
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Fabia 1. - 3. generace
-> RoboSK 17.12.14 16:37:44: je tam, musíš ten kastlík úplně vyklopit 

-> RoboSK: twl tohle je první obr z google to ti nestačí???
www.google.cz/search?q=di agnostick%C3%A1+zasuvka+fa bia&tbm=isch&tbo=u &source=univ&sa=X& amp;ei=6NCRVLvWIufcywOSkIC IDA&ved=0CEcQsAQ&b iw=1138&bih=526#facrc= _&imgdii=_&imgrc=C pd6Wkj3oMmZ8M%253A%3BzNZbh -pRNi9KLM%3Bhttp%253A%252F %252Fimg155.imageshack.us% 252Fimg155%252F5649%252Fob dfabia.jpg%3Bhttp%253A%252 F%252Fgaraz.autorevue.cz%2 52Fviewtopic.php%253Ff%253 D810%2526t%253D1111528%3B5 78%3B474
www.google.cz/search?q=di agnostick%C3%A1+zasuvka+fa bia&tbm=isch&tbo=u &source=univ&sa=X& amp;ei=6NCRVLvWIufcywOSkIC IDA&ved=0CEcQsAQ&b iw=1138&bih=526#facrc= _&imgdii=_&imgrc=C pd6Wkj3oMmZ8M%253A%3BzNZbh -pRNi9KLM%3Bhttp%253A%252F %252Fimg155.imageshack.us% 252Fimg155%252F5649%252Fob dfabia.jpg%3Bhttp%253A%252 F%252Fgaraz.autorevue.cz%2 52Fviewtopic.php%253Ff%253 D810%2526t%253D1111528%3B5 78%3B474
-> francomk: dobre díky



-> RoboSK: Nemáš tam čo pokaziť, je to tak spravené zámerne, len trochu viac zapáč... Samozrejme nie páčidlom 

-> maca: nejaký fígel aby som to nerozkurvil ? 

-> RoboSK: má doraz,tak musíš ještě ten překonat a pak povolí
-> dragon_cb_cz: ok dík skusím 

-> RoboSK: Prostě jí zkus otevřít víc než se otevře sama - zaber za ní ještě kus směrem dolů...
-> Mr._Nosferatu: -> maca: takže musím vybrať vnútro tej "prihrádky" a tam by mala byť ? 

-> RoboSK: musíš ji uplně vycvaknout
-> RoboSK: není vlevo od volantu v nějaký prihradce na peněženku ? Nebo tam někde pokud si pamatuji dobře ( musel se vyndat kus schránky)
-> Pavel P@nkáč: zistil som s toho h.... nič
v tej schránke pri lavom kolene by mala byť ,ale tam mám tak hovno
nie zásuvku 



-> Jarda/felda: to je klidně možný, nikdy jsem je neměl v ruce.
Případný výběr už bude na Ondrovi.
Já před lety nainstaloval DO od Maxicaru do feldy a dodnes bez poruchy.
Případný výběr už bude na Ondrovi.
Já před lety nainstaloval DO od Maxicaru do feldy a dodnes bez poruchy.
-> RoboSK: zkus napsat do googlu, diag. zas. fabia

chlopi , kde na Fabii I 2004 HTP najdem diag. zásuvku ?
dík 


-> Luboš 17.12.14 08:24:38: LA004 jsou klíče dost forový, s origo se to nedá srovnat ...
-> Bukaj: pisu že vnitřky jdou, s tema opravnejma sadama je to tak musí se rozebrat, ja tu mám celej suplík na to naplněnej

-> Pavel P@nkáč:
Tedy nevím, ajk u Fabie, ale u Octavie (1997) vnitřky jdou přehodit mezi dveřma i kufrem. A Opravná sada mne na Octavii vyšla asi na nějakých 30 kaček (čekal jsem pálku a ejhle - příjemné překvápko
)
A opravných sad je vícero, v každé je něco jiného, takže nejlíp rozebrat, zjistit, co je v háji a až pak kupovat

Tedy nevím, ajk u Fabie, ale u Octavie (1997) vnitřky jdou přehodit mezi dveřma i kufrem. A Opravná sada mne na Octavii vyšla asi na nějakých 30 kaček (čekal jsem pálku a ejhle - příjemné překvápko

A opravných sad je vícero, v každé je něco jiného, takže nejlíp rozebrat, zjistit, co je v háji a až pak kupovat

