Ford Transit 2.0 Tdi

prohledat
67 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 09.11.2011 do 01.11.2021, založil/a Shader
řadit dle data
19:37:16
01.11.2021
Shader
Zdravím. Kde najdu váhu vzduchu na Ford Transit 2.0TDDI 74kW Duratorq? Nějak přesněji, nemůžu najít 3 . Dík.
15:54:22
20.11.2020
Tomaso435
-> Mr._Nosferatu: ta by bodla, jinak.to strašně hází

-> palinator: ty fejslifty.uz maj od pulky měrky domu na displayi ukazatel teček kolik ještě zbejva oleje do zadření.... Jeden nas sofer tvrdim ze mu to olej zadnej nebere, ze ty kolečka sou furt vsechny... No jistě ze všechny ale bez výplně, takže když sem po něm dostal auto a měl jsem jet ten den asi 500km, tak jsem si zároveň dolil 3l oleje... Jinak to tak odpovídá co 2 tejdny to pixla a cca 2 tis km
10:17:53
20.11.2020
palinator
-> Tomaso435 19.11.20 22:30:26:
To jako žere litr na 2000 km? 9 To tam musí bejt kapota otevřená furt ne? 3
09:51:43
20.11.2020
Mr._Nosferatu
-> Tomaso435: Tohle taky 3, teda je to 5ti tuna snížená papírově na 3,5t kůly řidičák...
Jediná výhoda byla, ze měla vzduchovou sedačku.
22:48:32
19.11.2020
Tomaso435
-> Mr._Nosferatu: tohle ma nosnost cca 1t. Jako není problém tam.nalozit 3, ale to už fakt je problém aby to dosáhlo mezi obcema 90 :D

Každopádně i s tou tunou je to mega problém na delší streky... Nedej bože když fouká protivítr... 4 podlaha a sotva 80.... O stabilitě při bočním větru raci nemluvím
22:38:28
19.11.2020
Mr._Nosferatu
-> Tomaso435: Přesně, sice jsem jezdil s daily jak s plechovku (17m3) s 2.3 na turbu rok 2015 jsem se pod 14 s prázdným(vozil jsem v tom 200kg pečiva) autem nedostal, s novější s 2.3 s kompresorem 2019 to neslo pod 13, se skříní (20m3) taky 2.3 2015 s 2t nákladu za 19, s 0.5t 15.... (dálnice + centrum Prahy)
22:30:26
19.11.2020
Tomaso435
-> Jirik_Tuňák1983: pokud vyrážím z hk na d11 a jedu na dálnici proto abych uspořil čas a nemusel se kodrcat po okreslach, tal na černým mostě mám spotřebu za tuto jízdu 19.2/100.. vlastně 2x praha a na 400km jsem tim schopnej tu cca 85 litrovou nádrž vycucnout.... A to tam máme spoilery jak na Straně tak na kabině a je to stejně hovno platný... A to jakmile je to mírně jako náznakem do kopecka, tak to jede sotva 120 někdy ani ne...



A ještě je super ten interval výměny oleje asi 45 000km... (Mercedesy maj 60 000km) akorát že to toho oleje spotřebuje tolik že na 45 000km tam dolejes takovejch 20 litrů... Defakto měnit jen filtr, by stacilo... A když si vezmu ze litr toho srace stojí snad 7 kil.... Tak je to docela drahej provoz
upraveno 1x, naposled 19.11.2020 22:33:25
21:59:04
19.11.2020
Jirik_Tuňák1983
-> Tomaso435 19.11.20 21:37:06: To je 19. února a nebo spotřeba? To je snad nereálný, ne? 3
21:37:06
19.11.2020
Tomaso435
-> Jarda/felda: ten 2.3 žere to stejný.
Kombinovanou.. Dálnice 19.2
14:50:11
19.11.2020
Jirik_Tuňák1983
-> gim 19.11.20 13:07:22: Jo, já to moc nezkoumal.
Jo, ještě máme Transportery, to je taky celkem fajn. Ale to moc dodávka není, to je spíše osobák s ložnou plochou.

