Vynechávání při akceleraci z nízkých otáček

prohledat
161 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 25.04.2021 do 16.06.2021, založil/a moucan - zrušená registrace
řadit dle data
11:51:11
04.05.2021
King
-> moucan: To verim, protoze pri hodnoceni cisilek na tryskach se nekdy zapomina, ze pan benzin neresi prumer trysky, ale jeji "prurez ", takze, ac se muze zdat, ze necely 2 procenta na PRUMERU diry v trysce je nulanulanic, ve skutecnosti je ten rozdil ve vysledny bohatosti skoro 4 procenta. (a to ignorujeme pripadny vyrobni tolerance nebo pripadny radeni nejakyho ladice :-)
11:14:44
04.05.2021
moucan - zrušená registrace
-> Petr Urban: Že by origo trysky špatně značily? Nevím, každopádně to vliv mělo a pořádnej.
-> Václav Vašák: Taky mi to nejde do hlavy že tolik bordelu udělá jen výfuk ale stalo se. Vrátil jsem zpět jak originál výfuk tak i karburátor do kterýho jsem naházel nový vnitřnosti z toho repasnutýho. Teď už si jen zase "vyjezdit" krasně cihlový svíčky jako jsem měl před těma experimentama.
upraveno 2x, naposled 04.05.2021 11:17:30
10:10:48
04.05.2021
Václav Vašák
-> Čokin: a co bys tak rád slyšel?...jinak teda tvrdíš,že jsi mám založit facebook a tam dávat každý šroubek,který vytočím z auta a nechat si "lajkovat" videa na youtube náctiletýma?Já na tohle nemám prostě čas a ani v tom nevidím budoucnost svého podnikání 4

-> moucan: je to na tobě.Jinak výfuk je zajímavé zjištění na takto starém autě,kde by měla být pohatost dostatečně velká,aby to nedělalo bordel.Vždy mě škodovky jely nejlíp pouze na trubku a to jsem neměl nijak obohacené karbeci.Jediné,co škube s průchozím výfukem je favorit,...průchozí výfuk myšleno uhnití trubky k zadnímu dílu :-) To se projevuje uplně stejně,jako u tebe,ale to je favorit,který je tak chudý,až nejede a zároveň žere víc,jak 136-ka ve škodovce...takže přínos soudruhů v MB je diskutabilní 3

A to máš teď teda ten provrtaný karbec a sérii výfuk a nebo ses vrátil v obou případech k sérii?
09:22:25
04.05.2021
Petr Urban
-> moucan: Změna trysky 120 - 122 nemůže dělat takový rozdíl jako popisuješ, zřejmě jedna z trysek nebyla velikosti jako na ní bylo napsané... Je to takřka neptrný rozdíl.
20:28:39
03.05.2021
moucan - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: Tak jedině vyzkoušet dát jinej no.
20:07:37
03.05.2021
dragon_cb_cz
-> moucan: Myslím, že to v určitou chvíli nedělalo (a výfuk je tam od koupě před víc jak 15 lety). U sebe spíš sázím na ten karbec, sice mám na 110L nové v zásobě asi 4 kusy, ale vždy mi bylo líto ho tam dát a "repasoval" jsem jetý...
18:18:52
03.05.2021
moucan - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: A co když to je právě tou druhovýrobou?
17:03:03
03.05.2021
dragon_cb_cz
-> moucan: No, tak gratulace. Akorát jsi mi moc nepomohl, protože já mám na autě uprděnou sérii (asi nějaká druhoška teda). Takže superprůchozím výfukem to u mě nebude 8
10:51:43
03.05.2021
moucan - zrušená registrace
Nakonec vyřešeno takhle. Fakt to byl zdroj všech problémů. Alespoň jsem díky tomu zrevidoval půl auta. 1
zvětšit Vynechávání při akceleraci z nízkých otáček - obrázek od moucan - zrušená registrace vložen 03.05.2021 10:51:43
10:48:44
03.05.2021
dragon_cb_cz
-> moucan: Pokud se dobře pamatuju, tak obecná poučka je, že když chceš měnit bohatost dole, měníš trysku, když nahoře, tak vzdušník - proto ti taky Urbi doporučuje ho zvětšit pokud to chceš nahoře ochudit při té zvětšené trysce.
upraveno 1x, naposled 03.05.2021 10:48:53
20:35:24
02.05.2021
moucan - zrušená registrace
-> Petr Urban: Však píšu .. se 122 od půl plynu a víc tarokuje, netáhne, nejede ... hltí se to, je to bohatý. Na 120 táhne od půl plynu nahoru bez problému ale je mrtvo dole. Tudíž potřebuju logicky bohatší spodek.
19:45:44
02.05.2021
Čokin
-> Václav Vašák: Tak jak dopadl zavodak na vstřiku? Naladěno? Bude nějaké foto / video z akce? Poreferuj 4
upraveno 1x, naposled 02.05.2021 19:51:08
19:34:03
02.05.2021
Petr Urban
-> moucan: A to s tím laďákem zmiňuješ až teď jo .... jakákoliv nesériová věc kamakoliv, kde prochází směs či jdou výfukové plyny, může mít nárok na jiné seřízení pro správnou funkci.
Tryska 122 je jen velmi malý kousek od 120 a rozhodně nemohla zhoršit pásmo vysokých otáček.
Čím si seš taky jistý, že potřebuješ obohatit jen spodní pásmo a né célé, díky o tolik průchozejšímu výfuku.... To že to v vysokých ot. jede rovnoměrně, nemusí znamenat že směs už není v chudší oblasti než by bylo vhodné.
Osobně bych dal 125.
Pokud chceš to co ty popisuješ, musíš dát tr.125 a o cca 5% zvětšit hlavní vzdušník - což bych já rozhodně nedělal, potřebuješ obohatit celé spektrum otáček.
18:21:55
02.05.2021
moucan - zrušená registrace
Tak jsem konečně našel jádro pudla s tímhle problémem.
Dostal jsem se zase na chvílí do garáže a zjistil jsem toto:
- netěsnosti vyloučeny - zkouška sprejem bez problému
- vrácen standartní sériový karburátor BS Dif 23 - žádná změna (stále díra v přechodu z nízkejch do vysokejch otáček a zdechání jako s upravenym karbecem)

