Grafy motorů

prohledat
2177 příspěvků (zobrazeno 801 až 850) od 28.10.2011 do 31.05.2024, založil/a Šediváček
řadit dle data
13:23:13
23.10.2019
Čokin
-> Petr Urban: To též bych mohl říct já o tobě stěmi pomluvami, tak se uklidní. Za ty sračky co píšeš o nás na FB, taky asi trochu mindrak, že. To že je podle tebe někdo dráhy je snad přínos pro tebe ne? Když to děláš za náklad a neumíš si to spočítat je tvoje věc. S takovou se, ale nikdy od fotra z toho sklepa nevymotáš. Zameť si nejdřív před svým prahem než si začneš brát do huby ostatní. U nás, taky končí hodně tvých zákazníků a nemají na tvůj přístup vlídného slova, to nemluvím o jednom top závodním týmu, kde je tvé příjmení sprosté slovo. Za ty kecy o nás a mě se mi radši vyhni nebo si nebudu brát servitky až se někde potkáme.
18:47:54
22.10.2019
Petr Urban
-> Šediváček: Mě ta tuningová soutěživost je už docela jedno... Ale tomu vašemu Vénovi musím hodně ležet v žaludku, protože kdo k němu přijede, tak mě zmiňuje a pomlouvá, ale že pak lidem nechává nesmysli v motorech za nesmyslný peníze a už potřetí jsem viděl v karburátoru rovný hrubý díry místo tvaru difuzoru a o 1mm menší díry než za který lidi platily, polovina jeho deklarovaných áčko úprav tam ani nebyla nebo že jsou tam trysky že v určitých chvílích je motor přelitý a jindy by uhořel a nechá si za to zaplatit 2x tolik...Když má máslo na hlavě, neměl by být trochu pokornější nemyslíš... Tak ať se lehce uklidní a stará se jen o sebe prosím že slušně vyřizuji... Jinak začnu ty fotky a realitu jeho nabubřelosti dávat v plac...
06:39:44
22.10.2019
Bery
Když 2 dělají totéž, není to vždy totéž4
23:32:42
21.10.2019
Šediváček
-> Petr Urban 21.10.19 17:04:39: Nebo to bylo tím že spolupracuji s Vénou z OHVRacing. Ale aspoň máme porovnání s ostatními z okolí. Když už máme všichni 8kanalové hlavy a 280 vačky. Výkony tedy rozdílný.
17:04:39
21.10.2019
Petr Urban
-> Šediváček: protože si to napsal úplně jinak a bez paádných objektivních argumentů, tak se nediv.
20:21:35
20.10.2019
Šediváček
Koukám jak se to tu pěkně rozjelo. Ale nějak mi to připomíná, to když jsem dal graf s menšími hodnotamy, než předtím. Myslím ,,jede to líp ale má to míň koní,, jak jsem i psal o 2 valcich misto jednoho. Ale odezva byla dost jiná.
12:41:05
20.10.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
11:39:38
20.10.2019
darabos
-> Tuner#2: my sa bavime o street dyno.
11:18:22
20.10.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MOLSO 20.10.19 10:25:59: vždyť to jde uložit jako a pojmenovat si to. Program mě sem tam taky spadne, ale nic hrozného.
10:58:58
20.10.2019
darabos
-> MOLSO: jj, mam rozrobené, ukladanie setupov, a tiež meraní, a hlavne nech to nepadá, ako zrela hruška v krupobití...
10:25:59
20.10.2019
MOLSO
-> darabos: velice vitana by bola funkcia ulozenia nastavenia parametrov 3 vzdy po pade programu a restarte to pracne prepisovat .... 40
09:28:53
18.10.2019
darabos
-> Marty227: mozno len nemas dostatocnu predstavivost 3
09:26:53
18.10.2019
darabos
-> MOLSO: JJ, tak nejak, ked si najdem par hodin, tak to kuknem a trosilinku to poupracem, len potrebujem skodovku na testovanie. Aha, aku fajnovu zamienku som nasiel na kupu dalsej skodovky 1
22:48:37
17.10.2019
MOLSO
-> Marty227: tam minutu merias a potom polhodinu hladas krivku cez smooth factor 3 3 3



pravda s poslednou verziou SM controlu to ma vacsi sklon k padaniu celeho programu ....



