jak jeste vic upravit hlavu?

prohledat
330 příspěvků (zobrazeno 251 až 300) od 28.09.2009 do 04.11.2009, založil/a Mlhoš - zrušená registrace
řadit dle data
20:31:37
06.10.2009
elbacil
-> Gemini: ani by som to moc netvrdil.Keby si to cele videl zmenil by si nazor.Ked pretocis motor neznici ti to aj klinky a misky .Po rozobrati uz nepasovali naspet ,boli deformovane.-> jate-line: presne tak , stalo sa to na petke.1
08:57:20
05.10.2009
Gemini
petr s 05.10.09 08:56:26 napsal:

Ale za to může přetočený motor ne vačka


presne tak !
08:56:26
05.10.2009
petr s
Ale za to může přetočený motor ne vačka
22:42:28
04.10.2009
Mlhoš - zrušená registrace
takze to udelala vacka se zdvihem 7,3mm jo?????dobreeeee 1 1
22:37:30
04.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Mlhoš: elbacil 04.10.09 10:32:33 napsal:

→ Mlhoš: zdvih vačky neni všetko . Mne najlepšie išiel

motor s vačkou čo mala zdvih 6.6.a to dokonca som mal aj najlepši čas na

šprinte 14.2 a to som mal 825 kg.Vačka čo mala 7.3 mi urobila z rozvodu

gumičku do gatí a rozbila blok.To len preto že sa zasekol karb. tiahlo.Na

hlave toho už asi viac nevymyslíš tak urob lepšie sanie.
22:32:29
04.10.2009
Mlhoš - zrušená registrace
-> elbacil: a to ti udelalo na jake vacce s jakym zdvihem?
22:16:36
04.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> jate-line: mozno mu to ide dobre ale zas az tak neverim1
22:14:05
04.10.2009
jate-line
-> gabo000000: Na pětku 1
22:12:47
04.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> elbacil: 9 v rychlosti alebo na neutral?
22:10:53
04.10.2009
elbacil
-> gabo000000: Máš pravdu,otáčkomer bol na doraz.Stačilo pár sekund kým som vypol kluč a bolo po paráde.Všetky výfukové ventily ohnuté, misky a klinky nepoužitelné,ohnuté tyčky.Zdvihátko rozbité a skrížené tak že som mohol blok zahodiť lebo všetko okolo seba rozmlátil.Dokonca aj vodítka sa rozbili.-> Gemini: nechcel by si náhodou to svoje tvrdenie o antidetonačnom priestore prehodnotit?8
13:42:22
04.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> AZmotor: pozri sa do zrkadla3
13:24:50
04.10.2009
MOLSO
3 3
13:21:25
04.10.2009
AZmotor
Tak pravil bájný mechanik vod Košic.... který ostatní předčil svou kyvadlovou nápravou a lítajícím otáčkoměrem...
13:12:02
04.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
skoda reisit...chovancove vacky su dobre do seriovych motorov ako ma priklad adam..s tej vacky sa ozajstny vykon vytiahnut neda...
12:18:47
04.10.2009
AZmotor
-> jarda.u1: no právě mě zajímá jak místní tuzeři pokročily s vývojem..1



Pavlíčka měl kámoš..
upraveno 1x, naposled 04.10.2009 12:20:08
11:54:34
04.10.2009
vhml
-> AZmotor: od Pavlíčka
11:36:43
04.10.2009
jarda.u1
-> AZmotor: nezacinej s tim zase,vis jak to vzdycky dopadne3
11:32:07
04.10.2009
AZmotor
a co je lepší? vačka od chovance nebo od čepka?
11:18:39
04.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> elbacil: pretocil si motor? a co bolo s blokom?
11:16:26
04.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Jarda/felda: tak uplne staci
zvětšit jak jeste vic upravit hlavu? - obrázek od gabo000000 - zrušená registrace vložen 04.10.2009 11:16:26
10:32:33
04.10.2009
elbacil
-> Mlhoš: zdvih vačky neni všetko . Mne najlepšie išiel motor s vačkou čo mala zdvih 6.6.a to dokonca som mal aj najlepši čas na šprinte 14.2 a to som mal 825 kg.Vačka čo mala 7.3 mi urobila z rozvodu gumičku do gatí a rozbila blok.To len preto že sa zasekol karb. tiahlo.Na hlave toho už asi viac nevymyslíš tak urob lepšie sanie.
07:49:35
04.10.2009
spartra
konstrukční radu, vem si paralen na hlavu140 158 lidi to jsou rady teda261
07:23:10
04.10.2009
Jarda/felda
když už se řeší blbosti tak jak upravit hlavu na BMM pro normální provoz ?