takže

- zkusil jsem hlavní trysku místo standartně značený jako 120 dát 122 ...pomohlo v nízkejch otáčkách, zmizelo škubání, zmizelo vynechávání ale pro změnu tarokovalo a netáhlo ve vysokejch.
- jako hlavního viníka bych tak viděl Abarth laďák protože to je jediná nesériová věc na autě a příznaky ochuzení v nižsim spektru otáček seděj

Takže co s tim? Pomohlo by dát jinou emulzní trubici? Nebo jak to obohatit na spodku aby zbytek směsi na vrchu zůstal bez změny?
upraveno 1x, naposled 02.05.2021 18:23:06
12:38:10
29.04.2021
moucan - zrušená registrace
-> Václav Vašák: Díky. Budu to brát v potaz a připadně se ozvu.
-> Petr Urban: Já vím že je to vše práce na hoďku ale čas jako dřív kdy jsem mohl být v garáži půl dne už je dávno pryč. Teď se dostanu do garáže pořádně jednou týdně a to ještě koukám kdy už budeme muset s malym ven, krmení a jiný a jiný věci.
Tebou zmíněná zkouška sprejem bude teď na pořadu další návštěvy garáže. Jinak rozdělovač jsem měl rozhozenej, co se dalo jsem vyměnil. Kabely, svíčky, filtry atd. to je vše nový. Zatím to stále víc naznačuje na ten karburátor a nutnost laborování s tryskama.
Až budu mít nějaký nový poznatky tak to sem zase hodím.
Děkuju i tobě za pomoc.
12:27:51
29.04.2021
Petr Urban
-> moucan: Zvětšete volnoběžnou a hlavní trysku jako prvně a test jízdy...
Důležité však, aby sací trakt byl těsný (zmíněný test hořlavinou k všem spojům sání), přeměř odpor všech zapalovacíh kabelů - max. do 8kohmu ( nejdelší kabel k 4ce, ostatní adekvátně méně, bezodporové kabely - uvnitř měděný drát - ne uhlík, prakticky odpor nemají nebo jejich koncovky po 1kohmu ), vyměň kontakty a kondík - 15 minut, neřeš stav, prostě je vyměň pro základní eliminaci, 0,40mm odtrh. Změř zhora, že primární vinutí cívký - tedy mezi kontakty 15 a 1 j e 3 až 4 ohmy, zkontroluj stav kontaktů ve víku rozdělovače a a palec rozdělovače, vyměň svíčky za nové. Tímto máš zapalování zkontrolováno a hotovo na 100% za 1 hodinu.
Kontrola těsnosti sacího traktu 1 minuta na volnoběh sprejem s hořlavinou. Výměna hlavní a volnoběžné trysky za větší 10 minut u tohoto typu karb. ... Proto mě udivoval ten čas řešení víš. Ale když zkusíš co jsem popsal, možná tě to překvapivě rychle posune k možnému dořešení.
upraveno 1x, naposled 29.04.2021 12:29:26
12:17:14
29.04.2021
Václav Vašák
-> moucan: BS-ko v hnojním stavu by vyšlo cca na 3000kč + extra náklady jako akceleračka a jehlový ventil.Ale akceleračku můžeme vzít z aktuálního karbecu,pokud je nová a nepoškozená a nějaké jehlové ventily ještě mám,jak 1,5 tak 2,pevné i s kuličkou.Pokud by se nedal opravit stávající,...ale cenově je lepší dát nový,dokud ještě jsou.Popřípadě jsi sežeň,někdo bude mít na burze,určitě to vyjde cenově líp,než ode mě,protože já do toho musím promítnout i svoje náklady na shánění takových věcí...řiká se,že čas nic nestojí,ale čas je to jediné,co nejde zaplatit a osobně taky dám raději peníze někomu,i když vím,že víc,než by to stálo mě samotného,ale jdu raději s malou na procházku a vyblbnout se.Ty to budeš mít nejspíš podobně,co jsem tak pochytil 4

