Octavia 1, 2, 3, 4

prohledat
18829 příspěvků (zobrazeno 7401 až 7450) od 04.01.2015 do 23.11.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
21:08:18
16.04.2020
Shader
-> Tuner#2: Nebudu kombinovat a taky vyměním za nové.



-> Milan 136: Ty lana ještě odzkouším, vůl jsem to mohl udělat dneska pří přezouvání.
20:52:45
16.04.2020
Milan 136
-> Shader 16.04.20 20:10:55: Lana taky mohou být. To zjistíš snadno. Stačí ho vyháknout ze třmenu.
20:30:01
16.04.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Shader 16.04.20 19:29:04: měnil jsme válečky a stále naprd, takže nakonec nové třmeny od saskyn2 a od té doby klid.
20:10:55
16.04.2020
Shader
-> suri: Myslel jsem, zda se třeba nedělá běžně repas.



-> Jarda/felda: Přesně tak, nevrací to. Bývá problém i s lanovody?
19:50:47
16.04.2020
Jarda/felda
-> Shader 16.04.20 19:29:04: pokud se nevrací páka ručky tak bude vyrezlá osička a nemá to smysl moc řešit 1

na svým jsem to rozebral vyčistil a pečlivě namazal vyměnil sadu těsnění a už to funguje tři roky 1
19:47:43
16.04.2020
suri
-> Shader: tak potom?
19:45:03
16.04.2020
Shader
-> suri: Ano, vidím to na nové třmeny. TRW jsem našel i v červené barvě na RS, za nějakých 1 850kč.
19:38:03
16.04.2020
suri
-> Shader: nový TRW strmeň , 70eur cca podľa typu ... bezvýznamné riešiť opravu
19:29:04
16.04.2020
Shader
Zdravím. Jaké máte zkušenosti s repasi zadních třmenů u OII? Má smysl kupovat opravnou sadu nebo raději koupit nové třmeny? Ruční brzda mi v podstatě nefunguje, pravá strana je úplně mrtvá.
10:43:10
13.04.2020
suri
-> Tuner#2: obecne určite áno , skôr novšie autá a také čo stoja ... tieto brzdy na OII boli ešte poriadne , to sa posralo až keď prišli dementné BOSCH strmene pri facelifte na silnejších motoroch ... to po nahodení nových kotúčoch , a intenzívnom brzdení rezne furt ... foto je po jazdách kopcami a aj tak ich pekne nevyleští
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 13.04.2020 10:43:10
09:50:41
13.04.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 13.04.20 08:03:16: psalo se tady, že s tím je problém obecně, tak jsem to sem hodil jen jako report/zkušenost. 4
08:03:16
13.04.2020
suri
-> Tuner#2: tieto najmenšie brzdy , ani tie staré kúsok väčšie , ani RS282 tieto problémy nemali nikdy ...
22:08:27
12.04.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
Origo kotouče a desky po 2 zimach na zdechle 1,6 a to jezdím do práce 3km. Ale pravdou je, že dost často brzdim z 90+ na 50 u cedule a ne abych plachtil kilometr před ceduli bez plynu.
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 12.04.2020 22:08:27
16:44:42
10.04.2020
Milan 136
-> palinator 09.04.20 10:11:43: Tak ve 210 se stejně mají měnit. Ale pokud z toho nejde hluk a nepřehřívá se to, tak to úplně akutní nebude.
13:54:27
10.04.2020
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:

Já bral prakticky výhradně Gates. Proč? Protože mi to někdo kdysi poradil. 3
08:16:42
10.04.2020
suri
-> Jarda: len na týchto nových koncern vymyslel potretie boku remeňa nejakou drahou mastičkou , tak to robím , ale píska to ráno po čase aj tak :D boky rozv. remeňa nie drážky
22:41:06
09.04.2020
Jarda - zrušená registrace
-> suri 09.04.20 09:25:48: ty to jeste domazavas?9 to jsem neudelal :/ ja na celych origo rozvodech s 200tis.km mel nejhorsi lozisko na napinaku4 zbytku asi nic nebylo...
19:47:48
09.04.2020
Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák1983 09.04.20 16:37:08: no byl to výrobce který fungoval 4
16:37:08
09.04.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Jarda/felda 09.04.20 14:54:28: Fakt? Já ho dycky přeskakoval společně s Febi.
14:54:28
09.04.2020
Jarda/felda
-> suri 09.04.20 08:25:07: zrovna Gates býval seriozní výrobce 8
11:31:23
09.04.2020
suri
-> palinator: všetky tieto nové OIII a spol ...
10:11:43
09.04.2020
palinator
-> Milan 136:

Od který doby stojej ty řemeny za prd? Kámoš koupil OIII 2,0 TDI s 190 tkm, nějakou 2015 nebo co to je. Tak jestli to má vyměnit hned...
09:25:48
09.04.2020
suri
-> Milan 136: akože je to hanba ale hluky ma až tak netrápia ... mne sa páči remeň conti alebo dayco isoran a kladka litens ... trošku to mazneš a je to ticho , a ak aj nie tak neriešim ...



o pár strán dozadu som postoval podobný prípad
08:47:15
09.04.2020
krtik
-> suri: -> Milan 136: A Gates je ee? Dřív to ale byla značka, ne? Aspoň já v tom teda žiju. Dali jsme toho do aut moc.
08:39:29
09.04.2020
Milan 136
-> suri 09.04.20 08:25:07: Viď. A to TPI na ty hluky. Buď se mění řemen, nebo řemen a kladka, nebo se to má namazat 3

Katastrofa.
08:25:07
09.04.2020
suri
-> Milan 136: čuduješ sa keď tam pchajú tie šitové gates kladky aj remene , to by som nedal ani do Felicie
08:22:03
09.04.2020
Milan 136
-> suri 09.04.20 08:12:45: Ob zvedák stojí potkanej Superb.