-> vhml: vnitřky jo, hlinikove tělo ne- nebo jde ale musí se ubrousit takovy zobačky na obou stranach ale to je už takova prasarnička, lepší je přehodit vnitřky. ja bych vyndal ten řidičuv a opravil bych ho, prodavaji na to sady maji to i v mototechnach těch schopnějších, když víš or. čislo tak ti to do druheho dne přijde i u kelly, ale mužou vaznout vevnitř i bezpečnostní stavítka to se da taky rozhejbat ale je to složitější na rozebraní když to hodně drží...
-> Max 17.12.14 08:54:19: a vložky teda přehodit jdou? Milan píše že nejdou -> Milan 136 16.12.14 10:33:36:
-> vhml: pokud máš origo centrál na klíč, volil bych variantu jak psal Milan. Pouze vyměnit komfortní řj. Zabere to cca 10-15min dle zručnjosti. A je hotovo.
jednotka je pod palubkou u řidiče nad plynovým pedálem. Pouze seženeš jinou s dálkáčema (jestli vystřelovák nebo ne už je jedno..) a je to. Kdyby jsi to chtěl dotáhnout k dokonalosti - třeba ty vystřelováky, bude to chtít vyfrézovanou planžetu a přehodit transpondér z původního klíče.nebo koupit novej a nakodovat (imobilizer)
Co se zámku týče, mám několik vložek rozebraných + opravárenský sady a vždy to dám dohromady. Někdy je to ale voser :o)))
Pokud by jsi chtěl vložiky přehodit z leva do prava, není problém. Dělal jsem to několikrát.
Akorát jeslti je vložka u řidiče pochroumaná, tak ji vyndávej opatrně abe se nerozpadla a nespadla ti do dveří. To pak znamená rozdělat dveře, sundat celej nosič se stahovačkou...
Na montáž/demontáž vložky potřebuješ torx20, dle typu a stáří vozu bude vložka upevněna jedním nebo dvěma šroubky. Otevřeš dvěře, sundáš gumové nebo plastové krytky a uvidíš torxy. Jeden je přímo na vložku, druhým je zajištěna i klika. vyšroubuj ten první,co drží jen vložku (ne uplně), pak vezmi za kliku a zatáhni (jako by jsi otvíral dveře) a povoluj druhý torx (je to ten spodní). Udává se 8 otočení, mě to většinou nestačí. Uvidíš, zámek musí být uvolněný. Někdy tak drží, vlžka je hliníková, tak je to zaoxidované, chce to trochu s tím hýbat.
Až to budeš dělat po druhý, budeš vědět
jeslti jsem to psal moc polopaticky, tak se omlouvám
jednotka je pod palubkou u řidiče nad plynovým pedálem. Pouze seženeš jinou s dálkáčema (jestli vystřelovák nebo ne už je jedno..) a je to. Kdyby jsi to chtěl dotáhnout k dokonalosti - třeba ty vystřelováky, bude to chtít vyfrézovanou planžetu a přehodit transpondér z původního klíče.nebo koupit novej a nakodovat (imobilizer)
Co se zámku týče, mám několik vložek rozebraných + opravárenský sady a vždy to dám dohromady. Někdy je to ale voser :o)))
Pokud by jsi chtěl vložiky přehodit z leva do prava, není problém. Dělal jsem to několikrát.
Akorát jeslti je vložka u řidiče pochroumaná, tak ji vyndávej opatrně abe se nerozpadla a nespadla ti do dveří. To pak znamená rozdělat dveře, sundat celej nosič se stahovačkou...
Na montáž/demontáž vložky potřebuješ torx20, dle typu a stáří vozu bude vložka upevněna jedním nebo dvěma šroubky. Otevřeš dvěře, sundáš gumové nebo plastové krytky a uvidíš torxy. Jeden je přímo na vložku, druhým je zajištěna i klika. vyšroubuj ten první,co drží jen vložku (ne uplně), pak vezmi za kliku a zatáhni (jako by jsi otvíral dveře) a povoluj druhý torx (je to ten spodní). Udává se 8 otočení, mě to většinou nestačí. Uvidíš, zámek musí být uvolněný. Někdy tak drží, vlžka je hliníková, tak je to zaoxidované, chce to trochu s tím hýbat.
Až to budeš dělat po druhý, budeš vědět

jeslti jsem to psal moc polopaticky, tak se omlouvám

-> OndraKrupi: stačí DO, jen si vybrat
www.levnealarmy.cz/eshop/ .../privesek-ke-klicum
www.levnealarmy.cz/eshop/ .../vystrelovaci-klic
www.levnealarmy.cz/eshop/ .../privesek-ke-klicum
www.levnealarmy.cz/eshop/ .../vystrelovaci-klic
-> OndraKrupi: pokud tam máš origo centrál na klíč, tak stačí buď dokoupit uni sadu DO, připojit plus, mínus, blikání a odemknout/zamknout.
Nebo hogo fogo řešení origo. Sehnat komfortku a k tomu třeba sklopný klíče
Nebo hogo fogo řešení origo. Sehnat komfortku a k tomu třeba sklopný klíče
-> dragon_cb_cz: ten centál se musí měnit celý? nebo by mělo stačit píchnout se na stávající dráty a servo motory?
-> Radek Retro eLeSo 16.12.14 16:57:30: vejfuk jako takovej je tam novej, do toho šahat nebudu ať je tam co je tam. Ale kdyby se nějak lišila litina, tak bych jí klidně směle zahodil.
-> vhml 16.12.14 13:12:46: tady píšou že je to buřt : www.cc-autodily.cz/vyfuk-
zadni-dil-3?brand=SKODA&am
p;model=FABIA
ale u Tyll to dělej
ale u Tyll to dělej

