
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Smyčka termosytiče
Super. Tak to jsem rád. 

-> Gregy: Hlásím, že na mém taktéž sedí..

-> Gregy: Ahoj, rád bych se zeptal jestli se náhodou neplánuje opakovaná sériová výroba dalších kusů, popřípadě jestli něco z té luxusní bižuterie ještě nezůstalo. Předpokládám že spíš ne, ale co kdyby náhodou.
Díky za info.

:-) Díky pánové. Je to čet ji vidět na vašich výstavních místech. Ale dozfám, že půjdou taky časem do motoru :-) Tam je jejich pravé místo :-)
Taky jsem jí zatím neuklidil do garáže ale mám jí vystavenou nad stolem hned vedle nového MB karburátoru s termosytičem 

-> Bukaj: / -> j_j: / -> Gregy: Opravdu paráda, smyčku jsem vyzvedával včera a přesně jsem si říkal, že namontovat na auto je něco takového škoda montovat
.

Pánové mnohokráte děkuji.
Jsem rád, že se moje práce líbí.

-> Jozka: -> j_j:
Máte pravdu, je to naprostá paráda - mám dvě nové originál smyčky a rozhodně se těmto "druhovýrobním" nevyrovnají ani co do vzhledu, ani kvality zpracování
Máte pravdu, je to naprostá paráda - mám dvě nové originál smyčky a rozhodně se těmto "druhovýrobním" nevyrovnají ani co do vzhledu, ani kvality zpracování

Tímto bych chtěl poděkovat Gregymu za super práci, jeho smyčku je pomalu škoda dávat na auto - vypadá jak šperk.
Zdarec po delší době.
Konečně mám zase trochu času. Takže aktuální pořadí zájemců je následující:
1) Jozka
2) J-J
3) Dragon-cb-cz
4) Saskyn2
Bohužel víc smyček se v tomhle kole neudělalo. Takže platí pořád zájem? Cena by byla 150,- za kus plus poštovný. Jozka (neb mi poslal šroubení) to má za 100,- i s poštovným.
Kdyžtak se ozvěte do SZ jak to vidíte atd.
Zatím zdarec.
Konečně mám zase trochu času. Takže aktuální pořadí zájemců je následující:
1) Jozka
2) J-J
3) Dragon-cb-cz
4) Saskyn2
Bohužel víc smyček se v tomhle kole neudělalo. Takže platí pořád zájem? Cena by byla 150,- za kus plus poštovný. Jozka (neb mi poslal šroubení) to má za 100,- i s poštovným.
Kdyžtak se ozvěte do SZ jak to vidíte atd.
Zatím zdarec.
-> Gregy: Sakra to je paráda 

-> Gregy: No fakt jako nový..
. Nebo spíš lepší..

-> j_j: Díky. Díky. Teď jak bude čas projdu tohle vlákno a mrknu kdo to všechno chtěl. Na všechny asi nebude. Jednu si nechám a zbytek pošlu do světa.
-> Gregy: tohle je opravdu nádhera. 

Tadááááá. Tak pánové koukejte a slintejte
Poniklováno a konečně hotovo...

Táák smyčky jsou zadány do galvanovny. To týdne by měly být hotové s vrstvou niklu do 0,015 mm
-> Gregy: Pěkné pěkné.. taky jsem si vzpomněl, tuším v sobotu - našel jsem v garáži měděnou trubičku vhodnou na propojení.. být tak o 20 - 30 mm delší, vyšla by na obě větve
.

-> Gregy: Zrovna včera jsem si říkal, že musím pohledat jestli je nějaký progres. Vypadá to krásně kolego 

Nazdar všem. Tak jsem se ke smyčkám po určité době zase dostal a podařilo se spájet 5 kousků. Přikládám foto. Teď musím zajistit niklování a už to bude hotovson. 

-> Gregy: Páráda.
-> Gregy: OK.
-> Gregy: Dnes zabalím, zítra se vydají na cestu..
-> Jozka: To by šlo. Vidíš. To mě, troubu, nenapadlo. Pisni mi to pls do SZ. Já ti napíšu adresu.
-> Gregy: Nebo ti je můžu poslat a můžeš nechat stáhnout pro všechny



To vypadá dost dobře. Jestli to klapne, zejtra zajedu u nás do firmy, kde montujou LPG a zkusím nakoupit. Pak to na soustruhu stáhnu na délku těch původních a mělo by to být ono na 100% 

-> Bukaj: To vibruje celý i s hlavou v jednom rytmu..
. Navíc jsem to utahoval jen velice lehce, abych nestrhl prsýnku hrany - ale beru v potaz..
.



-> Jozka:
No, dva a půl závitu v zinkohliníku, kam se přenášej trubičkou vibrace z výfukových parohů asi nebude to pravé ořechové
No, dva a půl závitu v zinkohliníku, kam se přenášej trubičkou vibrace z výfukových parohů asi nebude to pravé ořechové

-> Bukaj: Jsi byl o 6 Kč úspěšnější
(je to ze servisu). Zatím jsem zkoušel jen tak letmo, ale zašroubování se zdálo být asi 2 + půl závitu, což mě by stačilo- ale při realizaci skouknu důkladněji.
Jinak jsem vzal nějaký navíc a můžu i dokoupit..

