VW Passat

prohledat
1985 příspěvků (zobrazeno 1351 až 1400) od 08.04.2014 do 28.03.2024, založil/a Syny
řadit dle data
08:34:06
31.10.2017
Nwkt
-> Jarda: Tak to zapoj opačně 3

mladou to vytrestalo minulej tejden, mi volá mě pípá auto jako bych měla puštěný světla, ale ty jsou vyplý 3
07:59:13
31.10.2017
Jarda - zrušená registrace
Si tp udelam i u feldy, protoze u octy jsrm to vyuzivsl dost casto, jen je blbost, ze clovek blika do prava, zastavi a sviti mu ta prava strana, kdyz pitrebuje levou...
07:29:59
31.10.2017
StepaNoFUN
Já bych řekl, že o hodně míň než poloviční spotřeba. Protože jdou jenom ty 2 venkovní žárovky a ne palubka, osvětlením RZ si nejsem jistej...
Ale jednou mě to dostalo. Někde jsem zastavil a čekám u auta. Vůbec mi nebylo divný, že mi svítí jedna žárovka vzadu. Ale začal jsem zkoumat, že mám asi prasklou žárovku, protože nesvítí ta druhá strana. :-D
20:16:40
30.10.2017
Syny
-> Pavel P..: Normalni parkovaci osvetleni. Mas na pacce blinkru takovy to "P". Funguje to jen s vytazenym klickem (alespon myslim, ale mozna staci jen vyple zapalovani). Pouzivam to velmi casto - treba vcera jsem v noci potreboval z auta vyhazet nejaky veci do vchodu, tak jsem zustal stat na ulici (zaparkovat neslo - fullhouse na sidlisti) a prave roznul jen levou stranu :) Auto bylo videt a spotreba polovicni oproti obrysovkam :)
upraveno 1x, naposled 30.10.2017 20:21:26
19:24:23
30.10.2017
saskyn2
Jinak to okoukali ze š100 tam to bylo taky3
19:21:28
30.10.2017
saskyn2
-> Tom Troll 30.10.17 17:26:32: Já zase nevím na co kontrolovat 58L a 58R. Dyt je to jedno, když to zapojíš opačně tak holt bude značka připojená k druhému světlu. Blinkr by byl horší3 Asi jsem si svou prací jistý, protože tohle jsem nikdy nekontroloval.
No málo lidí to používá, protože lidi jsou kokoti a nechaj stát neosvětlený auto kdekoliv. Já to párkrát někde takhle stát viděl. O tom že poloviční odběr energie baterce prospěje je myslím zbytečný polemizovat.
18:23:58
30.10.2017
Milan 136
-> Pavel P..: mám Octávku rozbitou úplně stejně taky1
18:23:33
30.10.2017
Pavel P..
Tak to jsem rád že to neni nějaká chyba....1
17:26:32
30.10.2017
Tom Troll
-> saskyn2: Nevim, je to možný, ale minimálně je to užitečný když si můžeš zkontrolovat správný zapojení 58L a 58R, narozdíl od aut co to nemaj kde muísíš tahat pojistky abys to přerušil. 6
A ještě nevim vo tom že by to někdo využil pro odstavení, světla můžeš bez strachu vybití nějakou tu chvilku svítit všechny, a pokud tam budeš stát dost dlouho na to aby to udělalo rozdíl ale furt to dávalo smyls, tak bys tam asi stát vůbec neměl.
17:15:30
30.10.2017
Milan 136
17:10:01
30.10.2017
saskyn2
-> Tom Troll 30.10.17 16:03:44: Jako že bude chtít motorku podjet skrz škarpu nebo jak?3 Prostě necháš osvětlenou tu stranu do silnice. Myslím že je to i popsané v návodu jestli si to dobře pamatuju.
16:03:44
30.10.2017
Tom Troll
-> saskyn2: Tak to nevim, upřímě bych tohle považoval za hazard jako jezdit v noci s jednim světlem .. někdo si může myslet že to je motorka.. Pro odstavení vozidel u krajnice jsou varovky a trojůhelníky.
15:54:15
30.10.2017
saskyn2
-> Tom Troll: Ale houby, to se používá, aby ti svítily světla když např. necháš odstavené auto u krajnice.
15:14:50
30.10.2017
Tom Troll
-> Pavel P..: To je pro kontrolu zásuvky na tažný, abys věděl jestli máš správně zapojenej obrys pravej a levej, jinak musíš vytahovat pojistky, taková pomůcka od koncernu. 4
Nebo alespoň takhle se to využívá.
