skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Který Mercedes se vám líbí?
16:53:44
12.04.2021
12.04.2021
michael
-> dragon_cb_cz: Ty ceny servisu není zase taková hrůza, ale chce to spíše právě méně jetý kus.
15:48:14
12.04.2021
12.04.2021
Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 12.04.21 14:57:20: Já se u těch starších po roce 2000 nikdy moc nesrovnal s interiéry (volant, palubovka). U těch nových mám zase problém se srovnat s motorizacemi.
14:57:20
12.04.2021
12.04.2021
dragon_cb_cz
-> michael: Jo, pro merglíky mám celkem slabost, asi bych se nezlobil za žádnej z nich. Přemýšlel jsem o nich jako o receptu na dobu až dojdou hezké Saaby, ale trochu se u jetějších kusů bojím cen servisu - a méně jeté stojí co stojí.
11:54:13
11.04.2021
11.04.2021
palinator
-> michael:
Já se před mnoha lety kousek svezl v W123 300D ex-sanitě. Zážitek neopakovatelný. Zvuk parádní, jen je ten motor teda línej v celém spektru otáček, ale paradoxně se mu otáčky spíš líběj.
Přišlo mi to jako auto, kde je všechno jinak.
Já se před mnoha lety kousek svezl v W123 300D ex-sanitě. Zážitek neopakovatelný. Zvuk parádní, jen je ten motor teda línej v celém spektru otáček, ale paradoxně se mu otáčky spíš líběj.
Přišlo mi to jako auto, kde je všechno jinak.
08:10:12
05.04.2021
05.04.2021
SO545
-> Jirik_Tuňák1983 04.04.21 22:24:02: to je presne jadro veci... a Magnus to len vie podtrhnut
22:24:02
04.04.2021
04.04.2021
Jirik_Tuňák1983
22:26:50
11.05.2013
11.05.2013
vhml
-> darklord: mercedes od cosworthu, M5tka a žigul :-D
08:52:28
06.05.2013
06.05.2013
conwoy69
Nejhezčí Mercedes je asi vždy ten první, který vám říká "pane". MB-190 D, r.v. - 1968. Jaro 1990, koupeno za 25 000,-. Té práce potom...
23:51:45
05.05.2013
05.05.2013
cPetan
-> Nwkt: "Na jazdenie s usmevom na tvari" ne ve městě v koloně
23:40:24
05.05.2013
05.05.2013
Nwkt
-> darklord: Já teda spíš 3-4 ve městě pořád, max v koloně 2.
23:29:02
05.05.2013
05.05.2013
darklord
-> Nwkt: akoze blb co to nepozna ze hodi spatecku? Jeho problem... Na jazdenie s usmevom na tvari si stojim za tym ze ta schema radenia je super, beztak tak furt smatlas medzi 2-3 tak je lepsie ich mat napriamo.
23:21:42
05.05.2013
05.05.2013
Nwkt
22:59:18
05.05.2013
05.05.2013
darklord
-> Nwkt: co je na tom spatne ked mas 2-3 v jednej priamke? Podla mna najlepsia vychytavka svojej doby pre tieto auta. Rovnako to mala M5 E28
18:22:32
05.05.2013
05.05.2013
m8rinek
-> Nwkt: jak se dava 1 do zadu? To je docela cool, ne? :D
18:20:14
05.05.2013
05.05.2013
Nwkt
-> Yogi55: To je ten se špatnym řazením?
23:53:10
04.05.2013
04.05.2013
doking
-> conwoy69: Tý jo,dneska jsem takový potkal,to je velký jak kráva :-D a řídila to nějaká drobná slečna,bylo to docela vtipný.
23:49:54
04.05.2013
04.05.2013
MATTESS
-> conwoy69: auto hrozný a ty baby taky nic moc. Ani zadarmo něco z toho
18:15:23
02.05.2013
02.05.2013
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Arnold 30.04.13 13:14:17: Ani snad ne. Jezdím kolem toho skoro denně a moc se mi to nelíbí.
12:44:46
02.05.2013
02.05.2013
conwoy69
Tenhle je můj, ale buhužel už se začíná rozpadat. Už ty Mercedesy nejsou co bývaly. 25-let a už to rezaví.
22:42:30
01.05.2013
01.05.2013
haso
-> j_j 30.04.13 09:15:35: jej Hodzovo namestie a Grasalkovičov palác v pozadí...to som spoznal
22:31:31
01.05.2013
01.05.2013
Maťulo
-> Mr_Kubas: u nas ich je plno... hlavne piano w123 sa tu casto vyskytuje... stacilo mi raz ho mat pozicany a zamiloval som si ho... dobre sa mi vozilo aj na w124ke ale ten dizajn sa mi nepaci... to je take medzi... ani stare ani nove proste skarede ako favorit
19:46:15
30.04.2013
30.04.2013
Mr_Kubas
-> Maťulo 30.04.13 00:33:43: Dneska jsem takového potkal v krátké verzi a nejspíš v origo stavu.. Stál v Ústí n/L u hlavní silnice z Lovosic, a vypadal sakra k světu, pěkná libovka. Nicméně na focení nebyl čas a jel jsem v koloně, škoda..