Napr Šporhelt som namenral az na nejaky siesty pokus .... absolutne hodnoty nie su podstatne, ale priebeh by mal zodpovedat 1
zvětšit Grafy motorů - obrázek od MOLSO vložen 17.10.2019 22:48:37
21:35:42
17.10.2019
Marty227
-> darabos: ja som toto skúšal a kreslilo mi to všeličo len nič čo by sa podobalo na krivku 3 3
20:41:46
17.10.2019
MVM
-> Tuner#2: Tak ono je to tak i na ty válcový brzdě - tam zase roztacis hmotnost těch válců z počátečních do konečných otáček. Protože primárně každá brzda změří jen točivý moment a program to podle korekcí přepočítá na výkon a dá do tabulky nebo grafů..4
upraveno 1x, naposled 17.10.2019 20:42:31
19:42:33
17.10.2019
darabos
-> Tuner#2: presne, idealne na dvojku, alebo trojku.
19:37:53
17.10.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> darabos 17.10.19 19:29:23: Jo klidně pošli, uvidíme co to udělá. Stačí jen noťas píchlej na jednotku a ono to podle zrychlení (jak "vyletí rychle otáčky") něco vygeneruje ze zadaných hodnot?
19:29:23
17.10.2019
darabos
a potom to dačo vypľuje sem, alebo nie 3
zvětšit Grafy motorů - obrázek od darabos vložen 17.10.2019 19:29:23
19:27:43
17.10.2019
darabos
-> Tuner#2: inak dávnejšie som začal kodit street dyno do programu, môžem Ti poslať potom verziu, kde je povolená a môžeš to vyskúšať, či sedí krivka. Bohužiaľ je to taká alfa verzia, holt málo času.

Naťukáš parametre, spravíš beh ideálne na rovnej ceste :)
zvětšit Grafy motorů - obrázek od darabos vložen 17.10.2019 19:27:43
18:32:18
17.10.2019
Tom Troll
-> MVM: Uznávám chzbu, zmatlal jsem do marmelády to nepravý a napsal to narychlo bez zamyšlení v afekci z jinejch věcí. Myslel jsem to jinak ale to je v tomhle momentě na moc dlouhý OT rozpisování na jiný téma a jindy.

-> pavucina: Údaj je správnej, a asi jsem nabral moc nepodložený pedantičnosti ve škole. 8

-> HASTRMAN-TATRMAN: Hele, ale taky se rád nechám opravit. 4
11:56:21
17.10.2019
radekp
-> Tuner#2: nějak jsem nepostřehl, jakou konfiguraci stavěl. Každopádně palec hore oběma!

-> T: se těším, jestli mě někdy svezeš...
11:13:29
17.10.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> kpt.Budha 17.10.19 10:35:08: to už je skoro horší poměr výkon/váha než měla Sabina u toho Tranzitu ne? 3
10:35:08
17.10.2019
kpt.Budha
-> Tuner#2: Třeba bylo špatně to minulé měření, takže vlastně pod deset s 52kW 5
10:16:00
17.10.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> kpt.Budha 17.10.19 06:53:00: takhle to vlastně zní dobře co? 1 Bohužel to bylo loni a to tam byla jiná vačka a zapalování a mělo to 68kW: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../037_2015-12- 28_21-07-47_39.jpg



