Ekonostat - co to je a k čemu slouží?

prohledat
32 příspěvků (zobrazeno 1 až 32) od 20.04.2008 do 30.01.2010, založil/a Kodl
řadit dle data
08:41:08
30.01.2010
ferrari
-> palinator: myslím, že hl. kvôli emisiám. Tiež SEDR má zlepšený systém voľnobehu a funkčný odpojovač voľnobehu. myslím, že robili aj zásahy do sýtiča (aj keď to tiež nechápem, bo z mojich skúseností EDSRy lepšie štartujú v zime).
Tiež myslím, že spotreba pri ustálenej rýchlosti je jemne nižšia (tipujem), ale v bežnej prevádzke spotreba nižšia nie je.
Pre 120 tku je optimum EDSR120/SEDR130-135-136; pre 105ku by som dal EDSR105...najdôležitejšia je totiž veľkosť difúzorov!
08:29:03
30.01.2010
palinator
-> ferrari:
A proč jinak by ten SEDR do škodovek dávali, když by byl víc na hovno než EDSR?
23:09:29
29.01.2010
mishom
dik pomohlo a este jedna vec nevala sa vam doma v garazi nejaky nepotrebny edsr? ja mam len zo 105
22:35:15
29.01.2010
ferrari
palinator 29.01.10 20:22:46 napsal:
→ ferrari:
No, natryskování 105 nevim nevim jestli by na 120 vyhovovalo. Ale EDeSeRy
víc žerou.4
blbosť + blbosť...sorry...natrysko vanie nezáleží od motora, ale je závislé hl. na veľkosti difúzora (bavíme sa o sériových motoroch 742)...a spotreba je cca rovnaká, záleží na článku medzi pedálmi a volantom...spotreba cca rovnaká pri lepšej dynamike.
21:16:37
29.01.2010
palinator
-> mishom:
Myslíš spotřebu? Asi jako užovky, neřeknu ti přesně rozdíl. Možná někdo zkušenější.
20:59:56
29.01.2010
mishom
aha,
a ovela viac?
20:22:46
29.01.2010
palinator
-> ferrari:
No, natryskování 105 nevim nevim jestli by na 120 vyhovovalo. Ale EDeSeRy víc žerou.4
17:13:18
29.01.2010
ferrari
-> mishom: ja tipujem, že v nízkych a stredných otáčkach isto lepšie...vo vysokých možno o chlp horšie (ale vysoké myslím tak cez 4500 ot).
Tiež ale vééééľmi záleží od stavu konkrétnych kusov...
15:35:43
29.01.2010
mishom
sneuzijem tema5 zohnal som edrs zo 105 teraz mam namontovany sedr 120 islo by to lepsie keby som tam dal ten edsr?(ma cierny flek na veku) niekde som cital ze edsry su lepsie ...
23:10:05
27.01.2010
spartra
-> darklord: podle toho sem zvětšoval tu směsnou trysku baj voko 1,1mm jelo to dobře, halt mě sralo, člověk se s tím pilá, nejspíš mě to sálo kolem osek, strašně lítal volnoběh
-> Motomaniak: tak se z toho hlavně neposer, jak já261 přešel sem na lekr, stále to není ono261
22:33:41
27.01.2010
darklord
ok, kecam. myslel som si blbost. omluva

skoda136gl.szm.com/ekonos tat.html
19:24:13
27.01.2010
David.
ekonostat slouží k obohacení směsi na 1.komoře při vyšší zátěži motoru,tudíž zkraceně vypomáhá 115tce trysce k obohacení
19:13:37
27.01.2010
palinator
-> COL:
-> darklord:
Tak se chlapci dohodněte..6
18:23:58
27.01.2010
COL
-> darklord: jak by se dosahlo, aby to obohacovalo jen pri castecne zatezi?? A k cemu by to bylo?
Ekonostat, podle mne, obohacuje pri plne zatezi, protoze tehdy hlavni system s kompenzaci pridavnym vzduchem nemuze dat sam o sobe primerene bohatou smes.
15:59:02
27.01.2010
darklord
-> palinator: ekonostat obohacuje pri ciastocnej zatazi pokial viem. cize ked tomu utnes naplno tak je uplne jedno ci ho mas alebo nie. a stym syticom trepes blbosti. maximalne ti to rozhodi zmes a okrem toho ze to bude chlastat jako rusky vojak to vobec nepojde lepsie.
15:45:22
27.01.2010
palinator
-> vhml:
Ale ne, jestli by to třeba nefungovalo při měření max. rychlosti... To je plyn furt na podlaze, otáčky vysoký dostatečně, tak to ještě decentně přiobohatit...6 Když už, tak ať se škůdka snaží maximálně.3
15:16:28
27.01.2010
vhml
-> palinator: jako že mačkáš plyn, v půlce už máš pootevřený sytič a s plným plynem ho zavřeš? Jsi borec :-D
15:11:09
27.01.2010
palinator
Co takhle ekonostat nasuplovat sytičem? 4 Byť jen mírně pootevřeným.
07:45:44
27.01.2010
Motomaniak
-> spartra: dík to je to co jsem potřeboval vědět
21:57:36
26.01.2010
spartra
-> petr s: horší když je to pozdě40
dneska je spousta chemie tak by to mělo snad jít zalepit140
20:56:32
26.01.2010
petr s
-> spartra 26.01.10 20:51:02: Všechno jde vyndat ale něco jenom jednou
20:52:03
26.01.2010
spartra
20:51:47
26.01.2010
spartra
20:51:02
26.01.2010
spartra
tuším že tam jsou nalisovaný, nevím zda li jdou vyndat
víko
zvětšit Ekonostat - co to je a k čemu slouží? - obrázek od spartra vložen 26.01.2010 20:51:02
20:45:59
26.01.2010
jarda.u1
-> Motomaniak: normalne ty trysky nejsou vyndavaci,jsou ve viku nalisovane.
20:36:29
26.01.2010
Nwkt
-> Motomaniak: Někde tu je na virtu, mam to v garáži zejtra můžu nafotit
20:35:47
26.01.2010
Motomaniak
A všechny 3 trysky jsou vyjímatelné nebo pouze 2 a ta 3. je pouze dirka v samotném víku?Fotka by nebyla?
upraveno 1x, naposled 26.01.2010 20:36:41
20:29:02
26.01.2010
Nwkt
-> Motomaniak: třech ve víku
20:27:26
26.01.2010
Motomaniak
čau vytahnu tohle téma ať nezakládam nový.
Nemohl by jste sem dát někdo fotku kde se nachází a jak vypadá.Jedinej rozdíl co jsem našel je ve dvou malinkých tryskách tak si chci ověřit jestli je to ono.Mam doma víko ze 120 karb. ale je kupovanej před pár lety a vypadá že to má nachystaný kanálky pro ty trysky což 120-kový víko z prvovýroby nemá.Tak mě zajímá pokud by jsem vyndal ty trysky ze 130-kovýho víka a nandal do toho 120-kovýho jestli by to šlo použít jako plnohodnotná náhrada za 130-kový (Pokud to co myslim je opravdu ekonostat).Tak snad jsem to nezkomolil.Děkuji za každou odpověď
19:39:38
20.04.2008
Kuladmin
17:46:02
20.04.2008
Kodl
Ahoj, známý mi měnil karburátor v mojí 120 (EDSR za SEDR) a řekl, že by mi ho mohl doplnit ekonostatem. Název ekonostat jsem již slyšel, ale vůbec netuším k čemu slouží. Dokáže někdo jeho funkci popsat? Díky
Extreme Tyres