15:16:16
30.04.2013
30.04.2013
Domajz
-> Shackall: ale jo, ten půlbod si zasloužíš
já zas nepoznám ty starší auta, přijdou mi všechna stejná...
jinak jo je to samopal (ve skutečnosti útočná puška) vz. 58 V (jako výsadková) nebo taky Sa 58 Sk., jak píšeš... u toho prvního zleva jde dobře vidět typicky banánovitý zásobník. Samopaly vz. 48 měly rovný
já zas nepoznám ty starší auta, přijdou mi všechna stejná...
jinak jo je to samopal (ve skutečnosti útočná puška) vz. 58 V (jako výsadková) nebo taky Sa 58 Sk., jak píšeš... u toho prvního zleva jde dobře vidět typicky banánovitý zásobník. Samopaly vz. 48 měly rovný
14:03:58
30.04.2013
30.04.2013
Shackall
-> j_j: Takže mám půl bod
13:54:00
30.04.2013
30.04.2013
j_j
-> Shackall: -> Domajz: chytrý kluci...
Mercedes-Benz 770 Karosa, Československo 1952
Čtyřdveřový pěti až šestimístný kabriolet, česká karosérie Karosa Vysoké Mýto, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový osmiválec s rozvodem OHV a objemem 7655 cm³, vrtání 95 mm a zdvih 135 mm, komprese 6,0, výkon 114 kW (155 koní) při 3200 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 3750 mm, hmotnost 2700 kg, maximální rychlost 160 km/h.
Vládní předválečný německý reprezentační kabriolet Mercedes 770 (vozy Mercedes 770 byly vyráběny v letech 1933 až 1939) byl v roce 1952 překarosován ve vysokomýtské Karose (původně karosárna Sodomka), aby vyhovoval komunistickým pohlavárům. Důsledně byly odstraněny všechny symboly výrobce. Rudé pěticípé hvězdy byly i na přístrojích na palubní desce vozu.
ad foto - 16. výročí osvobození ČSR sovětskou armádou. Na obrázku Vojenská přehlídka v Bratislavě. Prohlíľející generál - poručík František Sedláček prochází kolem nastoupených jednotek a blahopřeje jim k 16. výročí osvobození. 9. května 1961
PS: jak vidíš, tak ještě v roce 1961 jezdil tenhle M 770...navíc jezdit s VOS nebyla žádná pohádka + na přehlídky bylo občas potřeba otevřených vozů...
Mercedes-Benz 770 Karosa, Československo 1952
Čtyřdveřový pěti až šestimístný kabriolet, česká karosérie Karosa Vysoké Mýto, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový osmiválec s rozvodem OHV a objemem 7655 cm³, vrtání 95 mm a zdvih 135 mm, komprese 6,0, výkon 114 kW (155 koní) při 3200 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 3750 mm, hmotnost 2700 kg, maximální rychlost 160 km/h.
Vládní předválečný německý reprezentační kabriolet Mercedes 770 (vozy Mercedes 770 byly vyráběny v letech 1933 až 1939) byl v roce 1952 překarosován ve vysokomýtské Karose (původně karosárna Sodomka), aby vyhovoval komunistickým pohlavárům. Důsledně byly odstraněny všechny symboly výrobce. Rudé pěticípé hvězdy byly i na přístrojích na palubní desce vozu.
ad foto - 16. výročí osvobození ČSR sovětskou armádou. Na obrázku Vojenská přehlídka v Bratislavě. Prohlíľející generál - poručík František Sedláček prochází kolem nastoupených jednotek a blahopřeje jim k 16. výročí osvobození. 9. května 1961
PS: jak vidíš, tak ještě v roce 1961 jezdil tenhle M 770...navíc jezdit s VOS nebyla žádná pohádka + na přehlídky bylo občas potřeba otevřených vozů...
13:49:03
30.04.2013
30.04.2013
Shackall
-> Domajz: Takže (asi?) bez bodu. Přiznám se, že nijaký extra znalec techniky ČSLA nejsem a soustředil jsem se na auto. Vycházel jsem přitom z následující úvahy - VOSku stihl ještě Rudolf Slánský, popravený 1952. Všechny Medvědy po Karlu Hermanovi a spol. se se zavedením VOS dali pryč z autoparku, stejně tak předválečné kusy. Vycházelo mi to proto na rok 1950 plus minus dva roky.
Nicméně ad 3. To, co ti chlapi u zástavy mají v ruce bych asi taky tipoval na Sa 58. Sk, nicméně ruku do ohně bych za to nedal, neb na to nevidím
Nicméně ad 3. To, co ti chlapi u zástavy mají v ruce bych asi taky tipoval na Sa 58. Sk, nicméně ruku do ohně bych za to nedal, neb na to nevidím
13:14:17
30.04.2013
30.04.2013
Arnold
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : a co takový nástupce?? Zetros
13:07:50
30.04.2013
30.04.2013
David29
-> j_j: Fakt? Já tam nebydlím tak nevim
12:59:18
30.04.2013
30.04.2013
Domajz
-> Shackall: Pleteš se docela dost. Foceno kolem roku 1950 to může být jen stěží a to z těchto důvodů.
