfukeve pekne nalestil
16:30:54
07.02.2009
07.02.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> gabo000000: litr rovny...
16:30:11
07.02.2009
07.02.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Adam6666: a kolko si mu za to dal?
16:28:53
07.02.2009
07.02.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> gabo000000: on se na to vysral hlavne kvuli tomu ze sem mu rekl ze ta hlava bude bud podle toho jak chci ja nebo vubec........ tzn. ze kanaly sem chtel 28 a ne 32 a zadne lesteni......
16:26:31
07.02.2009
07.02.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Saky: je to mozne..este som novu hlavu s nimi neskusal...uvidime
-> Adam6666: tak potom ju nevie pouzivat...taky efekt dosiahnem za hodinku s tymi smirglovymi kotucikmi
-> Adam6666: tak potom ju nevie pouzivat...taky efekt dosiahnem za hodinku s tymi smirglovymi kotucikmi
15:32:39
07.02.2009
07.02.2009
Saky
-> gabo000000: pokud pouzivas lamelovy brusny kotoucky tak pochybuju ze ti stacej 4ks na celou hlavu... ja jich zrusim tak 10-15 podle toho jakou hlavu a to zakladni tvar beru frezama
jinak voditek koupis mraky..je na to katalog a vyberes si jaky chces.. kdyz si vzpomenu na sve mlade leta kdy jsem byl blbej a nechaval si delat voditka podle planku za tezky prachy..
stejne tak ventilu..
jinak voditek koupis mraky..je na to katalog a vyberes si jaky chces.. kdyz si vzpomenu na sve mlade leta kdy jsem byl blbej a nechaval si delat voditka podle planku za tezky prachy..
stejne tak ventilu..
11:52:43
07.02.2009
07.02.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> gabo000000: frezu ma dobrou
10:11:28
07.02.2009
07.02.2009
gabo000000 - zrušená registrace
ianc neviem co o tom viete ale kamarat mi vravel ez siel kupovat voditka do fava do motorechny a ze mu dali z nejakeho golfu a prejs u bronzove..ma s tmy niekto skusenost?
01:20:21
07.02.2009
07.02.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Saky: si myslis ze adamov urpavca ma aj frezku?? podla mna to robi mejakymi smirglamilen ..keby mal frezku tak umi oddelat nalitek a predelat cely kanal... inac ked uz sme tu tak som sa dostal k celkom slusnym smirglovim kotucikom o hrubke zrna 60 a 80 a jede tim dosahnout krasna kruhovitost a feliciovu hlavu s tych 27-28 seriovych pri napchani 30koveho kotuciku jde v pohode na 29-30 rozsirit pretoze to ma dost dlhu stopku a celkom slusne to ubera material...kupil som jednu 20ku jednu 250ku jednu 30 ku a jednu 35ku a dal som az to okolo 8eur to jest tak 250korun a som nadmieru spokojny lebo staci mi 2x 25 a 2x30 a udelam s nimi mozno aj celu hlavu...neskusal som este ale moju dokoncit a rozsirit kanale na 30mm islo krasne... a aj vyfukove kanaliky..tie som sice vyberal frezkou lebo tam treba ubrat dost matrose ale jelikoz to delam vrtackou ostavaju mi slusne vrypance..takze somn to presiel tou opotrebovanou 30 kou a su krasne
16:24:28
06.02.2009
06.02.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> Saky: za kvalitni hlavu by to byla urcite dobra cena..:) za bastl neee.. :)
15:54:20
06.02.2009
06.02.2009
Saky
-> Adam6666: no tak 5500-3000 pruziny je 2500 kdyz vezmu ze jen dily jako stefty a gufera stoji asi 300 tak to je uz jen 2200 tak 1000 stoji brusivo plus opotrebeni frezek treba a zbejva 1200 to je dobra cena -)
12:54:29
06.02.2009
06.02.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> Saky: to nemohl protoze to on neumi tak ta hlava prej zatim vysla na 5500kč
12:50:20
06.02.2009
06.02.2009
Saky
-> Adam6666: spis bych rekl hlavne ze je to za par penez-) to dneska rozhoduje..
to ze to nebude fungovat, resp ono to fungovat bude.. ale to ze by to pri spravne konfiguraci fungovalo daleko lip uz nikdo neresi..
to tam mohl dat jeste aspon vetsi ventily..
to ze to nebude fungovat, resp ono to fungovat bude.. ale to ze by to pri spravne konfiguraci fungovalo daleko lip uz nikdo neresi..
to tam mohl dat jeste aspon vetsi ventily..
