Fabia 1. - 3. generace

prohledat
4796 příspěvků (zobrazeno 4751 až 4796) od 15.12.2014 do 15.01.2021, založil/a vhml
řadit dle data
19:58:34
17.12.2014
Jarda/felda
-> RoboSK 17.12.14 16:37:44: je tam, musíš ten kastlík úplně vyklopit 4
19:25:11
17.12.2014
RoboSK
-> francomk: dobre díky 1 1
19:03:45
17.12.2014
francomk
-> RoboSK: Nemáš tam čo pokaziť, je to tak spravené zámerne, len trochu viac zapáč... Samozrejme nie páčidlom 3
18:59:42
17.12.2014
RoboSK
-> maca: nejaký fígel aby som to nerozkurvil ? 3
18:53:25
17.12.2014
maca
-> RoboSK: má doraz,tak musíš ještě ten překonat a pak povolí
17:14:07
17.12.2014
RoboSK
-> dragon_cb_cz: ok dík skusím 6
16:55:04
17.12.2014
dragon_cb_cz
-> RoboSK: Prostě jí zkus otevřít víc než se otevře sama - zaber za ní ještě kus směrem dolů...
16:47:49
17.12.2014
RoboSK
-> Mr._Nosferatu: -> maca: takže musím vybrať vnútro tej "prihrádky" a tam by mala byť ? 6
16:43:27
17.12.2014
maca
-> RoboSK: musíš ji uplně vycvaknout
16:41:35
17.12.2014
Mr._Nosferatu
-> RoboSK: není vlevo od volantu v nějaký prihradce na peněženku ? Nebo tam někde pokud si pamatuji dobře ( musel se vyndat kus schránky)
16:37:44
17.12.2014
RoboSK
-> Pavel P@nkáč: zistil som s toho h.... nič 1 v tej schránke pri lavom kolene by mala byť ,ale tam mám tak hovno 1 nie zásuvku 1
13:19:54
17.12.2014
Luboš
-> Jarda/felda: to je klidně možný, nikdy jsem je neměl v ruce.
Případný výběr už bude na Ondrovi.

