skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Felicia 1.3mpi
-> castrol: Funguje, ale 50kW z toho nevytáhneš.
-> kamikaze: ale niekdo tu vravel ze to funguje aj ked mas namiesto 40kw rj. 50kw rj
Ano, rozdíl v zapojení není, v naladění se liší.
-> andrej,andrejovic:
Přímo na otázku: Jsou záměné, žádný rozdíl.
Nepřímo na otázku: Nejsou záměné, jiné mapy.
Přímo na otázku: Jsou záměné, žádný rozdíl.
Nepřímo na otázku: Nejsou záměné, jiné mapy.
Zdravim mam Feliciu 1,3 MPi jaky rozdiel je v RJ medzi 40 a 50 kw? Myslim čo sa tyka napajania tych dvoch konektorov na RJ
-> francomk 12.09.14 06:27:59: v BMM nebol rozdiel , aj ETKA rozlišuje len MPI a BMM , iné nič
-> suri: Sorry, že zasieram tému, spýtam sa:
Na BMM bol medzi 40 a 50 KW nejaký rozdiel v lambde, resp. jej type? Na motore mám pôvodnú zo 40kw uvareného motora a v zásobe mám tú, ktorá bola pôvodne na novom motore, keď som ho doviezol. Skúsil by som ju preventívne vymeniť spolu s teplotným čidlom na saní.
Na BMM bol medzi 40 a 50 KW nejaký rozdiel v lambde, resp. jej type? Na motore mám pôvodnú zo 40kw uvareného motora a v zásobe mám tú, ktorá bola pôvodne na novom motore, keď som ho doviezol. Skúsil by som ju preventívne vymeniť spolu s teplotným čidlom na saní.
-> aceboss 11.09.14 07:28:40: od 99 je vždy NTK 265E , je najlacnejšia , a oproti tej večne blbnúcej boschke funguje ... pasuje to samozejme aj na staršie , sám ju mám na 98
Pánové prosím o radu, podle jakého klíče poznám rozdílnou montáž těchto dvou lambda sond pro motory 1,3 MPI
Číslo dílu dle Škoda: 6U0 906 265 E /kyslíková sonda pro vozidla s motory 1.3MPI od MR 1/99
Číslo dílu dle Škoda: 6U0 906 265 C /pro motory 1.3 MPI, 1.6 MPI, kyslíková sonda LSH25
Koukám na web a dvakrát z toho nejsem moudrý co ten popis znamená....
Osobě mám na Felicii 00 a Pick-upu 01 sondu 6U0 906 265 C
Jde mi o použitelnost a záměnnost obou sond na motoru 1,3MPI 50kw.
Díky za rady.
Číslo dílu dle Škoda: 6U0 906 265 E /kyslíková sonda pro vozidla s motory 1.3MPI od MR 1/99
Číslo dílu dle Škoda: 6U0 906 265 C /pro motory 1.3 MPI, 1.6 MPI, kyslíková sonda LSH25
Koukám na web a dvakrát z toho nejsem moudrý co ten popis znamená....

Osobě mám na Felicii 00 a Pick-upu 01 sondu 6U0 906 265 C
Jde mi o použitelnost a záměnnost obou sond na motoru 1,3MPI 50kw.
Díky za rady.
-> aceboss 01.09.14 20:51:41: tá cena je tuším podobná autorizáku s nejakou tou 10% zľavou čo si pamätám , tak by som si to radšej overil a objednal orig ..
Jednoduchá otázka potřebuji novou lambda sondu do svého vozu. At' jsem hledal jak jsme hledal tak jsem na netu a zkončil zde: www.cc-autodily.cz/sonda-
kyslikova-1-3mpi
Máte někdo zkušenosti s tímto schopem. Jde mi o to zda bude originál opravdu originál vzhledem k ceně. Z předchozích osobních nákupů mohu jen doporučit
Případně věděl by někdo kde sehnat levněji. Díky za Váš názory a rady.
Máte někdo zkušenosti s tímto schopem. Jde mi o to zda bude originál opravdu originál vzhledem k ceně. Z předchozích osobních nákupů mohu jen doporučit

-> aceboss: 

Takže dnes vyřešeno vyměněna jednotka celý den v plném tempu
a žádný problém žádná chýba.