Jinak repase vtkví v tom,že se dá opravit cokoliv...lití vadných dílů je nerentabilní,pokud by se nejednalo třeba o karbec do F 250GTO,...což je špatný příklad,protože to nejsou zrovna nedostupné karbeci 3 Ale pokud ano,tak v autě za miliardu se to vyplatí,ale u škodovek a Jikovů celkově je zatím na půdě dost věcí na vybírání,podle mě víc,než ještě jezdí aut 1 Takže pokud příjde cokoliv,tak se vrátí "nový karbec",třeba i jiný,protože stávající šel na ND,samo se ale počáteční stav promítne do ceny,s tím já nic neudělám.

Reakci očekávej zase až někdy příští týden,teď zde reaguji pouze z důsledku momentálního střevního deliria 3 A jdu taky něco dělat,ze včera tady mám nedořešený jeden "závoďák" s laditelným vstřikováním,tak snad se u toho dneska nepo...1
11:56:37
29.04.2021
Borderer
-> marra_rwd: Pumpa a palivová cesta je mimo, protože za tu dobu, co to dělá je jiná komplet pumpa i vedení.
11:56:35
29.04.2021
moucan - zrušená registrace
-> Václav Vašák: Díky za nabídku. Žvásty okolo zde neřeším. Dělám si názory sám.
Jak říkám uvidím zda s autorem karburátoru něco vymyslíme tak aby se to zdechání eliminovalo. Od věci nedává ruce pryč a chce mi s tim pomoct. Podle výsledku budu pak volit dál.
Karbece mám ze 110 v regálu 2 ale bohužel z "hnojních" motorů a jejich stav asi nebude úplně košér a nevím zda by šly repasovat.
Motor je 100% série, auto bylo pouze v rodině a praděda se do takových úprav nepouštěl. Jediný že tam už nebyl termosytič kterej by prvomodel měl mít.
Pokud by jsi měl čas tak mi do SZ zašli nějakou cenovou nabídku kolik by ten karbec od tebe vyšel a můžeme to pak probrat dál.
Nechce se mi vracet k líný sérii.
11:48:28
29.04.2021
Václav Vašák
-> moucan: tohle není obsáhlá odpověď,jenom nástřel toho,co to může dělat a prostě je ten dif. moc velký,o to hůř se to pak ladí,protože rychlost proudění se bude v různých režimech moc měnit,tím pádem i bohatost...co se týká přínosu,může to být plus nebo i mínus oproti sériovému karbecu.Zažil jsem toho už moc,abych řekl,že ve škodovce je něco na 100% dané...

