skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Topení - Topí i netopí
Byl to termostat :) po výměně topí jak divá a drží 90°C
Tak jasne .. může to být i radiátor, ale to by se mi zahříval motor a po zahřátí by termostat začal přepouštět což on nedělá a teče to od začátku nastartování
Tak na tom plastovym domku termostatu je to klasická závada že se termostat rozpadne.
Ale je fakt že spoustu lidí už tu taky psalo s tim radiátorem. Že se prolomí uvnitř ta stěna mezi, a voda proudí hnet zase zpátky do hadice a ne skrz radiátor.
Zkus novej termostat a uvidíš no.
Ale je fakt že spoustu lidí už tu taky psalo s tim radiátorem. Že se prolomí uvnitř ta stěna mezi, a voda proudí hnet zase zpátky do hadice a ne skrz radiátor.
Zkus novej termostat a uvidíš no.
Přesunuto z tématu topi netopi 2 1.3mpi...
-> burnouter: Proč nový téma???? Nestačilo to přidat do jinýho už existujícího?
To že nebudou foukat obě půlky stejně je normální. Pokud je ten rozdíl ale hodně velkej, tak Tě asi čeká rozborka plaubky a vyčištění průduchů. Může tam bejt něco spadlýho či nějaká podobná pikačovina...
-> burnouter: Proč nový téma???? Nestačilo to přidat do jinýho už existujícího?
To že nebudou foukat obě půlky stejně je normální. Pokud je ten rozdíl ale hodně velkej, tak Tě asi čeká rozborka plaubky a vyčištění průduchů. Může tam bejt něco spadlýho či nějaká podobná pikačovina...
Přesunuto z tématu topi netopi 2 1.3mpi...
Nemam problem se zahratim motoru ani radiatoru ale teply vzduch mi fouka jakokdyby jen z prave poloviny tech vydechu na palubce vubec to nechapu, je to neco jako dvouzonova klima, kdyz je auto zahrate a v jizde tak po chvili zacne foukat vlazne i leva polovina ale nikdy ne jak ta leva, na miste i po zahrati neni sance na teply vzduch z obou vydechu jen z prava, zda se mi ze nekde ventylator prisava studeny vzduch nejak se v tom nevyznam, co s tim? Jak postupovat?
Nemam problem se zahratim motoru ani radiatoru ale teply vzduch mi fouka jakokdyby jen z prave poloviny tech vydechu na palubce vubec to nechapu, je to neco jako dvouzonova klima, kdyz je auto zahrate a v jizde tak po chvili zacne foukat vlazne i leva polovina ale nikdy ne jak ta leva, na miste i po zahrati neni sance na teply vzduch z obou vydechu jen z prava, zda se mi ze nekde ventylator prisava studeny vzduch nejak se v tom nevyznam, co s tim? Jak postupovat?
myschaak -> ne ne .. je to benzín 1.3 MPI RV 99 bez úprav
děkuju všem za rady .. bude to termostatem - doteď byly hadice chladné do otevření termostatu - teď sem to zkoušel a ohřívají se postupně až do sepnutí sahary - termostat je otevřený pořád
děkuju všem za rady .. bude to termostatem - doteď byly hadice chladné do otevření termostatu - teď sem to zkoušel a ohřívají se postupně až do sepnutí sahary - termostat je otevřený pořád
Kluci bude to termostatem - hadice se otepluje postupně od startu motoru až do sepnutí ventilátoru na sahaře - termostat je buď pořád pootevřený nebo je pořád otevřený naplno - kapalina letí celým okruhem a nestíhá zahřívat motor ani topení - při přidání plynu se kapalina protočí oběhem a proto to hřeje .. bude to termostatem ..
-> FanATIk: máš tam lpg?