-> aceboss 07.07.14 20:42:00: skus to víckrat a jinak budes muset kousek po kousku proměřovat
-> TAZ1500: po nastavení žádná změna.......
nejdriv skus tohle stahni tenhle program www.motordiag.cz/msm/inde
x.php je to jednoduchy a je v tom českej navod a pak dej pres vag zakladni nastaveni
-> aceboss: namontujes novou, v adrese 25 vymazes ucebni hodnoty pres pc a frci to
Tak pánové opět další story.
Celý motor,svazky zkontrolovány, všechna čidla vyzkoušena i v jiném voze jsou OK, proměřena komplet kabeláž a žádná změna....
. Stále nad 4000ot motor přejde do nouzového režimu a napiše CHYBU ČIDLO KLEPÁNÍ..
Takže jedinou možnost vady už vidím ( i mechanik co se na to po mě koukal) asi jen v jednotce.....
Hlavní co mě ted' zajimá je co vše k výměně potřebuji?
Jinou jednotku z mého auta či vrakáče + naladit IMO, že (jak se postupuje, dá se to zvládnou doma) nemám s tím žádnou zkušenost a nerad bych to pokazil.
Případně za stručný postup bych byl vděčný.
Celý motor,svazky zkontrolovány, všechna čidla vyzkoušena i v jiném voze jsou OK, proměřena komplet kabeláž a žádná změna....

Takže jedinou možnost vady už vidím ( i mechanik co se na to po mě koukal) asi jen v jednotce.....

Hlavní co mě ted' zajimá je co vše k výměně potřebuji?
Jinou jednotku z mého auta či vrakáče + naladit IMO, že (jak se postupuje, dá se to zvládnou doma) nemám s tím žádnou zkušenost a nerad bych to pokazil.
Případně za stručný postup bych byl vděčný.

-> aceboss 12.06.14 20:49:48: najskôr
Ještě jeden dodatek nedalo mi to tak jsem přes bráchu sehnal kámoše co mi proměřil kabely multimetrem. Kabely od čidla k jednotce a bílej OK zvoní, ale za to žlutej vůbec nic
žádná odezva. Takže asi bude někde přerušený a chyba bude v něm že?


-> suri: tak jsem teď vyzkoušel připojit čidlo na konektor, ale na blok jsem ho nemontoval nechal ho vyset ve vzduchu. A kolem 80km to zase hodilo chybu :-/ Pořád to samé....kabel proměřím o víkendu.
Někdo jiný s nápadem?
Někdo jiný s nápadem?
-> aceboss 11.06.14 23:10:49: ked bude prilepene ku zvazku tak by chybu hodit nemalo nikdy ... resp vzdy som to tak urobil
ak ho odpojis je jasne ze to bude zle
ak ho odpojis je jasne ze to bude zle
-> suri: pokud ho tedy připojím na kabeláž a nenamontuju na blok tak to hodí chybu kdy? Zkoušem jsem čidlo odpojit a jed do kopce a chybu to hodilo asi při 60 km na trojku.
-> aceboss 11.06.14 21:43:11: je tam tienený kábel ktorý treba prepípať k jednotke motora a zmerať či nemá nejaký väčší odpor , ošmirgluj blok , namontuj overené čidlo klepania na 20-25nma musí to ísť , prípadne vyskúšaj čidlo len zapojené a nenamontované - prilepené ku zväzku či hodí chybu
Další pokračování nekonečné story pánové a dámy.
Stále se potýkám s jednou chybou a to :
00524 snímač klepání
Žádná jiná chýba na Wagu není
Vyzkoušel jsem dvě čidla co jsem měl doma změna žádná dneska mi to nedalo vytáhl jsem čidlo ze své MPI které jezdím bez problému několik let a výsledek stejný .
Pokud motor vytočím v tahu např: na 3 stupen' cca 75-80km tak auto pocitově škubne a motor ztratí tah. Po vymazání jede motor zase jak má, ale v podstatě na jakoukoliv rychlost ve vysokých otáčkách hodí chybu.
Jen doplním, že při zkoušení jsem čidlo dotáhnul je rukou (klíčem) a ne momentákem (neměl jsem ho v garaži) na 20Nm jak se má a nenasadil FE kryt čidla, ale v tom snad problém nebude. Rešil jste někdo podobný problém?
Mě už napadá snad jen kabeláž či špatná jednotka
Nevím už jsem z toho docela v pasti
Díky za rady.
Stále se potýkám s jednou chybou a to :
00524 snímač klepání
Žádná jiná chýba na Wagu není
Vyzkoušel jsem dvě čidla co jsem měl doma změna žádná dneska mi to nedalo vytáhl jsem čidlo ze své MPI které jezdím bez problému několik let a výsledek stejný .
Pokud motor vytočím v tahu např: na 3 stupen' cca 75-80km tak auto pocitově škubne a motor ztratí tah. Po vymazání jede motor zase jak má, ale v podstatě na jakoukoliv rychlost ve vysokých otáčkách hodí chybu.