Já před lety nainstaloval DO od Maxicaru do feldy a dodnes bez poruchy.
13:00:02
17.12.2014
Pavel P@nkáč
-> RoboSK: zkus napsat do googlu, diag. zas. fabia3
12:34:19
17.12.2014
RoboSK
chlopi , kde na Fabii I 2004 HTP najdem diag. zásuvku ? 6 dík 6
12:27:53
17.12.2014
Jarda/felda
-> Luboš 17.12.14 08:24:38: LA004 jsou klíče dost forový, s origo se to nedá srovnat ...
12:22:46
17.12.2014
Pavel P@nkáč
-> Bukaj: pisu že vnitřky jdou, s tema opravnejma sadama je to tak musí se rozebrat, ja tu mám celej suplík na to naplněnej1
11:26:58
17.12.2014
Bukaj
-> Pavel P@nkáč: 52
Tedy nevím, ajk u Fabie, ale u Octavie (1997) vnitřky jdou přehodit mezi dveřma i kufrem. A Opravná sada mne na Octavii vyšla asi na nějakých 30 kaček (čekal jsem pálku a ejhle - příjemné překvápko4 )
A opravných sad je vícero, v každé je něco jiného, takže nejlíp rozebrat, zjistit, co je v háji a až pak kupovat6
10:16:44
17.12.2014
Pavel P@nkáč
-> vhml: vnitřky jo, hlinikove tělo ne- nebo jde ale musí se ubrousit takovy zobačky na obou stranach ale to je už takova prasarnička, lepší je přehodit vnitřky. ja bych vyndal ten řidičuv a opravil bych ho, prodavaji na to sady maji to i v mototechnach těch schopnějších, když víš or. čislo tak ti to do druheho dne přijde i u kelly, ale mužou vaznout vevnitř i bezpečnostní stavítka to se da taky rozhejbat ale je to složitější na rozebraní když to hodně drží...
09:42:43
17.12.2014
vhml
-> Max 17.12.14 08:54:19: a vložky teda přehodit jdou? Milan píše že nejdou -> Milan 136 16.12.14 10:33:36:
08:54:19
17.12.2014
Max
-> vhml: pokud máš origo centrál na klíč, volil bych variantu jak psal Milan. Pouze vyměnit komfortní řj. Zabere to cca 10-15min dle zručnjosti. A je hotovo.
jednotka je pod palubkou u řidiče nad plynovým pedálem. Pouze seženeš jinou s dálkáčema (jestli vystřelovák nebo ne už je jedno..) a je to. Kdyby jsi to chtěl dotáhnout k dokonalosti - třeba ty vystřelováky, bude to chtít vyfrézovanou planžetu a přehodit transpondér z původního klíče.nebo koupit novej a nakodovat (imobilizer)
Co se zámku týče, mám několik vložek rozebraných + opravárenský sady a vždy to dám dohromady. Někdy je to ale voser :o)))
Pokud by jsi chtěl vložiky přehodit z leva do prava, není problém. Dělal jsem to několikrát.
Akorát jeslti je vložka u řidiče pochroumaná, tak ji vyndávej opatrně abe se nerozpadla a nespadla ti do dveří. To pak znamená rozdělat dveře, sundat celej nosič se stahovačkou...
Na montáž/demontáž vložky potřebuješ torx20, dle typu a stáří vozu bude vložka upevněna jedním nebo dvěma šroubky. Otevřeš dvěře, sundáš gumové nebo plastové krytky a uvidíš torxy. Jeden je přímo na vložku, druhým je zajištěna i klika. vyšroubuj ten první,co drží jen vložku (ne uplně), pak vezmi za kliku a zatáhni (jako by jsi otvíral dveře) a povoluj druhý torx (je to ten spodní). Udává se 8 otočení, mě to většinou nestačí. Uvidíš, zámek musí být uvolněný. Někdy tak drží, vlžka je hliníková, tak je to zaoxidované, chce to trochu s tím hýbat.
Až to budeš dělat po druhý, budeš vědět 3
jeslti jsem to psal moc polopaticky, tak se omlouvám 4
upraveno 1x, naposled 17.12.2014 08:55:42
08:24:38
17.12.2014
Luboš
19:58:03
16.12.2014
Milan 136
-> OndraKrupi: pokud tam máš origo centrál na klíč, tak stačí buď dokoupit uni sadu DO, připojit plus, mínus, blikání a odemknout/zamknout.
Nebo hogo fogo řešení origo. Sehnat komfortku a k tomu třeba sklopný klíče
19:46:24
16.12.2014
OndraKrupi
-> dragon_cb_cz: ten centál se musí měnit celý? nebo by mělo stačit píchnout se na stávající dráty a servo motory?
17:43:04
16.12.2014
vhml
-> Radek Retro eLeSo 16.12.14 16:57:30: vejfuk jako takovej je tam novej, do toho šahat nebudu ať je tam co je tam. Ale kdyby se nějak lišila litina, tak bych jí klidně směle zahodil.
16:57:30
16.12.2014
Radek Retro eLeSo
15:40:00
16.12.2014
vhml
-> dragon_cb_cz 16.12.14 15:35:53: Pokud mám centrál bez dálky, tak ale nepotřebuju motůrky ne? To mi stačí jen nějakej příjmač...
15:35:53
16.12.2014
dragon_cb_cz
-> Dušan: Origo centrál pokud vím není zrovna dvakrát spolehlivý a díly jsou dost drahé... ale jsou neorigo sady přímo pro Fabii: www.ahifi.cz/centralni-za mykani-keetec-cz-fabia-do. html
15:27:06
16.12.2014
Dušan
Je nejakej centrál origo co se jen pripoji ?
13:12:46
16.12.2014
vhml
Tušíte ještě někdo jak je to s tím výfukem?

Protože litina pro 44kW má číslo 047 253 031 G , 50kW má 047 253 031 C
12:17:26
16.12.2014
vhml
-> MATTESS 16.12.14 11:54:51: určtiě tam do budoucna přijde. Ale prvně bych radši opravil zámek, ať to aspoň nějak funguje.
11:54:51
16.12.2014
MATTESS
-> vhml: Dal bych dálku. Je to i pohodlnější. Časem mi to zamykání na klíč pěkně lezlo krkem a litoval jsem, že jsem to nepředělal hned. Mam taky nějakou uni
10:33:36
16.12.2014
Milan 136
-> vhml: dily na opravu stoji par korun. Vlozky mezi sebou prehodit nejdou.
Dalku tam dodelas jakoukoliv uni.
10:18:17
16.12.2014
vhml
-> MATTESS 16.12.14 07:45:49: jo, je to centrál na klíč bez dálky.

Jde prohodit mezi sebou zámek řidiče a spolujezdce? Že bych se na celou opravu vysral, ten druhej maká dobře.

