Jak je to u moderních vozů (rok výroby 2000+) s pojistkovkou a připojením dalšího spotřebiče?
Co jsem tak zaznamenal, tak dle stupně výbavy jsou v pojistkovce volné pozice - vede k nim svazek elektroinstalace, nebo je kabeláž též rozdílná podle výbavy?
Potřeboval bych do cca 10-15 let starého VW Caddy (po B sloupek stejné, jako Touran) nainstalovat autozásuvku, která je pod proudem pouze při běžícím motoru (zapnutém zapalování). Auto nemám po ruce, abych se kouknul, jak vypadá pojistkovka...
Stávající zásuvky jsou pod proudem i po vypnutí zapalování, možná se vypnou po nějaké době samy...? Ale to je pro potřeby toho, co bych tam chtěl zapojit, dost naprd.
Každopádně by mne zajímalo, zda v pojistkovce najdu volnou pozici, ke které vede klíčkem spínaných +12V a stačí osadit pojistku a natáhnout kabel, nebo budu muset šmejdit kolem spínačky, jako u škodovek z předrevolučního období...