Pokud bys pak měl zájem,nenechal se ovlivnit žvásty co se opět objevily i zde (někteří členové se za mnou táhnou jak smrad za hovnem) a měl 110 karbec (popřípadě bych pro nějaký vylez na půdu),tak bych ti ho mohl udělat,ale nevím,jestli to je reálné tuhle sezonu,ale někdy během léta by to šlo asi protlačit mezi ostatní.Nic většího bych na obyč litra nedával,chce to pouze karbec ve 100% stavu.Samo to chce i vyzkoušet,...popřípadě pokud sis 100% jistý,že je motor sériový a nikdo do něj nedal třeba vačku,ono i dědci byli jednou mladý a taky jsem se setkal s obyč motory,které pak obyč po rozebrání nebyly.Ideální je to prostě zkusit co a jak a projet na testovacím kopci/dráze,co má jaký přínos.

PS: mě ber jako poslední možnost svého zoufalství,nikoliv jako nutnou propagaci sama sebe,protože nemám co na práci.Ideálně to vyřeš beze mě,pouze v případě,že se tvůj čas už nebude rentovat s mojí nekvalitní prací a vysokýma cenama,tak obrať svojí poptávku na mě :-)
upraveno 1x, naposled 29.04.2021 11:59:25
01:50:57
29.04.2021
Petr Urban
-> Václav Vašák: Tu rovnou díru v difuzoru jsem viděl na tvém karbci v modrém formanu a bílý svíčky, lambda 1,05 při plným plynu .... Jak ty chceš někomu radit, když dodáváš karburátory s kterými se zníčí motor a nemá výkonnost 3
22:04:26
28.04.2021
palinator
-> moucan:
Já když dal do 120L karbec 135, tak se mi taky chování motoru v přechodech zhoršilo. Kor dokud není motor hodně prohřátej, tak to do plynu dělá díry rádo. Ale obvykle se jedná o kratší sekvenci misfires, a krom nepohodlí to zas nějaký krize nepřináší.
Ale tam bylo několik věcí:
- Karburátor jsem si dělal sám (což samo o sobě dost vypovídá), de facto vyhrál ten nejmíň pokroucenej kus a byla to zrovna 22/24, osazení jsem dal dohromady podle toho co jsem vytěžil z dalších 3 karburátorů a dávalo to aspoň trochu smysl. Tak z toho byla 135, kdyby 136, tak by to možná fungovalo lépe, nevim.
- Zapalování je ve stavu že na něj co se týče seřízení nikdo 20 let nesáh, jen jsem nastavoval odtrh po výměně kladívka.
- Motor je celkově odjetej, každej válec má jinou kompresi, atd.
21:31:32
28.04.2021
Jozka
-> dragon_cb_cz: Věřím.. hliník se holt pasivuje - když zpytuju paměť, tak v tomhle století jsem pořídil bohužel novej snad jen polotovar (tělo s víkem) SEDRu..8
20:57:55
28.04.2021
dragon_cb_cz
-> Jozka 28.04.21 20:55:18: OK 1 Já pár nejetých kusů mám, ale když vidím, jak třeba některé okysly okolo těch mosazných prvků atd...
20:55:18
28.04.2021
Jozka
-> dragon_cb_cz 28.04.21 15:31:12: Teďka asi jo, v půli devedasátek určitě ne - kupoval jsem karburátory, co se do jedný Mototechny naskladnily a ta samá je ze stejnýho regálu prodávala, i když se to už jmenovalo jinak. A bejvalej vedoucí byl majitelem - a byl to pořádkumilovnej člověk, ba až pedant..3 3
18:51:40
28.04.2021
moucan - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: Když najdeš tak napiš.
18:50:49
28.04.2021
moucan - zrušená registrace