-> dragon_cb_cz 16.12.14 15:35:53: Pokud mám centrál bez dálky, tak ale nepotřebuju motůrky ne? To mi stačí jen nějakej příjmač...
-> Dušan: Origo centrál pokud vím není zrovna dvakrát spolehlivý a díly jsou dost drahé... ale jsou neorigo sady přímo pro Fabii: www.ahifi.cz/centralni-za
mykani-keetec-cz-fabia-do.
html
Je nejakej centrál origo co se jen pripoji ?
Tušíte ještě někdo jak je to s tím výfukem?
Protože litina pro 44kW má číslo 047 253 031 G , 50kW má 047 253 031 C
Protože litina pro 44kW má číslo 047 253 031 G , 50kW má 047 253 031 C
-> MATTESS 16.12.14 11:54:51: určtiě tam do budoucna přijde. Ale prvně bych radši opravil zámek, ať to aspoň nějak funguje.
-> vhml: Dal bych dálku. Je to i pohodlnější. Časem mi to zamykání na klíč pěkně lezlo krkem a litoval jsem, že jsem to nepředělal hned. Mam taky nějakou uni
-> vhml: dily na opravu stoji par korun. Vlozky mezi sebou prehodit nejdou.
Dalku tam dodelas jakoukoliv uni.
Dalku tam dodelas jakoukoliv uni.
-> MATTESS 16.12.14 07:45:49: jo, je to centrál na klíč bez dálky.
Jde prohodit mezi sebou zámek řidiče a spolujezdce? Že bych se na celou opravu vysral, ten druhej maká dobře.
A co obnáší dodělání dálky?
Jde prohodit mezi sebou zámek řidiče a spolujezdce? Že bych se na celou opravu vysral, ten druhej maká dobře.
A co obnáší dodělání dálky?
-> Hřib: Takže vytáhnout z bužírky a mít ho samostatně bez hadičky - např ovázanej páskou? Nebo je uvnitř tý bužírky ještě omotanej?
-> dragon_cb_cz: opatrně rozřezat tu bužírku (plast), jsou tam tenké drátky, ať se nepřiděláš práci, ideálně si vyndej filtrbox, ať máš místo, poznáš ten svazek podle toho, jak už někdo psal, že do něj vede z mezistěny hadička k zadnímu ostřikovači a spolu s kapalinou do ostřikovačů v tom plastovém sifonu hnijou ty tenké drátky 

