VW Golf I,II,III,IV a další VW

prohledat
2922 příspěvků (zobrazeno 1451 až 1500) od 24.01.2014 do 26.03.2024, založil/a LuMi
řadit dle data
08:48:30
29.04.2022
vhml
-> Jirik_Tuňák1983 27.04.22 19:52:56: taky mi to připadá strašně málo
08:33:26
29.04.2022
Milan 136
07:44:43
29.04.2022
palinator
-> MATTESS:
Spíš je zajímavý že po naložení má mít předek míň tlaku než když je to prázdný. 3
07:43:46
29.04.2022
MATTESS
-> palinator: mám rád přesné instrukce v návodech. Ne jako u lednice, že po dopravě nechte několik hodin stát3
Asi to upustím z těch 2,6 o něco méně
07:34:38
29.04.2022
palinator
-> MATTESS:
Chápu to tak že některá auta ty tlaky mají specifikované a jiné ne. Předpokládám, že kvůli homologaci jsou kola nabušený jak kámen a uživatel si to na svoje "ekologické riziko" může podhustit na "normální" tlak. Nehledal bych v tom vědu.
07:25:08
29.04.2022
MATTESS
-> palinator:
3/ v závislosti na vozidle
?co je tím myšleno? Navíc nikde dál to není rozepsaný "po čem jít"
07:20:12
29.04.2022
palinator
-> MATTESS:
Co je na tom nepochopitelnýho?
07:05:33
29.04.2022
MATTESS
Řádek s "i" podle manuálu....
Nějak z toho nejsem moudrý
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od MATTESS vložen 29.04.2022 07:05:33
22:44:07
27.04.2022
Syny
-> MATTESS: Tak to mas stejny hodnoty jako ja. Tedy pokud beru ten radek s "i".
22:41:17
27.04.2022
MATTESS
-> Syny 27.04.22 19:39:43: 3
Štítek takto (asi bych měl ještě otevřít návod)24
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od MATTESS vložen 27.04.2022 22:41:17
19:52:56
27.04.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 27.04.22 19:03:11: No tykrávo, nedovedu si představit jezdit tyhle rozměry foukaný na 2.1 a 2.2. 9
I 205/45/16 jsem jezdil foukané na 2.3 - 2.4, ale na staré škodovce.
19:39:43
27.04.2022
Syny
-> Milan 136 27.04.22 19:37:37: Aha, ja myslel ze ses MATTESS 3 Mate podobny smajliky 40
19:37:37
27.04.2022
Milan 136
19:37:30
27.04.2022
Syny
-> Milan 136: Jinak tedy koukam, ze mas ty tlaky psany mensi nez ja. Takze kdyz bych vychazel z toho, ze tam, kde mas 2.0 ja mam psano 2.3, tak u tech 225/45 R17 bych mel foukat cca tech 2.4, coz tam mam. Tak to asi jeste zkouknu, jestli to nejak nevylezlo teplotou venku, ale nejak zasadne podhusteny ani prehusteny by byt nemely.
19:32:40
27.04.2022
Syny
-> Milan 136: A kde je tech tvych 110kW? 3
19:03:11
27.04.2022
Milan 136
-> Syny 27.04.22 18:55:21: Štítek je kombinace dvou. Mého a RS kvůli 18" 3
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Milan 136 vložen 27.04.2022 19:03:11
upraveno 1x, naposled 27.04.2022 19:08:15
18:55:21
27.04.2022
Syny
-> Milan 136: Na kolik to mas nafoukany ty? Tusim, ze tam mas 18", vid? Rozmer gumy ale nevim.
upraveno 1x, naposled 27.04.2022 18:55:30
13:40:28
27.04.2022
palinator
No já třeba poznám přechod z letňáku na zimák tak, že Ovce i Toledo bylo na zimákách mnohem pohodlnější (oboje vždy stejný rozměr i hustění). Podle mě je to daný i měkčí směsí běhounu. A pocitově tvrdší gumy jsou i zároveň hlučnější.
10:17:57
27.04.2022
Milan 136
-> MATTESS 27.04.22 08:29:09: To je na můj vkus docela dost. Nemáš tam na tom štítku ještě nižší hodnoty s ikonkou i?