-> FanATIk: I při 80°C musí felda topit jako zběsilá a to i na volnoběh... Po hromadě pokusů se vším možným (včetně výměny nový chladící kapaliny za jinej druh, několika rozborek topení a podobnejch kravin) jsem dospěl k výměně radiátoru za jinej a od tý doby to topí jak má. Netopilo. přepojil jsem hadice. Netopilo. Vše vyčištěno. Novej (replikovej) radiátor. Netopilo. Znovu vše rozebráno, zkontrolováno. Novej termostat... Netopilo. Jak ty píšeš - od 3000 to bylo trochu teplý. Dal jsem jinej radiátor a hle - topí. :-)
EDIT: viz: skoda-virt.cz/cz/.../7414 -stepan-fun-forman - datumy: 6.12.2010, 25.12.2012... Co bylo mezi, to jsem radši nepsal, ale jeden zdejší člen (bohužel sem už moc nechodí) by mohl potvrdit. Ví jak jsem byl vzteklej, když jsem to topení vyndaval asi po osmý...
EDIT: viz: skoda-virt.cz/cz/.../7414 -stepan-fun-forman - datumy: 6.12.2010, 25.12.2012... Co bylo mezi, to jsem radši nepsal, ale jeden zdejší člen (bohužel sem už moc nechodí) by mohl potvrdit. Ví jak jsem byl vzteklej, když jsem to topení vyndaval asi po osmý...
-> FanATIk: Kolik km jezdis kdy sledujes tu teplotu? musi ohrat motor na 90 a musi na rucice byt i videt jak se otevre termostat. Pokud tomu tak neni tak zacni vymenou / testem termostatu. POZOR az to budes skladat vyndej cidlo teploty vody a lej napln aby se odvzdusnil okruh v motoru!! PAk muze sdal resit pripadny problem. Je klidne i mozne ze dalsi problem bude v topeni apod.
V radiátoru bych problém neviděl, když se hřeje motor jenom na 70-80°C - to by se zahřál na 90 ale netopilo to kvůli zanesenému radiátoru ne ?
-> FanATIk: Namontuj novej ORIGINÁLNÍ radiátor a máš problém vyřešenej. ;-)
Zdravím všechny ..
Tak sem narazil na problém .. z ničeho nic mi začalo blbnout topení ..
Jedná se o Felicii 1.3 MPI z roku 99
Auto při volnoběhu skoro netopí - ovšem hadice k radiatoru se zahřívají
Teplota vzduchu se zvyšuje úměrně s otáčkama - pořádně topí až od 3 tis
v Expanzce ani chladící kapalině ani známka po oleji apod.. žádná emulze nic ..
olej neubývá ani v něm není chladička
připadně mi jakoby termostat nechal točit vodu pořád dokola celého oběhu a tím pádem nezahříval pořádně ani motor ani radiátor
Nevíte čím by to mohlo být ?
Z výfuku mi nejde nějak extra bílý dým - při studeném motoru ano - při teplém nikoliv
Motor mi hlási max teplotu 70-80°C - na 90 se nechce ručička vyšplhat, ale motor je horký jakoby měl normální provozní teplotu
Hledal sem na foru, ale přímo tento problém sem nikde nenašel.
Tipuju to na špatné čidlo teploty nebo na termostat, ale raději si nechám poradit od zkušenějších ..
Děkuju za jakoukoliv odpověď
Tak sem narazil na problém .. z ničeho nic mi začalo blbnout topení ..
Jedná se o Felicii 1.3 MPI z roku 99
Auto při volnoběhu skoro netopí - ovšem hadice k radiatoru se zahřívají
Teplota vzduchu se zvyšuje úměrně s otáčkama - pořádně topí až od 3 tis
v Expanzce ani chladící kapalině ani známka po oleji apod.. žádná emulze nic ..
olej neubývá ani v něm není chladička
připadně mi jakoby termostat nechal točit vodu pořád dokola celého oběhu a tím pádem nezahříval pořádně ani motor ani radiátor
Nevíte čím by to mohlo být ?
Z výfuku mi nejde nějak extra bílý dým - při studeném motoru ano - při teplém nikoliv
Motor mi hlási max teplotu 70-80°C - na 90 se nechce ručička vyšplhat, ale motor je horký jakoby měl normální provozní teplotu
Hledal sem na foru, ale přímo tento problém sem nikde nenašel.
Tipuju to na špatné čidlo teploty nebo na termostat, ale raději si nechám poradit od zkušenějších ..
Děkuju za jakoukoliv odpověď