Jinak jsem vzal nějaký navíc a můžu i dokoupit..
-> Jozka:
Já je kupoval asi před rokem v Autogas Coubal, ty mosazné prstýnky za 6 Kč/ks a ty šrouby asi za 15 kč/ks
Ale ty prstýnky je potřeba zkrátit - aby šroub nedržel jen za kraj závitu...
Já je kupoval asi před rokem v Autogas Coubal, ty mosazné prstýnky za 6 Kč/ks a ty šrouby asi za 15 kč/ks

Ale ty prstýnky je potřeba zkrátit - aby šroub nedržel jen za kraj závitu...
.. ale fungujou dokonale. Kus za 27 kč, původ asi 1203 Desta LPG.
Tak další info: dnes jsem sehnal stříbrnou pájku. Postupuje to teď hodně pomalu. V práci toho je teď hafo jak sviňa tak to trocha vázne...

-> Gregy:
A to jsou zas chvíle, kdy se mi po něm nestýská..


Tak další postup. Krátké trubičky jsou hotové. Musely se stočit z plného matroše, neb nebyla vhodná trubka. Teď se výroba trochu zastaví neb příští týden valím na sližebku a tenhle tejden máme hafo práce s chystáním se na ni. Tak pokud neumrznu, tak se pak ozvu jak pokračuju. MB zdar.
-> Gregy: Tekutý platidla a protislužby.. tohle jsou chvíle, kdy se mi stýská po výrobním procesu..



-> Gregy:
Aha, tak to je dobrá cena :)
Aha, tak to je dobrá cena :)
-> Bukaj: Originál byl pájený mosazí kvůli úspoře ceny. Bych řekl já. Stříbro jíp zateče a líp spojí. Je to nerez a obyč ocel což se mosazí pájí blbě. Ve výkresu, kerý je taky někde dole je taky napsáno pájeno stříbrem a pak přeškrtnuto na mosaz. Myslím, že v době komančů, kdy se hlídal každý nerez plíšek to byla jen otázka úspory strategického kovu.
Na kolik mě to vyjde nevím. Zatím to byla flaška slivovice a vína
Na kolik mě to vyjde nevím. Zatím to byla flaška slivovice a vína

-> Gregy:
A na kolik Tě tak vyjde výroba jedné smyčky? Aspoň cca...
A originál byl pájen mosazí, ne stříbrem, pokud vím. Je nějaká výhoda stříbra proti mosazi?
A na kolik Tě tak vyjde výroba jedné smyčky? Aspoň cca...
A originál byl pájen mosazí, ne stříbrem, pokud vím. Je nějaká výhoda stříbra proti mosazi?
Tak je tu po čase opět další postup a jsem blíže termosmyčce. Jen horní krátké trubičky se budou muset udělat nové. Mají moc velký vnitřní průměr.
-> Gregy: super ! 

Tak jsou hotové i příruby na termosmyčku :-) Nemám foto ale jsou :-) Takže už jen ty krátké trubičky a de se pájet stříbrem 

-> Gregy:
Pěkné, pěkné :)
O Olinovi vím, že to má, ale nechci nikomu rozebírat auto...
Spíš někdo, kdo je ve fázi rozborky, jako já a má ty trubičky na dvoukarburaci, nebo je má doma jako náhradní...
Ale to asi bude oříšek, vzhledem k počtu dochovaných dvoukarburátorů s původním termosytičem (vím o třech, dva po renovaci a jeden renovaci nepotřebuje). Takže asi nezbyde, než si to nějak naohybat na motoru sám jen dle fotek...
Asi před rokem na Techwebu prodával nějaký Slovák motor z MBG/MBX i se sáním a karburátorama a byla tam i smyčka termosytiče s jednou trubičkou. Ten inzerát byl i tady na Virtu, ale chtěl za docela hnusnej motor docela dost peněz (v přepočtu asi 10 000Kč) a číslo na bloku bylo přeražené - asi motor z auta, ukradeného někdy v osmdesátých letech...
Jinak jsem trubičky na dvoukarb viděl jen na funkčních motorech, jako díl nikdy.
Pěkné, pěkné :)
O Olinovi vím, že to má, ale nechci nikomu rozebírat auto...

Spíš někdo, kdo je ve fázi rozborky, jako já a má ty trubičky na dvoukarburaci, nebo je má doma jako náhradní...
Ale to asi bude oříšek, vzhledem k počtu dochovaných dvoukarburátorů s původním termosytičem (vím o třech, dva po renovaci a jeden renovaci nepotřebuje). Takže asi nezbyde, než si to nějak naohybat na motoru sám jen dle fotek...

Asi před rokem na Techwebu prodával nějaký Slovák motor z MBG/MBX i se sáním a karburátorama a byla tam i smyčka termosytiče s jednou trubičkou. Ten inzerát byl i tady na Virtu, ale chtěl za docela hnusnej motor docela dost peněz (v přepočtu asi 10 000Kč) a číslo na bloku bylo přeražené - asi motor z auta, ukradeného někdy v osmdesátých letech...

Tak pánové, už se nám to rýsuje. Jsou ohnuté trubičky a chystají se příruby. Bohužel jich je jen 5 což je špatná zpráva pro Osminohýho :-(. Takže zase kousek blíž k termosmyčce.
-> Bukaj: Ach tak. Tak to bohužel už vůbec. Kdo to má tak Olin s tím svým MBG s bílou střechou. Tak třeba by pomohl.