1) VPZ, které má to auto se objevovaly až koncem padesátých let.
2) vojáci u zástavy mají helmy vz. 52
3) vojáci u zástavy mají v rukou samopaly vz. 58
4) za vojáky stojí samohybné PLDV vz. 53/59 "Ještěrka" a raketomety vz. 51
5) no z toho všeho bych fotku datoval někdy do let 1959 - 196x, a to jak známo již soudruh gen. Čepička dávno ministrem co, Jasánek? To už soudruh gen. Čepička dávno ministrem nebyl!!!
1) VPZ, které má to auto se objevovaly až koncem padesátých let.
2) vojáci u zástavy mají helmy vz. 52
3) vojáci u zástavy mají v rukou samopaly vz. 58
4) za vojáky stojí samohybné PLDV vz. 53/59 "Ještěrka" a raketomety vz. 51
5) no z toho všeho bych fotku datoval někdy do let 1959 - 196x, a to jak známo již soudruh gen. Čepička dávno ministrem co, Jasánek? To už soudruh gen. Čepička dávno ministrem nebyl!!!
12:39:22
30.04.2013
30.04.2013
Shackall
-> j_j 30.04.13 09:15:35: To je imho válečný kompresorák V8 Mercedes, dobastlený někde v Karoserii Sodomka a na VPZ. Foceno cca 1950, ještě před Zily a Škodou VOS. Na korbě (pardon, ale tahle auta, jakkoliv jsou úžasná, vozila spíš dobytek, než lidi) hádám přihřátý Gottwaldův zeťák Gen. JUDr. Alexej Čepička. Jak moc se pletu?
12:32:35
30.04.2013
30.04.2013
j_j
-> David29: na Spořilově máme chytrý kluky
12:29:19
30.04.2013
30.04.2013
David29
-> j_j: Mercedes?
08:29:39
30.04.2013
30.04.2013
vhml
08:11:14
30.04.2013
30.04.2013
David29
-> haso: Tuten se mi taky moc líbí
01:26:57
30.04.2013
30.04.2013
darklord
-> Maťulo: nahodou, mne sa W123 strasne paci, ale je to uz fakt moc stare na bezne jazdenie
00:57:03
30.04.2013
30.04.2013
Maťulo
-> darklord: to bolo ironicky, ze?
00:44:45
30.04.2013
30.04.2013
darklord
-> Maťulo: och, pecka wagen
00:29:16
30.04.2013
30.04.2013
Maťulo
Vlakno ktere BMW se vam libi poznam, ale na toto som aj zabudol... Mne by sa lubil aj takyto zrenovovany kusok.. mozno raz... MB W115 240D
00:15:45
30.04.2013
30.04.2013
King
-> David29: O tom, že dochází ropa, nám vyprávěla už soudružka učitelka na základce a ani po 30 letech ne a ne dojít :)
00:08:02
30.04.2013
30.04.2013
David29
saskyn2 29.04.13 20:36:15 napsal:
→ ZdeněkH: No však neboj ono to neni konečný řešení,
šrouby se musej utahovat. Já mam zelenou i na ropě takže pohoda, ale spíš
mě bude srát jestli se škodnou budu muset objíždět Prahu když bych chtěl
někam na druhou stranu.
Tak to budeš muset každopádně
Je to logické. Místo 15km škodlivin uděláš škodliviny na 30km, nemluvě o spotřebě drahé ropy která dochází....
→ ZdeněkH: No však neboj ono to neni konečný řešení,
šrouby se musej utahovat. Já mam zelenou i na ropě takže pohoda, ale spíš
mě bude srát jestli se škodnou budu muset objíždět Prahu když bych chtěl
někam na druhou stranu.
Tak to budeš muset každopádně
Je to logické. Místo 15km škodlivin uděláš škodliviny na 30km, nemluvě o spotřebě drahé ropy která dochází....
20:36:15
29.04.2013
29.04.2013
saskyn2
-> ZdeněkH: No však neboj ono to neni konečný řešení, šrouby se musej utahovat. Já mam zelenou i na ropě takže pohoda, ale spíš mě bude srát jestli se škodnou budu muset objíždět Prahu když bych chtěl někam na druhou stranu.
16:12:10
29.04.2013
29.04.2013
ZdeněkH - zrušená registrace
-> saskyn2: Nízkoemisní zóny? A viděl jsi jejich návrh? Jako pokud máš benzín nemáš se čeho bát. Teda pokud to není stodváca nebo favo. Jako já mám auto teoretický rok výroby 96 (prakticky 95), třílitr spotřeba jako kráva a podle návrhu mám mít povolen vstup. U nafty je to jiné tam je víc rozlišení, ale benzíny jsou v pohodě