3 jak říkám, je tam něco blbě a ty absolutní hodnoty jsou mimo, protože auto je rychlejší.
07:54:49
17.10.2019
HASTRMAN-TATRMAN
-> Tom Troll 16.10.19 21:06:07: me zase, Tom Trolle, uprimne sere, kdyz nekdo neustale druhe o necem poucuje a pritom o dane veci zjevne vi prd a pravdu nema nikdy - at uz tady, o Feldich klimatizacich anebo kdekoliv jinde.
06:53:00
17.10.2019
kpt.Budha
-> Tuner#2: Já myslím, že dobrý, kolik lidí může říct, že má Nürburgring pod deset s jen tak tak 60kW? 1

Pardon za mou vsuvku do odborné debaty 6
06:48:05
17.10.2019
-> pavucina: ti dám spatlanej, to řeknu Milanovi 3

jak už jsem psal, jsem spokojenej,ale otázka, jestli jeto tak namotorovaný nebo jestli je to díky tomu, že jsme před tím měl v podstatě sériovou 130 3
23:15:42
16.10.2019
pavucina
-> Dušan: Dovolím si citovat (ať to nemusím psát)



"Mezi hlavní výhody měření výkonu naválcové zkušebně je, že probíhábez demontáže motoru. Je to velice úsporné, rychlé a ekonomické.Naměřený výkon je však ovlivněn odporem převodového ústrojí, rotační hmotou kol a dalšími prvky, které jsou k motoru připojeny.

Ztrátový výkon změříme na válcové zkušebně. Jedna zmetodjak ztrátový výkon měřit je založena na samovolným zpomalením (doběhu).Metoda probíhá při vypnuté spojce. "



Tim mame vyreseno, ze i kdyby se tam tocili 4 valce tak ztratový výkon, tím ze se tam toci vice lozisek mame vyresenej.



Jelikož dle stránek umí měřit i statiku, tak ty valce jsou "brzdeny", to znamená, že jak to dle videa měřili, tak mají nastavenou rampu, po který se zvyšujou otáčky válce, tudíž mají více hodnot v jednotlivých otačkách... Me třeba favorita merili na rampe, kdy od začátku mereni do omezovace to bylo 45s.
22:59:31
16.10.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Dušan 16.10.19 22:49:15: Tak ještě loni jsme jeli s Vrbou časy +/- stejné, já mezi tím motor vylágroval a pochybuju, že jeho se tak pohoršil. I absolutní časy na sprintu mám o 1 - 1,5 vteřiny lepší než jsem míval.



Co se týče brzdy, je to celé divné, údajně je to spojené kardankou, dřív si totiž ten jeden válec i přibržďovali při doběhu, teď to musí nechat úplně samovolně zpomalit, což by ale mělo určit ty ztráty v hnaném ústrojí jak auta, tak snad i tý brzdy (druhého válce), ale to je právě ta otázka...
upraveno 1x, naposled 16.10.2019 23:12:03
22:49:15
16.10.2019
Dušan
-> Tuner#2: Vrbův motor bych sem netahal. Ten je rád, že ještě jezdí a období kdy motor před smrtí jezdí nejlíp už má taky za sebou.



Je mi divný, že jste roztáčeli i druhej válec. Snad si s tím poradil sw, protože tam museli být ztráty. Podle mýho nezkušenýho odhadu tam každýmu chybí do 15k.



Celkově se ten válec roztáčí hrozně dlouho.
upraveno 1x, naposled 16.10.2019 22:50:47
21:55:13
16.10.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> pavucina 16.10.19 21:49:06: Však podívej se sem. -> Tuner#2 - zrušená registrace 15.10.19 23:15:56:



Třeba Vrba s 1,4 na 15" kolech je o dvě vteřiny horší a to jsem jel jen jednou ne zcela dobrou jízdu a pak lehla převodovka. A takových srovnání mám víc, nota bene slova kamaráda s tím RSem. Prostě oproti loňsku jede auto zcela jinak/lépe.
21:49:06
16.10.2019
pavucina
-> Tom Troll: Doby kdy jsem tu presvedcoval lidi, aby upustili od zastarych myslenek a zkusili se podivat co se pouziva jinde ve svete, teda v jinem nez skodovackem svete, jsou uz davno pryc (=prestal jsem to delat tak v roce 2012).