-> růža 19.11.20 13:22:20: Souhlas, ty dodávky jsou povedené.
upraveno 2x, naposled 19.11.2020 18:15:08
13:22:20
19.11.2020
růža
Tak naše rozvozová auta byly poslední generace Ducat s motory 2.0 Jtd a 2.3 Jtd (netuším jestli FIAT nebo Iveco).
A vůbec bych se nebál ty auta doporučit. Jako svoje mouchy taky měly, hlavně ten dvoulitr, ale k němu se rozvozce choval jak prase a servis byl docela marnej.
Najeto má cca 240 000 km a to pouze s novým turbem ve 200 tkm.
Ty 2.3 mají najeto jen něco kolem 100 tkm, ale zatím bez ztráty květinky.
13:07:22
19.11.2020
gim
-> Jirik_Tuňák1983: trochu to motáš, Ducato, Boxer a Jumper jsou jedna kapitola - velké dodávky tam jde Master a Movano. Trafic a Vivaro jsou menší a jdou spíš s Jumpy, Expert a Talento nebo jak se to jmenuje.
10:49:21
19.11.2020
palinator
-> Jarda/felda:
Já se svez s Masterem 2,5 dCi 150k, to jelo jakš takš, s velkým chlaďákem. Novější 120k Tranzit s tim byla dálnice utrpení. V dálničních stoupáních podřazovat a 80 km/h, kamioni předjížděli.
10:46:55
19.11.2020
Jarda/felda
-> palinator 19.11.20 10:33:53: s tím 3.0 jsem něco najezdil a byl to masakr co ten motor uměl naloženo po střechu a stejně nebyl problém předjet osobáky 9 korát hold žral 9-10 což vlastně bylo ještě dobrý na to co vozil 3
10:42:28
19.11.2020
Jirik_Tuňák1983
-> palinator 19.11.20 08:14:24: Ducato, Boxer, Jumper a Traffic.

To je 3 + 1. 3
Nepsal jsem tam ještě Opel, snad Vivaro nebo tak. S tím skoro nikdo, koho znám, nejezdil.
upraveno 1x, naposled 19.11.2020 10:43:03
10:33:53
19.11.2020
palinator
-> Jarda/felda:
Ale ne ve všech verzích. Některé motorizaci si drželi svoje, co jsem pohledal tak 2,2 HDI a JTD byly jiný motory a nebyly "záměnný". Jinak do Pežota jsi mohl mít 3,0 Iveco, to je pravda. 2,0 HDI/JTD byl zase PSA. 3
A v letech 2007-2010 tam byly ještě motory 2,2 HDI/Multijet, ale byl to Ford. 3 V těch trojčatech aby se blbej vyznal. 3
10:21:03
19.11.2020
Jarda/felda
-> palinator 19.11.20 08:14:24: iveco motory byli ve všech když jsi ho chtěl a zaplatil
08:27:48
19.11.2020
Tomaso435
-> palinator: dokud to mělo motory Fiat tak tam nebyl víceméně žádný problém s ničím. Dokonce si to dalo líbit na jedny rozvody přes 350000 a sedm let :D od té doby co tam jsou Iveco motory jsou problémy s neustálou regeneraci filtru pevných částic který se zhruba v 130000 odporoučí a je nutné ho za 50000 vyměnit. Jinak jediná nepříjemná vada kterou popisuje Štěpán seudo k té projevuje v neustálém spouštění ventilátoru Sahary. A ti je 40 stupňů nebo mínus 15 prostě se to samo rozhodne že si to chce pustit klimu a začne valit pod kapotou větrák. Pak to tomu dojde že je to asi píčovina A větrák se vypne.... jinak u toho dukát a ještě pozoruji takovou věc dokud motor není úplně ohřát a je tam prostě stažený výkon poměrně o dost a jakmile dojde k ohřátí auto v tu chvíli na stejný plyn vystřelí.
08:14:24
19.11.2020
palinator
-> Jirik_Tuňák1983:
Ten Traffic tam nějak nepatří ne? Nebo jsi tu rodinu bral hodně zeširoka. Ono i to Ducato se od zbytku liší (nebo aspoň lišilo) víc, než by se dalo na první pohled říct - motory Iveco.
22:05:42
18.11.2020
Jirik_Tuňák1983
Já se vůbec nedivím, že všichni dodávkáři, se kterými přijdu a přišel jsem za ty roky do styku, zůstávají věrní rodině Ducato, Boxer, Jumper a Traffic. Občas Crafter. Ve firmě máme čtyři Tranzity různého stáří (včetně nového Customa) a je to prostě hnůj.... To mohl odklepnout jedině někdo pod vlivem.