12:46:01
06.02.2009
06.02.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> Saky: treba ted kamosovi delal hlavu favorit, kanal na max. nevim kolik se da asi tak 30-31 tam bude mozna vic....jestli jde 32 tak i 32.... a sedla nechal seriove nerozsirene, ventily nejsou ubrane ani lestene.... hlavne ze to ma pruziny od cepka za 3 tisice.... a vacka k tomu 320/300 tovarna......
12:39:58
06.02.2009
06.02.2009
Saky
-> Adam6666: no ono je nekolik stupnu uprav.. nekdo se k tomu nedostane nebot tomu pak vadi voditko a tak to necha bejt.. jenze to je uprava u feldovy hlavy z nouze .. u fabkovy v tom neni problem tam se jen lehce ubere voditko a je to OK..
a nebo u feldy proste voditko vylisujes upravis kanal a nalisujes novy.. pak si s tim muzes delat co chces.. a na tento zpusob znela ma otazka..
to kdyz tam je voditko ze se s tim neda nic moc delat je jasne..
a nebo u feldy proste voditko vylisujes upravis kanal a nalisujes novy.. pak si s tim muzes delat co chces.. a na tento zpusob znela ma otazka..
to kdyz tam je voditko ze se s tim neda nic moc delat je jasne..
12:22:14
06.02.2009
06.02.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> Saky: treba muj upravce ale prasák to tam nechal pac to oddelat neumi....
12:17:24
06.02.2009
06.02.2009
Saky
-> Gemini: a saci delas jak kdyz uz sme tady v tom teoretizovani? konkretne na feldovy hlave kde cumi nalitek voditka hodne do prostoru.. fabkova je na tom v tomhle ohledu o moc lepe. ta se upravi bez zniceni nalitku ale felda tam existujou moznosti dve .. bud to ubrat uplne a nebo nechat.. a opet kazdy dela jinak-)
23:32:58
05.02.2009
05.02.2009
Gemini
-> Saky: spominal som len vyfukovy, ten neni tak kriticky, je tam dostatocny pretlak....
22:57:27
05.02.2009
05.02.2009
Saky
-> Gemini: nalitky na obou jak na sacim tak na vejfukovym? ja sem toho nazoru ze na vejfukovym asi nicemu nevadi.. proste ten pist to stejne vytlaci a kdz ubirat tak na sacim.. aspon tak to delam.. nejak to funguje a jestli by to s nalitkem chodilo lip nebo min stejne nepoznam-)
22:55:42
05.02.2009
05.02.2009
Saky
-> Gemini: netvrdim 100km.. to je extrem pouze mistnich ladicu.. mluvim o motorech co drzej nekolik sezon..
22:54:01
05.02.2009
05.02.2009
Saky
-> Adam6666: to je presne to co rikam.. nikdo to nevyzkousel a kazdej teoretizuje.. kdybych nevedel ze to dobri motorari odstranujou, a nekteri dobri motorari to neodstranujou-).. tak klidne pujdu cestou teorie. . -) ale ja na to nazor nemam, osobne si myslim ze se vejfukovej ventil uchladi i bez nalitku.. ze i kdyz se voditko zkrati o centak ze to pro zavodni ucely vyhovuje nebot se to pak stejne vybehane vymeni.. ale osobne to stejne nedelam a zustavam u podporovani teorie ze to tam k necemu je-) resp jdu stredni cestou.. vzit rozumne...
