skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jak jeste vic upravit hlavu?
prohledat
330 příspěvků (zobrazeno 251 až 300) od 28.09.2009 do 04.11.2009, založil/a Mlhoš - zrušená registrace
20:31:37
06.10.2009
06.10.2009
elbacil
-> Gemini: ani by som to moc netvrdil.Keby si to cele videl zmenil by si nazor.Ked pretocis motor neznici ti to aj klinky a misky .Po rozobrati uz nepasovali naspet ,boli deformovane.-> jate-line: presne tak , stalo sa to na petke.
08:57:20
05.10.2009
05.10.2009
Gemini
petr s 05.10.09 08:56:26 napsal:
Ale za to může přetočený motor ne vačka
presne tak !
Ale za to může přetočený motor ne vačka
presne tak !
08:56:26
05.10.2009
05.10.2009
petr s
Ale za to může přetočený motor ne vačka
22:42:28
04.10.2009
04.10.2009
Mlhoš - zrušená registrace
takze to udelala vacka se zdvihem 7,3mm jo?????dobreeeee
22:37:30
04.10.2009
04.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Mlhoš: elbacil 04.10.09 10:32:33 napsal:
→ Mlhoš: zdvih vačky neni všetko . Mne najlepšie išiel
motor s vačkou čo mala zdvih 6.6.a to dokonca som mal aj najlepši čas na
šprinte 14.2 a to som mal 825 kg.Vačka čo mala 7.3 mi urobila z rozvodu
gumičku do gatí a rozbila blok.To len preto že sa zasekol karb. tiahlo.Na
hlave toho už asi viac nevymyslíš tak urob lepšie sanie.
→ Mlhoš: zdvih vačky neni všetko . Mne najlepšie išiel
motor s vačkou čo mala zdvih 6.6.a to dokonca som mal aj najlepši čas na
šprinte 14.2 a to som mal 825 kg.Vačka čo mala 7.3 mi urobila z rozvodu
gumičku do gatí a rozbila blok.To len preto že sa zasekol karb. tiahlo.Na
hlave toho už asi viac nevymyslíš tak urob lepšie sanie.
22:32:29
04.10.2009
04.10.2009
Mlhoš - zrušená registrace
-> elbacil: a to ti udelalo na jake vacce s jakym zdvihem?
22:16:36
04.10.2009
04.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> jate-line: mozno mu to ide dobre ale zas az tak neverim
22:14:05
04.10.2009
04.10.2009
jate-line
-> gabo000000: Na pětku
22:12:47
04.10.2009
04.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> elbacil: v rychlosti alebo na neutral?
22:10:53
04.10.2009
04.10.2009
elbacil
-> gabo000000: Máš pravdu,otáčkomer bol na doraz.Stačilo pár sekund kým som vypol kluč a bolo po paráde.Všetky výfukové ventily ohnuté, misky a klinky nepoužitelné,ohnuté tyčky.Zdvihátko rozbité a skrížené tak že som mohol blok zahodiť lebo všetko okolo seba rozmlátil.Dokonca aj vodítka sa rozbili.-> Gemini: nechcel by si náhodou to svoje tvrdenie o antidetonačnom priestore prehodnotit?
13:42:22
04.10.2009
04.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> AZmotor: pozri sa do zrkadla
13:24:50
04.10.2009
04.10.2009
MOLSO
13:21:25
04.10.2009
04.10.2009
AZmotor
Tak pravil bájný mechanik vod Košic.... který ostatní předčil svou kyvadlovou nápravou a lítajícím otáčkoměrem...
13:12:02
04.10.2009
04.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
skoda reisit...chovancove vacky su dobre do seriovych motorov ako ma priklad adam..s tej vacky sa ozajstny vykon vytiahnut neda...
12:18:47
04.10.2009
04.10.2009
AZmotor
-> jarda.u1: no právě mě zajímá jak místní tuzeři pokročily s vývojem..
Pavlíčka měl kámoš..
Pavlíčka měl kámoš..
11:54:34
04.10.2009
04.10.2009
vhml
-> AZmotor: od Pavlíčka
11:36:43
04.10.2009
04.10.2009
jarda.u1
-> AZmotor: nezacinej s tim zase,vis jak to vzdycky dopadne
11:32:07
04.10.2009
04.10.2009
AZmotor
a co je lepší? vačka od chovance nebo od čepka?
11:18:39
04.10.2009
04.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> elbacil: pretocil si motor? a co bolo s blokom?
10:32:33
04.10.2009
04.10.2009
elbacil
-> Mlhoš: zdvih vačky neni všetko . Mne najlepšie išiel motor s vačkou čo mala zdvih 6.6.a to dokonca som mal aj najlepši čas na šprinte 14.2 a to som mal 825 kg.Vačka čo mala 7.3 mi urobila z rozvodu gumičku do gatí a rozbila blok.To len preto že sa zasekol karb. tiahlo.Na hlave toho už asi viac nevymyslíš tak urob lepšie sanie.