08:29:09
27.04.2022
MATTESS
-> Syny 26.04.22 18:37:16: pokud se pamatuju, tak mám oboje 2,6. Odpoledne se podívám ještě na štítek
08:24:29
27.04.2022
vhml
-> Milan 136 26.04.22 19:56:40: já taky na Sharanu mezi zimníma 195/65 a letníma 215/55 nepociťuju nějakej rozdíl. Jen to na těch letních nemá takovou setrvačnost skrz odpor gum, ale teď jsem místo PremiumContact6 dával EcoContact5 a už mi to přijde definitivně úplně stejný. On je i ten EcoContact reálně asi o 2cm užší než PremiumContact.
upraveno 1x, naposled 27.04.2022 08:24:49
08:19:02
27.04.2022
gim
-> Syny: já na 18" dávám předek 2,4 a zadek 2,5-2,9. Taky mi to nějak bruslí, tak už bude načase vyměnit konečně pláště. Jsou tam sice Contíky s 5mm vzorkem, ale snad 12 letý.
21:26:20
26.04.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 26.04.22 20:41:37: Tak to samozřejmě poznáš, ale někdy prostě kvalitní nebo konstrukčně nezvyklý podvozek dokáže leccos pochytat a izolovat, tudíž rozdíl v rozměru kol a pneu nemusí být tak markantní. Vezmi si třeba C5 Aircross, ten už nemá sice hydropéro, ale ten podvozek je schopný požrat nesmysl co se týká silnice i rozměrů kol.
Nedávno dosloužilá klasická C5 (sedan, konby). Rozměry pneu od 16" a největší jsem viděl 18" a dokonce limitka na originálních 19" u posledních prodávaných kusů. Na tom autě to nebylo prostě znát tak, jako na konvenčním autě. 50
20:57:21
26.04.2022
11mAjA11
Na zimu mám na Supu 205/55/16 na 7palcovem disku, letní mají být 225/45/17 na 7J já sem na ten ráfek 17 obul 215/50/17 XL a na těch letních mi to auto přijde mnohem komfortnější. Možná to může být ovlivněno i stářím a vytvrdlosti zimaku co sou značka Scoop (jakýsi protektor), nicméně letní jsou čínské Wanli S1063 co zbyly z Alhambry a jezdí se mi na nich fakt dobře. Je to zvláštní
20:41:37
26.04.2022
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 26.04.22 20:34:08: Jako že to ovlivní ohýbání bočnice gumy? Nehejtuju, fakt mě zajímá, jak by to ovlivnilo.
Já poznám rozdíl v chování letní /zimní.
Oboje 225/40
20:34:08
26.04.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 26.04.22 20:27:57: Záleží na tom, jak moc je sofistikovaný a z čeho vyrobený.

-> Milan 136 26.04.22 19:56:40: Na hydropneumatickém pérování to skutečně znát nebylo. 3
20:27:57
26.04.2022
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Tak zrovna Golf co mam ma vzadu viceprvek...
19:56:40
26.04.2022
Milan 136
19:51:57
26.04.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 26.04.22 19:49:28: Já jsem tedy rozdíl při přechodu ze 185/65/15 na 225/45/17 nepoznal.
19:49:28
26.04.2022
Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 26.04.22 19:33:15: No, z 15" na 17" je kurva rozdíl. Ať hmotností, šířkou, výškou bočnice. Tomu se mi nechce věřit. Ze 17" na 18" to až takový skok není.
19:47:51
26.04.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 26.04.22 19:39:38: Jednoduchý podvozek je vpředu základní mekpfersn a vzadu ohnutý klacík. Propracovaný podvozek je např. hydropneumatický, vzduchový, popř. dobře odladěný lichoběžník a víceprvkové nápravy s nízkým podílem neodpružených hmot.
19:39:38
26.04.2022
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: A co je pro tebe jednoduchy a co propracovany podvozek? 3 Tlumice puvodni nejsou. Ono taky zalezi na profilu gumy a ne jen na velikosti rafku...
upraveno 2x, naposled 26.04.2022 19:41:26
19:33:15
26.04.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 26.04.22 19:23:02: U aut, která mají propracovanější podvozek, jsem např. přechod z 15" na 17", ze 17" na 18" vůbec nepoznal. U tebe je to holt jednoduchým podvozkem a naladěním tlumení z fabriky. Počítám, že i tlumiče jsou ještě původní, že?