22:50:05
05.02.2009
05.02.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Gemini: a vidis..profesionaly v madarsku daju aj tak radsej prachy za cepkovu hlavu
22:48:14
05.02.2009
05.02.2009
Gemini
-> Saky: mas pravdu.....kazdy ma svoju pravdu a co hlava to original......je pravda ze ked sa to robi na 100km tak sa tam da naozaj vyblbnut..... ja tam naliatky nechavam, prietoky som meral na takej hlave a dostal som sa k vynikajucim cislam vzhladom na velkost sedla......necham tak a bude dobre
pozrel som si aj dalsie fotky toho tunera, nieco robi dobre, nieco zle, robota pekna......
pozrel som si aj dalsie fotky toho tunera, nieco robi dobre, nieco zle, robota pekna......
22:46:25
05.02.2009
05.02.2009
gabo000000 - zrušená registrace
osobne by som skôr uberal z druhej strany ako z nalitku ...akurat je tam blby pristup ale vsetko sa da
22:43:25
05.02.2009
05.02.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Saky: od tej doby ked som zacal robit tu hlavu som vela videl a pocul aj od inych ludi okrem teba...lenze u mna nejde o to dostat z motoru miliony koni a neviem co..ja som len taky lihgtovy upravca mne v pohode poatacuje to co mam a okrem toho som od tej doby spravil este 1 hlavu na golfa2 z1.6motorom a mam doma rozpracovane 2 hlavy..repsektive 3 lebo zlepsujem aj pôvodnu a uvidi sa...ale nemienim nijak odbrzdovat upravy hlav na brzde a taketo veci lebo premna to nie je potrebne... ja to robim viac menej zo zabavy a ziadne radikalne upravy nechem..mozno na testovacej halve do ktorej planujem velke ventyli a sedla skusim nejake veci poodstranvopat ale aztial som za to ze nalitok na vyfuku nechat...je tam z coho uberat
22:42:56
05.02.2009
05.02.2009
Adam6666 - zrušená registrace
kdyz jste nemeli ani jeden hlavu kde to nebylo vubec a nevyzkouseli (saky nevim teda), tak jak muzete rict ze to tam musi byt, no? nebo tak no nemeli jste hlavu kde to nebylo a upalily se ventily vlivem spatneho chlazeni. nebo snad jo?
22:36:42
05.02.2009
05.02.2009
Saky
-> gabo000000: dobre jenze to je tvuj nazor, jako cloveka kterej nepostavil zadnou hlavu (dobre tak jednu-) a nemel zadnou halvu na brzde a s zadnou upravenou hlavou neodjel X tisic km.. a podle me bude skreslenej jen clankama ze to tam proste k necemu je..
treba gemo kdyz meril prutoky bude mit lepsi postrehy.. i kdyz podle me je teorie a praxe vzdycky nekde jinde..
treba gemo kdyz meril prutoky bude mit lepsi postrehy.. i kdyz podle me je teorie a praxe vzdycky nekde jinde..
22:11:14
05.02.2009
05.02.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Saky: ja yb som to neodstranoval..podla mna to nestoji za to
22:08:57
05.02.2009
05.02.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Gemini: ja sa prave preto cudujem bracho lebo to je jedna z prvych veci co pise chovanec na TW som nikde nenapisal nic take ako adam
21:39:35
05.02.2009
05.02.2009
Saky
-> Gemini: a vis proc ma vejfukovej ventil takovej tvar jakej ma? a proc tys ho upravil tak jaksi upravil? -) kdyz jsi v tom teoretizovani..
to ze se vejfukovej ventil chladi prevazne sedlem a voditkem je napsano v kazdy prirucce o motorech, nicmene kdyz se podivas na upravene hlavy tak nekdo ho odstranuje uplne nekdo z casti nekdo zkrati brutalne voditko.. atd.. vsechno to o cem mluvim jsou hlavy od zkusenych motoraru.. ne nejaky jouda ktery dela prvni hlavu a pouziva teorii vyctenou z virtu..
a vsem to funguje, kazdej ti rekne neco jineho.. jeden rekne odstranuju to protoze to vadi proudeni funguje to spolehlive, obnazene voditko se chladi podobne jako trosku zapouzdrene v hliniku.. .. druhej rekne neodstranuju vubec protoze se to pak tepelne namaha.. treti ubira lehce aby udelal kompromis.. a vyber si co je spravne? resp ne co je spravne ale co funguje nejlip?