Nebo jinak. Při tom výběrku měly ty vozy v porovnání s konkurencí nějakou výrazně poutavější cenu?
19:55:00
18.11.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> StepaNoFUN: Asi je to kus od kusu... Jinak kolega s tou jednotkou tažný nemá. Resp. tažný nemáme vůbec... :-)

K HF - jak u koho, máme v mym regionu 5 aut a u jednoho to spíš nejde než jde, u dalšího občas nejde a když to jo chytne náladu, tak to nejde celej den a zbylý 3 auta jdou v pohodě...

Jinak ty H7 s čočkama mám i na Kundajovi a dneska jsem právě koupil lepší žárovky, protože to svítilo dost slabě, tak jsem zvědav, jestli se to zlepší... Celkově tyhle žárovky nemám moc rád, protože jsou docela malý na tak velkej výkon.
19:47:30
18.11.2020
StepaNoFUN
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ta jednotka měněná v 50tis. bylo na 100% BCM (palubní kontrolní modul) - přes to jdou i blinkry. Už 2 u nás v práci shořely, protože tam bylo tažný zapojený jen na světla a na howno elektrika na vozejku. A zkrat udělal svoje. Přestalo to blikat na jednu stanu a jednotka stála 20k. A sám si ji nevyměníš, protože je v ní IMO.
Vstřiky na tomhle zatím dobrý, na některý velký (asi 3 co máme) byla svolávačka, tohohle se to prej netýká.
Ad světla - mám předFL (H7 s čočkama), dal jsem nightbraker laser, seřídil světla a nestěžuju si. Na dálkový už vůbec ne. To je docela pecka. Ty velký transity svítily podle mě ještě líp.
Kvalita továrního HF - nemůžu říct půl slova. Sice se to tak jednou za 14dní náhodně nespojí s telefonem samo (musím na telefonu kliknout připojit), ale to může bejt i telefonem. Ale jinak přes to volám často a dlouho a nikdo si nikdy nestěžoval.
19:25:53
18.11.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> StepaNoFUN: Jsou to mrdky. Kámošovi v záruce měnili v záruce nějakej modul okolo chcanek za těžký prachy, když měl najeto asi 100 000 km. Dalšímu kolegovi teď v 50 000 km měnili nějakou jednotku (auto startovalo na 20. pokus, svítily ruzný světla, i když nebyly zapnutý a podobně :-D ). Dalšímu kolegovi ve 110 000 km odchází už druhej vstřik, ale kurvy v servisu ho nechtěj zatim měnit, protože se jim to neprojeví na dílně. Když ale borec chce někde předjíždět na okresce, tak tomu prostě nemůže věřit, protože to v tahu často spadne do nouzáku. Jedinej pokrok, co ty kokoti u Fordu udělali od roku 2005 je, že ten displej nepíše anglickou hlášku Engine system fault, ale česky Servis nutný. Dalšímu auto u nás měnili el. svazek okolo zadní nápravy. Prej ty auta trpěj na to, že když se couve do vysoký trávy, tak se ty dráty poškoděj :-D O kvalitách tovární HF sady ani nemluvím, to je vždycky loterie, jestli technika uslyším, když mu volám...