09:48:16
30.10.2017
bouchy
-> Pavel P..: Je to správně, safety feature (u stovek jistota vybití baterky)... ale mělo by to vydávat zvuky, když se vyndá klíček a otevřou dveře ne? (stejně, jako když nechám svítit obr., tlumený a jdu s klíčem ven z auta)
09:05:53
30.10.2017
haso
zato nakladak od renaultu (rok 2001) robi pri vypnutom zapalovani a motore to, ze ked das smerovku normalne blika ale vnutri nepipa...rano sa zobudim, idem obzret auto a pozeram ze preco som blikal celu noc dolava 3
09:01:02
30.10.2017
Jarda/felda
-> Pavel P.. 30.10.17 08:41:18: je to normální dělali to už u starší koncerny 4
08:47:19
30.10.2017
minno
-> Pavel P..: No chyba to asi nebude, kedže rovnako to funguje aj u iných áut z koncernu. Ja som si to po 1. krát všimol u služobnej Fab1 pred cca 11 rokmi, myslel som, že sa niečo dosralo3 Podobne ako ty. Potom som zistil, že je to vlastnosť a že som mal vyhodený blinker.
08:44:21
30.10.2017
Jarda - zrušená registrace
-> Pavel P.. 30.10.17 08:41:18: To uz mela stovka, octavka taky, jen nevim proc pravej pravou, kdyz zastavuju, tak mi zustane svitit parkovacka vic do kraje a ne di silnice, vzdy jsem to chtel o octy predelat7
08:41:18
30.10.2017
Pavel P..
Mám ze včera takovej zajímavej postřeh.... nikdy předtim jsem si toho nevšiml, tak nevim zda to tak má být. Když u B5 při vypnutém motoru i zapalování a zhaslých světlech zapnu blinkr tak se mi na příslušné straně rozsvítí obrysovka vepředu i vzadu.... je to normální?
22:23:45
25.10.2017
King
-> MB_CML: Ono to asi bude taky dany historii toho auta, ktera je u nekterejch kousku E61 uz pekne pohnuta nebo spis mlhava. Ta moje hajtra je dtto po prvnim majiteli s jasnou servisni historii a dlouhejma dalnicnima strekama po Evrope - zatim jsem v necelejch 300tkm resil jenom altik a pak samozrejme kombikovou klasiku - nestastny kabelaze do 5. dveri, a pak oba termostaty. A pak samozrejme neverending story s eko kurvitkem DPF :-)
upraveno 1x, naposled 25.10.2017 22:24:03
15:19:54
25.10.2017
MB_CML
-> palinator: No spíš v celým tom autě a začínalo to u znaku na kapotě 1 3
14:33:25
25.10.2017
palinator
-> MB_CML:
Má o 2 válce míň, ale objem na válec je cca stejnej, akorát ten třílitr není tak hodně nadčtvercovej. Spíš bych řek, že v tom motoru bylo něco blbě.
upraveno 1x, naposled 25.10.2017 14:33:45
14:17:52
25.10.2017
MB_CML
-> palinator: Jenže 1,9TDI má taky o 2 válce míň 3 Že tomu nevěříte věřím, ale fakt to tak bylo 4 Samozřejmě záleží na profilu trasy atd. Na provozu, na zatížení auta, ale jezdil jsem víceméně sám a stejnou trasu.
14:05:55
25.10.2017
palinator
-> MB_CML:
Vzhledem k tomu, když srovnám spotřebu 1,9TDI (který pravda táhne hlavně vocpoda a nad 2200 to už není moc ideální otáčkové spektrum pro běžnou úspornou jízdu), u kterýho roste měrná spotřeba s otáčkama docela raketově (aneb při 90 je to nejúspornější auto na zeměkouli, možná při 70 ještě úspornější a při 130 už to nikdo nechce ani živit ani poslouchat), tak se mi moc nechce věřit že by 530d měla tak benzinoidní charakter, že by vykouzlila při 2500 výrazně lepší měrnou spotřebu, než při 2200, aby jak tady King poznamenal, překonala i zvýšenou spotřebu o odpor vzduchu vyšší o nějakejch 50% jestli dobře počítám.