Nechci se ti vysmivat nebo neco, jenom proste chci znat dve veci. Skutecne jsi narozenej 1999, a proc jsi napsal, ze klepani je lidove oznaceni( kde beres takovouhle jistotu) ?



Abych nebyl offtopic

-> T: Jako na to co je to za motor tak nejak spatlanej tak docela kul a na tech pidi koleckach a kraty predovoce to musi fakt docela chodit.



-> Tuner#2: Musim rict, ze jsem zklaman, a zaslouzilo by si to teda vic koni. Nebo to spis obshluha dost pokazila... No nebo mas o zub spatne rozvody 3
21:46:58
16.10.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
2019 Dyno test - Škoda 136L/A by Tuner#2
21:46:03
16.10.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
2019 Dyno test - Škoda 110R by Tecko
21:20:40
16.10.2019
MVM
-> Tom Troll 16.10.19 21:06:07: Samozápaly vznikají náhodně od horkých hran,karbonu nebo třeba přehřáté svíčky, a jsou neřízený/nahodilý. Detonační hoření je 10x rychlejší než běžný hoření směsi s řízeným zážehem a jeho projev je "klepání" a vznikne až následně po (předčasným) řízeným zážehu ! Není to to samý. Právě proto sem dal Petr to video níže .. 4
21:16:49
16.10.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 16.10.19 06:23:06: nebudu opakovat to co jsem psal, myslím, že Petr to vystihnul přesně a opět to píšeš zbytečně moc tvrdě a bereš to moc profi, ale zvykám si 5



-> Petr Urban 16.10.19 07:39:59: je to nesmysl, auto jede zcela jinak a s motorem jsem spokojen, těžko tam může být méně než bylo. 4 Jinak jak jsi psal, optimalizoval jsem více věcí a když zavřeme oči nad absolutní hodnotou výkonu/krouťáku, tak si myslím, že motor má hezký průběh.



-> darabos 16.10.19 12:34:08: 3



-> radekp 16.10.19 14:13:30: Tak bylo by smutné, kdyby neměl... Když vezmu v čem má navrch, tak 1397ccm vs. 1289ccm, udělaná hlava, větší ventily, KP pomalu o 1,5:1 více než mám já, motorkarbce. Pravda asi horší výfuk, ale jinak ve všem má navrch 4
21:10:45
16.10.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Tom Troll 16.10.19 21:06:07: řekl bych, že zbytečně slovíčkaříte, běžně se prodává čídlo klepání na blok...
21:09:51
16.10.2019
dragon_cb_cz
-> Tom Troll: Řekl bych spíš, že čistě lidové je "klepání ventilů" (protože s ventilama to nic společného nemá), ale "klepání" samo o sobě až tak špatně není - resp. nevím jak v češtině, ale v angličtině se "knock" používá naprosto běžně (i odborně).
21:06:07
16.10.2019
Tom Troll
-> pavucina: Detonace aneb samozápaly jsou naprosto správnej a odbornej termín pro použití...



Klepání je čistě lidový.



Upřímě mě to sere, když někdo řekne že mu klepe motor tak se normálně bere že je přidřenej, ale ono ne . 19
20:50:07
16.10.2019
pavucina
-> Petr Urban: Nevím jak to napsat, aby tě to neurazilo... Používej spravný výraz klepání...

Pekne dlouho jsem detonaci neslyšel, tak me to lehce tahá za uši. 4 Proto ta reakce.. vysvetleni co proc a kdy je v mém případě zbytečná snaha...



