skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
VW Golf I,II,III,IV a další VW
-> palinator: Jo, Octavia taky, ale to jsou Skodovky. U VW jsem myslel, ze to je na klicek. B6ka to tak ma a muj Golf taky.
-> Syny:
Rapid 2013 má zásuvku taky stále pod napětím. A asi nic nevypíná ani po čase, protože kolega tam nechal nabíječku na mobil a po měsíci stání to už moc nestartovalo.
Rapid 2013 má zásuvku taky stále pod napětím. A asi nic nevypíná ani po čase, protože kolega tam nechal nabíječku na mobil a po měsíci stání to už moc nestartovalo.

-> Bukaj 13.05.22 09:43:06: Fakt je pod proudem i povypnuti klice? Ja mam Golfa z 2010 a po vypnuti klice se vypina i zasuvka.
-> Bukaj: Liší se dle výbavy, nainstaluj na 3310 whats app já ti pošlu schéma pojistek

Jak je to u moderních vozů (rok výroby 2000+) s pojistkovkou a připojením dalšího spotřebiče?
Co jsem tak zaznamenal, tak dle stupně výbavy jsou v pojistkovce volné pozice - vede k nim svazek elektroinstalace, nebo je kabeláž též rozdílná podle výbavy?
Potřeboval bych do cca 10-15 let starého VW Caddy (po B sloupek stejné, jako Touran) nainstalovat autozásuvku, která je pod proudem pouze při běžícím motoru (zapnutém zapalování). Auto nemám po ruce, abych se kouknul, jak vypadá pojistkovka...
Stávající zásuvky jsou pod proudem i po vypnutí zapalování, možná se vypnou po nějaké době samy...? Ale to je pro potřeby toho, co bych tam chtěl zapojit, dost naprd.
Každopádně by mne zajímalo, zda v pojistkovce najdu volnou pozici, ke které vede klíčkem spínaných +12V a stačí osadit pojistku a natáhnout kabel, nebo budu muset šmejdit kolem spínačky, jako u škodovek z předrevolučního období...
Co jsem tak zaznamenal, tak dle stupně výbavy jsou v pojistkovce volné pozice - vede k nim svazek elektroinstalace, nebo je kabeláž též rozdílná podle výbavy?
Potřeboval bych do cca 10-15 let starého VW Caddy (po B sloupek stejné, jako Touran) nainstalovat autozásuvku, která je pod proudem pouze při běžícím motoru (zapnutém zapalování). Auto nemám po ruce, abych se kouknul, jak vypadá pojistkovka...
Stávající zásuvky jsou pod proudem i po vypnutí zapalování, možná se vypnou po nějaké době samy...? Ale to je pro potřeby toho, co bych tam chtěl zapojit, dost naprd.
Každopádně by mne zajímalo, zda v pojistkovce najdu volnou pozici, ke které vede klíčkem spínaných +12V a stačí osadit pojistku a natáhnout kabel, nebo budu muset šmejdit kolem spínačky, jako u škodovek z předrevolučního období...

-> Matthes, záškodník z TechWebu 29.04.22 23:57:53: no my jsme neměli měchy ale místo dorazů přidaný další pružiny 

-> MVM: Obecne cim novejsi auto, tim vic napicu...
-> Matthes, záškodník z TechWebu 30.04.22 07:04:20: Je to téma VW . Nadavat tady na Transity .. no popsal jsi to sam. Tak jsem to smazal..Ja jezdil ještě se starym s 2l benzinem a metrový fofrklacek,přesně. To mohl byt tak 95.rok.
-> King: To dycky rikal Ing. Losinsky na prumyslovce 

-> Matthes, záškodník z TechWebu 30.04.22 07:04:20: "ethalon " je o fous slozitejsi "methalon "?
Hej kde je ten prispevek? Ted to vypada, ze trpim samomluvou 

-> MVM: Jako rozumim tomu, taky to neberu jako ethalon dokonalosti. Mel jsem radsi transity z roku cca 2000+. Takovy ty posledni s metrovym fofrklackem v podlaze 
Nejradsi jezdim Ducatem. Sice na tom mame silenou nastavbu a slabej motor, ale jezdi se s tim prijemne. A pak zase radsi jedu tim novym transitem, nez svym kundajem...

Nejradsi jezdim Ducatem. Sice na tom mame silenou nastavbu a slabej motor, ale jezdi se s tim prijemne. A pak zase radsi jedu tim novym transitem, nez svym kundajem...
-> růža: To, o cem tu se Stepanem basnime porad... Transit 

-> Matthes, záškodník z TechWebu 29.04.22 23:57:53: A co že je to vlastně za vůz?
-> Bukaj: No jak to ma Semik furt nalozeny, tak mu to sedi 5 mm od dorazu
Takze by se to hodilo... Nebo dat mechy, jako ma Stepan bez zabavy.

-> Matthes, záškodník z TechWebu 29.04.22 22:22:41: A přidat pár listů do odpružení 

-> Syny:



-> růža: Přesně, jděte si s těma paštikama, sorry, pašíkama, vedle 

-> Pavel P..: Na to máme vlastní vlákno, nemusíme se ponižovat ke Golfu
skoda-virt.cz/cz/.../1775 72-vw-passat?…#…

skoda-virt.cz/cz/.../1775 72-vw-passat?…#…
Dneska jsem u mýho veterána Passata B5 měnil silentblok motoru.... dělalo to hrozný zvuky při rozjezdu a na nerovnostech. Ale nečekal jsem že ten hliník bude takhle rozpadlý.