Řemen na cáry, podélně řízlej asi o hranu kladky. S řemenama nebyly nikdy problémy, ale teď? Každý druhý auto žvýká, píská, vysypaný pumpy...
08:12:45
09.04.2020
suri
-> palinator: tieto skáču aj o tri zuby a potom to už nechce chytať , ale zničený motor som ešte nemal
08:01:42
09.04.2020
Milan 136
-> palinator 09.04.20 07:55:45: Na klice to bylo o zub skočený. Řemen byl pěkně tvrdej. To přijelo za 5 minut 12.
07:55:45
09.04.2020
palinator
-> Milan 136:

Ale nepotkalo se to ne? 3
20:53:14
08.04.2020
11mAjA11
Mazec toto
20:35:39
08.04.2020
Milan 136
20:35:11
08.04.2020
Milan 136
20:34:52
08.04.2020
suri
-> Milan 136: normálne zavarená
20:34:43
08.04.2020
Milan 136
20:34:15
08.04.2020
Milan 136
Vysypaných pump už jsem viděl hafo, ale tohle prvně 9
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od Milan 136 vložen 08.04.2020 20:34:15
10:58:45
08.04.2020
suri
-> el.tomas: na Feliciu ? na tú sa nedá kúpiť nič originálne ... a z toho zbytku už len čína , ani normálne náhrady
09:41:25
08.04.2020
el.tomas
-> suri 08.04.20 09:12:01: A jaká je situace teď s ND? Dají se u vás ještě sehnat originální díly, hlavně co se týče plechařiny?
09:12:01
08.04.2020
suri
-> palinator: nemám času už na to , už to musí aj jazdiť trochu po tých tisícoch čo sú v tom aute utopené ... kým neskapem na nedostatok ND
08:39:40
08.04.2020
palinator
-> suri:

Co ti v tom brání? 3
08:39:05
08.04.2020
suri
-> palinator: by sa mi zišlo do Feldy CAN sieť
08:37:40
08.04.2020
suri
-> StepaNoFUN: ja mám na Felicii vyhrievané sedačky , okná zrkadlá v elektrike , elektrické nastavenie svetiel a iné vymoženosti takže spínané plus mám rozvetvené asi na štyri okruhy , kostra DETTO , A stlpikom vpravo idú bočné airbagy , vyhrievanie sedačiek a elektrika k centrálu a repro dozadu a je problém tie kryty založiť ... a samozejme ja ako komunista som natiahol spínanie vyhrievania sedačiek na origo "tlačítka" kde som spodok použil zo spínača svetiel a vypínač napája od spínačky relátka na L/P výhrev ktoré sú aj s poistkami v skrinke vedľa bočného airbagu a stade idú výstupy 2,5mm2 na sedačky ... samozrejme zabalené v oterovej páske sa to tam nesprace nijakým spôsobom a kostru som nakoniec len rozdvojil z jedného kábla ... o to horšie bolo trpké zistenie že kapitalistické výhrevy majú kábel tak 1mm takže môj naddimenzovaný okruh je naprd :D
08:33:04
08.04.2020
palinator
-> StepaNoFUN:

A to je spousta kabelizace ušetřená díky CANu.
07:45:55
08.04.2020
suri
-> SO545: Tam je to pekne napojené kladivom :D idem to asi nastriekať celé striekacím tmelom namiesto UBS , až po hranu
23:02:50
07.04.2020
StepaNoFUN
-> Jarda - zrušená registrace 07.04.20 22:04:15: jak se to tam jednou dostane, tak to hloda. Firemni Iveca by mohly vypravet...

Na starejch autech to casto spasila sila kabelu i izolace. Na modernich mas snad co zarovku to kabel. A jak silny ty svazky bys chtel?

Když jsem na formanu dodelal neco z vybavy, tak jsem mel problem ten svazek "ulozit". Jako elektrikar jsem pouzival me bezne dostupny kabely za "dobre" a neresil vylozene autarinu. A nabejvalo to geometrickou radou.
22:04:15
07.04.2020
Jarda - zrušená registrace
-> Milan 136 07.04.20 15:16:44: stejne to vyhnivani nechapu... jsou auta - asi vsechny zadohraby, favorit, niva, kde se nikdo to nesnazil udelat vodotesne a nevyhnije nic, u rapida obcas nekde mam prechodak, staci ocistit, niva ma vodotesnou jen elektriku kolem rizeni motoru (dlouha to GM uz teda moc voedotesne nema :) kratka mpi bosch jo, ale jestli to jsou takto nekvalitni kabliky nevim, u feldy 1.3mpi uz jsem nejake problemy s elektrikou mel, pritelkyne otec mi kdysi rikal (zkusenost s P309) ze nejvetsi problem starych aut je elektrika - vubec jsem mu neveril7
22:02:32
07.04.2020
SO545
-> suri 07.04.20 19:53:53: najslabsie miesto je na falci z.blatnika.... tam to dobre napojit aby to nehrdzavelo che aj trosku stastia...
20:03:56
07.04.2020
Minott
-> Milan 136 07.04.20 19:53:14: jj,pravdu maš,to ja len tak v ramci debaty,,4
19:59:27
07.04.2020
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 07.04.2020 19:59:27
19:57:53
07.04.2020
suri
-> suri:
zvětšit Octavia 1, 2, 3, 4 - obrázek od suri vložen 07.04.2020 19:57:53
Extreme Tyres