-> MVM: Však ten restart mam v záloze. Je to krajní mez pokud to zdechaní minimalně neeliminuju na škubání. Jinak mi ten karbec a jeho projev vyhovuje. Nechce se mi zase k utahanýmu originálu. Toť celý. Taky zkoušim když mam čas, taky mě učil děfa a začínal jsem na fichtlu, dobovejch příruček mam taky dost ale nevidim problém v tom se tady zeptat protože je x zkušenějších lidí co to třeba i řešilo. Žádnej učenej z nebe nespadnul. Od toho fóra jsou a já tohle beru jako jedno z poslední který drží dobrou úroveň.
18:34:43
28.04.2021
MVM
-> moucan: Vis co je blbý. Ja Ti tady v úvodu řeknu že jsem díru uz řešil, ze jsem si v 18 letech v dědovi 1000MB bez znalostí vyčistil karburator, seridil ventily,a nastavil rozdělovač. To vše jen z hlavy a uvažování podle Jawy,fichtla a 350tek. Furt je to to samy,kladivka, fóra,směs. Otec mi ukázal která tryska je která, volnobeznou jsem dal trošku větší a jel jsem se projet. Dira v cukání byla furt, tak jsem jezdil a tocil bohatostí nejdriv na jednu a potom na druhou az to bylo bohaty jako kráva. Tak jsem tocil zpátky az to zaclo cukat. To je celý. Az potom jsem si poridil Údržbu a opravy 1000MB/100/110.. a zacal číst. A od ty doby delam jen to,ze si ke kazdymu autu poridim dilenskou prirucku,tu mam jako alfa omega a teď , kdyz je mi 40 tak diky zkušenostem si tu teorii muzu mirne upravit. Ale furt bude platit ten dilensky základ. Chudá směs díra, bohatá taky špatně. Možná odstraníš diru ale zhorsi se starty, start sudeny, v zime, v létě, vlažný motor.. To vsecko si musíš vychytat a nebo udelat "reset" a základní nastaveni. To ja doporučuju vzdycky kdyz nekdo neco totalne rozdrbe. Ctrl,Alt, Delete a znova a lépe..
18:14:16
28.04.2021
dragon_cb_cz
-> moucan: S dohadováním většinou bývá o dost menší problém než s tím hledáním 8 Ale tady relativně tuším kam jít.
17:04:00
28.04.2021
moucan - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: Kdyby jsi měl tak se snad nějak dohodneme. 6
17:02:46
28.04.2021
dragon_cb_cz
-> moucan: Myslím, že nějaký nový kilí karbec možná ještě mám v zásobě z dob, kdy jsem ho sušil jako zálohu pro případ, že bych nesehnal origo na MB. Podívám se ti. Minimálně mám nejeté nedoosazené tělo. 110kové mám určitě, ale ty suším v zásobě pro červenou...
upraveno 1x, naposled 28.04.2021 17:03:40
16:48:19
28.04.2021
moucan - zrušená registrace
-> Chali: Hoši řešte si spory jinde a neplevelte to tady zas nesmyslama.
16:29:29
28.04.2021
Chali
-> Václav Vašák 28.04.21 15:26:02: Jsem rád že toto zde píšeš. Zároveň od tebe konečně očekávám vrácení peněz a dvou plně funkčních karburátorů, za mé dva karburátory co si je zničil tím, co velmi ale velmi vzdáleně vypadá jako difuzor.
15:59:59
28.04.2021
marra_rwd
-> Borderer: ac pumpa je ok?
15:46:33
28.04.2021
moucan - zrušená registrace
-> Václav Vašák: Díky za obsáhlou odpověď. Jímám podezření že to celý tim karbecem bude. Ale uvidim. Příští týden jedu za autorem a pokusíme se to vyladit aby to nedělalo. Jinak to s tim jede hodně živě a podobně jako popisuješ níže s karbecem ze 110. Že to zahodim do regálu se taky může stát. 6
-> dragon_cb_cz: Odzkoušený to údajně je a dotyčnej s timhle karbecem jezdí 110. Jinak já mám původní litr motor.
15:31:12
28.04.2021
dragon_cb_cz
-> moucan - zrušená registrace 28.04.21 10:03:32: Ty jo, 28 je docela dost... to jsi šel na nějaké konkrétní doporučení/ozkoušená kombinace?