07:49:35
04.10.2009
04.10.2009
spartra
konstrukční radu, vem si paralen na hlavu lidi to jsou rady teda
07:23:10
04.10.2009
04.10.2009
Jarda/felda
když už se řeší blbosti tak jak upravit hlavu na BMM pro normální provoz ?
já bych to viděl na kanály přeleštit spalovák a snížit
já bych to viděl na kanály přeleštit spalovák a snížit
17:13:35
03.10.2009
03.10.2009
suri
-> Gemini: vačky= sračky ???:-)
14:07:07
03.10.2009
03.10.2009
Gemini
uz se zase resi vacky, smeruje to do sracek
09:59:52
03.10.2009
03.10.2009
Mlhoš - zrušená registrace
-> jate-line: enom tak pro zasmani :-)) je dobre kolik veci sa dozvis :-))
20:14:07
02.10.2009
02.10.2009
AZmotor
20:10:47
02.10.2009
02.10.2009
jate-line
-> Mlhoš: Že to tady vůbec řešíš :o)
20:07:03
02.10.2009
02.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Mlhoš: 8mm zdvyh uz nie je hracka
19:37:46
02.10.2009
02.10.2009
Mlhoš - zrušená registrace
proc by to melo vydrzat 2 zavody???co sa tam podela???
19:25:17
02.10.2009
02.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> petr s: to som ja nebol..nieco zblblo
19:03:09
02.10.2009
02.10.2009
petr s
-> gabo000000: Už to tu píšeš po 3
17:09:06
02.10.2009
02.10.2009
AZmotor
-> gabo000000: s tím musis pocitat... zavodní motor neni lehce upravená serie..
16:24:59
02.10.2009
02.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> AZmotor: jeden -2 zavody
21:33:23
01.10.2009
01.10.2009
AZmotor
-> Mlhoš: co mám informaci já, tak 8 mm vačky jezdily Kitcar motory. a vydrželo to... pochybuju že používaly specialne vyrobene tycky a zdvihátka..
21:30:02
01.10.2009
01.10.2009
darklord
-> Mlhoš: spravi z neho gumicku do nohavic
21:28:56
01.10.2009
01.10.2009
Mlhoš - zrušená registrace
-> elbacil: je to na ventilu 13mm..... a co by to melo udelat s rozvodem?
20:03:11
01.10.2009
01.10.2009
elbacil
-> Mlhoš: ako zabrániš kolizi piestov a ventilov ked máš 8 mm zdvih to je na ventile 13.6.To vobec nehovorím čo to spraví s celým rozvodom.
20:27:40
30.09.2009
30.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> elbacil: pravda
20:24:36
30.09.2009
30.09.2009
elbacil
Velký ventil už brání prudeniu zmesy.Však po bokoch pri vonkajšom okraji už nemože tak dobre prudiť zmes ako treba.
21:39:36
29.09.2009
29.09.2009
Mlhoš - zrušená registrace
polasek
21:37:09
29.09.2009
29.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Mlhoš: zaujmave..koho vytvor?
21:36:26
29.09.2009
29.09.2009
Mlhoš - zrušená registrace
310/310 zdvih 8mm
21:31:23
29.09.2009
29.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Mlhoš: aka vacka?..mne ked dôjde bude otvarat 12mm a to uz je polotovarovka
21:30:03
29.09.2009
29.09.2009
Mlhoš - zrušená registrace
ted mne bude ventil otevirat 13mm tak snad sa tam nejaka smes dostane
21:28:33
29.09.2009
29.09.2009
AZmotor
-> Mlhoš: a nekdy míň znamená víc... s dobře udělanýma 34 to muže byt lepsi nez s blbyma 36...
21:25:50
29.09.2009
29.09.2009
Mlhoš - zrušená registrace
-> Ultim: dekuji za vysvetleni........
21:13:21
29.09.2009
29.09.2009
Ultim
-> Mlhoš: asi chteji rict ze na zacatku kanalku nemas nic,zatimco v miste sedla i pri plne vysunutem ventilu budes mit min. drik ventilu. Ted si muzes vzit pocitadlo a spocitat si plochu kanalku na zacatku,pak na konci minus plocha prurezu driku a uvidis...
21:04:52
29.09.2009
29.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Mlhoš: vyrenia na ostrych hranach..a stejne ti v 32mm sedle tieni ventil a ked budes mat vacku ktora bude mat zdvyh 7mm tak to bude ventil max otvoreny zhruba 11 mm ked dobre pocitam..takze ked mas sedlo vybrate skoro na 32 a otvorene 11mm tak to nie je to iste ako sa zmesti cez priemer 30 ci 32mm..a je tam toho este ovela viac...ale zalezi aj na tom na aky to bude obsah a na tvarovani kanala...kedze musis brat na ohlad aj to ze pri vstupe zmesy do spalovaku cez ventil nie je vyuzity cely obvod sedla..u seriovej MPi to plati este viac...po upravach sa to da zlepsit
navyse musis pocitat aj s tym ze niekedy je menej viac...a to ze keby si mal 50mm kanaly a 60mm sedla by ten motor nemusel vôbec ist dobre lebo hladi sa aj na rychlost zmesy:)
navyse musis pocitat aj s tym ze niekedy je menej viac...a to ze keby si mal 50mm kanaly a 60mm sedla by ten motor nemusel vôbec ist dobre lebo hladi sa aj na rychlost zmesy:)
20:47:10
29.09.2009
29.09.2009
Mlhoš - zrušená registrace
-> favo110lrs: ja mam ventil upraveny.....ale zajimalo by mna proc davat siroke sedlo a ventil kdyz kanal je 32mm rad si necham poradit nebo vysvetlit dik