Forda bych si určitě koupil... Nemluvě o tom, že tyhle transity svítěj úplně na hovno.
17:32:49
18.11.2020
StepaNoFUN
Tak mě to neustálý mačkání čudlíku klimy nasralo. Tudíž jsem to objednal do autorizáku, ať s tím něco udělaj. Tak že prej přehrajou software.
Měl jsem tam bejt dneska v 8.00, za 5minut 8 tam auto stálo. Jo že prej to udělaj. Přehrání softwaru - říkám si operace na půl hodiny, tak se cournu se po městě, než a by pro mě někdo 30km jel, vraceli jsme se zpátky a pak mě tam zase vezl. Za 2 hodiny jsem se vrátil, auto furt na stejným místě. V 10.45 jsem se šel (dost nasraně) zeptat, proč jsem se jako objednával na konkrétní hodinu, když po skoro 3 hodinách na to nikdo ani nehrábnul. Technik se mi omlouval, že jim nešel systém a bez toho soft nepřehrajou. Tak říkám, že to mohli kuwa říct, že bych jel do řiti a přivezl bych to jindy.
Šel se domluvit s mechanikem a že už si pro to jde, tak jestli ještě vydržím. Za 20 minut pro mě jde technik, ať s ním jdu na dílnu. No výsledek - asi v prdeli klimakompresor a to mačkání čudlíku bylo howno platný, protože ta spojka je pravděpodobně trvale sepnutá i když kontrolka nesvítí. Ale že to teď dělat nebudou, protože na tom ještě teče chladič v pertlu a ten stejně nemaj skladem. Tudíž za necelejch 14 dní repete a nechat to tam do druhýho dne. Así páteční, nebo pondělní auto. :-/
Ještě že to je v záruce...Už ji máme sice polovinu za sebou, ale třeba pak bude půlka auta nová. :-D
Nechápu, jak na tomhle může výrobce vydělávat. Na tom autě už je tak za 50k (záručních) oprav a to je 2,5 roku starý, najeto 93tis. km.
19:08:03
19.10.2020
StepaNoFUN
Nezabejvá se tu někdo diagnostikou fordů? Ta moje mrcha mi hází neustále klimu.
Případ - přijedu bez klimy, nechám půl hodiny stát, zapnu zapalování a klima aktivní. V podstatě nezáleží na poloze ovládání topení/klimy - manuál. To že to má automatický spuštění při minimální nastavený teplotě a odmlžování okna vím. A vím, že v létě to po delším stání na sluníčku házelo klimu samo, nekdy i s vnitřní cirkulací nehledě na nastavení "knoflíků".
Takže podle mýho ta jebka má nějakej vnitřní snímač teploty, kterej si hází náhradní hodnotu řekněme 30°C. Jen jsem ho za boha na diag nenašel a autorizák "netuší" a podezřívá "kolečka" na nastavení, se kterejma skoro nehejbu.
Jako není to závada se kterou by se nedalo jezdit, ale docela mě sere klimu vypínat skoro jak Start/Stop. Jako opravdu při 7°C a nastavený teplotě na půlku ji ráno nechci. Na odmlení předního okna mám kdyžtak vyhřívání, který je rychlejší.
19:39:13
16.04.2020
MISCHO
19:20:42
16.04.2020
Shader
-> MISCHO: Ano, je tam řetěz.
19:10:48
16.04.2020
MISCHO
-> Shader: 6mm koliky pouzijes . Ako na vačky tak aj na cerpadlo. Je tam v kolecku otvor . Teda pokial sa bavime o retazovom rozvode
18:35:47
16.04.2020
Shader
Nevíte někdo, jak je to s tou aretaci? Díky.
18:43:20
15.04.2020
Shader
Zdravím mechaniky od Fordu 3. Může mi někdo vysvětlit "princip" aretace palivové čerpadla u Fordu Transit 2.0TDDi. Díval jsem se na nějaká videa, ale nejsem z toho úplně moudrý. Dle videa se aretuje hnací kolo čerpadla, ale při stojícím voze, resp. motoru se přeci hnací kolo nemůže pohnout ne? Může mi to tady někdo vysvětlit co a jak se aretuje? Díky.
07:45:24
14.02.2020
Jirik_Tuňák1983
-> David29 14.02.20 07:35:15: Jo, tenhle jo, ale to je americkí. 1
07:35:15
14.02.2020
David29
-> Jirik_Tuňák1983: Mě Fordy nikdy moc nebrali. Divný interiéry, celkově nemastný neslaný auta... U hasičů máme toho předposledního Tranzita a prostě to auto nemám rád.