-> castrol: Dockejme casu, jako husy klasu... ale kazdopadne se mi s tou napravou jezdi dobre. Jen by to chtelo novy tlumice...
Naše náprava krásná, vaše chrapounská! Blee, aby jí pochcal pes, a zdechla do rána




-> Matthes, záškodník z TechWebu: ja sa v tom nevyznam ako tot kolega , to je ta pekna alebo spatna naprava ?
Sakra, skoda, ze jsem tohle tema nesledoval intenzivneji... Kdyz se tu predhanite se zadnima napravama...
Tady prava strana
Tady prava strana
Kucí neblbněte, ať tady zase nemáme členské ztráty 

Pozerám že sa nám rodí nová hviezda

Tak jsem ted premeril tlak v tech pneu a bylo tam vepredu 2.6, tak jsem to ufouk na 2.4 a uvidime, treba to bylo fakt prehusteny. A ve spojeni s tema Dunlop Sport Maxx pneumatikama, ktery maj rychlostni index "W", to bylo fakt tvrdy. Halt budu muset prezouvat az kdyz bude fakt teplo a ne 3°C

Víte že až se Jiřík vzbudí, tak nám seseká prdel, jo? 

-> palinator 29.04.22 15:17:12:
Navrhuju novou kategorii recenzi kcharu: estetika zadni napravy!

-> Jarda/felda 29.04.22 15:50:43: Nikde placky nevidím 
Na 2.8 dám zadek, když jedeme na dovolenou a to je jak kámen

Na 2.8 dám zadek, když jedeme na dovolenou a to je jak kámen

-> Milan 136 27.04.22 19:03:11: foukat na 2.0 tak to budou z gum placky
cpu tam 2.8 a vše v pořádku gumy se sjíždí rovnoměrně

-> Jirik_Tuňák1983:
ATB ale na hlavu nezabírají...
ATB ale na hlavu nezabírají...

Víte co? Jděte do hajzlu. Já jsem akorát napsal, že ta náprava je hnusná. Vy se z toho můžete zbláznit a lovíte tady fotky orezlého odpadu, navíc ještě nápravy, o které víte úplné hovno. Hezká náprava je třeba na značkách, resp. řadách, které jsem zmínil. A pokud nemáte v hlavě vyšuměno a ty nápravy si vedle sebe položíte, tak třeba na té A5, A8, S90 je ta náprava, hezká i opticky. Nic víc. Jdu si vzít ATB a chvíli si odpočinout.
-> palinator 29.04.22 14:43:33: Ta je ovšem mnohem krásnější
-> palinator 29.04.22 14:43:33: Z čeho je ten orezlý hnůj? Blbější fotku nemáš? A pokud nemáš úplně vymleto, tak tuto napravu jsem nezmiňoval, přestože ten závěs je podstatně propracovanější, než na O2, jsou tam hliníková ramena, pasivní natáčení atd. Když už chceš zápasit, tak sem aspoň hoď fotku, kde je něco vidět, oslíku.
-> Jirik_Tuňák1983 29.04.22 13:20:54: Tak se někdy stav. Svezu Tě na těch 18" a podvozku AP Sportfahrwerke 

Vzhled zadní nápravy? WTF? :D
-> palinator 29.04.22 12:48:33: Máš asi nějaké mžení
, jen konstatuji, že je ta náprava vošklivá a vypadá jak z nějakého zemědělského stroje. Hezkou nápravu mají třeba některé Audiny (např. A5 co mi napadá), aktuální S90, XC90, BMW, Mercedes... apod. Nebavím se o věku, ale o vzhledu. A nic to nemění na tom, že OII je prostě na moji kostěnou prdel tvrdá jak žebřiňák už na 17"kách.

-> Jirik_Tuňák1983:
Jestli posuzuješ kvality zavěšení podle toho jak se tobě líbí...
Jestli posuzuješ kvality zavěšení podle toho jak se tobě líbí...

-> palinator 29.04.22 12:32:04: A kak to s tím souvisí? 

-> Jirik_Tuňák1983:
Klimčiw letos neměl taky moc hezkou nápravu.
Klimčiw letos neměl taky moc hezkou nápravu.
-> palinator 29.04.22 12:07:41: To sice ne, ale ten flák železa je tam hrozně humpoláckej. Není to moc hezká náprava.
-> Jirik_Tuňák1983:
Ale nemůžeš se vztekat že by OII měla vzadu tyč.
Ale nemůžeš se vztekat že by OII měla vzadu tyč.

-> Milan 136 29.04.22 10:52:42: Ale chápu, že je to tak třeba skválně, páč OII mi přišla hodně tvrdá pro spolujezdce vpředu i vzadu, takže by to s kamennou gumou bylo možná ještě výraznější. Ale ber to prosím z mého pohledu, já jsem byl zvyklý jezdit s auty, kde odpružení bylo proti OII jak včerejší rohlík. 

-> Jirik_Tuňák1983 29.04.22 10:41:10: S těma 225/40 přes obrubníky moc nejezdím 
Ale každopádně takhle to funguje dobře a gumy se sjíždí dobře.

Ale každopádně takhle to funguje dobře a gumy se sjíždí dobře.