prva sviecka je krapanek tmavsia...neviem preco ale vôbec to neriesim..tieto sviecky maju najazdene tak do 100km a jazdia v kratkych intervaoch takze sa nestihnu poriadne vypalit...inac mam kusok bohatsiu zmes...120kovy karbik je zatial najlepsi aky som skusal...mam dif 23/25 a ide to vyborne
sviecky BERU ultra 14F-8DU4 ktore su zatial najlepsie ake som skusil:)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Svíčky-dotaz
prohledat
39 příspěvků (zobrazeno 1 až 39) od 22.12.2009 do 24.12.2009, založil/a Mantrabeach
-> Mantrabeach: stekly.wz.cz/svicky.html
-> Mantrabeach: bohate jak svona..ale ked si mal motor na sytici a pak si vybral sviecky tak by to mal byt len taky povlak..skus ho trochu zotriet..ekd pod tym budu tehlove tak je to OK..pofotim moje sviecky
-> Jarda/felda: Diky moc,to jsem potreboval 

-> Bobesh: jj přesně tímhle jsem se bavil.škoda že ses nemohl zastavit.Se někdy stav normálně.koupím ty ngk ať mám klid
jarda.u1 22.12.09 21:33:00 napsal:
→ petr s: udelam tak,stejne tu asi nikdo nema prirucku na
takovy auto.Je to holt moc novy

má
→ petr s: udelam tak,stejne tu asi nikdo nema prirucku na
takovy auto.Je to holt moc novy


má

-> jarda.u1: 60tis a utahujou se na 30Nm
-> jarda.u1: súdim od vyjadrenia majiteľa ktorý ich nikdy nemenil , podľa stavu a podľa toho že na nich padli tri sviečkové klúče
-> petr s: udelam tak,stejne tu asi nikdo nema prirucku na takovy auto.Je to holt moc novy



-> jarda.u1: Pokud má najeto 60 tis tak je vyměn
-> suri: to ze mas na svicce logo skoda,jeste nemusi znamenat,ze je tam od vyroby prece.
-> jarda.u1: ono aj na 1,4mpi čkovej fabke , tie championky sú po 40tis . upálené a medzera 1,5mm zrovnám ju na 0,9-1 mm a jazdia ďalej , a v susednej škole bol favorit ktorý na sviečkach od výroby - logo škoda najazdil 250tisíc km , nebolo už ani čo nastavovať , vymenili sa sviečky guferá na ventiloch pretesnil sa motor nový olej filtre výfuk a fávo jazdí stále ako zamlada
-> suri: Mpi-cko ma ale narozdil od Htp 3 elektrody,cimz si myslim,ze trpi mene nez s jednou elektrodou
-> suri: mam spatnou zkusenost,ze kdyz se svicky nechaji dele nez je predepsano,tak to cas od casu odnese civka a ta pak stoji rozhodne vic jak ty svicky,takze myslim,ze v 60 tis. je uz na case.Navic jsem mel jednu vyndanou a ta elektroda je uz celkem upalena,takze zitra pujdu pro nove.
-> jarda.u1: nechaj ich tam kým nebudú mať elektordy nové stoja majlant tak načo to riešiť? felda má interval 50-60 tisíc je to mpičko čiže ten šrot htp bude mať tak isto a určite nie dlhší interval
-> suri: potrebuju to vedet od nekoho,kdo to vi jiste.V tom aute co je budu menit jsou 60 tis. km a auto jezdi a startuje normalne.V praci je taky menim po 60 tis.km,jen jsem chtel vedet,jestli Skodovka neudava jiny interval pro vymenu.
-> jarda.u1: 60 tis km rovno aj s hlavou , myslím že to je najviac čo sviečky vydržia
-> petr s: -> Nwkt: Diky za vtipne poznamky,ale docela bych to potreboval vedet
Tipuju tak po 60 tis.km,alespon takhle je menime na Fordech...

-> jarda.u1: Nemení se to tam zároven s motorem?

-> jarda.u1: Tam svíčky přežijou motor ne? 