to ze prijdes k jednomu motorarovi a rekne ti ze to dela nejlip a ze vsichni ostatni delaj neco blbe je jasna vec.. jeden dela blbe voditka druhej bere moc sedla treti moc ventily, dalsi blbe tvaruje kanal atd.. a nakonec maj motory na brzde plus minus stejne a tak by me zajimalo kde ty beres tu jistotu ze je to spatne.. nekdo necha seriove sedlo a nacpe tam 36ku ventil a sedlo ma 1,2-1,3mm a taky tvrdi ze mu to funguje..
ono jedna vec je na motoru kterej najede 300000 a druha vec motor s kterym se pocita na sezonu a 5000km treba.. a pak se to vyhazi..
ja taky nechavam kolem vejfukovyho ventilu hlinik abych ho neobnazil, taky pri vetsich ventilech davam vetsi sedla.. ale asi jen pro tu jistotu, nidky jsem to nezkousel sebrat vic podle me by to fungovalo asi stejne aspon podle toho co jsem videl jinde..
to ze se vejfukovej ventil chladi prevazne sedlem a voditkem je napsano v kazdy prirucce o motorech, nicmene kdyz se podivas na upravene hlavy tak nekdo ho odstranuje uplne nekdo z casti nekdo zkrati brutalne voditko.. atd.. vsechno to o cem mluvim jsou hlavy od zkusenych motoraru.. ne nejaky jouda ktery dela prvni hlavu a pouziva teorii vyctenou z virtu..
a vsem to funguje, kazdej ti rekne neco jineho.. jeden rekne odstranuju to protoze to vadi proudeni funguje to spolehlive, obnazene voditko se chladi podobne jako trosku zapouzdrene v hliniku.. .. druhej rekne neodstranuju vubec protoze se to pak tepelne namaha.. treti ubira lehce aby udelal kompromis.. a vyber si co je spravne? resp ne co je spravne ale co funguje nejlip?
to ze prijdes k jednomu motorarovi a rekne ti ze to dela nejlip a ze vsichni ostatni delaj neco blbe je jasna vec.. jeden dela blbe voditka druhej bere moc sedla treti moc ventily, dalsi blbe tvaruje kanal atd.. a nakonec maj motory na brzde plus minus stejne a tak by me zajimalo kde ty beres tu jistotu ze je to spatne.. nekdo necha seriove sedlo a nacpe tam 36ku ventil a sedlo ma 1,2-1,3mm a taky tvrdi ze mu to funguje..
ono jedna vec je na motoru kterej najede 300000 a druha vec motor s kterym se pocita na sezonu a 5000km treba.. a pak se to vyhazi..
ja taky nechavam kolem vejfukovyho ventilu hlinik abych ho neobnazil, taky pri vetsich ventilech davam vetsi sedla.. ale asi jen pro tu jistotu, nidky jsem to nezkousel sebrat vic podle me by to fungovalo asi stejne aspon podle toho co jsem videl jinde..
21:04:59
05.02.2009
05.02.2009
Gemini
-> Adam6666: HOVNOOOO viete obaja.....ten naliatok je tam na nieco.....chladenie, odvod tepla.....zvlast pre vysoko zatazeny motor.......a velke ventily na seriove sedla NO COMMENT......
20:23:12
05.02.2009
05.02.2009
Adam6666 - zrušená registrace
-> gabo000000: tak to ma byt....
19:14:51
05.02.2009
05.02.2009
gabo000000 - zrušená registrace
odstraneny nalitok na voditkach an vyfuku
19:10:36
05.02.2009
05.02.2009
gabo000000 - zrušená registrace
17:39:52
21.11.2008
21.11.2008
gabo000000 - zrušená registrace
ja nvm o koho ide
11:22:51
21.11.2008
21.11.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> gabo00000: Nedávno tu byl i graf z brzdy.
01:00:29
21.11.2008
21.11.2008
Gemini
-> gabo00000: OMG ved to je elbacilova skodovka 105ka, s fabiovym motorom