Jen pro zajímavost, jake budes pouzivat jednotky pro vstrikovani ? Klidne do SZ...

upraveno 2x, naposled 16.10.2019 20:53:40
17:05:34
16.10.2019
Petr Urban
-> Bery: mé práce ? 1 1



detonation - klepání :
[EN] Knocking and Pre-Ignition


Velmi by jste se někteří divili kdo všechno s renomovaných úpravců i těch nás "garážníků" absolutně postrádá vědomí o tom v jakých režimech jízdy a podmínkách má být jaký předstih, tvar spal., velikost komprese, bohatost atd. aby detonace nenastávali a vidívám polovinu motorů s nějakými destrukcemi zaviněné právě jen jejich nesprávným nastavením.
upraveno 1x, naposled 16.10.2019 17:08:42
16:48:48
16.10.2019
Bery
k tomu ladění- byl jsem svědkem rozdilu výkonu o cca 30% po měření a směrem nahoru to rostlo;-) cca 4 hodiny práce mezi tím.
16:45:53
16.10.2019
Petr Urban
-> pavucina: Už mám doma jednotky na vstřiky, klapky, všechny snímače, perfektní vstřiky s perfektním rozprachem, vlastní veliké trumpety, vše potřebné a zrovna s tím začínám a už mám dělat tři vstřikové motory- rally, autocross, vrchy na SK scénu. Sbíral jsem info 2 roky a chci to hned od prvopočátku dělat na co nejvyšší úrovni, nespokojím se s průměrem a tomu předchází taky porozumění dané věci, nejen ... hele tak to zkusím - to není můj styl, tak to dělají jiní, nabízí i zde a nemají ani páru co dělají, výsledky práce tomu odpovídají.

Nechápu otázku s detonacemi. Já se přece snažím všemožně tomu předcházet, ale stačí komukoliv nedodržení provozních podmínek, teplot, oktanového čísla atd. a mohou v určitých ikriminovaných otáčkách a podmínkách nastat, velmi vážně však veškeré lidi varuji. Jsou pak písty, které to moc nesnáší ani krátkodobě, např. i fabiové, naopak fav./fel. těžké kopyto píst toho vydrží fůru. Vždy však hrozí poškození min. těsnění pod hlavou. Prakticky jsem nabyl přesvědčení po letech, že těsnění pod hlavou foukne pouze špatným set up předstihu a bohatosti, beru však za samozřejmost přesné přesahy minimálně dle hodnot dílenské příručky Felicia, dělám si však jiné k různým druhům těsnění, jejich výšek atd.

Detonování motoru je jedna z nejhorších věcí vůbec a na nových i moderně řízených turbomotorech je to také problémem, ale zvláště když prodejci nejsou kvalitně vyškoleni k tomu, aby zákazníky poučovali-přesvědčovali aby nevěřili ukazateli přeřazení, že nemají benzínové turbomotry tahat z nízkých ot. pod větším plynem viz :

www.autoforum.cz/zivot-ri dice/motory-modernich-aut- nejvic-nici-zachazeni-kter e-lide-povazuji-za-citlive
15:57:27
16.10.2019
já jsem tam jel jenom si to změřit pro zajímavost, nic víc....pocitově jsem spokojenej, tedy aby ne, když tam teď byl sériovej 5-ti kanál 3

Každopádně nějaké ladění by určitě nebylo na škodu, bohužel jsem na tom s časem letos, jak jsem.....ale nabídka od Petra trvá doufám a pokud na to bude čas, tak si rád udělám výlet....

Jenom jsem byl překvapen z hodnot, vzhledem k tomu, kolik už tam bylo škodovek



-> radekp: měl bych mít s novým motorem 4
14:13:30
16.10.2019
radekp
-> darabos: nový challenge virtu kdo bude mít nižší výkon?



