skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zastavba motoru 1.4 do 742
Podložka pod rozvodovým kolem(vyrobeno ze starého rozvodového kola)
-> Saky: Jojo,to tam je udelany,ale myslel jsem tu ostrikovou trysku na soukoli pohonu rozdelovace.
a co na tom chces resit? vyndej zatku ktera tam je a nahrad ji zatkou s dirou.. proste udelat to tak jak to ma 120ka facko felda atd.. to je nejjednodusi plne funkcni reseni..
-> favo110lrs: No jo,ja už to mám v autě,nakonec jsem to neřešil,jen mazání řetezu,tak uvidím jestli to neco udelá.
-> Vrba: to jsem se te ptal na to kámoš to mel v závodáku a byl stim problem
Ahoj ,mazání rozdélovače v motoru Fabia jsem řešil.Mám ho ve Favoritu najeto 9tis. Km žádný problém.Podrobnosti telefonem nejsem tu často.Honza 736241195
Jak vyřešit ostřik toho převodu z vačky na rozdělovač?Řesil to nekdy nekdo?poradte
-> Vrba: Cus, mam taky Fabku v rapidovi. Kdyby jsi neco potreboval vedet, tak se ozvi. ;-) skoda.stable.cz/cz/index.
php?id=4&i...
kurva dobre tema:) muj otec má fabii 1,4 ve felde combiku s climoů:)
dyt to mas max na 30 minut to vytahnout.Sak kdyby nahodou,tak dej nejak vedet,ok?
jenže já nemám čas ani náladu ten motor rozdělávat...škoda
dík za nabídku,ale asi to neklapne,jsi moc z daleka... vzal bych jen vacku,ta by sla poslat poštou....
nechám ti za cenu šrotu blok motoru Mpi s klikou, vačkou, pístama...je sundaná jen hlava a vložky, jinak kmplet
sháním vačku z felicie Mpi,seriovou nebo 260-270,ma někdo na prodej?
s favoritem upravenym na 742(foto v profilu) jsem najezdil tak 40 000 a nebyl jedinej problem.Jednou mě švestka nařkl,ze to neni motor ze 120,rekl jsem mu že je to motor ze 136 kterej tam patri,pak uz nerikal nic....
fabku konkretně asi nepozná, ale bude si myslet, že je to favo, ale to záleží na jaký ježdění to budeš mít, já najezdim tak 10 - 15 000 za sezonu, tak tu legalitu docela řešim, ale pokud to máš na hraní a najedeš po silnicích pár kiláků. tak je to v tom fabkovym bloku výhodnější.Mě čeká stavba v zimě, tak uvidíme, taky chci vrtání 78, nebo možná 80, uvidíme, ještě to budu muset promyslet

Vojtík- Bylo by to asi lepsi to preskladat,ale uz to stavim do fabkovýho bloku,kliku uz mam vyvazenou a znovu to drbat nebudu.Navic se mi vic libi fakbovy blok kvuli pevnosti,kdybych casem zvedal objem a vykon,a myslim si ,ze kdyz na to nastrojím díly ze 742.136,tak to zas tak poznat nepujde,a policajt v dnesni době nepozna motor z fabky,navic s rozdělovačem atd...
já bych to přeházel do 742 136 bloku a bylo by to zřejmě jednodušší a hlavně legální, sice dražší,( úprava kliky u sakyho) ale to je můj názor.V dnešní době je neradno dráždit policajty
řešili ste nekdo mazání rozvodáku a pohonu rozdělovače u fabkovýho bloku??
-> Vrba: no ja jsem nad tim drzakem maturoval loni dva dny asi pouzil jsem seriovy drzaky nejaky to flexovani svareni mezi to jsem nejak navarel takovou trubicku vubec nevim jak ti to mam popsat..foto neni
pravej drzak sme udelali z kusu plechu, flexa, svarecka a je to prace na hodinku, altik stejne tak. kdybys mel naky dalsi dotazi tak dej vedet.
Já tenhle motor těď řešim taky. Pravej držák je nejjednodušší předělat ze seriového, kousek ho nastavit - navařit a chytit pod šroub co drží alternátor. Aspoň tak jsem to pochopil od Sakyho a vypadá to, že to bude fungovat. Držák altiku se taky musí upravit - odříznout aby pasoval na držák motoru a asi kus nahradit distanční trubičkou... Něco je vidět na těch stránkách..
-> Vrba: S karbecem ti nepomůžu,protože jsem jezdil tatrováckej a jenom na plyn....Neměl jsem tam ani benzinový čerpadlo...
Taky jsem neměl hydroštely a s kanálkem se nic dělat nemusí...
Po fotce kouknu doma,ale myslim že zblízka asi nebude...

Taky jsem neměl hydroštely a s kanálkem se nic dělat nemusí...
Po fotce kouknu doma,ale myslim že zblízka asi nebude...

Tady tenhle nevim.Nemáte nekdo třeba fotku tohodle držáku motoru????
Potřebuju nejak vyřešit pravej držák motoru a upřimně-nechce se mi to vymyšlet,radši bych to zkopíroval od někoho.Pak mě ještě zajímá nastavení 130kovyho karburátoru(trysky,vzdušn
íky),a taky co s olejovým kanálem k hydroštelum,ktery nepoužiju.Olejový čerpadlo bude 130kový.
-> Vrba: Má ho tady odsud VERON.
Já ho dřív taky jezdil,myslim že držáky motoru tym byli oba seriový - škodovácký...Držák altíku jsem si dělal - upravil původní.
Copak potřešbuješ vědět? Když si teda na něco ještě vzpomenu,přece jenom už to je 3,5 roku co jsem ho měl...
Já ho dřív taky jezdil,myslim že držáky motoru tym byli oba seriový - škodovácký...Držák altíku jsem si dělal - upravil původní.
Copak potřešbuješ vědět? Když si teda na něco ještě vzpomenu,přece jenom už to je 3,5 roku co jsem ho měl...

Dik za odkaz,nic moc co jeste nevim jsem se ale nedovedel,potrebuju nejaky prakticky rady a postrehy.Pokud nekdo jezdite s timhle motorem,tak se prosim ozvěte a nejlepe nekdo,kdo řesil tuhle zastavbu,chtel bych prokonzultovat nejaky upravy na tom motoru.Dik
konkretne skoda-upravy.wz.cz/main/i
ndex.php?co=24
Zabyva se tim Saky skoda-upravy.wz.cz/
dily mam všechny,jen potřebuju vedet nejaky zkušenosti s odladovanim-serizeni karburatoru,natryskovani a podobne.Jeste bych potreboval vedet jakym zpusobem vyresit pravej drzak motoru a drzak altíku.....
-> Vrba: no tak diru na lozisko uz mas, zbyva sehnat stejny veci jako na zastavbu favo motoru plus neco malo navic, jako skodovacky saci a vyfukovy, skodovackou vodni pumpu, drzaky motoru, vanu, nejaky externi palivovy cerpadlo, vsechno je to na Sakyho strankach.
Mate nekdo zkušenosti s touto zastavbou?