Kdyz uz se tu bavime o svickach,nevite nekdo jaky je servisni interval pro vymenu svicek u Fabie I 1.2 HTP?
-> Mantrabeach: Tak tímhle jsi se dneska bavil
. Ta barva je normální,pokud jsi to zkoušel studený na sytič,hlavně jestli pálej všechny. Jinak NGK BP6H mám 3tím járem a svoje maj dávno odkroucený,nicméně to furt chytá na drc,takže dobrý družstvo neměním. Navíc u máminý 125ky mě BRISKy vytrestaly takovým způsobem,že se jim budu dloooouho vyhýbat obloukem...

-> steyr: sú rôzne ale zameniteľné
-> steyr: su zamenitelne
viem ze to neni k otazke ake hlava fabia a favorit nie su rozne ? su zamenitelne ?
-> LiMaK - 742 forever: Neříkám že ho nemůže uchlastat ale tak černé svíčky po startování na sytič je normální
-> Syny: jako asi půjdu do ngk,ale na brisky jsem doposud nemohl nadávat ale už maj svoje za sebou tak je vyměním.ani nevím kterej nepálil,vyndal jsem je všechny a zkusil jiný.
-> LiMaK - 742 forever: no jako stejně je ten karbec málo na tu 1.4,není to to pravý ořechový.
-> LiMaK - 742 forever: no jako stejně je ten karbec málo na tu 1.4,není to to pravý ořechový.
a proc by ti jako nemohl 120 karb uchlastat motor 1,4 ???
bohatou smes muzes mit uplne klidne vpohode....nemam za to ze by 1,4 potrebovala 2x tak vetsi karbce s 2x tak vetsi spotrebou....
bohatou smes muzes mit uplne klidne vpohode....nemam za to ze by 1,4 potrebovala 2x tak vetsi karbce s 2x tak vetsi spotrebou....
-> Mantrabeach: No ja nevim kterej valec te nepalil, ale ta vpravo se blejska nejvic, tak bych typnul, ze tam to vubec nehorelo... Kazdopadne jak pise Petr, tohle je v pohode po nastartovani - tim spis, kdyz to nechtelo chytnout... Pokud budes kupovat novy, doporucuju bud Bosch silver co ma Nwkt a nebo NGK
Brisky bych tam nedaval...

-> petr s: takže je to teoreticky dobrý.no tak uvidíme.stejně koupím nový.nevíš jak je to s dýlkou těch svíček?jestli je to jedno a nebo ne
-> Mantrabeach: Na sytíč je to normální aby byli cihlové tak bys je musel projet tak 10 km a hned vytáhnout
-> petr s: ok jen mě to zarazilo.ale tím pádem mám bohatou směs teda nebo nevím.když jsou černý
-> Syny: no je to seřazený tak jak jsem je vytahoval od předu takže první je hned nejblíž ode mne a vpravo je až vzadu.no stejně je vyměním potom.tyhle už maj si myslím 20t.km
-> Mantrabeach: Na sytič je tohle normální
-> Mantrabeach: Cerny svice je bohata smes... Pokud si to douho startoval a jeste te to slo na 3, tak tam nateklo strasne benzinu, kterej se nespalil, tak proto ten smrad. Predpokladam, ze ta uplne vpravo je z toho valce co nechyt...
-> Pavel P..: ty jo tak že bych měl moc bohatou směs?to je divný se 120 karbcem na 1.4
.A počasí na to nemá vliv třeba?auto mi stálo pár dní venku a startoval sem na několikrát.ještě k tomu na tři válce,byla špatná svíčka.jde mi o ten smrad benzinu

bohatá směs = černý svíce
chudá směs = bílé svíce
chudá směs = bílé svíce
Zdar.Potřeboval bych vědět co je to za příčinu že mám svíčky od benzinu a jsou pěkně černý.jestli je to moc bohatý nebo chudý,prostě co to může dělat abych doladil motor a přestalo to.chystám se na výměnu svíček za lepší.tyhle svíčky Brisk DOX15le už maj něco za sebou a chci jinou značku.Hodně lidí tady říká že NGK jsou dobrý.Jaký by byly teda typově nejlepší na motor 1.4.blok je stejně favorit a hlava fabie.jde mi taky o dýlku,teď jsem tam dal na zkoušku z motoru 135 rapid a jsou kratší.je to špatný?startuje to normálně