-> MATTESS: to je stejne "paradox", ze dalkovy ovladani vyjde levnejc jak ta vlozka :)
-> vhml: máš centrál na klíč? Mě se rozsypal zámek u řidiče, tak jsem dal dálku a je klid. Ale podle toho, že chceš zámek opravit, centrál nemáš?
Kolik stojí ta opravárenská sada? Vložka vyšla na 550,-
Jaký máš rok?
Kolik stojí ta opravárenská sada? Vložka vyšla na 550,-
Jaký máš rok?
-> Kuladmin: A pokud tam bude svazek v celku, tak co s ním? Vytáhnout z tý svazovací bužírky?
-> vhml: skládat zámky je romantika... jestli to budeš dělat poprvé,procvič si prsty a připrav nervy :)
-> vhml: v ty vlozce bude s nejvetsi pravdepodobnosti neco praskly. Ale jak bylo zmineno da se koupit opravarenska sada.
-> Dušan 15.12.14 21:37:49: promazat jsem to zkoušel, ale bez úspěchu ( možná že už se to někam rozlezlo a bude to dneska lepší )
-> Kuladmin 15.12.14 21:57:57: Zkusím se na to podívat
-> Kuladmin 15.12.14 21:57:57: Zkusím se na to podívat
Svazek je vepredu na nosniku pred ridicem jakoby pod RJ motoru ktera je na prepazce - pokud uvidis rozpleteny draty melo by to byt cajk to delaly v origo servisech on je problem ze navic s draty v tom samem svazku vede hadicka ostrikovacu dozadu a tesne nad temi draty je navic spoj a dost casto se i rozpojuje a tece to pak primo na draty.
Zamek vyjmes lehce ale musis mit na to tenkej torx z boku dveri je malicka plastova krytka prumer cca do 7mm a pod ni je sroubej ktery jen povoluj ne abys ho vysrouboval uplne jinaj je moznost ze ti spadne do dveri!!! a v zamku mej klic a mela by ti jit v urcitym okamziku vyjmout vlozka zamku tu celou rozebej vycisti promaz vazelinou pripadne pripiluj obehany plisky a vrat zpet pozor na to at si to nerozlomis ale daji se sehnat jednotlive dily a vymenit - je to debilni tvrda ale krehka slitina cehosi. A podivej se taky jak je tam pruzinka co tu vlozku vraci do hlavni pozice ja laboroval hodinu jak to patri - pac jsem se nemel kam podivat a je pekne napruzena tak pozor!
Vymen svicky, filtr a vycisti klapku a pripadne dle potreby nastav ale pokud neni uplne zasv... tka se to srovna samo.
Zamek vyjmes lehce ale musis mit na to tenkej torx z boku dveri je malicka plastova krytka prumer cca do 7mm a pod ni je sroubej ktery jen povoluj ne abys ho vysrouboval uplne jinaj je moznost ze ti spadne do dveri!!! a v zamku mej klic a mela by ti jit v urcitym okamziku vyjmout vlozka zamku tu celou rozebej vycisti promaz vazelinou pripadne pripiluj obehany plisky a vrat zpet pozor na to at si to nerozlomis ale daji se sehnat jednotlive dily a vymenit - je to debilni tvrda ale krehka slitina cehosi. A podivej se taky jak je tam pruzinka co tu vlozku vraci do hlavni pozice ja laboroval hodinu jak to patri - pac jsem se nemel kam podivat a je pekne napruzena tak pozor!
Vymen svicky, filtr a vycisti klapku a pripadne dle potreby nastav ale pokud neni uplne zasv... tka se to srovna samo.
tak tohle téma budu asi taky využívat :-)
-> vhml:
-vyfuk nevim, ale spis dle typu motoru a nasledne lambd
-zamek by mel jit promazat a jinak tam neni nic zazracnyho navic. U me pomaha docasne WDcko
-kabelovy svazek v meziprepazce ( aspon myslim ) a hlave se tam hodne drzi bordel coz zpusobuje ucpavani kanalu a nasledne ty dany problemy
-vycisti klapku a treba nasledne pres vag zakladni nastaveni. Pomuze i odpojit baterii na 1h.
-mrkni na hadicky okolo sani a benzinu zda nepodsavaji
-vyfuk nevim, ale spis dle typu motoru a nasledne lambd
-zamek by mel jit promazat a jinak tam neni nic zazracnyho navic. U me pomaha docasne WDcko
-kabelovy svazek v meziprepazce ( aspon myslim ) a hlave se tam hodne drzi bordel coz zpusobuje ucpavani kanalu a nasledne ty dany problemy
-vycisti klapku a treba nasledne pres vag zakladni nastaveni. Pomuze i odpojit baterii na 1h.
-mrkni na hadicky okolo sani a benzinu zda nepodsavaji
Nikde jsem nenašel téma se obecně věnující Fabii a vzhledem k tomu, že jsem si tohohle zmodernizovanýho Favorita pořídil ( ano, stejně jako favorit to jako vrchol výbavy má přední mlhovky ) tak si dovolím takové téma směle založit.
Mám k tomu zatím pár otázek:
- Údajně se liší výfuk pro 44kW a 50kW. Jak? Budu to nechávat čipovat, sání z 50kW to má, tak jestli mám řešit i výfuk?
- Nefunguje pořádně zámek řidičových dveřích. Jde s ním otáčet hůř jak ve stovce. Bez úspěchu jsem to zkoušel promazat. Co tam může být špatně a kterak to opravit?
- Údajně bývá problém s kabelovým svazkem, co je položen někde, kde se drží voda. Kde?
- Houpe se volnoběh. Na Felicii se dělá základní nastavení klapky přes extra program. Ve Fabii taky, nebo to jde přes VAG 3.04?
Mám k tomu zatím pár otázek:
- Údajně se liší výfuk pro 44kW a 50kW. Jak? Budu to nechávat čipovat, sání z 50kW to má, tak jestli mám řešit i výfuk?
- Nefunguje pořádně zámek řidičových dveřích. Jde s ním otáčet hůř jak ve stovce. Bez úspěchu jsem to zkoušel promazat. Co tam může být špatně a kterak to opravit?
- Údajně bývá problém s kabelovým svazkem, co je položen někde, kde se drží voda. Kde?
- Houpe se volnoběh. Na Felicii se dělá základní nastavení klapky přes extra program. Ve Fabii taky, nebo to jde přes VAG 3.04?