12:21:24
25.10.2017
MB_CML
-> King: No zrovna na převodovku bych moc neodkazoval, tu jsem měnil 2x 3
Defakto jsem se děsil každého dne a nového otočení klíčkem, protože spolu s přibližování klíčku ke spínačce stoupala možnost, že na mě vyskočí nějaká nová chybová hláška, což se stávalo tak maximálně jednou za 14dní... Byli to takové drobnosti, jako airbagy, převodovka, zátěžák na sedačce spolujezdce a podobně 1

-> palinator: No jako úplně přesné otáčky Ti nepovím, protože to auto už rok nemám, ale při cca 120km/h to bylo kolem 2tis. ot./min a při 150km/h kolem 2225-2500ot./min
10:40:08
25.10.2017
King
-> MB_CML: Takze nakonec doslo na moje slova :-)
Jinak pres vzorec aerodyn. odporu vzduchu, kde figuruje rychlost telesa na druhou, moc vlak nejede, takze priklad s rozhrkanou 530d asi nebude nejstatstnejsi. Predpokladam, ze automatika prevodovky nebyla tak dojebana, aby v obou pripadech volila jinej nez nejvyssi prevodovej stupen. Moje socialne unosnejsi E61 520d pri 150, kde uz vyrazne dominuje odpor vzduchu, zaklady fyziky nepopira :-)
19:32:51
24.10.2017
palinator
-> MB_CML:
Kolik to točilo při těch 120/150?
14:03:15
24.10.2017
MB_CML
-> King: Ano i ne, ono ve výsledku třeba 3,5l paliva ušetřeného za týden je taky znát 4 Druhým aspektem věci je taky hluk vyšší vs. nižší otáčky při stejné cestovní rychlosti. No ale tímto bych debatu o 5q/6q ukončil, Touran je pasé, nastoupil nákup P 5008 VTi v LPG 4 Zůčastněným děkuji za připomínky.

-> palinator: To není žádná pohádka, ale osobní zkušenost 4 Měl jsem BMW E61 530D kombík v automatu a při těch 120-130 to jezdilo dálky za 8l a při 150 kolem 6,5-7l/100km 4 Akorát to byla neskutečná poruchová mr**a tak šel do světa...
22:48:56
23.10.2017
palinator
-> MB_CML:
Docela bych tu pohádku o tom, že cokoliv při 150 žere míň než při 120, chtěl vidět.
22:47:51
23.10.2017
palinator
-> King:
Jenže aspoň v Golfu V jedeš s tou 1,6 na pětku jako s jiným autem na čtyřku. Pantáta s timhle Golfem v plynu taky dálnice zkoušel, ale když co 14 dní dolejval litr 5W30, přestalo ho to bavit. Po záměně za 5W40 a ježdění jen kolem komína to nežere co se týče oleje nic.
22:21:49
23.10.2017
King
-> MB_CML: No, kdyz nekdo pri takovym soukromym najezdu hodla cpat rocne statu desitky tisic na danich za benzin, pak mu asi na par stovkach p.m. nesejde4
23:18:32
20.10.2017
MB_CML
-> King: No sice půl litr, ale když je z Tvojí kapsy a najedeš 750km za týden, tak už je to znát... 4 Otázka je pak cena takové přestavby, proto jsem se ptal, jestli to nemá někdo v merku, co by tam tak mohlo "pasovat" Mě paradoxně brambor 3.0 6vál žral míň při 150km/h než při těch 120-130km/h
Nicméně asi jak říkal -> StepaNoFUN: chtělo by to tabulku převodů, ve výsledku, jak tak na to koukám, tak by bylo nejsnazší zůstat u 5q, jen sehnat ten nejdelší, který se dělal...
upraveno 1x, naposled 20.10.2017 23:18:59
22:55:29
20.10.2017
King
Ono taky zalezi jak se na ty dalnici bude jezdit. Na nejaky dojizdeni do haku pianko 110-120 nevidim v tom 5q problem. To nase benzinovy 2.0 pseudomondeo v tomhle rezimu sosalo neco kolem 6l. A nejakej pullitr dolu s 6q snad nema cenu resit.
22:48:42
20.10.2017
StepaNoFUN
-> MB_CML: Tak on právě u toho TDi říkal, že ten pětikvalt z nějaký O2 točí na 5tku míň, než šestikvalt z Tourana. Touran má prej kratší stálej převod. Navíc 6ti kvalty jsou víc poruchový (vymačkávaj se obaly)... Ale nepamatuju si to úplně přesně. Musel bych ověřit. Touran mě moc nezajímal a vím, že jsme se o tom bavili spíš mezi řečí, když jsme do práce koupili Caddynu. Ta má totiž převodovku extrémně krátkou a točí se to jak motorka.