Jen doplním, že při zkoušení jsem čidlo dotáhnul je rukou (klíčem) a ne momentákem (neměl jsem ho v garaži) na 20Nm jak se má a nenasadil FE kryt čidla, ale v tom snad problém nebude. Rešil jste někdo podobný problém?
Mě už napadá snad jen kabeláž či špatná jednotka


Nevím už jsem z toho docela v pasti

-> suri 19.05.14 17:24:28: Tak přeměřeno ventili OK

mě fávo taky jednou jede že to trhá motor ze silentů a jindy to mužeš držet na podlaze pořád a točit to co otáčkoěr stačí a nic to nedělá.... já mám podezření na nějakou součást podtlaku... ale.. fakt nevim
-> aceboss 19.05.14 17:22:02: ventilmi by som začal
-> Tomaso435: Právě že ne.
Výfuk vypadal všelijak tak jsem ho komplet vyměnil a nic tak jsem šel položku po položce a výsledek stále NEDOSTATEČNÝ
-> suri: No přiznám se že na ventily jsem nekoukal čidlo v sání jsem přehodil ted' a nic
Já už pomalu předělávám svoji feldu do pickupu kousek po kousku a zatím nic......nad tím čerpadlem ted' taky přemýšlím.
Výfuk vypadal všelijak tak jsem ho komplet vyměnil a nic tak jsem šel položku po položce a výsledek stále NEDOSTATEČNÝ
-> suri: No přiznám se že na ventily jsem nekoukal čidlo v sání jsem přehodil ted' a nic

Já už pomalu předělávám svoji feldu do pickupu kousek po kousku a zatím nic......nad tím čerpadlem ted' taky přemýšlím.
A poriadne nastaviť ventily , vybrať čidlo teploty vzadu na saní , umyť technickým benzínom , skontrolovať jeho koenktor - býva zoxidovaný - vyčistiť a napraviť piny ... o vzduchovom filtri netreba hovoriť
před výměnou toho výfuku to jelo normálně?
Pánové už déle jak 14 dní se doma drbu s pickupem. Jedná se o rok 2001 1.3 MPI 50Kw. Najeto cca 175 000 km a cca 10 000 km po rozvodech. Pořád nemohu přijít proč vůz není živý a netáhne tak jak by měl. Když to porovnám s dalšími feldami co máme doma.
Na voze bylo děláno toto.
nový komplet výfuk včetně prohlídky katu, nový olej, fitry, svíčky, klapka vyčištěná a seřízená. Výměněná lambda, čidla klepání, polohy kliky, teploty z druhého vozu bez změny. Nové brzdové a palivové trubky včetně pal. filtru, seřízen bovden klapky. Tlaky ve válcích OK a všechny stejné. Starty teplé, studené, volnoběh krása motor chytá krásně běží tiše bez známky kolísání či cukání. Ovšem během jízdy je cítit, že vůz má snahu jed(táhnout), ale jako by ho něco brzdilo někdy jede na pár sekund jak by měl, ale po cca 2-3s zase jemné cukání a snížení tahu. Ještě jedna věc např: při akceleraci jede lepé na 3/4(3/5) plynu než na plný a ze spodních otáček se relativně pomalu sbírá a zvyšuje otáčky. I po plynulé jízdě po městě pádesátku na trojku jde cítit jako by vůz ''přiskakoval vpřed a chtěl jed víc"
Další poznatek při stojícím vozidle a prošlápnutím plynu nejde tak rychle a ochotně otáček jako jiné vozy přijde mi jako by se malinko zadusil.
Spotřeba kolem 7 litrů, převodovka je obyč z bouraného combi 99.
Po připojení k PC žádná chyba.
Tak koho co napadá? Já už mám hlavu jako balon. Díky za rady.
Na voze bylo děláno toto.
nový komplet výfuk včetně prohlídky katu, nový olej, fitry, svíčky, klapka vyčištěná a seřízená. Výměněná lambda, čidla klepání, polohy kliky, teploty z druhého vozu bez změny. Nové brzdové a palivové trubky včetně pal. filtru, seřízen bovden klapky. Tlaky ve válcích OK a všechny stejné. Starty teplé, studené, volnoběh krása motor chytá krásně běží tiše bez známky kolísání či cukání. Ovšem během jízdy je cítit, že vůz má snahu jed(táhnout), ale jako by ho něco brzdilo někdy jede na pár sekund jak by měl, ale po cca 2-3s zase jemné cukání a snížení tahu. Ještě jedna věc např: při akceleraci jede lepé na 3/4(3/5) plynu než na plný a ze spodních otáček se relativně pomalu sbírá a zvyšuje otáčky. I po plynulé jízdě po městě pádesátku na trojku jde cítit jako by vůz ''přiskakoval vpřed a chtěl jed víc"
Další poznatek při stojícím vozidle a prošlápnutím plynu nejde tak rychle a ochotně otáček jako jiné vozy přijde mi jako by se malinko zadusil.
Spotřeba kolem 7 litrů, převodovka je obyč z bouraného combi 99.
Po připojení k PC žádná chyba.
Tak koho co napadá? Já už mám hlavu jako balon. Díky za rady.