felicia problem termostat

prohledat
31 příspěvků (zobrazeno 1 až 31) od 07.01.2017 do 10.04.2017, založil/a 1000MBX
řadit dle data
15:53:01
10.04.2017
krtik
-> Evž@ 27.03.17 19:38:39: Taky se mi voda ve feldě hodně ohřívá, když auto stojí. Nevím teda jaké máš hodnoty, ale když je moc hic a dlouho stojím, tak mám teplotu až 105°C. S předchozím termostatem a spínačem sahary to nedělalo. Už mám sehnané další, tak to přehodím.
Jezdím s tím ale dlouho, asi dvě léta a v pohodě. Jen mě nebaví dycky čekat, až motor schládne, abych mu mohl šlápnout - to pak na těch semaforech stojíš zbytečně 3.
15:33:42
10.04.2017
minno
-> Evž@: ako píše kastrol.... Tak ako každé auto....teplota môže stúpnuť len do určitého bodu, keď zopne sahara, tak by mala zas klesnúť a tak stále dokola.... Ak stále len stúpa a stúpa, nie je to OK.
20:04:42
27.03.2017
castrol
-> Evž@: tak mne fela vylezie na urcitu teplotu ventilator zapne teplota klesne a tak furt dokola ,stojace auto samozrejme
19:38:39
27.03.2017
Evž@
Zeptám se tu i když se to netýka asi termostatu.Dnes vyměneno těsnění pod hlavou jelikož šla voda do oleje.Těsnění Temac bylo téměř skrz v některých místech(150tis.najeto).Da lo se nové Elring.Složilo se a nakoplo.Po cca 10-12 min. šla teplota výš než by měla a téměř to vařilo.Jedu to projet a vše v pohodě i po 10 ti km.Doma zastavím a zase po těch 10 min.se to začlo přehřívat.Ventilátor sepnul ale po pár vteřinách hned vypíná a teplota stále stoupá.
Otázka tedy zní jestli je u feldy normální že když nesepne ventilátor tak se na místě přehřívá.Kdyby jela sahara tak si myslím že ok.Před tím ta sahara jela tak jestli tam nemůže být vzduch nebo tak.
10:15:38
13.01.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Mexican 12.01.17 12:15:21: no jemu se moc do prace nechce4
12:15:21
12.01.2017
Mexican
-> Jarda: Tak to byl zřejmě Pan frézař 3 Respektive, buď je vemeno nebo Tě vyfakoval 4
11:45:11
12.01.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Jarda - zrušená registrace 12.01.17 11:01:46: Já jsem mluvil o jiných značkách nebo modelech aut. 3
11:01:46
12.01.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 11.01.17 23:12:47: ja spojil origo plastovej domek, co je na hlave s hlinikovym vikem, termostat jsem zapustil do nekolika vrstev fibroveho papiru, ktere jsem radne promazal cervenym motorovym silikonem a u obouch aut to tesni4 a zvenku nevypada ani jako takova prasecina
Chtel jsem nechat vyfrezovat drazku na zapousteni, ale frezar nechtel, resp. chtel, abych si vyrobil pripravek na upnuti, to by byla cistsi prace, origo to je zapustene v tom protikuse na hlave.
-> Jirik_Tuňák1983 11.01.17 23:42:35: tatovi ten uplne origo z prvovyroby vydrzel neco mezi 40-50tis. km, to je pri mem najezdu okolo roku :)
01:28:47
12.01.2017
Mexican
-> Tuner#2: Je několik možností jak to zbastlit. Nejrychlejší je lehce upravit původní plastové víko (udělat v něm víc místa) a zmenšit průměr na wahleru.
Lepší řešení je sehnat favorití hliníkovej futrál a upravit domeček na čidlo, ideálně pomocí nějakého obraběče a svařeče hliníku 4
skoda-virt.cz/cz/.../1862 97-termostat-favorit-uprav eny-do-felicia-1-3mpi

Trochu brutus: skoda-virt.cz/cz/.../8952 -favoriti-termostat-ve-fel icii
upraveno 2x, naposled 12.01.2017 01:36:28
23:42:35
11.01.2017
Jirik_Tuňák1983
Největší sranda je, že původní termostaty vydrží v autech strašně let a km a to pravé peklo začne až od první chvíle výměny dál.
23:12:47
11.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
Někde jsem kdysi zahlédl návod jak na to, máte někdo odkaz? Je jasné, že to pak řeší Wahler za kilo na věky.
upraveno 1x, naposled 11.01.2017 23:13:04
20:21:42
11.01.2017
Jarda - zrušená registrace
po 3ks se slepici do fabky 1.4 mpi me to prestalo bavit, ty 3ks vic jak 10tis. km dohromady nedaly...(a nejake tisice km to najezdilo i s vylomenym a zivotnosti motoru to zrovna neprospelo) tak do feldy jsem ho ani nezkousel a rovnou jsem tam dal favo
-> Mexican 11.01.17 16:46:29: presne tak, ale komu neni rady...
upraveno 2x, naposled 11.01.2017 20:26:36
16:46:29
11.01.2017
Mexican
Taky jsem vystřídal 3 nové (český, polský, čínský), než jsem tam konečně narouboval favorití wahler a už je pár let klid ;)
07:32:12
11.01.2017
suri
Tiež mám origo a nepraskol . Predošlý mal asi 4 roky , nový teraz asi dva . Ale ja mám aj trošku iné nájazdy možno ... cca 27-30000km ročne .