21:54:33
20.10.2017
MB_CML
-> StepaNoFUN: Však v pořádku 4 Jako připouštím, že na nějaké městské poježdění nebo kolem komína se ten 5q může chovat úsporněji, ale tohle v podstatě neuvidí nic jiného, než dálnici... teda možná 3
21:43:43
20.10.2017
StepaNoFUN
-> MB_CML: Netvrdím že není. S tímhle zkušennosti nemám. Jenom jsem napsal to, co kamarád kdysi řešil. Chtělo by to tabulku jednotlivejch převodovek....
21:16:46
20.10.2017
MB_CML
-> StepaNoFUN: Jenže tohle je benzín...
19:45:15
20.10.2017
castrol
-> Tuner#2: ale totok si na ceste urcite vsimnes
19:26:20
20.10.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
Koukám, že tohle moje postěžování bylo ještě slabým odvarem...-> Tuner#2 - zrušená registrace 12.10.17 20:02:10:

Svět se fakt v prdel obrací... ale jo inženýři jsou machři o tom na virtu žádná, jen nevím zda se mám 3 a nebo spíše 12

New Audi A7 rearlights looks CRAZY like Bugatti CHIRON
17:24:57
20.10.2017
StepaNoFUN
-> MB_CML: Jestli si dobře pamatuju, tak Touran je O2/Caddy... Vím že kamarád právě 6ti kvalt z Tourana (1,9 TDi, výkon nevím) vyhazoval a dával tam nějakej dvojkovkovej 5ti kvalt - že to prej jede úspornějc) a 6ti kvalt si bral někdo do Caddyny.
12:03:21
20.10.2017
suri
-> Syny: hlavne tá výmena 5ky za HTP/1,4 16V prevod spôsobí to že zomretá 1,6 zomrie úplne
11:17:11
20.10.2017
MB_CML
-> Syny: Jo, tohle běžně dělám u PSA, že do benzínové převodovky dáme 5st. z dieselu nebo se vymění stálý převod, záleží na druhu převodovky, ale pořád jednodušší a rychlejší než pitvat převodovku, tak mi přijde přehodit kus za kus. včetně teda potřebného kolem...
11:10:14
20.10.2017
Syny
-> MB_CML: Da se do toho upravit 5. rychlost, aby mela delsi prevod. Cenu netusim, ale mam pocit, ze co jsem cetl, tak to nebylo o moc lepsi pak... Spadlo to tusim o ani ne 400 otacek, ale nejsem si ted jistej vubec.
11:01:03
20.10.2017
MB_CML
-> Nwkt: No jasný, kulisa... proto se mu to snažíme ze všech stran vymluvit 1
Chtěl jsem případně mrknout na cenu převodovky, ale jelikož VW nedělám, tak nemám tucha, z čeho by tam případně šla přehodit...
10:55:58
20.10.2017
Nwkt
-> MB_CML: Jako převodovku asi seženete, ale nebude to jenom o ní. Třeba platforma O1 se mění i poloosy, startér, táhla řazení ....
10:53:36
20.10.2017
MB_CML
-> Nwkt: No mě to nepovídej 3 Prostě se mu to zalíbilo... jo ale teda hodlá udělat přestavbu na LPG, což už by šlo, ale nevěřím tomu, že s tím 5q při dálniční rychlosti to bude úsporné vozidlo
10:47:36
20.10.2017
Nwkt
-> MB_CML: To mi nepřijde moc vhodný na dálniční provoz
10:44:15
20.10.2017
MB_CML
Dotaz na místní VW guru 1
VW Touran první generace, 1,6i 75kW pasuje tam z něčeho 6q převodovka? Případně z čeho?
Koulega v práci uvažuje nat tímto vozem, nájezd cca 150km/den a z toho 130km dálnice...
22:24:53
13.10.2017
King
Jenom mych 50 haliru: Uz to tady zaznelo, ale vetsina tech ficur dnesnich aut, ktery nekoho strasne serou, jsou volitelnou vybavou. Kdyz uz to v aute je, da se to obvykle vypnout. Treba vypnuti "ding-ding " pri nezapnutejch pasu bejvalo v mondeu otazkou par otevreni ridicovych dveri. Parkovaci asistent dtto (ale tam z pozice ativniho ridice nevidim jedinej duvod se o nej pripravovat). Kdyz me serou ledkovy svetla auta prede mnou, tak ho proste predjedu nebo necham nekoho dalsiho, at si to vychutnava - nevidim duvod do toho cumet 50km :-)
A dnesni auta jsou skutecne hromady kompromisu kvuli "eko ", tlaku na cenu a poptavce vetsinovyho vometaka, kterej u novyho auta resi hlavne barvu, konektivitu pro jeho ajfounek a obzvlast uvedomneli i produkci nejhorsiho jedu na svete - CO2 :-)
Extreme Tyres