Jinak tohle je Ford, ne jako ten váš vyjebanej Focus 3
zvětšit Ford Transit 2.0 Tdi - obrázek od David29 vložen 14.02.2020 07:35:15
upraveno 1x, naposled 14.02.2020 07:35:24
00:25:45
14.02.2020
Jirik_Tuňák1983
-> StepaNoFUN 13.02.20 21:46:37: Jako po posledních osobních zkušenostech s několika Fordy bych měl s tou značkou fakt problém něco vlastnit a nebo pořídit. 3 Přijdou mi jako tak divně odfláknutá a nedotažená auta, že to nedokážu jinak pojmenovat. Už od dob čínských minivěží místo přístrojovky. Akorát snad to poslední Mondeo mi krom napuchlého designu úplně neuráželo.
upraveno 1x, naposled 14.02.2020 00:26:15
21:46:37
13.02.2020
StepaNoFUN
-> Jirik_Tuňák1983: Poslední starej model (2006-2014)... Pak už je tohle jinak.
Jako já mám Transit Custom z 2018, tištěnej návod k tomu prej neexistuje (protože předface, ale motor co se dával do face). Takže bouda "stará", technika nová - zasranej mezityp. :-D Ale byl za "nesmysl" a byl za 14 dní a ne za 4 měsíce.
upraveno 1x, naposled 13.02.2020 21:47:23
21:25:51
13.02.2020
Jirik_Tuňák1983
12:38:21
13.02.2020
StepaNoFUN
-> Milan 136: jojo. Zamknout to jde vzdycky jakymkoli fordim klicem. To jsem si zkusil asi pred 20ti lety, kdyz jsem u znamyho hledal nahradni klice od auta, ktery stalo v garazi. Samozrejme ty spravny klice byly jediny a byly v zapalovani.
12:31:15
13.02.2020
Milan 136
Tehdy tu kolega z bazaru fotil nějakýho nastartovanýho Forda a šel kolem druhej bývalej kolega s jinýma klíčema od Forda. A prej ukaž a cvak. Zamknout to šlo, ale odemknout nikoliv 3
08:26:33
13.02.2020
StepaNoFUN
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A kdyz to zrovna potrebujes, tak to nejde... Ale kolega si spletl klice a zastavil ho az imobilizer. Prdel je, ze jsme to pak nemohli nastartovat. Ani nahradnim klicem. Koho by napadlo, ze po nacteni spatnyho cipu musis 3x po sobe nacist spravnej, abys to mohl nastartovat.
-> Jirik_Tuňák1983: Posledni generace Transitu ma uz klicek podobnej koncernu a u Customu po face (2018->) je i otvirani kapoty zase pakou zevnitr.
07:15:20
13.02.2020
Matthes, záškodník z TechWebu
-> David29: Tojo, jednak tam litaj sracky do zamku a druhak nemuzes otevrit s nastartovanym motorem... :-D