-> Petr Urban 28.04.21 11:25:30: Sorry, nechtěl jsem ti upírat zásluhy, ale celý zpátky jsem to nepročítal 4 Jinak myslím, že fakt není důvod být tak rýpavý - pokud se k autu dostane na chvilku jednou za X dní, tak je naopak rozumný zkusit zjistit co a jak, ať má co nejvíc informací až bude ta správná chvíle zkoušet. Já to řeším stejně, když sem se v dobách kdy to "ještě bylo dobrý" dostal k autu v lepším případě jednou za 2 týdny...

-> Jozka 28.04.21 12:59:05: No, je otázka, co z toho "dobrého nastavení" po X letech překládání, manipulací a skladování ve všelijakých podmínkách zůstalo... Ty bys dneska při nasazování "nového" karburátoru neudělal alespoň základní rozborku a kontrolu/profoukání?

-> moucan - zrušená registrace 28.04.21 13:30:05: Máš tam litrovej nebo 1100 motor? Možná by se doma ten správný regál z mototechny našel.
15:26:02
28.04.2021
Václav Vašák
-> moucan: jelikož jsem si 100% jistý,že karbec není ode mě,tak už moc lidí nezbývá,kdo by za to mohl 1

1-koukni do dif.,jestli to není rovná díra,troufnu jsi tvrdit,že na 90% ano a popřípadě změř hloubku nejužšího místa difuzoru,musí být stejně (nehraje roli nějaká desetina mm) jako na originál karbecu.

2-cuká chudá směs,nejede bohatá...takže máš chudý přechod díky velkému a nejspíš nekvalitně udělanému difuzoru,tj. razantně obohať volnoběžnou trysku a nebo zlepši účinnost motoru.Pokud to není aspoň 1,3 litru,tak takový dif. bude na hranici funkčnosti i kdyby ten karbec byl 100%.

3-zavrť s hřídelkou,jestli nemá vůli,...podle fotky to je karbec umytý odmašťovákem na brzdy a přeleštěný měděným kartáčem,nějaké futka na hřídelku a měření vůle jsi to může asi nechat jenom zdát....repas jsi osobně představuju trochu jinak...takže velký dif. + faleš od hřídelky,malý obsah motoru a seš přesně tam,co popisuješ...sériový karbec to dělal jenom málo,protože byl jenom vyběhaný a tím pádem s tím motor ještě trochu zápasil,tady už ne...akcelerační pumpička není všemocná a bez funkčního volnoběžného systému to nepojede.

Buď to někomu dej (Urbi asi nemá co na práci) a nebo zahoď = hoď na hlavu tomu kdo to dělal,popřípadě se s tím vztekej do nekonečna,ideální způsob,jak se něco naučit.Ale zásah do karbecu převrtáním není sranda a osobně to nechci ani moc dělat,pokud ten karbec potom nemám možnost seřídit sám,změní se tam spoustu věcí a každý kus chce potom individuální přístup.

Pro zajímavost mám na 100-ce karbec ze 110L,sytič to defakto nepotřebuje a rozjede se to i na 4-ku z místa defakto na volnoběh,při neopatrném rozjezdu písknou zmijovky i na 2-ku...tyhle karbeci jsou nenáročné,ideální do těchto stabil motorům,co se dokáží převalovat i na 300ot za min. a zároveň mají dostatečný moment "setrvačnosti" k obsahu i na akceleraci z nízkých otáček,ale zase díky malým hmotnostem umí i celkem slušně jet.