A co obnáší dodělání dálky?
08:28:08
16.12.2014
dragon_cb_cz
-> Hřib: Takže vytáhnout z bužírky a mít ho samostatně bez hadičky - např ovázanej páskou? Nebo je uvnitř tý bužírky ještě omotanej?
07:59:44
16.12.2014
Hřib
-> dragon_cb_cz: opatrně rozřezat tu bužírku (plast), jsou tam tenké drátky, ať se nepřiděláš práci, ideálně si vyndej filtrbox, ať máš místo, poznáš ten svazek podle toho, jak už někdo psal, že do něj vede z mezistěny hadička k zadnímu ostřikovači a spolu s kapalinou do ostřikovačů v tom plastovém sifonu hnijou ty tenké drátky 4
07:49:03
16.12.2014
U-Geen
-> MATTESS: to je stejne "paradox", ze dalkovy ovladani vyjde levnejc jak ta vlozka :)
07:45:49
16.12.2014
MATTESS
-> vhml: máš centrál na klíč? Mě se rozsypal zámek u řidiče, tak jsem dal dálku a je klid. Ale podle toho, že chceš zámek opravit, centrál nemáš?
Kolik stojí ta opravárenská sada? Vložka vyšla na 550,-
Jaký máš rok?
upraveno 1x, naposled 16.12.2014 07:46:21
07:37:42
16.12.2014
dragon_cb_cz
-> Kuladmin: A pokud tam bude svazek v celku, tak co s ním? Vytáhnout z tý svazovací bužírky?
07:37:28
16.12.2014
venni
-> vhml: skládat zámky je romantika... jestli to budeš dělat poprvé,procvič si prsty a připrav nervy :)
07:07:37
16.12.2014
Milan 136
-> vhml: v ty vlozce bude s nejvetsi pravdepodobnosti neco praskly. Ale jak bylo zmineno da se koupit opravarenska sada.
07:02:51
16.12.2014
vhml
-> Dušan 15.12.14 21:37:49: promazat jsem to zkoušel, ale bez úspěchu ( možná že už se to někam rozlezlo a bude to dneska lepší )

-> Kuladmin 15.12.14 21:57:57: Zkusím se na to podívat
21:57:57
15.12.2014
Kuladmin
Svazek je vepredu na nosniku pred ridicem jakoby pod RJ motoru ktera je na prepazce - pokud uvidis rozpleteny draty melo by to byt cajk to delaly v origo servisech on je problem ze navic s draty v tom samem svazku vede hadicka ostrikovacu dozadu a tesne nad temi draty je navic spoj a dost casto se i rozpojuje a tece to pak primo na draty.
Zamek vyjmes lehce ale musis mit na to tenkej torx z boku dveri je malicka plastova krytka prumer cca do 7mm a pod ni je sroubej ktery jen povoluj ne abys ho vysrouboval uplne jinaj je moznost ze ti spadne do dveri!!! a v zamku mej klic a mela by ti jit v urcitym okamziku vyjmout vlozka zamku tu celou rozebej vycisti promaz vazelinou pripadne pripiluj obehany plisky a vrat zpet pozor na to at si to nerozlomis ale daji se sehnat jednotlive dily a vymenit - je to debilni tvrda ale krehka slitina cehosi. A podivej se taky jak je tam pruzinka co tu vlozku vraci do hlavni pozice ja laboroval hodinu jak to patri - pac jsem se nemel kam podivat a je pekne napruzena tak pozor!
Vymen svicky, filtr a vycisti klapku a pripadne dle potreby nastav ale pokud neni uplne zasv... tka se to srovna samo.
21:50:23
15.12.2014
OndraKrupi
tak tohle téma budu asi taky využívat :-)
21:37:49
15.12.2014
Dušan
-> vhml:
-vyfuk nevim, ale spis dle typu motoru a nasledne lambd
-zamek by mel jit promazat a jinak tam neni nic zazracnyho navic. U me pomaha docasne WDcko
-kabelovy svazek v meziprepazce ( aspon myslim ) a hlave se tam hodne drzi bordel coz zpusobuje ucpavani kanalu a nasledne ty dany problemy
-vycisti klapku a treba nasledne pres vag zakladni nastaveni. Pomuze i odpojit baterii na 1h.
-mrkni na hadicky okolo sani a benzinu zda nepodsavaji
21:28:21
15.12.2014
vhml
Nikde jsem nenašel téma se obecně věnující Fabii a vzhledem k tomu, že jsem si tohohle zmodernizovanýho Favorita pořídil ( ano, stejně jako favorit to jako vrchol výbavy má přední mlhovky ) tak si dovolím takové téma směle založit.

Mám k tomu zatím pár otázek:

- Údajně se liší výfuk pro 44kW a 50kW. Jak? Budu to nechávat čipovat, sání z 50kW to má, tak jestli mám řešit i výfuk?

- Nefunguje pořádně zámek řidičových dveřích. Jde s ním otáčet hůř jak ve stovce. Bez úspěchu jsem to zkoušel promazat. Co tam může být špatně a kterak to opravit?

- Údajně bývá problém s kabelovým svazkem, co je položen někde, kde se drží voda. Kde?

- Houpe se volnoběh. Na Felicii se dělá základní nastavení klapky přes extra program. Ve Fabii taky, nebo to jde přes VAG 3.04?
Extreme Tyres
pá 12.06.2020 - so 01.05. 15. COVID-19 SRAZ MORAVSKÝ K.. | pá 14. - ne 16.05. 3. ŠKODA V SRDCI BESKYD | další akce...