akurát ako stojí 25eur tak je nejaký ospalý , tie drahé kedysi držali aj v zime rýchlo na cca 100st , potom sa otvorili a ostali na strede 90st. Tieto nové otvoria skôr , potom ho ochladí , zavrie a takto dookola , a v tejto zime drží teplotu trošku nižšie . Ďalšie riešenie bude len favo domček
22:59:45
10.01.2017
tibor1
-> Tuner#2: mám Poláka cca 2 roky, taky funguje, nic jiného tehdy nebylo.
22:36:43
10.01.2017
Milan 136
-> Tuner#2: no jasný, ale myslím, že těch 5 let dá v pohodě
21:59:00
10.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 10.01.17 21:43:33: OK, koupím origo. Předpoklad je dokud to jen půjde (5 let je málo když vemu jak jsem dojezdil Fávo), na 3km s mezipřistáním ve školce asi nic lepšího neexistuje.
21:43:33
10.01.2017
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 10.01.17 16:54:53: pokud sezenes origo, tak ho vezmi. Zas takova traga ta vydrz neni. Ja ho na pickupu vymenil hned po koupi a pak asi po 5 letech padnul. Polaci se krouti, tecou atd.
Predpokladam, ze dyl ta felda stejne asi jezdit nebude?
20:44:57
10.01.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 10.01.17 16:54:53: origo nevydrzi4 s polakem zkusenosti nemam, ten favo na nekolik tesneni, do kterych ho utopis je trosicku prasecinka, ale funkcni a nesmrtelne4
20:44:36
10.01.2017
suri
-> Tuner#2 - zrušená registrace 10.01.17 16:54:53: origo celkom funguje ak teda ešte zoženieš
16:54:53
10.01.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
Jaký teď koupit termostat na 1,3MPI? Origo za 550,- bez daně a nebo nějakého Poláka či co se dřív doporučovalo?
18:30:18
09.01.2017
Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: Nn, začali dělat vyměnitelný i na 1,6
18:29:08
09.01.2017
Jirik_Tuňák1983
-> Jarda - zrušená registrace 08.01.17 22:26:47: Tatík vyměnil těch termostatů před lety dobrých 5 ks za ujetých cca 80 000 km a když Feldu prodával, tak se stejně málo ohřívala. V té době moc na výběr nebylo a fšude mu dávali jen ty bakeliťáky. Pak jednou koupil ke konci vlastnictví nějakej s vyměnitelným termostatem (to je to Favo?) a je to tady ještě někde ve sklepě. S jedním z těch pěti k hovnu to ještě jednou, díky bohu bez následků, uvařil.
upraveno 1x, naposled 09.01.2017 18:30:11
22:26:47
08.01.2017
Jarda - zrušená registrace
-> 1000MBX 07.01.17 09:15:02: na ty termostaty jsem uz nemel nervy, tak jsem dal do feldy 1.3mpi i do fabky 1.4mpi termostaty favorit a je po problemu4
13:35:58
07.01.2017
MOLSO
-> 1000MBX: origo má termostat zavesený na 2 plastových uškách, poliak má klasicky vyzerajúci termostat v telese zaistený segerkou
12:51:05
07.01.2017
suri
-> 1000MBX 07.01.17 11:42:20: origo v autorizáku stál 25eur komplet domček s čidlom , ale už sa nedá objednať tak len skladovky
11:42:20
07.01.2017
1000MBX
vyskúšam, ako rozoznám origo od poľských? prípadne nevieš kde zoženiem?

skúšal som jeden termostat čo v aute prepúšťal, malý otvor som zapchal a do velkého som nalial trochu čistej vody. priesak zo strany pružiny bol max pár kvapiek. je možné žeby ho vodne čerpadlo pretlačilo?
upraveno 1x, naposled 07.01.2017 12:05:15
09:42:07
07.01.2017
suri
-> 1000MBX 07.01.17 09:19:31: aj tri , daj tam originál a uvidíš že to pôjde , nič iné tam nie je
09:19:31
07.01.2017
1000MBX
nič iné ma nenapadá, ale že by dva nové za sebou?
09:17:06
07.01.2017
suri
ak je horná hadica od termostatu hned teplá je ko termostat
09:15:02
07.01.2017
1000MBX
Ahoj, mám 40kw Mpi feliciu. Mám problém s termostatom, už som dva vymenil a stále mi neukazuje teplotu motoru. Chvíľu po naštartovaní je hadica do chladiča teplá, neviete prosím v čom ešte može byť problém?
Extreme Tyres