Takže T má vyšší výkon než Honza?
12:34:08
16.10.2019
darabos
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.10.19 21:01:03: zaujímavé, neva prehodis to na 4-klapku so vstrekovanim a bude zase o 10 menej 1
10:48:53
16.10.2019
pavucina
-> Petr Urban: (jen pro zajímavost) Ladis i vstrikování nebo se porad patlas jenom s karburátorama ?



A ty v motoru máš detonace ?
07:39:59
16.10.2019
Petr Urban
-> Tuner#2: Ano co poposuješ přesně sedí k mým doměnkám... Lidský faktor obsluhy a sem rád že jsi to právě zažil... Špatnou obsluhu(vše je o lidech) a že si tam něco zkusil ladit nebylo to ode mně myšleno osobně, ale pro všechny... na co je hlavně ta brzda dobrá a MVM říká také maličko ostřeji, co si myslím také. Když jsem se zaměřil na hodnoty Nm a vím, že vačka díky úhlu i zdvihu dostane do válce více vzduchu (logická fyzika), že jsme řešili set up trysek a máš program zapal..."Tedy došlo k několika zlepšením krom tlaku ve válci, není možné(pokud motor nevydechl) mít o tolik horší hodnoty, ztrácí se jen plácnu cca 15Nm v celém pásmu stejně, což opravdu vidím na nepřesnost při nastavování hodnot v brzdě.



Tecko mohl během 5min. pohnout pulznim rotorem a zvysit nebo snizit predstih, průběh křivky je však správně, mohl ji tím posouvat víš či níž a porovmat grafy, mohl volat... Hele Ahoj, jsem tady a je to tak a tak. Mohu bez problémů poslat jen set up nastavení pro funkci a předstih si může dělat jaký chce každý sám, ale varuji, ve většině přípádů to hrozí detonacemi a snažím se destrukcím těsnění, pístů atd. vyvarovat.... Navíc je dobrým zvykem a lidi to ví, že když je někdo ke mně slušný a volá např. že pojede nebo je na brzde a ma ode mne věci, poradím mu co vím a co je v jeho možnostech zásahu, aby motor jel co nejlépe. Prakticky jak jsem psal Teckovi, muselo by nastat hodně k sobě nesedících věcí, aby motor z jeho set up jel takto "málo"



S Molsem navíc s Fabii hlavou ode mne a sedrem kde místo tvaru dif. byli dvě velké rovné díry na litinový svod jsme na valcovce Maha právě s obsluhou která o ní vi první poslední i o měření samotném, naměřili 110HP, snad je to tu i níže. Motor měl pěknou vačku, hlavu a velký tlak ve válci, lambda i předstih seděl jak má, s ohledem k fungování motoru k sobě základní věci pasovali, až na ten karb., ale jelo to.



Jsem rád že tu jak vždy neprobíhají hejty, ale normální bavení se o faktech s argumenty a budu jen rád pokud tomu tak zůstane.
upraveno 2x, naposled 16.10.2019 07:58:25
06:23:06
16.10.2019
MVM
-> Tuner#2: Vidím že to měření snažíš obhájit, přiznáváš vědomě nedostatky na motoru, i ne zcela plnou důvěru v obsluhu i samotné měření. Dle mýho názoru by takovýto starý mechanicky řízený motor s karburací, navíc neseriový, měl měřit odborník a ne jen "obsluha". Jak píše Petr- valcovka je diagnostický přístroj, který primárně umožňuje zatěžovat celé hnací ústrojí, a sledovat chování motoru a jeho hodnoty. Samozřejmě s tím souvisí i možnost měření snejakou přesností. Není to slovičkaření,ale tim,že vše souvisí se vším, jsi možná hlavu zbytečně nesundal,ale stejně tak zbytečně jsi instaloval vačku (když se na to podíváš technicky). Podle mě je taky návštěva brzdy bez naměření bohatosti,a ostatních možných hodnot které jsou na místě dostupné - lehce vyhozené peníze. Jediné co lze sledovat je průběh toho grafu..
Extreme Tyres