19:23:02
26.04.2022
Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Tak nejakou dobu to auto uz mam a nikdy mi to neprislo jako zebrinak. Je pravda, ze po nasazeni tech 17" se mi to tvrdy zdalo, tak mozna je to ted stejny, jen mi to po tech zimnich 16" zase chvili potrva, nez si zvyknu. Ale obecne by mi zajimalo, na kolik to fouka nekdo jinej na podobnem aute. Treba to mam naopak nafoukly malo 3 Na dvirkach nadrze mam predek 2,3-2,5 dle zatizeni a zadek 2,3-3,0. Vzdy jsem to ale daval cca tech 2,4 vsude a zadek v pripade potreby (treba vlek nebo delsi jizda ve vice lidech) prifouknul.
19:06:01
26.04.2022
Jirik_Tuňák1983
-> Syny 26.04.22 18:37:16: Ale koncert je žebřiňák normálně. 3 Tlak mi nepřijde moc vůbec, třeba Karkule relativně malé Bravo má 2.4 předek a 2.4 zadek taky (205/55/16), auto je dost tvrdé bez ohledu na rozměr a typ pneu. Volvo mám 2.6 a 2.6 (225/45/17).
upraveno 1x, naposled 26.04.2022 19:06:40
18:37:16
26.04.2022
Syny
-> MATTESS: Jelikoz mas stejny rozmer pneu a podobne auto, tak se optam - na kolik foukas ty 17"? Ja mam vepredu i vzadu 2,4 a prijde mi to asi moc. Vcera mi prislo, ze to je za jizdy hrozne tvrdy a pri jednom rozjezdu mi to i hrablo, coz se mi normalne nestava, tak si rikam, jestli to nemam prehusteny. Jeste tedy kouknu, jestli tlak nestoupnul jak se oteplilo oproti dnum kdy jsem letni nasazoval. Ale oproti zimakum (205/55 16") je to ted na tech letnich jak zebrinak 3 To jsou furt samy nizky profily a pritom ty 16" jsou na tom pohodlnejsi :)
upraveno 1x, naposled 26.04.2022 18:39:24
11:06:20
23.04.2022
Hurdis
Nejdůležitější letní tlačítka s logem VW vně krabicky a kruhy uvnitr uvedeny ve stav jako v roce výroby.
zvětšit VW Golf I,II,III,IV a další VW - obrázek od Hurdis vložen 23.04.2022 11:06:20
14:55:30
20.04.2022
minno
01:49:28
15.04.2022
Bukaj
-> King: 3
21:16:06
13.04.2022
castrol
-> King: 3
15:07:34
13.04.2022
Jirik_Tuňák1983
-> King 13.04.22 07:47:29: Jak mu zbyly a na konci je vytahal z kapes a nenápadně vysypal za poslední větou. 3
11:08:25
13.04.2022
dragon_cb_cz
09:24:11
13.04.2022
MATTESS
09:21:42
13.04.2022
Milan 136
07:47:29
13.04.2022
King
-> Prcalik135L 12.04.22 20:57:01: Ba, ba, ani nerez hele nakonec neodola nevyhnutelne rostouci entropii Vsehomira hele, ale v reci zdejsi hele kotlinky neumistujeme carky na konec sdeleni, ale trousime je prubezne mezi vety hele, jo hele?
20:57:01
12.04.2022
Prcalik135L
jestli si nekdo myslite ze nerez nikdy nerezne hele tak to jste hodne naivni hele :D zrezne vsecko hele jen nerezy to trva dyl hele,,,
20:30:38
12.04.2022
Jarda/felda
-> Jirka Teplicek 12.04.22 18:23:31: nerez to nejni, vždyt výfuky reznou 8 svařit to jde 4 ale to jde i nerez jen svar a okolí bude reznout
19:25:39
12.04.2022
11mAjA11
Jde to svařovat normálně s trochu slušným COckem..bez obav, nerez to úplně není podle toho jak rezatej ten výfuk byl na mým bývalým a na nynejsi otcové ovci naftové, ale je z fakt asi dobrého materiálu co dlouhodobě hodně slušně odolává úplnému kolapsu korozí..
upraveno 1x, naposled 12.04.2022 19:27:53
18:23:31
12.04.2022
Jirka Teplicek
Pratele, prosim vyfuky na Golfech 4. generace (a Octaviich 1. a dalsich souputnicich), to je nejaka nerez, ze?

COckem to svarovat lze, je to tak? Na funkcnost, ne na krasu...
Dekuji.
23:05:39
08.04.2022
MATTESS
-> Syny: tak jsem si to myslel dobře. Šlo mi o "přímé" porovnání
Extreme Tyres