-> Jirik_Tuňák1983: A co to je za rok? Kamos ma posledni generaci a ta uz ma placatej klic s bocnim vyrezem jak jiny auta... Jinak to bylo dobry u tech starejch. Tata mel ten kulatej klic u focusu a jednim mohl startovat a druhym otevirat kapotu :-D zase ti stacil jeden klic a mel si moznost otevrit vetsinu jinych transitu :-D
06:24:37
13.02.2020
David29
Mě nejvíc fascinuje, to otevirání přední kapoy klíčkem. To prostě může napadnout jenom idiota
00:54:10
13.02.2020
Jirik_Tuňák1983
Dnes jsem jel Transitem a když jsem dostal klíčky, tak jsem si říkal krom NO NE NÉÉ 3, jestli to tím dokulata oleštěným břitem vůbec nastartuji. 3 " To se fakt za tu dobu nepoučili?
16:29:01
02.10.2019
Tom Troll
Pro kohokoli kro má v novym tranzitu drahý nářadí, doporučuje se mít vzlášť zamykání zadku... Člověk by řek že tohle dneska už nebude možný. 9

Van driver shows two-second trick used by thieves to break into Ford Transits
23:08:03
18.07.2019
StepaNoFUN
-> Shader: normalne pod ventildeklem. Nedavno jsem tohle resil na TDCi. Proste vacka stala... Proc zjistim po dovoleny...
21:33:49
18.07.2019
Shader
-> StepaNoFUN: Kterou vačku? Normálně pod ventil deklem nebo kterou myslíš? Jaký je důvod toho, že by se vačka netočila?
20:16:34
17.07.2019
StepaNoFUN
-> Shader: 100HP TDDi. Taky 2vacka. Zkoukni, jestli se ta vacka co je ma ni tandem toci. Pokud ano, tak jestli z tandemu jde nejaka nafta.
20:07:43
17.07.2019
Shader
Takže jedná se o motor 2.0 Duratorq DI ABFA/ 74kW. Rok výroby 2001.
21:55:11
16.07.2019
StepaNoFUN
-> Kocvin: nevim. Jelo to, najednou nejelo. Rozkaz znel - zjisti proc to nejede. Kdyz to bude mejaka pikacovina, tak oprav, jinak odvoz do autorizaku.
Zjisteno, ze v tom neni zrovna moc oleje (na sopodni rysku chybel asi litr) a nasledne podle pocitace signal z vacky a nulovej tlak railu. Fyzicky overeno, ze z toho nejde zadna nafta a nasledne ze se netoci vacka (i podle zvuku pri startu to tak vypadalo)...
Tak to odvezli ve ctvrtek do autorizaku. Dalsi info nemam . V patek jsem odjizdel ..
21:22:10
16.07.2019
Shader
-> StepaNoFUN: -> palinator: Zítra mrknu do papíru, ale pokud se nepletu je to 2.0 DI, 74kW (Dura torq?). Rok 2001. Zítra ověřím.
21:05:23
16.07.2019
Kocvin
2.0 se montovalo jen do FA 00-06.. A bylo tam jak TDDI tak TDCI..

-> StepaNoFUN: Že by očesané kolo ? Nějak si tam jinou závadu, kvůli které by se netočila vačka, nedokážu představit.. Zrovna minulý týden jsem dělal na 2.4 H9FD hlavu..
20:00:33
16.07.2019
StepaNoFUN
-> palinator: proto se ptám... treba na 2vackovym TDCi (myslim 2.4, ale vic jsem nepatral) jsme ted meli zavadu netocici se vacky... Co tomu je zjistim po dovoleny. Ja mel jen diagnostikovat, jestli to neni nejaka blbost, proc to nejede.
Btw- prej tech transitu mame v soucasny dobe 28. Takze ksem byl donucen si koupit diag a pomalu se ucim.
Extreme Tyres