já bych to viděl na kanály přeleštit spalovák a snížit 1
17:13:35
03.10.2009
suri
-> Gemini: vačky= sračky ???:-)
14:07:07
03.10.2009
Gemini
uz se zase resi vacky, smeruje to do sracek 10
09:59:52
03.10.2009
Mlhoš - zrušená registrace
-> jate-line: enom tak pro zasmani :-)) je dobre kolik veci sa dozvis :-))
20:14:07
02.10.2009
AZmotor
40 47
20:10:47
02.10.2009
jate-line
-> Mlhoš: Že to tady vůbec řešíš :o)1
20:07:03
02.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Mlhoš: 8mm zdvyh uz nie je hracka
19:37:46
02.10.2009
Mlhoš - zrušená registrace
proc by to melo vydrzat 2 zavody???co sa tam podela???
19:25:17
02.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> petr s: to som ja nebol..nieco zblblo
19:03:09
02.10.2009
petr s
-> gabo000000: Už to tu píšeš po 3
17:09:06
02.10.2009
AZmotor
-> gabo000000: s tím musis pocitat... zavodní motor neni lehce upravená serie..
16:24:59
02.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> AZmotor: jeden -2 zavody1
21:33:23
01.10.2009
AZmotor
-> Mlhoš: co mám informaci já, tak 8 mm vačky jezdily Kitcar motory. a vydrželo to... pochybuju že používaly specialne vyrobene tycky a zdvihátka..
upraveno 1x, naposled 01.10.2009 21:34:45
21:30:02
01.10.2009
darklord
-> Mlhoš: spravi z neho gumicku do nohavic
21:28:56
01.10.2009
Mlhoš - zrušená registrace
-> elbacil: je to na ventilu 13mm..... a co by to melo udelat s rozvodem?
20:03:11
01.10.2009
elbacil
-> Mlhoš: ako zabrániš kolizi piestov a ventilov ked máš 8 mm zdvih to je na ventile 13.6.To vobec nehovorím čo to spraví s celým rozvodom.10
20:27:40
30.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> elbacil: pravda
20:24:36
30.09.2009
elbacil
Velký ventil už brání prudeniu zmesy.Však po bokoch pri vonkajšom okraji už nemože tak dobre prudiť zmes ako treba.4
21:39:36
29.09.2009
Mlhoš - zrušená registrace
polasek
21:37:09
29.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Mlhoš: zaujmave..koho vytvor?
21:36:26
29.09.2009
Mlhoš - zrušená registrace
310/310 zdvih 8mm
21:31:23
29.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Mlhoš: aka vacka?..mne ked dôjde bude otvarat 12mm a to uz je polotovarovka
upraveno 1x, naposled 29.09.2009 21:31:58
21:30:03
29.09.2009
Mlhoš - zrušená registrace
ted mne bude ventil otevirat 13mm tak snad sa tam nejaka smes dostane
21:28:33
29.09.2009
AZmotor
-> Mlhoš: a nekdy míň znamená víc... s dobře udělanýma 34 to muže byt lepsi nez s blbyma 36...
21:25:50
29.09.2009
Mlhoš - zrušená registrace
-> Ultim: dekuji za vysvetleni........
21:13:21
29.09.2009
Ultim
-> Mlhoš: asi chteji rict ze na zacatku kanalku nemas nic,zatimco v miste sedla i pri plne vysunutem ventilu budes mit min. drik ventilu. Ted si muzes vzit pocitadlo a spocitat si plochu kanalku na zacatku,pak na konci minus plocha prurezu driku a uvidis...
upraveno 1x, naposled 29.09.2009 21:14:42
21:04:52
29.09.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Mlhoš: vyrenia na ostrych hranach..a stejne ti v 32mm sedle tieni ventil a ked budes mat vacku ktora bude mat zdvyh 7mm tak to bude ventil max otvoreny zhruba 11 mm ked dobre pocitam..takze ked mas sedlo vybrate skoro na 32 a otvorene 11mm tak to nie je to iste ako sa zmesti cez priemer 30 ci 32mm..a je tam toho este ovela viac...ale zalezi aj na tom na aky to bude obsah a na tvarovani kanala...kedze musis brat na ohlad aj to ze pri vstupe zmesy do spalovaku cez ventil nie je vyuzity cely obvod sedla..u seriovej MPi to plati este viac...po upravach sa to da zlepsit

navyse musis pocitat aj s tym ze niekedy je menej viac...a to ze keby si mal 50mm kanaly a 60mm sedla by ten motor nemusel vôbec ist dobre lebo hladi sa aj na rychlost zmesy:)
zvětšit jak jeste vic upravit hlavu? - obrázek od gabo000000 - zrušená registrace vložen 29.09.2009 21:04:52
upraveno 1x, naposled 29.09.2009 21:06:19
20:47:10
29.09.2009
Mlhoš - zrušená registrace
-> favo110lrs: ja mam ventil upraveny.....ale zajimalo by mna proc davat siroke sedlo a ventil kdyz kanal je 32mm rad si necham poradit nebo vysvetlit dik
Extreme Tyres