Uvidíš,na co příjdeš,ale myslím,že mám pravdu 4
13:30:05
28.04.2021
moucan - zrušená registrace
-> Jozka: Tak ono i dneska se ještě nechá sehnat nejetej originál ale lidi za to chtěj randál. Mě uteklo nejetý BSko ještě ve voskovanym papíře za 500 ... prodával ho tchánův kolega a nezmínil se mu páč netušil že někdo z práce má co do činení se Stovkama. Kdybych měl vlasy tak bych si jich i pár vytrhnul.
13:17:35
28.04.2021
moucan - zrušená registrace
-> Borderer: To je pravě to co nevim. Pokud by to bylo směsí a karbecem tak netušim zda se to zadusí pro nedostatek a nebo naopak nadbytek paliva. To chci ještě vyzkoušet.
12:59:05
28.04.2021
Jozka
-> moucan - zrušená registrace 28.04.21 11:04:16: Právě - novej kus z regálu má to, co má mít vč. nastavení a naopak nemá vůle (i když - zas v nich tu a tam byly špony) = bezpracné, ovšem aktuálně jako rada zcela bezcenné..5
12:53:49
28.04.2021
Borderer
Nějak si nemůžu pomoct, ale tohle cukání mi dělá užovka, motor i karburátor po GO. Tvrdý cuky, hodně nepříjemný. A dělá to vždy, když je hic a motor jede v zátěži. Třeba taková dálnice, pauza na tankování. A když chci vyrazit dál, tak se rozkuckává startérem, volnoběh drží dobře, ale cca 1 - 2km nepravidelně cuká, obzvlášť po prudkém přidání plynu - pak se srovná a jede hladce. Podle mne se to prostě uleje.... jak šlápneš na plyn, akcelerační pumpa nabombí do sání tolik benzínu, že se to zakucká.
11:53:36
28.04.2021
moucan - zrušená registrace
-> Petr Urban: Kdo tu teoretizuje? Na tom autě dělám ale holt taky chodim do práce a nebo se starám o malýho a neválim si prdel doma tak abych mohl být každej den zalezlej v garáži. Zatim jsem udělal vše co mi tu kluci radili. Vše se učim sám a je to pro mě koníček.
Fórum je snad od toho aby si tady lidi pomohli a pravě tu možnou teorii probrali ne? Týká se to dokonce škodovek.
Zase sem pak naleze jeden moralista a machr co by to měl všechno za hodinu hotový a můžem se jít všichni klouzat a zavírat téma. Už mě tady tenhle přístup nebaví.
11:25:30
28.04.2021
Petr Urban
-> dragon_cb_cz: Tak čistič brzd sem prvně zmínil já, ale v pohodě 3
Ono bude lepší teoretizování na virtu než práce rukama 3
upraveno 1x, naposled 28.04.2021 11:26:04
11:04:16
28.04.2021
moucan - zrušená registrace
-> Jozka: Já 110 karbece mam asi 3 ale nic moc stav. Jako daly by se dát do kupy o tom žadná ale to pro mě je míň komplikovaný tam při nejhoršim vrátit originál (a doufat že to fakt bude tim) kde jen vyměnim pístek akcelerační pumpičky a jinak je ten karbec v pohodě. Ale to uvidim až vyčerpám všechny možnosti.
upraveno 1x, naposled 28.04.2021 11:05:00
10:32:26
28.04.2021
Jozka
-> moucan: Alespoň nějakej orientační (ze 742) na ladění by neškodil.. Jo, před 20ti lety by to bylo snadný - ve výprodeji se koupilo za pětikilo nový BS-ko pro 110L (kterých se vyrobilo patrně do zásoby příliš mnoho) a už to frčelo prakticky bez laborování..5
10:04:40
28.04.2021
moucan - zrušená registrace
-> Jozka: Je pravda že nějaký zlepšení tam při zvýšení volnoběhu bylo ale nic extra. Hlavně nemam otáčkoměr takže těžko odhadnu kolik tam zrovna blafe.
10:03:32
28.04.2021
moucan - zrušená registrace
-> dragon_cb_cz: Sprej vyzkoušim hned jak na to bude čas. Difuzor je 28mm, hlavní tryska 150, vzdušník sériovej. Prostě jsem chtěl aby to bylo živější, což obecně je a krásně to jde za plynem oproti sériovýmu 100 karburátoru ale tohle škubání jsem řešil i na tom sériovym kde nebylo tak markantní ale nezdechalo to.
Třeba to fakt vše bude v karburátoru a pomůže to přetryskovat nebo dát zpět originál. To zjistil příští týden. Teď už se k tomu nedostanu.
09:31:33
28.04.2021
Tom Troll
Já mám podobnej problém s poškubávánim, akorát u 120ky. Cuká to autem lehce zepředu dozadu při středních otáčkách a libovolý zátěži, a to nejdivnější na tom je že to se zmáčknutím spojky, ubrání plynu okamžitě nezmizí, ale pomalu zlehčí až zmizí, dělá to celou dobu co to auto mám a zkoušel jsem dost věcí, až mě napadaj exotický scénáře jako vylágrovaná ložiska na diferenciálu kterej se začne excentricky motat a vibrovat, nebo posouvajcí se hřídele v převodovce. Někdy auto jede jako vítr naprosto hlace bez poškubávání, někdy je to otravně silný, a někdy je to někde mezi, s tim že mě nenapadá žádná jasná souvislost s vnějšími nebo vnitřními vlivy. 36
09:00:26
28.04.2021
Jozka
-> moucan: Jsem na různě jetejch motorech vystačil cca s 650 ot/min (aby dobíjel alternátor) i s "24" karbem s osazením pro 110L, 110LS se chovala líp na 800 a až na vačku 280/280 jsem dospěl k 1000.. Jádro problému to nebude, i když všechno souvisí se vším.
(A Bukaj nemá čas ani náladu 4)
08:55:59
28.04.2021
dragon_cb_cz
-> moucan: Začni fakt tím čističem brzd - viz -> Eidy: -> StepaNoFUN: . To je zdaleka nejjednodušší věc.

Pokud motor není upravený, proč jsi dával upravený karburátor? Jaký je tam teda difuzor? Jinak mě 1000MB s karburátorem ze 110L (dif 24, osazení sériové) lítala nádherně.
upraveno 1x, naposled 28.04.2021 08:56:37
Extreme Tyres